Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υπαρχει  ενας διακλαδωτης νερου κοντα στο δοχειο που μπαινει το παραφλου.Σε μοντελα του γκρουπ vag με τα χρονια σπανε και φευγει το παραφλου απο εκει.Αν ειναι αυτο το κοστος ειναι μικρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Τρόμπα νερού. Πόσο παλιό είναι το αμάξι; Αλλάχτηκε ποτέ η τρόμπα;

Getz του 2005 190.000 χιλ.δεν έχει αλλαχτεί ποτε.

Εχθες το γέμισα το παγούρι..σήμερα ήρθα δουλεια (20 χιλιόμετρα) κοιταω την στάθμη,μια χαρά. Μετα απο κάνα 4ωρο(αφού κρυωσε) ξανακοιταω κ έχει πεσει 2 δάχτυλα... Τι παίζει?

Επεξ/σία από daPro
Δημοσ.

Σε 20 χιλιόμετρα θα έχει ζεσταθεί και ανεβάσει πίεση στα επίπεδα κανονικής λειτουργίας. Λογικά είδες τη στάθμη με το παγούρι κλειστό (αφού αν το άνοιγες ενώ ήταν ζεστό το πιθανότερο είναι να έφτυνε). Γι' αυτό σου φάνηκε ΟΚ. Όταν κρύωσε και έπεσε η πίεση, έπεσε και η στάθμη.

Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων, αλλά στο Punto μου τα 'φτυσε 2 φορές η αντλία , ακριβώς στα 8 χρόνια και με ~60.000 km κάθε φορά . Τα 190.000 km και 13 χρόνια με κάνουν να πιστεύω ότι παίζει ως ισχυρό ενδεχόμενο.

Απ' ό,τι έχω καταλάβει, όταν τα παίζει η αντλία νερού τότε είτε χάνει τη στεγανότητα και στάζει, είτε μπάζει αέρα στο κύκλωμα (με αποτέλεσμα να υπερχειλίζει νερό από το καπάκι).

Πήγαινέ το να το δούν άμεσα, γιατί αν το κύκλωμα ψύξης δεν είναι γεμάτο όπως πρέπει τότε ρισκάρεις φλάντζα κεφαλής, η οποία σε ορισμένα αυτοκίνητα αρπάζει για πλάκα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτας ταπα ψυγειου, ταπα δοχειου διαστολης, κολάρα όπου ειναι τα πιο φτηνα-απλα.

Φανταζομαι οτι για να μπηκες στο κοπο να ανεβασεις το προβλημα σου, δε περιμενεις λυση, αλλα μεθοδολογια διαγνωσης. Ετσι ξεκιναμε απο τα φθηνα και πηγαινουμε στα ακριβα. Και αυτο οταν το προβλημα δε βγαζει ματι.

Επεξ/σία από alkis13
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Κοιτας ταπα ψυγειου, ταπα δοχειου διαστολης, κολάρα όπου ειναι τα πιο φτηνα-απλα.

Φανταζομαι οτι για να μπηκες στο κοπο να ανεβασεις το προβλημα σου, δε περιμενεις λυση, αλλα μεθοδολογια διαγνωσης. Ετσι ξεκιναμε απο τα φθηνα και πηγαινουμε στα ακριβα. Και αυτο οταν το προβλημα δε βγαζει ματι.

Όπως είπα πριν τα ελέγχω συνέχεια όλα αυτά που αναφέρεις,δεν βλέπω πουθενά νερά. Θα πάω να το δει μάστορας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη ταπα του ψυγειου και του δοχειου διαστολης δε θα δεις. Απλα δεν "ασφαλιζει" σωστα και χανει πιεση, τα νερα βραζουν και τα πεταει λογικα απο το δοχειο διαστολης (εχει ενα μικρο σωληνακι και πεταει τα παραπανω υγρα).

 

Αυτα παιζει να κανουν και τα 2 10€ και τα αλλαζεις με το χερι οταν ειναι ΚΡΥΟ το αυτοκινητο. Αν δεν βγαλεις ακρη εχεις δωσει 10€ τα οποια δε τα πετας, απλα αλλαξες 2 καπακια οπου η φυσιολογικη τους φθορα καπου τωρα ερχεται.

 

Αν  τελικα πας σε μαστορα, να του πεις να σου αλλαξει ολα τα παρφλου και να βαλει καινουργια. Καθε 2 χρονια καλο ειναι να αλλαζουν για να μην εχεις φθορες απο ηλεκτρολύσεις.

Επεξ/σία από alkis13
ΥΓ ΠΡΑΦΛΟΥ
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, daPro είπε

Όπως είπα πριν τα ελέγχω συνέχεια όλα αυτά που αναφέρεις,δεν βλέπω πουθενά νερά. Θα πάω να το δει μάστορας.

Βγάζεις τα μπουζί και ελέγχεις εσωτερικά τους κυλίνδρους, αν καποιος ειναι πιο καθαρος απο τους αλλους τοτε παίρνει νερά μεσα απο την φλάτζα, αν εχει την κλασική μαυρίλα τοτε εισαι ΟΚ. Ειτε το κανεις μονος σου είτε το κανει μαστορας, επισεις δες την εξατμιση αν βγάζει ασπρο καπνό ή μυριζει παραφλου. Οτι και να ειναι πανε το σε μαστορα μην παθεις μεγαλυτερη ζημια.

  • Thanks 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Φιλε θα σς στεναχωρήσω αλλα εχεις κάψει φλατζα κεφαλής. στην καλύτερη, ο αφροσ που βλεπεις ειναι ανάμειξη λαδιου με παραφλου

Ίντερνετ φίλε. Πηγή έγκυρων πληροφοριών

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν το μαστορι άλλαξε την τάπα ψυγείου γιατί δεν είχε καλή πίεση κ επέστρεφε το παραφλου στο παγούρι. Αν κατάλαβα σωστά είχε μείνει  ανοιχτή η βαλβίδα.Δεν ξερω αν στέκει..θα δούμε.

Επεξ/σία από daPro
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, daPro είπε

Λοιπόν το μαστορι άλλαξε την τάπα ψυγείου γιατί δεν είχε καλή πίεση κ επέστρεφε το παραφλου στο παγούρι. Αν κατάλαβα σωστά είχε μείνει  ανοιχτή η βαλβίδα.Δεν ξερω αν στέκει..θα δούμε.

Σιγουρα θα την βρεις την διαρροη γιατι στα χλμ που κανεις χανει πολυ...

Γκαζωσε το μεχρι ανοιξει το βεντιλατερ και κοιτα για διαρροες.. τρομπα νερου,καλοριφερ,ψυγειο κ.α  Αν δεν δεις τιποτα ξανακοιτα οταν κρυωσει δηλαδη μετα απο καμια ωρα...

Δημοσ.
17 ώρες πριν, daPro είπε

Λοιπόν το μαστορι άλλαξε την τάπα ψυγείου γιατί δεν είχε καλή πίεση κ επέστρεφε το παραφλου στο παγούρι. Αν κατάλαβα σωστά είχε μείνει  ανοιχτή η βαλβίδα.Δεν ξερω αν στέκει..θα δούμε.

Ποσο πηγε το μαλλι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...