ikaruga24 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Χάρισμα τους αν είναι αλλά τώρα δεν θα έπρεπε να δώσουν κάποιο δελτίο σε κάποιο Mail περί του τι βρήκαν;
saruman123 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Χάρισμα τους αν είναι αλλά τώρα δεν θα έπρεπε να δώσουν κάποιο δελτίο σε κάποιο Mail περί του τι βρήκαν; Φυσικά.
ikaruga24 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Παιδιά επαναφέρω το θέμα, μίλησα με μαμά lenovo-moto και τους έστειλα όλα τα χαρτιά που με έστειλαν από το σέρβις. Ασχολήθηκε ένας πολύ καλός τυπάκος με το θέμα μου και χτες με πήραν τηλέφωνο και μου λένε ότι εγκρίθηκε κανονικά η επισκευή της συσκευής με οποιονδήποτε τρόπο εντός εγγύησης κανονικά και να επικοινωνήσω απευθείας με TS solutions με τον κωδικό μου για να έρθουν να παραλάβουν πάλι την συσκευή. Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο την έβγαλαν την συσκευή εξ'αρχής εκτός εγγύησης οι συγκεκριμένοι αλλά η μαμά moto lenovo μίλησε. Οπως βλέπετε παιδιά αν δεν βρίσκετε το δίκιο σας με τις εταιρίες που απλά αναλαμβάνουν το σέρβις μιλήστε απευθείας με την μαμά εταιρία και θα βρεθεί η λύση εφόσον δεν έχετε κάνει εσείς καμιά βλακεία. Στη δική μου περίπτωση ήταν ξεκάθαρο ότι πρόκειται για πρόβλημα της συσκευής. Μην τα αφήνετε λοιπόν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα