RaspuTech Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 1 hour ago, @topos said: Συμφωνώ προφανώς με τις υποδείξεις των προηγούμενων.Και προσθέτω άλλη μια-> Η πάστα που έβαλες (σε υπερβολική ποσότητα μπορώ να πω) είναι αγώγιμη? Εάν ναι ίσως έχεις βραχυκυκλώσει cpu/gpu.Απο τότε που έμαθα το συγκεκριμένο ενδεχόμενο, βάζω μόνο μη αγωγιμες σε λάπτοπ (όπως η artic silver ceramique 2) και ας χάνω κάτι ελάχιστο σε αγωγιμότητα. https://www.skroutz.gr/s/7578197/Arctic-MX-4-4gr.html#reviews Αυτή εδώ είναι η πάστα Arctic mx4
alkis13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 14 ώρες πριν, RaspuTech είπε https://www.skroutz.gr/s/7578197/Arctic-MX-4-4gr.html#reviews Αυτή εδώ είναι η πάστα Arctic mx4 https://www.arctic.ac/eu_en/mx-4.html Safe Application It does not contain any metallic particles so electical conductivity would not be an issue. Unlike silver and copper compound, it ensures that contact with any electrical pins would not result in damage of any sort.
razorblade334 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δεν υπήρχε λόγος να ανοίξεις καινούριο λαπτοπ να βάλεις πάστα... Τες πα όλα μάθημα είναι εύχομαι να πάνε όλα καλά. 1 1
RaspuTech Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Να κάνω τη σχετική ενημέρωση για την πορεία επισκευής του Laptop. Συγκεκριμένα η Dell παρέλαβε με δικά της έξοδα (courier) το Laptop στις 19 Ιουλίου και το επέστρεψε επισκευασμένο στις 3 Αυγούστου. Ενημερώθηκα ότι το laptop ανοίχτηκε από τρίτους (διότι βρήκαν διαφορετική πάστα και μνήμη Ram ) παρ' όλα αυτά μου είπαν να μην ανησυχώ γιατί θα μου το έφτιαχναν δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης. Σε ερώτηση που έκανα για το τι πρόβλημα εντοπίστηκε τελικά, μου ανέφεραν ότι έγινε αντικατάσταση της μητρικής, έπειτα δεν ανταποκρινόταν η οθόνη και την άλλαξαν μαζί με την καλωδιοταινία. Τέλος, το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι η μνήμη Ram δεν είχε αλλαχτεί από πλευράς μου και ήταν μια ADATA (ADATA 8gb Pc4-2400t Ddr4-19200 SODIMM) που είχε μέσα όταν παρέλαβα το laptop απο το outlet μαγαζί της Dell στην Αγγλία. Μια ασυννενοησία που έγινε ήταν ως προς το Backup του σκληρού δίσκου, όπου ενώ αρχικά μου είπαν ότι δε χρειάζεται να τον κάνω Backup τελικά προχώρησαν σε επανεγκατάσταση των Windows και Format δυστυχώς, με αποτέλεσμα να χάσω φωτογραφίες, βίντεο και αρχεία που χρειαζόμουν (κατάφερα και έκανα επανάκτηση σε ένα ικανοποιητικό ποσοστό, με αντίστοιχο πρόγραμμα). Οπότε μικρό το κακό μπροστά σε όλο το θέμα. 10 με τόνο το Service της Dell και επιβεβαιώνω από πλευράς μου την άμεση ανταπόκριση, επικοινωνία και επισκευή του προβλήματος (και μάλιστα ακόμα και στην περίπτωση που δεν καλύπτονταν από τα όρια της εγγύησης και παρ' όλο που το Laptop αγοράστηκε από την Αγγλία)! Υ.Γ.: πάντα Backup ότι κι αν σας πουν 1
eleosre Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Μπράβο τούς πράγματικα...δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο service σε άλλη εταιρεία.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα