Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, toyo73 είπε

Παιδια καπου μπερδευεστε.Τι σχεση εχει το βαρος με το κρατημα.Μαλλον εχει, οσο πιο βαρυ τοσο χειροτερα.

Ολοι οι κατασκευαστες-μηχανικοι-σχεδιαστες στιβουν το κεφαλι για πιο ελαφρυα αυτοκινητα.Απλως του βγαινουν πιο βαρια, λογω υποχωρησεων κοστους, και αρκετου εξοπλισμου.Τα αλουμινιο και αλλα πιο ελαφρυα υλικα π.χ carbon ειναι πιο ακριβα απο τον χαλυβα.

Το ιδιο αυτοκινητο στριβει-φρεναρει-επιταχυνει- σταματαει καλυτερα, καιει λιγοτερο εαν το ελαφρυνεις π.χ 200 κιλα.

δεν μπορεις να κανεις τις ιδιες μ@λακιες με ενα s2000 & ενα mx5.

προφανως δε φταιει μονο το βαρος αλλα ολοκληρο το στησιμο αλλα το βαρος παιζει μεγαλο ρολο ωστε το mazda να ειναι φιλικοτερο στο μεσο οδηγο.

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, amagawd είπε

Σιγα δεν ζήτησε 500+ άλογα.. 150 ζήτησε για να μπορεί να κάνει μια ασφαλή προσπέραση με το κλίμα ανοιχτό.

Tι ασφαλη προσπεραση.Δεν ειπαμε δεν τρεχουμε.70 επαρχια 120 εθνικη.Πιο πανω εξαερωνεσαι.Σε αλλο thread πηγαν να μας λυντσαρουμε, εμας που χρησημοποιουμε ολες τις ταχυτητες του σασμαν.Και ενιοτε ολο το φασμα στροφων του κινητηρα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Και ενιοτε ολο το φασμα στροφων του κινητηρα

Αυτό μου θυμίζει τη γυναίκα μου.

10 χρόνια το i10 δεν το έχει πάει πάνω από 3.5Κ στροφές γιατί μπορεί να χαλάσει.

Βέβαια με την γκολφο άνετα πάει 4.5 με 6Κ (Δεν είναι δικό της)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, amagawd είπε

 

Βέβαια με την γκολφο άνετα πάει 4.5 με 6Κ (Δεν είναι δικό της)

Γιατι βρε συ.Σε αλλη εταιρεια:D ανηκεις.Απο το οικογενειακο προυπολογισμο δεν θα βγουν τα οποια χρηματα τις επισκευης.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι, υπαρχουν αυτοκινητα που οχι μονο δεν χτυπησαν κοφτη στροφων, αλλα δεν επιασαν ποτε τις στροφες τις μεγιστης ιπποδυναμης και ισως τις μεγιστης ροπης.Ειδικα εαν ειναι ατμοσφαιρικο, που μπορει να την εχει και πανω απο 4000-4500σαλ.

Υπαρχουν πολλα ειδη οδηγων, που δεν στροφαραν ποτε σε αυτα το εξωφρενικα νουμερα.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.
8 ώρες πριν, amagawd είπε

Σιγα δεν ζήτησε 500+ άλογα.. 150 ζήτησε για να μπορεί να κάνει μια ασφαλή προσπέραση με το κλίμα ανοιχτό.

Με 120 δλδ δε μπορει το κανει αυτο;

Εχεις ιδεα απο αλογα,η απλα το εγραψες ετσι;

Δεν ειρωνευομαι.

6 ώρες πριν, toyo73 είπε

Tι ασφαλη προσπεραση.Δεν ειπαμε δεν τρεχουμε.70 επαρχια 120 εθνικη.Πιο πανω εξαερωνεσαι.Σε αλλο thread πηγαν να μας λυντσαρουμε, εμας που χρησημοποιουμε ολες τις ταχυτητες του σασμαν.Και ενιοτε ολο το φασμα στροφων του κινητηρα.

Και καλα σας εκαναν. 

Αυτα στις πιστες φιλε. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, talibanakos είπε

Με 120 δλδ δε μπορει το κανει αυτο;

Εχεις ιδεα απο αλογα,η απλα το εγραψες ετσι;

Δεν ειρωνευομαι.

πχ με τα 125 του skoda οκ αν και στο οριο. Εχω πιστευω μια ιδεα γιατι στην οικογενεια εχουμε και οδηγω αυτοκινητα απο 68 εως 250 hp.

Αυτο που θελω να πω για να μην κολλαμε σε μια φραση , τα 150 δεν ειναι κανενα τρομακτικο νουμερο το 2018. 

Δημοσ.

Γενικά ένα σκέτο νούμερο ιπποδύναμης δεν λέει κάτι. 

Αλλιώς είναι τα 150 άλογα σε μια Elise και αλλιώς σε ένα SUV 1500 κιλών άδειο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, amagawd είπε

πχ με τα 125 του skoda οκ αν και στο οριο. Εχω πιστευω μια ιδεα γιατι στην οικογενεια εχουμε και οδηγω αυτοκινητα απο 68 εως 250 hp.

Αυτο που θελω να πω για να μην κολλαμε σε μια φραση , τα 150 δεν ειναι κανενα τρομακτικο νουμερο το 2018. 

Για εσας που οδηγατε 250 αλογα δεν ειναι.

Και εγω ειμαι της σπορ οδηγησης γενικοτερα,οδηγαω ομως ενα γκολφ turbo 123 αλογα που μου φαινονται υπεραρκετα για προσπεραση και μαλιστα ακαριαια.

 

 

Επεξ/σία από talibanakos
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Για εσας που οδηγατε 250 αλογα δεν ειναι.

Και εγω ειμαι της σπορ οδηγησης γενικοτερα,οδηγαω ομως ενα γκολφ turbo 123 αλογα που μου φαινονται υπεραρκετα για προσπεραση και μαλιστα ακαριαια.

Είναι και το τούρμπο που παίζει ρόλο πιστεύω.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Σιγουρα,αλλα ποσο;

Δεν ξέρω, νομίζω κάνει μεγάλη διαφορά, ειδικά στην επιτάχυνση που θέλεις για την προσπέραση. 

Γενικά πάντως το έχουμε χάσει λίγο με τα άλογα είναι η αλήθεια, στραγάλια γίνανε. Πιο παλιά δεν υπήρχε αυτό το θέμα, 60-70 άλογα θεωρούνταν νορμάλ.

(Τώρα κι εγώ 150 έχω και μου αρέσει που τα έχω, αλλά εννοώ ότι και με λιγότερα μπορείς να ταξιδέψεις με ασφάλεια, απλά θέλει άλλο τρόπο οδήγησης).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν ξέρω, νομίζω κάνει μεγάλη διαφορά, ειδικά στην επιτάχυνση που θέλεις για την προσπέραση. 

Γενικά πάντως το έχουμε χάσει λίγο με τα άλογα είναι η αλήθεια, στραγάλια γίνανε. Πιο παλιά δεν υπήρχε αυτό το θέμα, 60-70 άλογα θεωρούνταν νορμάλ.

(Τώρα κι εγώ 150 έχω και μου αρέσει που τα έχω, αλλά εννοώ ότι και με λιγότερα μπορείς να ταξιδέψεις με ασφάλεια, απλά θέλει άλλο τρόπο οδήγησης).

Γρηγορα μπορεις να ταξιδεψεις ακομα και με 1000cc 60 αλογα.Τα τρενακια και της ακολουθιες κηδειων στον δρομο δεν τις δημιουργουν αργα αυτοκινητα, αλλα αργοι οδηγοι.Υπαρχει ενα εργαλειο στο αυτοκινητο, που ο Ελληνας δεν το χρησιμοποιει σχεδον καθολου, εκτος απο το φλας βεβαια.Ειναι ο κεντρικος καθρεπτης.Και γω πολλες φορες εχω διαθεση για αργη-Ελληνικη-συνταξιουχα οδηγηση.Ανοιγω τα παραθυρα, ακουω μουσικη,αγναντευω,ειδικα οταν κανω τον γυρω τις λιμνης Ν. Πλαστηρα, λυνω ολα τα οικογενειακα με την γυναικα, αλλα κοιταω τον γ@μημεν@ τον καθρεπτη και κανω δεξια.Αφηνω χωρο για προσπεραση ακομη και σε μονο δρομο.Καποιος εχει την διαθεση να κινηθει με 15-20 χιλιομετρα παραπανω απο εμενα.Για χιλιους λογους βρε αδελφε.Ειτε βιαζεται, η επειδη γουσταρει.Πρεπει να παει καροτσι για καμια δεκαρια χιλιομετρα.Τι γ@μημενη Ελληνικη αντιληψη ειναι αυτη.''Ποιος εισαι συ βρε μαγκα που θα κανεις προσπεραση" και αλλα τετοια.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 6
Δημοσ.
Στις 30/7/2018 στις 10:01 ΠΜ, toyo73 είπε

Παιδια καπου μπερδευεστε.Τι σχεση εχει το βαρος με το κρατημα.Μαλλον εχει, οσο πιο βαρυ τοσο χειροτερα.

Ολοι οι κατασκευαστες-μηχανικοι-σχεδιαστες στιβουν το κεφαλι για πιο ελαφρυα αυτοκινητα.Απλως του βγαινουν πιο βαρια, λογω υποχωρησεων κοστους, και αρκετου εξοπλισμου.Τα αλουμινιο και αλλα πιο ελαφρυα υλικα π.χ carbon ειναι πιο ακριβα απο τον χαλυβα.

Το ιδιο αυτοκινητο στριβει-φρεναρει-επιταχυνει- σταματαει καλυτερα, καιει λιγοτερο εαν το ελαφρυνεις π.χ 200 κιλα.

Για δυνατο ανεμο μιλησε ομως.

Που λογικο ειναι, το βαρυτερο αυτοκινητο να το παιρνει πιο δυσκολα ο αερας.

 

anyway,εγω θα προτεινα στον ts να τσεκαρει και κανα skoda octavia η seat leon

εχουν κινητηρες που θελει, και ειναι πολυ καλα στο θεμα VFM, ειδικα τα skoda

Δημοσ.

150 άλογα δεν ειναι ιπποδυναμη για μετακινηση απο και προς την δουλεια.Δεν λέω να μην πάρεις.Λεω ότι θα σου ειναι κοστοβόρο αρκετα. Ειμαι κάτοχος Skoda Octavia  RS mk1. Φουλ πρωτο στάδιο βελτιωσης. Παω και ερχομαι στην δουλεια με ενα χιλιαρακι Nissan micra 20ετιας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...