Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, nurse είπε

Για συνέχισε  την ανάλυσή σου . Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει.

  • Το Clio IV έχει μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερο σασί συνολικά από το Auris, ενώ αν πάρεις κάποια έκδοση με λίγο πιο σφικτή ανάρτηση (πχ. το Dynamique) θα το απολαμβάνεις και στον δρόμο, ενώ στο Auris όλες οι εκδόσεις είναι προσανατολισμένες για άνεση οπότε όλες έχουν πιο μαλακή ανάρτηση.
  • Το Clio IV πετυχαίνει πολύ καλύτερα σκορ από το Auris στο NCAP Crash Test, και ενώ και το Toyota είναι σε υψηλό επίπεδο, το Clio ξεφεύγει σε κάποια σημεία και αγγίζει την τελειότητα.
  • Σχεδιαστικά εντός και εκτός το Clio δείχνει αισθητά πιο σύγχρονο και πιο όμορφο από το Auris. 
  • To Clio IV έχει χαμηλότερο κόστος απόκτησης σε σχέση με το Auris. 
  • Το Clio IV είναι 250 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος σε σχέση με το Auris, οπότε αν μένεις σε πόλη είναι σημαντικό για το παρκάρισμα. 
  • Το Clio IV είναι 200 κιλά ελαφρύτερο από το Auris, άρα έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά γενικότερα, πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, και καλύτερες τιμές κατανάλωσης σε αστικό περιβάλλον (πολλά ξεκινήματα) και σε ανηφορικούς δρόμους. 
  • Το Clio IV είναι μικρότερο αλλά με πεσμένα τα πίσω καθίσματα έχουν παρόμοιο χώρο πορτ μπαγάζ (1146 λίτρα έναντι 1200 λίτρων)
  • Το Clio IV έχει κανονική ρόδα για ρεζέρβα ενώ το Auris έχει repair kit. 
  • To Clio IV έχει μικρότερο κόστος ασφάλισης σε σχέση με το Auris. 
  • To Auris έχει προγραμματισμένο service σε διπλάσια συχνότητα από το Clio IV με βάση τις επίσημες οδηγίες των κατασκευαστών (όχι τις αντιπροσωπίες). 

Τώρα αν θες, μπορώ να σου γράψω και σε τι είναι το Auris καλύτερο σε σχέση με το Clio IV και να σε μπερδέψω τελείως. Αν θες :)

Δημοσ.

Είναι άλλα αμάξια! Καλά για το θέμα ακαμψίας που τέθηκε, φυσικό είναι, μικρότερο σασί καλύτερη ακαμψία. Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος επιλογής αυτοκινήτου, εκτός αν είσαι έτοιμος να κατέβεις στην ανάβαση της Ριτσώνας ξέρω 'γω.

Αν είσαι υπέρ του hybrid με τα όποια συν και πλην έχει, go for it! 

Και μόνο λόγω μεγέθους και αφού ενδιαφέρεσαι για τουλάχιστον 10 χρόνια, θα τους αναζητήσεις τους έξτρα χώρους ΣΙΓΟΥΡΑ. Απλά δες προσεκτικά τι σου καλύπτει από εγγύηση για τις μπαταρίες και το κόστος έχει το service του από εργασίες και αναλώσιμα...μην βγάζει κανενα μεγάλο κόστος ας πούμε.

Επίσης έχε κατά νου ότι τα cvt κιβώτια δεν είναι για πολλά γκάζια και υψηλές ροπές!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καθεστε και συγκρινετε αυτοκινητα b-segment με c-segment ? 

αληθεια τωρα ?

εμενα η αποψη μου παντως ειναι οτιδηποτε εκτος toyota , απλα και τεκμηριωμενα ☺️

Επεξ/σία από tsiro7
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsiro7 είπε

εμενα η αποψη μου παντως ειναι οτιδηποτε εκτος toyota , απλα και τεκμηριωμενα ☺️

Απλά ναι, τεκμηριωμένα όχι!

Δημοσ.

μπανιερες φιλε μου, ξενερωτα αυτοκινητα σε σχεση με οποιοδηποτε ευρωπαικο. αν το αυτοκινητο το εχεις απλα για να πηγαινεις απο ενα σημειο στο αλλο ,ναι οκ ,καλα ειναι και τα toyota.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Rzarector είπε

Τώρα αν θες, μπορώ να σου γράψω και σε τι είναι το Auris καλύτερο σε σχέση με το Clio IV και να σε μπερδέψω τελείως. Αν θες :)

Εαν δεν σε κουράζω θα ήταν καλό. 😶

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Rzarector said:
  • Το Clio IV έχει μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερο σασί συνολικά από το Auris, ενώ αν πάρεις κάποια έκδοση με λίγο πιο σφικτή ανάρτηση (πχ. το Dynamique) θα το απολαμβάνεις και στον δρόμο, ενώ στο Auris όλες οι εκδόσεις είναι προσανατολισμένες για άνεση οπότε όλες έχουν πιο μαλακή ανάρτηση.
  • Το Clio IV πετυχαίνει πολύ καλύτερα σκορ από το Auris στο NCAP Crash Test, και ενώ και το Toyota είναι σε υψηλό επίπεδο, το Clio ξεφεύγει σε κάποια σημεία και αγγίζει την τελειότητα.
  • Σχεδιαστικά εντός και εκτός το Clio δείχνει αισθητά πιο σύγχρονο και πιο όμορφο από το Auris. 
  • To Clio IV έχει χαμηλότερο κόστος απόκτησης σε σχέση με το Auris. 
  • Το Clio IV είναι 250 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος σε σχέση με το Auris, οπότε αν μένεις σε πόλη είναι σημαντικό για το παρκάρισμα. 
  • Το Clio IV είναι 200 κιλά ελαφρύτερο από το Auris, άρα έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά γενικότερα, πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, και καλύτερες τιμές κατανάλωσης σε αστικό περιβάλλον (πολλά ξεκινήματα) και σε ανηφορικούς δρόμους. 
  • Το Clio IV είναι μικρότερο αλλά με πεσμένα τα πίσω καθίσματα έχουν παρόμοιο χώρο πορτ μπαγάζ (1146 λίτρα έναντι 1200 λίτρων)
  • Το Clio IV έχει κανονική ρόδα για ρεζέρβα ενώ το Auris έχει repair kit. 
  • To Clio IV έχει μικρότερο κόστος ασφάλισης σε σχέση με το Auris. 
  • To Auris έχει προγραμματισμένο service σε διπλάσια συχνότητα από το Clio IV με βάση τις επίσημες οδηγίες των κατασκευαστών (όχι τις αντιπροσωπίες). 

Τώρα αν θες, μπορώ να σου γράψω και σε τι είναι το Auris καλύτερο σε σχέση με το Clio IV και να σε μπερδέψω τελείως. Αν θες :)

 

  • Μετρήσεις για την ακαμψία και τον τρόπο που μετρήθηκε έχουμε?
  • Εγώ πάλι βλέπω καλύτερο σκορ στο Auris για τους ενήλικες, ίδια αποτελέσματα για τα παιδιά αλλά χάνει στο ποσοστό γιατί δεν έχει isofix μπροστά, στα συστήματα ασφαλείας έχουν μεγάλη διαφορά απλά και μόνο επειδή το Clio έχει speed assistance που στο Auris μπορεί να μπει ενώ και στου πεζούς είναι οριακά καλύτερο το Auris.
  • Σχόλιο για τη σχεδίαση δεν έχει τόσο νόημα αφού ο καθένας έχει το γούστο του και τα βλέπει πριν τα αγοράσει. Πάντως και εγώ εξωτερικά προτιμώ το Clio αλλά εσωτερικά μάλλον οριακά το Auris. 
  • Τιμή, μήκος και κιλά προφανώς είναι χαμηλότερα αφού έχουν μια κατηγορία διαφορά. 
  • Τα 200 κιλά προκύπτουν από κάποια μέτρηση και κυρίως για ποιες εκδόσεις είναι? Για τα 1.2Τ για παράδειγμα που έριξα μια ματιά και στα εργοστασιακά νούμερα αλλά και σε μετρήσεις τρίτων στα 100 κιλά έχουν τη διαφορά. Επίσης τα λιγότερα κιλά από μόνα τους δεν εγγυούνται τίποτα από αυτά. Σε περίπτωση που εννοείς συγκεκριμένα για τις εκδόσεις του θέματος που όντως λόγω υβριδικού παίζει να φτάνει στα 200 κιλά η διαφορά μου φαίνεται δύσκολο σε πολλά σταμάτα ξεκίνα να έχει πλεονέκτημα το Clio. 
  • Λίγο που κοίταξα στη σελίδα της Toyota ανέφερε ρεζέρβα. Αν και δεν το έχω ψάξει τόσο.
  • Hellas Direct που έβαλα τα στοιχεία τα έβγαλε στα 10€ διαφορά το εξάμηνο. Δεν θα τα έλεγα λόγο επιλογής αυτοκινήτου.

 

Γενικά συμπεριφορά έχει πιο ενδιαφέρουσα το Clio λόγω επιλογής και προφίλ των 2 εταιρειών και όχι λόγω της όποιας διαφοράς σε διαστάσεις ή βάρος. Βέβαια δεν ξέρω πόσο ο diesel βοηθάει. Από άποψη ασφαλούς συμπεριφοράς στο δρόμο δεν θα προβληματίσει ιδιαίτερα κάποιο. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, nurse είπε

Εαν δεν σε κουράζω θα ήταν καλό. 😶

Λόγοι για να πάρεις το Auris και όχι το Clio IV: 

  • Το Auris έχει 60 λίτρα μεγαλύτερο πορτ μπαγαζ (360 έναντι 300)
  • Έχει μεγαλύτερη εγγύηση στα μηχανικά μέρη (5 χρόνια έναντι 3)
  • Έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις από το Clio IV (εκτός και αν μιλάς για την έκδοση με τα 110 άλογα, εκεί το Clio είναι πιο γρήγορο από το Auris)
  • Ο κινητήρας του εκπέμπει λιγότερους ρύπους
  • Έχει μετάδοση CVT. Μπορεί αυτό για κάποιους που έχουν σπορ ανησυχίες να είναι και αρνητικό, αλλά αν σου αρέσει η οδηγική άνεση είναι σίγουρα θετικό. 
  • Έχει πολύ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από το Clio IV
  • Έχει πιο μαλακή και άνετη ανάρτηση για ξεκούραστες και χαλαρές βόλτες, ενώ παραμένει ασφαλές σε έντονες κλίσεις αμαξώματος αν το πας σε γρήγορο ρυθμό
  • Έχει καλό σχετικά τιμόνι από άποψης αίσθησης, ίσως καλύτερο του Clio IV αλλά αυτό θα το κρίνεις εσύ με ένα test drive και στα δύο αυτοκίνητα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...