skoulas Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Επαναφέρω το θέμα μιας και υπάρχουν (ευχάριστες) εξελίξεις... Όπως ανέφερα στις 16/7 έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή προς τη Vodafone επειδή χρεώθηκα για κλήσεις, τις οποίες έκανα, εκτός των δωρεάν λεπτών του προγράμματός μου χωρίς να ενημερωθώ με sms στο 80% της χρήσης...(η υπηρεσία αυτή ήταν διαθέσιμη για το προηγούμενο πρόγραμμα που είχα και όχι γι'αυτό που ανανέωσα μόλις πριν ένα μήνα) 27/7 λαμβάνω επιστολή από τον συνήγορο του καταναλωτή ότι η καταγγελία κοινοποιήθηκε στη Vodafone... 30/7 λαμβάνω sms ότι το αίτημά μου για πίστωση στο λογαριασμό μου έχει εγκριθεί και θα εμφανιστεί στον επόμενο λογαριασμό μου... 1/8 λαμβάνω επιστολή από Vodafone στην οποία αναφέρουν ότι τα τηλέφωνα έχουν γίνει,στο πρόγραμμα που έχω τώρα η υπηρεσία ενημέρωσης με sms στο 80% χρήσης δεν είναι διαθέσιμη ΑΛΛΑ παρ'όλα αυτά (πλαγίως μου έλεγαν "σε ένδειξη καλής θέλησης") θα μου πιστώσουν το ποσό για τα τηλέφωνα εκτός παγίου (138.59 euro) Σήμερα εκδόθηκε ο λογαριασμός με συνολικό ποσό πληρωμής 33.22euro που αντιστοιχεί στο πάγιο 2 μηνών (του προηγούμενου και του τρέχοντος...) Τέλος καλό όλα καλά... 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Ωραίος. Πριν την καταγγελία στον συνήγορο, είχες κάνει έγγραφο αίτημα στη Vodafone? Έχω παρατηρήσει τελείως διαφορετική συμπεριφορά (από ΟΤΕ συγκεκριμένα) όταν το αίτημα είναι γραπτό. Μου έκαναν παραχωρήσεις που δεν δικαιούμουν, μόνο και μόνο επειδή ήταν γραπτό και χωρίς τσαμπουκάδες, αίτημα. Μάλιστα μου είχαν πει αν θέλω να παρευρίσκομαι στην εξέταση της υπόθεσης απ’ τη σχετική επιτροπή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Την ημέρα που εκδόθηκε ο λογαριασμός μίλησα αρχικά με την εξυπηρέτηση πελατών και το μόνο που μου είπαν ήταν ότι στο πρόγραμμα που έχω η υπηρεσία ενημέρωσης με sms στο 80% χρήσης δεν είναι διαθέσιμη και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω ώστε να γίνει ληξηπρόθεσμη η οφειλή μου και να με καλέσουν για διακανονισμό...Το επόμενο που έκανα ήταν καταγγελία χωρίς τσαμπουκάδες και αναφέροντας απλά τα γεγονότα...Ίσως έπαιξε ρόλο το οτι είμαι πάνω από 5-6 χρόνια συνδρομητής (και θα είμαι για άλλα 2) με 2-3 μετακομίσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Όλα παίζουν ρόλο. Είναι θέμα προσέγγισης και σε ποιον θα φτάσει το θέμα. Τα παιδιά στο helpdesk δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, άσε που έχουν την τάση να προστατεύουν την εταιρεία και όχι τον πελάτη. Τους δικαιολογώ εν μέρει. Τα γραπτά αιτήματα εξετάζονται από πιο ψηλά ιστάμενους και συχνά αυτό αποβαίνει εις όφελος του καταναλωτή. Για να μη σου πω την αντιμετώπιση της επιτροπής του ΟΤΕ (Πρόεδρος επιτροπής, δικηγόρος, συνήγορος του πολίτη και τεχνικός τού ΟΤΕ παρόντες, σε μια αιθουσάρα στο Μέγαρο.) Αισθανόμουν σαν να είμαι σε meeting επαγγελματιών που εργάζονται για τη κοινό καλό. Και να μην ήσουν χρόνια στη Vodafone, ένας λογικός πελάτης είναι πάντα ευπρόσδεκτος. Γι’ αυτό λέω, όπως κι εσύ, χωρίς τσαμπουκάδες. Αλλιώς μπορεί η εταιρεία να σκεφτεί να θυσιάσει το έσοδο προκειμένου να μην μπλέκει με περίεργους. Το λέω πάντα ως γενική συμβουλή. Η πρώτη κίνηση πρέπει να είναι λογική, με ηρεμία και διάθεση για συνεννόηση. Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση προχωράς βήμα-βήμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Όλα παίζουν ρόλο. Είναι θέμα προσέγγισης και σε ποιον θα φτάσει το θέμα. Τα παιδιά στο helpdesk δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, άσε που έχουν την τάση να προστατεύουν την εταιρεία και όχι τον πελάτη. Τους δικαιολογώ εν μέρει. Τα γραπτά αιτήματα εξετάζονται από πιο ψηλά ιστάμενους και συχνά αυτό αποβαίνει εις όφελος του καταναλωτή. Για να μη σου πω την αντιμετώπιση της επιτροπής του ΟΤΕ (Πρόεδρος επιτροπής, δικηγόρος, συνήγορος του πολίτη και τεχνικός τού ΟΤΕ παρόντες, σε μια αιθουσάρα στο Μέγαρο.) Αισθανόμουν σαν να είμαι σε meeting επαγγελματιών που εργάζονται για τη κοινό καλό. Και να μην ήσουν χρόνια στη Vodafone, ένας λογικός πελάτης είναι πάντα ευπρόσδεκτος. Γι’ αυτό λέω, όπως κι εσύ, χωρίς τσαμπουκάδες. Αλλιώς μπορεί η εταιρεία να σκεφτεί να θυσιάσει το έσοδο προκειμένου να μην μπλέκει με περίεργους. Το λέω πάντα ως γενική συμβουλή. Η πρώτη κίνηση πρέπει να είναι λογική, με ηρεμία και διάθεση για συνεννόηση. Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση προχωράς βήμα-βήμα. Πήγες στην συναντηση της επιτροπής βρε θηρείο; Σχετικά με τα γραπτά αιτηματα εξετάζονται σιγουρα με προτεραιότητα. Καπου είχα διαβάσει ότι εχουν περιθώριο 14 μέρες να απαντήσουν και πρεπει να απαντήσουν γραπτά. Οπότε είναι πιο επίσημη η απαντηση και πρεπει να είναι πιο.... σωστή. Τελος καλό, όλα καλα λοιπον. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2018 από fingolfingr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 11 minutes ago, fingolfingr said: Πήγες στην συναντηση της επιτροπής βρε θηρίο; Μου είχε κάνει εντύπωση που με κάλεσαν και πήγα από περιέργεια και επειδή πιστεύω ότι η προσωπική επαφή μετράει. Άξιζε πάντως, 1.000€ γλύτωσα 😁 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariaPr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Στις 18/7/2018 στις 12:13 ΜΜ, skoulas είπε Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Έκανες αίτημα να ακουστή η κλήση κατά την οποία έγινε η ανανέωση για να αποδειχθεί αν ενημερώθηκες η όχι για το ότι δεν θα υπάρχει πλέον η υπηρεσία αυτή? Στις 18/7/2018 στις 12:13 ΜΜ, skoulas είπε Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Απλά ανέφερα στην καταγγελία ότι δεν ενημερώθηκα κατα την τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου ότι δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία σε αυτό το πρόγραμμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariaPr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 1 λεπτό πριν, skoulas είπε Απλά ανέφερα στην καταγγελία ότι δεν ενημερώθηκα κατα την τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου ότι δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία σε αυτό το πρόγραμμα... Πέρα από την καταγγελία στο 13830 εννοώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Όχι τίποτα άλλο...πρώτα μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών Vodafone και μετά καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariaPr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 32 λεπτά πριν, skoulas είπε Όχι τίποτα άλλο...πρώτα μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών Vodafone και μετά καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή... Καλό θα ήταν να κάνεις και αυτό υπάρχει περίπτωση να στο φτιάξουν από εκεί χωρίς να ασχοληθείς με καταγγελία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Στις 19/7/2018 στις 3:58 ΜΜ, fingolfingr είπε Όπως γραφει ο πελάτης μπορεί να επιλέξει. Δεν επιβάλετε. Κοινως αν δεν το γνωρίζεις ή αν δεν το ζητήσεις δεν ενεργοποιείται. Πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές, ώστε να διαλέξεις. Άρα υπάρχει νομικό πάτημα λόγω κανονισμού της ΕΕΤΤ. Μπράβο ts για τις κινήσεις σου! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MariaPr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Στις 19/7/2018 στις 9:46 ΠΜ, BritGreek είπε Από τη στιγμή που το πρόγραμμα είναι unlimited, σημαίνει ότι ξεπέρασες τις κλήσεις προς κινητά; Δεν μου έχει συμβεί ποτέ παρατυπία με τη vodafone, εκτός από το ότι στις ανανεώσεις των συμβολαίων δεν μου περνούν τις εκπτώσεις που μου δίνουν και πρέπει να περάσουν 2-3 μήνες για να "διορθωθεί" το λάθος, ενώ η διαφορά πιστώνεται κανονικά και έτσι δεν έχω επιβάρρυνση.Ζήτησε αναλυτική κατάσταση των κλήσεων για να δεις τι σου χρέωσαν. Ή στο my account. Αυτό που μου κάνει πάντα εντύπωση, αν και off-topic, είναι οι διαφορές στις τιμές που πληρώνει ο καθένας για τα ίδια ακριβώς πακέτα στην ίδια εταιρεία. Για ένα μονό πακέτο μπορεί να υπάρξουν και 20 διαφορετικές τιμές ανάλογα το ποσό "προσπάθησε" ο πελάτης για την καλύτερη τιμή Στις 19/7/2018 στις 3:00 ΜΜ, zio10 είπε Ναι αυτό το είδα, αλλά είναι 3 ώρες έξτρα! Αυτό λέω, δεν υο υποψιάστηκε ότι έχει μιλήσει πολύ παραπάνω; Ανάλογα τι βήμα χρέωσης έχει η vodafone 42 λεπτά πριν, MariaPr είπε Καλό θα ήταν να κάνεις και αυτό υπάρχει περίπτωση να στο φτιάξουν από εκεί χωρίς να ασχοληθείς με καταγγελία Τώρα διάβασα ότι έχει ήδη πιστωθεί χαίρομαι που πήγαν όλα κάλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, MariaPr είπε Ανάλογα τι βήμα χρέωσης έχει η vodafone Όσο και να είναι πάλι περίεργο μου φαίνεται να μιλήσεις τόσο παραπάνω και να μη το καταλάβεις. Αλλά αφού επιστράφηκε το πόσο λεπτομέρειες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logokrimenos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2018 Στις 17/8/2018 στις 9:55 ΜΜ, zio10 είπε Όσο και να είναι πάλι περίεργο μου φαίνεται να μιλήσεις τόσο παραπάνω και να μη το καταλάβεις. Αλλά αφού επιστράφηκε το πόσο λεπτομέρειες 99% Δεν θα είναι ο μοναδικός στο σπίτι που μιλάει στο σταθερό. Πχ σε ένα σπίτι που μένουν 3 4 άτομα πως θα ξέρεις πόσο μίλησε ο καθένας? Τεφτεράκι και να γράφει ο καθένας? 😂😂😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα