UsualSuspect__ Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 4 hours ago, ikaruga24 said: Λέτε να δοκιμάσω και στην Arvato; Ισως δεν έχω να χάσω κάτι, ειδικά αν είναι να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή πιστωτικό. Δεν θυμάμαι καν από πιο κατάστημα το πήρα γαμώτο, ελπίζω να μην έχει κλείσει. Δεν λέει πάνω η απόδειξη;
ikaruga24 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Ναι ρε παιδιά σαφώς και το έχω, το κουτί δεν έχω μαζί μου όμως και είναι 60 χιλιόμετρα μακριά από εμένα. Το ΣΚ θα γίνει η αποκάλυψη.
ikaruga24 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Στις 18/7/2018 στις 5:49 ΜΜ, UsualSuspect__ είπε Δεν λέει πάνω η απόδειξη; Λοιπόν έχω επιτέλους το κουτί στα χέρια μου, είχα τρομοκρατηθεί νομίζοντας ότι το πέταξε η μάνα μου αλλά ευτυχώς το βρήκα. Το κατάστημα από το οποίο το είχα πάρει είναι το diktyo.xyz και δεν το βρίσκω πουθενά πλέον. Μάλλον έχει κλείσει ή έχει αλλάξει όνομα. Ξέρει κανείς τι γίνεται στην προκειμένη περίπτωση;
cloud13 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 50 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Λοιπόν έχω επιτέλους το κουτί στα χέρια μου, είχα τρομοκρατηθεί νομίζοντας ότι το πέταξε η μάνα μου αλλά ευτυχώς το βρήκα. Το κατάστημα από το οποίο το είχα πάρει είναι το diktyo.xyz και δεν το βρίσκω πουθενά πλέον. Μάλλον έχει κλείσει ή έχει αλλάξει όνομα. Ξέρει κανείς τι γίνεται στην προκειμένη περίπτωση; Ακομα και να εκλεισε απλα σε αναγκαζει να πας κατευθειαν στο εξουσιοδοτημενο service. Δε γνωριζω αν ειναι η arvato πλεον, πριν 2 χρονια που ετρεχα το Moto X 2gen το χα παει στη cellcom οπου εχω τις χειριστες εντυπωσεις ομως. Εφοσον η συσκευη σου ειναι εντος εγγυησης εισαι καλυμμενος. 1
saruman123 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, cloud13 είπε Ακομα και να εκλεισε απλα σε αναγκαζει να πας κατευθειαν στο εξουσιοδοτημενο service. Δε γνωριζω αν ειναι η arvato πλεον, πριν 2 χρονια που ετρεχα το Moto X 2gen το χα παει στη cellcom οπου εχω τις χειριστες εντυπωσεις ομως. Εφοσον η συσκευη σου ειναι εντος εγγυησης εισαι καλυμμενος. Η Cellcom δεν αναλαμβάνει τα motorola. Service της Motorola ηξερα είναι η Mancom, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ 83, ΜΑΡΟΥΣΙ, 15124, Tel: 210 8025954. Fax: FAX 210 8025954 (στο παλιό δημαρχείο Αμαρουσίου). Αλλιώς στην LENOVO TECHNOLOGY B.V Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71 21 3008 7200 2111984507(service) Επεξ/σία 13 Αυγούστου 2018 από saruman123 1
cloud13 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 11 λεπτά πριν, saruman123 είπε Η Cellcom δεν αναλαμβάνει τα motorola. Service της Motorola ηξερα είναι η Mancom, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ 83, ΜΑΡΟΥΣΙ, 15124, Tel: 210 8025954. Fax: FAX 210 8025954 (στο παλιό δημαρχείο Αμαρουσίου). Αλλιώς στην LENOVO TECHNOLOGY B.V Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71 21 3008 7200 2111984507(service) Εχω την εντυπωση οτι η Lenovo αναλαμβανει σαν service οτι εχει παραχθει αφοτου αφορασε την Moto. Βεβαια μπορει αυτο να ηταν ακομα μια τρελιτσα που μου πουλησαν και αυτοι για να τρεχω στην Αργυρουπολη στη cellcom. Οπως και να εχει ρωτα στη μαμα Λενοβο αλλα πες τους οπωσδηποτε και το μοντελο.
ikaruga24 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Στις 13/8/2018 στις 1:18 ΜΜ, saruman123 είπε Η Cellcom δεν αναλαμβάνει τα motorola. Service της Motorola ηξερα είναι η Mancom, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ 83, ΜΑΡΟΥΣΙ, 15124, Tel: 210 8025954. Fax: FAX 210 8025954 (στο παλιό δημαρχείο Αμαρουσίου). Αλλιώς στην LENOVO TECHNOLOGY B.V Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71 21 3008 7200 2111984507(service) Λοιπόν update, καταρχήν πράγματι όλα τα αναλαμβάνει η lenovo πλέον και το τηλέφωνο που μίλησα και έκλεισα ραντεβού για κούριερ (χωρίς κόστος) είναι το δεύτερο που γράφεις για το service. Από εκεί και πέρα συμβαίνει το εξής περίεργο, πριν πάρω στην lenovo πέρασα από έναν Γερμανό για να δω αν μπορούσα να το στείλω από εκεί. Υπό κανονικές συνθήκες θα το αναλάμβαναν αλλά υπήρχε μια παρατυπία στην απόδειξη...δεν αναγράφεται πουθενά το IMEI της συσκευής. Με λέει ο υπάλληλος ότι εφόσον δεν αναγράφεται κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να στο βγάλουν εκτός εγγύησης και από την στιγμή που το κατάστημα το οποίο αγοράστηκε δεν υπάρχει πλέον να το αναλάβει ίσως βρεθώ στο κενό. Ευτυχώς όμως όπως ήδη προείπα δεν έγινε κάτι τέτοιο. Μίλησα με την lenovo, πέρασε το IMEI να το τσεκάρει και πράγματι δείχνει ότι η συσκευή ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίτερα από την ημερομηνία αγοράς με αποτέλεσμα να φαίνεται εκτός εγγύησης αφού είχαν περάσει τα 2 χρόνια μετά την ενεργοποίηση. Επειδή όμως το σέρβις λειτουργεί πάντα με βάση την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη θα το δεχτούν εντός εγγύησης με δωρεάν κόστος από και προς όποιο και να είναι το συμπέρασμα του τεχνικού ελέγχου. Η όλη διαδικασία παίρνει 9 - 12 εργάσιμες όπου θα με έχουν ενημερωμένο για το πως προχωράει η διαδικασία μέχρι τη λήξη της. Από άποψη εξυπηρέτησης και διαδικασίας είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, από εκεί και μετά μακάρι να αναγνωριστεί κανονικά το πρόβλημα του και να μην παιχτεί καμιά βλακεία έτσι ώστε να το βγάλουν εκτός γιατί σίγουρα το κυνηγήσω όσο πάει και μπορώ.
saruman123 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Λοιπόν update, καταρχήν πράγματι όλα τα αναλαμβάνει η lenovo πλέον και το τηλέφωνο που μίλησα και έκλεισα ραντεβού για κούριερ (χωρίς κόστος) είναι το δεύτερο που γράφεις για το service. Από εκεί και πέρα συμβαίνει το εξής περίεργο, πριν πάρω στην lenovo πέρασα από έναν Γερμανό για να δω αν μπορούσα να το στείλω από εκεί. Υπό κανονικές συνθήκες θα το αναλάμβαναν αλλά υπήρχε μια παρατυπία στην απόδειξη...δεν αναγράφεται πουθενά το IMEI της συσκευής. Με λέει ο υπάλληλος ότι εφόσον δεν αναγράφεται κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανόν να στο βγάλουν εκτός εγγύησης και από την στιγμή που το κατάστημα το οποίο αγοράστηκε δεν υπάρχει πλέον να το αναλάβει ίσως βρεθώ στο κενό. Ευτυχώς όμως όπως ήδη προείπα δεν έγινε κάτι τέτοιο. Μίλησα με την lenovo, πέρασε το IMEI να το τσεκάρει και πράγματι δείχνει ότι η συσκευή ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίτερα από την ημερομηνία αγοράς με αποτέλεσμα να φαίνεται εκτός εγγύησης αφού είχαν περάσει τα 2 χρόνια μετά την ενεργοποίηση. Επειδή όμως το σέρβις λειτουργεί πάντα με βάση την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη θα το δεχτούν εντός εγγύησης με δωρεάν κόστος από και προς όποιο και να είναι το συμπέρασμα του τεχνικού ελέγχου. Η όλη διαδικασία παίρνει 9 - 12 εργάσιμες όπου θα με έχουν ενημερωμένο για το πως προχωράει η διαδικασία μέχρι τη λήξη της. Από άποψη εξυπηρέτησης και διαδικασίας είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, από εκεί και μετά μακάρι να αναγνωριστεί κανονικά το πρόβλημα του και να μην παιχτεί καμιά βλακεία έτσι ώστε να το βγάλουν εκτός γιατί σίγουρα το κυνηγήσω όσο πάει και μπορώ. Οπότε όλα καλά μέχρι στιγμής.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 19 ώρες πριν, saruman123 είπε Οπότε όλα καλά μέχρι στιγμής. Μέχρι στιγμής ναι, από εκεί και μετά απλά ελπίζω να το περάσουν στην εγγύηση, είτε για επισκευή είτε για επιστροφή χρημάτων είτε πιστωτικό.
dimips Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δε μπορεί να επισκευαστεί. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Θα πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα το μαγαζί που το πήρες. Στην προκειμένη που έκλεισε δε ξέρω τι γίνεται. Ρώτα τη λενοβο γιατί θα σου κόψουν χαρτί Exceptional DOA να το δώσεις στο μαγαζί που το αγόρασες για να σου επιστρέψει λεφτά.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Στις 15/8/2018 στις 7:04 ΜΜ, dimips είπε Δε μπορεί να επισκευαστεί. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Θα πρέπει να σου επιστρέψει τα χρήματα το μαγαζί που το πήρες. Στην προκειμένη που έκλεισε δε ξέρω τι γίνεται. Ρώτα τη λενοβο γιατί θα σου κόψουν χαρτί Exceptional DOA να το δώσεις στο μαγαζί που το αγόρασες για να σου επιστρέψει λεφτά. Υπάρχει περίπτωση μιας και το κατάστημα δεν υπάρχει άλλο να πάρω κάποιο πιστωτικό για το δικό τους κατάστημα ή έστω να μου δώσουν επιλογή συσκευής αντίστοιχης αξίας;
dimips Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 3 hours ago, ikaruga24 said: Υπάρχει περίπτωση μιας και το κατάστημα δεν υπάρχει άλλο να πάρω κάποιο πιστωτικό για το δικό τους κατάστημα ή έστω να μου δώσουν επιλογή συσκευής αντίστοιχης αξίας; Δε ξέρω γι αυτό σου είπα να τους το διευκρινήσεις ότι δεν υπάρχει το μαγαζί που το αγόρασες. Σίγουρα θα βρεθεί κάποια λύση. 1
ikaruga24 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Update, έλαβα σήμερα μήνυμα στο κινητό μου ότι το κόστος επισκευής είναι στα 129 ευρώ. Να στείλω μήνυμα αν αποδέχομαι την επισκευή αλλιώς να γράψω όχι όπου έχει και πάλι ελάχιστο κόστος (το οποίο δεν αναγράφεται πουθενά). Τι είναι αυτό εδώ ρε παιδιά; Νέο κόλπο; Ούτε κάποια εξήγηση περί του τι συμβαίνει, τι βρήκαν, πως το δικαιολογούν; Σκέτο απλά δέξου το ή όχι; Εχει κανείς κάποια εμπειρία επί αυτού;
SeNNinhA Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Παιρνεις τηλεφωνο και ρωτας. Αλλιως βρισκεις ακρη μονο με καταγγελίες. Το κακο ειναι οτι για να παρεις πισω το τηλεφωνο σου πρεπει να τους πληρωσεις κανενα 25αρι ευρω για τον ελεγχο περιπου!
saruman123 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Τώρα σε αυτό το κομμάτι έπρεπε να σε είχαν ενημέρωση. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Δεν ξέρω αν τα 129€ αξίζουν για να το φτιάξεις.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα