Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Για δυνατο ανεμο μιλησε ομως.

Που λογικο ειναι, το βαρυτερο αυτοκινητο να το παιρνει πιο δυσκολα ο αερας.

anyway,εγω θα προτεινα στον ts να τσεκαρει και κανα skoda octavia η seat leon

εχουν κινητηρες που θελει, και ειναι πολυ καλα στο θεμα VFM, ειδικα τα skoda

Καμια σχεση.Η ευπαθεια στους  ανεμους και γενικα η πλευση ειναι θεμα αεροδυναμικης-πλαισιου και στησιματος.Εχεις δει φορτηγο με 20 τοννους να  αναποδογυριζει απο ριπη ανεμου.Γιατι; Γιατι εχει μεγαλη πλαινη επιφανεια.Οπως και ολα τα φορτηγακια και βανακια εχουν ευπαθεια στον πλαινο ανεμο.

 

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Με το yaris που είχε πάντως η γυναικα μου,όταν είχε δυνατό άνεμο το αμάξι ήταν φτερό, κουνιόταν απίστευτα.

Με το Mercedes δεν το έχω νοιώσει ποτέ αυτό.Οποτε ναι παίζει ρόλο αυτό που λες,αλλά και το βαρος είναι ένας σημαντικός παράγοντας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Καμια σχεση.Η ευπαθεια στους  ανεμους και γενικα η πλευση ειναι θεμα αεροδυναμικης-πλαισιου και στησιματος.Εχεις δει φορτηγο με 20 τοννους να  αναποδογυριζει απο ριπη ανεμου.Γιατι; Γιατι εχει μεγαλη πλαινη επιφανεια.Οπως και ολα τα φορτηγακια και βανακια εχουν ευπαθεια στον πλαινο ανεμο.

μιλαμε για αυτοκινητα

προφανως και το φορτηγο με αεροδυναμικη περιπτερου και ψηλο κεντρο βαρους θα εχει προβλημα

στα ΙΧ ομως, η διαφορα στην πλαινη αεροδυναμικη ειναι μικρη σε σχεση με τις διαφορες βαρους που εχουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Με το yaris που είχε πάντως η γυναικα μου,όταν είχε δυνατό άνεμο το αμάξι ήταν φτερό, κουνιόταν απίστευτα.

Με το Mercedes δεν το έχω νοιώσει ποτέ αυτό.Οποτε ναι παίζει ρόλο αυτό που λες,αλλά και το βαρος είναι ένας σημαντικός παράγοντας.

Το yaris απο την "μανα" του ειναι ψηλο και με πολυ μαλακη αναρτηση για ανεση.Παιδια, σταματηστε να εμπλεκεται το βαρος με την σταθεροτητα.Τα F1 αυτοκινητα με 650 κιλα βαρος θα επρεπε να ειχαν φτασει στο φεγγαρι.Ολα τα αλλα παιζουν  ρολλο εκτος απο το βαρος.Οι κατακευαστες απο γενια σε γενια μοντελου, διατυμπανυζουν την μειωση βαρους, αλλα και την αυξηση ακαμψιας και σταθεροτητας και οχι την αυξηση βαρους.Θα τα κανανε 3 τοννους μετα.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.

Συγκρίσεις ανόμοια πραγματα.Μεγα λάθος.

Φυσικά και στα συμβατικά αυτοκίνητα που κινούνται σε δημόσιους δρόμους παίζει ρόλο το βάρος.Αν τον yaris ζύγιζε 300 κιλά παραπανω,φυσικά και δεν θα κουνιόταν έτσι.

Αν το Mercedes  μου ζύγιζε 700 κιλά φυσικά και θα ηταν φτερό στο άνεμο.

Είναι σαν την αλλη συζήτηση με τα παλιά αμάξια οτι είναι ανασφαλή,ναι είναι,αλλά αν στουκαρει μια νταλίκα του 80 με ενα μικρο του 2018,από το μικρο δεν θα μείνει βίδα. Και εκεί σύγκριση εντελώς άκυρη.

Δημοσ.

Αν είχε μικρότερη πλευρική επιφάνεια και χαμηλότερο κέντρο βάρους πάλι δεν θα κουνιόταν έτσι, δε χρειάζεται να είναι βαρύ για να μην κουνιέται.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, jmmys είπε

 

Φυσικά και στα συμβατικά αυτοκίνητα που κινούνται σε δημόσιους δρόμους παίζει ρόλο το βάρος.Αν τον yaris ζύγιζε 300 κιλά παραπανω,φυσικά και δεν θα κουνιόταν έτσι.

Αν το Mercedes  μου ζύγιζε 700 κιλά φυσικά και θα ηταν φτερό στο άνεμο.

 

Ε, τοτε για ασφαλεια προτεινεις να κουνουμαστε ολοι με 5 ατομα μεσα και για σιγουρια να βαζουμε και καμια 5-6 τσουβαλια αμμο  στο πορτ- παγκαζ.Τοτε θα βιδωνομαστε στην ασφαλτο.Μαλλον δεν εχεις μπει σε ελαφρυ αυτοκινητο 900 κιλων που βιδωνει στην κυριολεξια και στριβει με την σκεψη.Κατι που τα τανκερ  η Μercedes δεν θα το κανει ποτε.

Να το πω ακομη μια φορα.Η αισθηση στον δρομο ειναι θεμα αναρτησης-στησιματος-πλαισιου-αεροδυναμικης και οχι βαρους.Το βαρος δεν βελτιωνει τιποτα και πουθενα, αντιθετα ειναι πονοκεφαλος για τους μηχανικους.Προσφερει πιο αργη συμπεριφορα παντου.Μην συνεχισεις την λογικη των  ηλικιωμενων, οτι το δικο ειναι πιο ασφαλες γιατι εχει γερη λαμαρινα και την παταγε  με το χερι " βλεπεις, δεν  βουλιαζει" και η δευτερη φιλοσοφια το δικου ειναι πιο βαρυ "παταει" καλυτερα στο δρομο.

Τελος, κανε ενα τεστ στο δικο σου και σε οποιο αυτοκινητο.Μονος και με 5 ατομα.Προσπαθησε να στριψεις-φρεναρεις-επιταχυνεις.Ολα θα γινονται πιο αργα και ειδικα το στριψιμο, με πιο πλαδαρη,αργη βαρια και ασαφη αισθηση.Καλα για αποτομη εναλλαγη πορειας π.χ τεστ ταρανδου, με 5 ατομα και φορτωμενο, αστο καλυτερα.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν έχει νοημα ,αστο.Είσαι των άκρων.

Δημοσ.
1 hour ago, jmmys said:

Δεν έχει νοημα ,αστο.Είσαι των άκρων.

Χαμηλωσε το γιαρις 10 ποντους βαλτου και 20ρες με χαμηλο προφιλ και φαρδυ πελμα και δε θα πηγαινει πουθενα...τις ρεπριζ θα τις μετρας ομως σε λεπτα!  :-)

Δημοσ.

Ψάξε και για mito σε αυτά τα λεφτά που ψάχνεις για αμάξι μπορείς να βρεις την έκδοση με τα 155 άλογα. Πολύ όμορφο αμάξι εξωτερικά και εσωτερικά και γενικά πολύ fun to drive.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πάτε παλι πισω στο Μπουρνάζι καλύτερα;

 

Επίσης αυτή η μαλακια με το βάρος του αυτοκινήτου ειναι εθνική πρωτοτυπια. " Ειναι βαρύ αυτοκίνητο , παει καλά στο δρόμο". Λίγο μόρφωση ρε μλκς. Δεν εχει σχέση το βαρος. Η γεωμετρία, η ακαμψία η στοιβαροτητα εχουν.

 

Επεξ/σία από De@th L0rd
  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, le vent nous porterAAAA είπε

τυπε σαν τα μανιτάρια ξεφυτρωνουν οι καταραμενοι

τυπε πρεπει καπως να δουλεψουν και τα συνεργεια.. εχουμε μεγαλη ανεργια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...