skoulas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Νομιζω οτι την καταγγελια πρεπει να την κανεις στην ΕΕΤΤ πρωτα... 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 23 minutes ago, skoulas said: Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Εννοείς ότι τέλειωσαν τα λεπτά τού προγράμματος και σε χρέωναν για τις επιπλέον κλήσεις ή το είδος τών κλήσεων (π.χ. εξωτερικό, 5ψήφια κλπ) δεν περιλαμβάνοταν εξαρχής στο πρόγραμμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Με χρέωσαν για επιπλέον κλήσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xaratsi Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Πηρες σε τιποτα 5ψηφια; Ξεπερασες χρονους-ορια; Εαν ναι τοτε δυσκολα θα βρεις το δικιο σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackdeagle Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 και πάλι ρε παιδιά,όπου και να πήρε είναι τρελό νούμερο τα 161 ευρώ. Εγώ δεν θα τους πλήρωνα,θα πλήρωνα μόνο 20 ευρώ... Ψάξε και για ΕΕΤΤ μπορεί να βγάλεις άκρη από εκεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 13 λεπτά πριν, blackdeagle είπε και πάλι ρε παιδιά,όπου και να πήρε είναι τρελό νούμερο τα 161 ευρώ. Εγώ δεν θα τους πλήρωνα,θα πλήρωνα μόνο 20 ευρώ... Ψάξε και για ΕΕΤΤ μπορεί να βγάλεις άκρη από εκεί. Θα το κόβανε και θα τους χρωστούσες. Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν αμφισβητεί ότι έκανε τις κλήσεις αλλά η ένσταση είναι γιατί δεν τον ενημέρωσαν όταν έφτασε στο 80%. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πανος999 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Ναι ξερουμε, κανεις σας δεν θα πληρωνε, αλλοι θα τους δερνατε κλπ.. Φιλε μου, εκανες την καταγγελια απο εκει κ περα απλα περιμενεις.. Δεν νομιζω να σε βοηθησει τι θα πει ο καθενας μας! Κακως βεβαια δεν εχεις κ εσυ το νου σου στις κλησεις που κανεις! Ψαχνουνε το ελαχιστο παραθυρακι να βρουνε να μας τα φανε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 150 ευρω επιπλεον σε εκτος προγραμματος κλησεις ειναι παρα πολλα ...εκτος ...αν Ζητα να σου στειλουν τον αναλυτικό λογαριασμό των κλησεων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Η ανάρτησή μου, σε καμία περίπτωση, δεν έχει να κάνει με την "κακιά" Vodafone που μας χρεώνει και μας τα παίρνει... Η περίπτωσή μου είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο... Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει κάποιος τρόπος (εφαρμογή ή online) για να ελέγχω το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας και στο προηγούμενο πρόγραμμα (το οποίο δεν ήταν πριν δεκαετίες αλλά έληξε πριν 2 μήνες) είχα ενημέρωση αυτόματα από αυτούς θεωρούσα λογικό οτι δεν έχει αλλάξει κάτι (αφού δεν ενημερώθηκα για το αντίθετο). Επίσης θεωρώ κοροϊδία να μου λένε οτι μπορεί να μπει φραγή αν ξεπεράσω τα 50euro (πάγιο + 30euro) αλλά το γεγονός ότι από τα 20euro ο λογαριασμός πήγε 160euro πέρασε απαρατήρητο... Τα τηλέφωνα έχουν γίνει...ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ πενταψήφια,ΟΥΤΕ ροζ/πράσινα/κίτρινα, ΟΥΤΕ εξωτερικό...είναι χρεώσεις 3 ωρών σε κινητά εσωτερικού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorser Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, skoulas είπε Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; ειναι η γνωστη απατη της vodaphone για να σε χρεωνει υπερβολικα { ας μην γραψω τι εχω περασει για αυτο} με αλλο δικο μου ατομο που χρεωθηκε 1000 ευρω κοντα ... ακριβως με τον ιδιο τροπο για αυτο μετα τα δινει σε γνωστο ¨ δικηγορικο γραφειο¨ για να σε απειλησουν με διαταγη πληρωμης και δικαστικο επιμελητη που δεν εμφανιστηκε ποτε γιατι απλουστατα δε συμφερει την vodaphone να κανει νομικες διαδικασιες και απλα σε μαυριζει αν ξαναπας σε καταστημα για κατι νεο σου λενε πληρωσε η κανε διακανονισμο για να σε εξυπηρετησουμε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 10 λεπτά πριν, skoulas είπε Η ανάρτησή μου, σε καμία περίπτωση, δεν έχει να κάνει με την "κακιά" Vodafone που μας χρεώνει και μας τα παίρνει... Η περίπτωσή μου είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο... Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει κάποιος τρόπος (εφαρμογή ή online) για να ελέγχω το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας και στο προηγούμενο πρόγραμμα (το οποίο δεν ήταν πριν δεκαετίες αλλά έληξε πριν 2 μήνες) είχα ενημέρωση αυτόματα από αυτούς θεωρούσα λογικό οτι δεν έχει αλλάξει κάτι (αφού δεν ενημερώθηκα για το αντίθετο). Επίσης θεωρώ κοροϊδία να μου λένε οτι μπορεί να μπει φραγή αν ξεπεράσω τα 50euro (πάγιο + 30euro) αλλά το γεγονός ότι από τα 20euro ο λογαριασμός πήγε 160euro πέρασε απαρατήρητο... Τα τηλέφωνα έχουν γίνει...ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ πενταψήφια,ΟΥΤΕ ροζ/πράσινα/κίτρινα, ΟΥΤΕ εξωτερικό...είναι χρεώσεις 3 ωρών σε κινητά εσωτερικού... Λογικό θα ήταν να μην αλλάξει κάτι όταν απλά κάνεις παράταση του συμβολαίου σου π.χ. για ένα χρόνο διατηρώντας τις ίδιες παροχές,κάνοντας χρήση απλά κάποιου δώρου από αυτούς για την παράτασή του. . Από τη στιγμή που αλλάζεις και πας σε ένα καινούργιο συμβόλαιο με κάποιες τελείως διαφορετικές παροχές , άλλου κόστους λογικό είναι ότι αλλάζουν και κάποιοι όροι. Φυσικά θα σου πουν και θα έχουν δίκιο ότι τέτοιος όρος δεν υπάρχει στο νέο συμβόλαιο και εσύ δεν ρώτησες για να σου το πουν.Αυτοί είχαν υποχρέωση να σε ενημερώσουν για τους νέους όρους και όχι για κάποιους από τους παλιούς που έπαψαν να ισχύουν με την υπογραφή του νέου συμβολαίου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, skoulas είπε Στις 26/05/2018 πραγματοποίησα ανανέωση συμβολαίου από Vodafone Home double play ευέλικτο 300΄ σταθερά και κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 19euro) σε Vodafone Home double play GR απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος, 24Mbps (περίπου 17euro). Ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν ΟΚ σήμερα λαμβάνω email ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός με ποσό 161.50 euro. Στην ανάλυση του λογαριασμού υπάρχουν οι κλήσεις τις οποίες έχω κάνει και οι χρεώσεις αφορούν κλήσεις οι οποίες είναι εκτός των δωρεάν λεπτών που περιλαμβάνει το πρόγραμμά μου. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκα με SMS στο κινητό τηλέφωνο όταν έφτασα στο 80% χρήσης του προγράμματός μου και μου λένε ότι στο νέο πρόγραμμα δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα". Έκανα μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω...υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Από εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πακέτο που επέλεξες δεν έχει έλεγχο χρήσης. Και η επιλογή του πακέτου ήταν δική σου επιλογή και ευθύνη. Όπως δική σου ευθύνη ήταν να δεις τα χαρακτηριστικά του νέου πακέτου από το site πριν το επιλέξεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phoenix7 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 11 λεπτά πριν, papoys1 είπε Λογικό θα ήταν να μην αλλάξει κάτι όταν απλά κάνεις παράταση του συμβολαίου σου π.χ. για ένα χρόνο διατηρώντας τις ίδιες παροχές,κάνοντας χρήση απλά κάποιου δώρου από αυτούς για την παράτασή του. . Από τη στιγμή που αλλάζεις και πας σε ένα καινούργιο συμβόλαιο με κάποιες τελείως διαφορετικές παροχές , άλλου κόστους λογικό είναι ότι αλλάζουν και κάποιοι όροι. Φυσικά θα σου πουν και θα έχουν δίκιο ότι τέτοιος όρος δεν υπάρχει στο νέο συμβόλαιο και εσύ δεν ρώτησες για να σου το πουν.Αυτοί είχαν υποχρέωση να σε ενημερώσουν για τους νέους όρους και όχι για κάποιους από τους παλιούς που έπαψαν να ισχύουν με την υπογραφή του νέου συμβολαίου. Ε αφού δεν ρώτησε παλι καλα δεν του έβγαλαν και κανενα δάνειο... να μυρίσει τα νύχια του ο πελάτης; Μου θυμίζει την τεχνική με τα τηλεφωνικά κέντρα, οτι κερδίζουν κουπόνια αξιας τόσων ευρώ αλλά δεν τους λέμε οτι απλα παίρνουν έκπτωση για προϊόντα τύπου "κουπονια επιθυμίες"... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, Phoenix7 είπε να μυρίσει τα νύχια του ο πελάτης; Πριν επιλέξει ένα πρόγραμμα οφείλει να μπει στο site και να δει τα χαρακτηριστικά του. Τα υπόλοιπα όλα είναι να 'χουμε να λέμε. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα