Προς το περιεχόμενο

Λογαριασμός vodafone από 17 στα 161.5euro...


skoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον περσινό Νοέμβρη η ΕΕΤΤ είχε εκδόσει νέο κανονισμό, όπου έκανε αναφορά στο εξής:

  • Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών

Τώρα το τι θεωρείται υπέρογκο είναι σχετικό. Πχ η τελική τιμή είναι 8 φορές το μηνιαίο πάγιο σου, άρα είναι στα όρια του υπέρογκου. Ρώτα ευγενικά τη vodafone γιατί παραβιάζει τον κανονισμό της ΕΕΤΤ και δε σου έδωσε κάποιο δικαίωμα ελέγχου του λογαριασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν και τραγικη η βονταφον γιατι κανει πολλες απατες, νομιζω εδω φταις περισσοτερο εσυ

αναγκαστικα πρεπει να τον πληρωσεις, αλλα στη θεση σου εγω θα εκανα φορητοτητα αλλου για να τους "τιμωρησω". Οποτε ειτε φευγεις και πας αλλου και σε χανουν απο πελατη, ειτε σε πρηζουν με προσφορες και εκπτωσεις για να μεινεις. Αλλα να τους αναφερεις ξεκαθαρα οτι ο λογος που φευγεις ειναι αυτος.

Δεν θα πληρώσει πρόστιμο αν φύγει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν θα πληρώσει πρόστιμο αν φύγει;

Αν δεν εχει ληξει το συμβολαιο ναι, οποτε θα πρεπει να περιμενει να ληξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, palasd είπε

Πρόστιμο θα πληρώσει άμα θέλει να γυρίσει

Λέει 26/5 έκανε ανανέωση, αν είναι και για δύο χρόνια που είναι τα περισσότερα συμβόλαια πλέον θα έχει αρκετά μεγάλο πέναλτυ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zio10 είπε

Λέει 26/5 έκανε ανανέωση, αν είναι και για δύο χρόνια που είναι τα περισσότερα συμβόλαια πλέον θα έχει αρκετά μεγάλο πέναλτυ...

Ε τοτε θα πρεπει να το θυμαται οταν ληξει το συμβολαιο :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, palasd είπε

Πρόστιμο θα πληρώσει άμα θέλει να γυρίσει

Παλιά στο Τέξας αυτά. Αν το ποσό είναι μπόλικο και σε άλλη εταιρία να πάει να κάνει φορητότητα θα του αρνηθούν την υπηρεσία. Θα του πουν ή να δώσει εγγύηση κάνα 500άρι για σιγουριά μην κάνει τα ίδια ή θα του πουν να κανονίσει πρώτα το χρέος του με την τωρινή του εταιρία και ύστερα να κάνει φορητότητα.

Περίπτωση χτεσινή κιόλας, έφερε ένας τύπος για αλλαγή από μια εταιρία στην άλλη 3 κινητά και του ζήτησαν 6 κατοστάρικα εγγύηση πριν του μεταφέρουν τους αριθμούς. Να τον δεις να έχει γίνει κόκκινος από τα νεύρα του φωνάζοντας "ρε παιδιά εγώ δεν ήμουν ποτέ πελάτης σας, τι εγγύηση μου ζητάτε τώρα;"...ενώ εγώ από μέσα μου σκεφτόμουν "ποιος ξέρει πόσα λεφτά χρωστάς στους άλλους φίλε για να σου ζητάνε εγγύηση". Οι υπάλληλοι φυσικά δεν έχουν καμιά πληροφορία για τα χρέη του πελάτη και το μόνο που βλέπουν είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί. Ο ίδιος ο πελάτης φυσικά ξέρει πολύ καλά τι έχει κάνει οπότε το όλο θέατρο είναι και λίγο γελοίο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, zio10 said:

Ts μια αίσθηση στο περίπου πόσο μίλησες δεν είχες; Γιατί δεν είναι ότι σου ξέφυγε για κάποια λεπτά αλλά για ώρες!

3 ώρες προς κινητά. Το γράφει στην πρώτη σελίδα.

58 minutes ago, zio10 said:

Λέει 26/5 έκανε ανανέωση, αν είναι και για δύο χρόνια που είναι τα περισσότερα συμβόλαια πλέον θα έχει αρκετά μεγάλο πέναλτυ...

Εξαρτάται. Αν π.χ. έχει πάρει έκπτωση στο πάγιο, θα πληρώσει μόνο τη διαφορά για τους μήνες που το έχει χρησιμοποιήσει. Αν έχει πάρει επιδότηση συσκευής, τη χρωστάει ολόκληρη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

3 ώρες προς κινητά. Το γράφει στην πρώτη σελίδα.

 

Ναι αυτό το είδα, αλλά είναι 3 ώρες έξτρα! Αυτό λέω, δεν υο υποψιάστηκε ότι έχει μιλήσει πολύ παραπάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά όταν κανεις νέο πρόγραμμα οι "προτιμήσεις" που εχεις από πίσω γίνονται reset σε πολλους παρόχους. Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί και σε εμενα πριν 2-3 χρόνια στην cosmote μετά από ανανεωση. Ευτυχώς η υπερβαση ήταν λίγα ευρώ (10-15).

Στις 18/7/2018 στις 3:30 ΜΜ, skoulas είπε

Η ανάρτησή μου, σε καμία περίπτωση, δεν έχει να κάνει με την "κακιά" Vodafone που μας χρεώνει και μας τα παίρνει... Η περίπτωσή μου είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο...

Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει κάποιος τρόπος (εφαρμογή ή online) για να ελέγχω το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας και στο προηγούμενο πρόγραμμα (το οποίο δεν ήταν πριν δεκαετίες αλλά έληξε πριν 2 μήνες) είχα ενημέρωση αυτόματα από αυτούς θεωρούσα λογικό οτι δεν έχει αλλάξει κάτι (αφού δεν ενημερώθηκα για το αντίθετο). Επίσης θεωρώ κοροϊδία να μου λένε οτι μπορεί να μπει φραγή αν ξεπεράσω τα 50euro (πάγιο + 30euro) αλλά το γεγονός ότι από τα 20euro ο λογαριασμός πήγε 160euro πέρασε απαρατήρητο...

Τα τηλέφωνα έχουν γίνει...ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ πενταψήφια,ΟΥΤΕ ροζ/πράσινα/κίτρινα, ΟΥΤΕ εξωτερικό...είναι χρεώσεις 3 ωρών σε κινητά εσωτερικού...

Δεν εχω vodafone για να ξέρω αλλα.... παλαιοτερα που είχα θυμαμαι ότι από την εφαρμογή μπορούσε να δείς την χρήση. Δεν υπαρχει πια αυτό;

4 ώρες πριν, christakos07 είπε

Τον περσινό Νοέμβρη η ΕΕΤΤ είχε εκδόσει νέο κανονισμό, όπου έκανε αναφορά στο εξής:

  • Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, με βάση τρεις κατηγορίες επιλογών

Τώρα το τι θεωρείται υπέρογκο είναι σχετικό. Πχ η τελική τιμή είναι 8 φορές το μηνιαίο πάγιο σου, άρα είναι στα όρια του υπέρογκου. Ρώτα ευγενικά τη vodafone γιατί παραβιάζει τον κανονισμό της ΕΕΤΤ και δε σου έδωσε κάποιο δικαίωμα ελέγχου του λογαριασμού.

Όπως γραφει ο πελάτης μπορεί να επιλέξει. Δεν επιβάλετε. Κοινως αν δεν το γνωρίζεις ή αν δεν το ζητήσεις δεν ενεργοποιείται.

3 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Παλιά στο Τέξας αυτά. Αν το ποσό είναι μπόλικο και σε άλλη εταιρία να πάει να κάνει φορητότητα θα του αρνηθούν την υπηρεσία. Θα του πουν ή να δώσει εγγύηση κάνα 500άρι για σιγουριά μην κάνει τα ίδια ή θα του πουν να κανονίσει πρώτα το χρέος του με την τωρινή του εταιρία και ύστερα να κάνει φορητότητα.

Περίπτωση χτεσινή κιόλας, έφερε ένας τύπος για αλλαγή από μια εταιρία στην άλλη 3 κινητά και του ζήτησαν 6 κατοστάρικα εγγύηση πριν του μεταφέρουν τους αριθμούς. Να τον δεις να έχει γίνει κόκκινος από τα νεύρα του φωνάζοντας "ρε παιδιά εγώ δεν ήμουν ποτέ πελάτης σας, τι εγγύηση μου ζητάτε τώρα;"...ενώ εγώ από μέσα μου σκεφτόμουν "ποιος ξέρει πόσα λεφτά χρωστάς στους άλλους φίλε για να σου ζητάνε εγγύηση". Οι υπάλληλοι φυσικά δεν έχουν καμιά πληροφορία για τα χρέη του πελάτη και το μόνο που βλέπουν είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί. Ο ίδιος ο πελάτης φυσικά ξέρει πολύ καλά τι έχει κάνει οπότε το όλο θέατρο είναι και λίγο γελοίο. 

Αυτό ακριβώς. Τηλεγνούς. Εφόσον εχεις οφειλή σε καποιο παροχο και φαίνεσαι "κοκκινος" εχουν δικαιωμα να σε αρνηθουν σαν πελάτη ή να σου ζητήσουν εγγυηση. Αναλογα με τον παροχο

Όταν πλήρωσεις και ενημερωθει η τηλεγνους τότε το ξανασκεφτονται.

Επεξ/σία από fingolfingr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...