ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Παιδιά δεν ξέρω τι συμβαίνει, ξαφνικά η συσκευή μου άλλαξε χρωματισμούς στην οθόνη. Οχι δεν μιλάω από τα pre-set calibrations αλλά ότι το ίδιο το πάνελ έχει πλέον ευδιάκριτα τα RBG χρώματα του ενώ σε 2 σημεία η οθόνη έχει σχηματίσει κίτρινες κηλίδες λες και το κάψανε στα σημεία αυτά. Είναι ακόμα εντός εγγύησης φυσικά αλλά τι μπορεί να συμβαίνει; Πεθαίνει;
SeNNinhA Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Ειναι θεμα προβληματος της καρτας γραφικων ή εστω της φύσας που κουμπωνει η οθονη. Στειλε το για επισκευη. 1
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Ρε παιδιά ποιο σέρβις υπάρχει πλέον για moto στην Ελλάδα; Αλλος μου λέει η Cellcom, άλλος μου λέει η Lenovo, ποιος τελικά είναι; Στο site της lenovo πάντως που ζητάει IMEI και το εισάγω λέει ότι δεν το βρίσκει το τηλέφωνο μου.
saruman123 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Ρε παιδιά ποιο σέρβις υπάρχει πλέον για moto στην Ελλάδα; Αλλος μου λέει η Cellcom, άλλος μου λέει η Lenovo, ποιος τελικά είναι; Στο site της lenovo πάντως που ζητάει IMEI και το εισάγω λέει ότι δεν το βρίσκει το τηλέφωνο μου. LENOVO TECHNOLOGY B.V Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71 21 3008 7200 2111984507(service) Αυτό είναι το επίσημο. Η Cellcom είναι για Meizu,CAT,Coolpad. 1
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 5 λεπτά πριν, saruman123 είπε LENOVO TECHNOLOGY B.V Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα 176 71 21 3008 7200 2111984507(service) Αυτό είναι το επίσημο. Η Cellcom είναι για Meizu,CAT,Coolpad. Εκεί πήρα και τηλέφωνο αλλά λειτουργεί μόνο Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 με 17:00 για να μιλήσεις. Στο site πάντως που ζήτησαν το IΜΕΙ μου δεν το βρήκαν. Εχω την εντύπωση ότι θα έχω ιστορίες για κάποιο λόγο.
saruman123 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Εκεί πήρα και τηλέφωνο αλλά λειτουργεί μόνο Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 με 17:00 για να μιλήσεις. Στο site πάντως που ζήτησαν το IΜΕΙ μου δεν το βρήκαν. Εχω την εντύπωση ότι θα έχω ιστορίες για κάποιο λόγο. Αν έχεις τα χαρτιά του πήγαινε το και σε ένα κατάστημα Γερμανό. Αυτοί στην συνέχεια θα το στείλουν στο επίσημο service.
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 4 λεπτά πριν, saruman123 είπε Αν έχεις τα χαρτιά του πήγαινε το και σε ένα κατάστημα Γερμανό. Αυτοί στην συνέχεια θα το στείλουν στο επίσημο service. Εχω τα πάντα, παίρνουν προμήθεια αυτοί στον Γερμανό;
saruman123 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Εχω τα πάντα, παίρνουν προμήθεια αυτοί στον Γερμανό; Όχι τίποτα. Έχω πάει αρκετά. Θυμάμαι ότι όταν πήγαινα τα Samsung κάνανε 15 μέρες. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από saruman123
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 2 λεπτά πριν, saruman123 είπε Όχι τίποτα. Έχω πάει αρκετά. Θυμάμαι ότι όταν πήγαινα τα Samsung κάνανε 15 μέρες. Χμμμ ενδιαφέρον, έτσι θα το κάνω. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
dimips Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν είσαι σε εγγύηση είσαι τυχερός. Και το δικό μου είχε βγάλει αυτές τις κίτρινες κηλίδες πέρυσι το καλοκαίρι όταν το χρησιμοποιούσα και το άφηνα στον ήλιο στις διακοπές. Είναι από την έκθεση σε ήλιο και ζέστη. Το service της Lenovo βρίσκεται στην εταιρεία TS solutions στο τμήμα της Lenovo. Το κινητό αυτό δεν υπάρχει πια. Δε μπορεί να γίνει service. Δεν θα σου αλλάξουν οθόνη. Αν είσαι σε εγγύηση το στέλνεις σε αυτούς. Σου δίνουν χαρτί ότι δεν φτιάχνεται που γράφει πάνω κάτι που δε θυμάμαι και το μαγαζί απ' όπου το αγόρασες είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέφει τα λεφτά που έδωσες. Πάρε τηλ τη ts solutions στο τμήμα της Lenovo. Πες τους να σου στείλουν courier να το παραλάβει. Βάλε το κινητό μέσα στο κανονικό κουτί του μαζί με ότι άλλο είχε μέσα ακόμη και τη θήκη και ένα αντίγραφο φωτοτυπία της απόδειξης. Για μένα γνωμη μου μη πας Γερμανό, κατ ευθείαν εκεί. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2018 από dimips 1
saruman123 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, dimips είπε Αν είσαι σε εγγύηση είσαι τυχερός. Και το δικό μου είχε βγάλει αυτές τις κίτρινες κηλίδες πέρυσι το καλοκαίρι όταν το χρησιμοποιούσα και το άφηνα στον ήλιο στις διακοπές. Είναι από την έκθεση σε ήλιο και ζέστη. Το service της Lenovo βρίσκεται στην εταιρεία TS solutions στο τμήμα της Lenovo. Το κινητό αυτό δεν υπάρχει πια. Δε μπορεί να γίνει service. Δεν θα σου αλλάξουν οθόνη. Αν είσαι σε εγγύηση το στέλνεις σε αυτούς. Σου δίνουν χαρτί ότι δεν φτιάχνεται που γράφει πάνω κάτι που δε θυμάμαι και το μαγαζί απ' όπου το αγόρασες είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέφει τα λεφτά που έδωσες. Πάρε τηλ τη ts solutions στο τμήμα της Lenovo. Πες τους να σου στείλουν courier να το παραλάβει. Βάλε το κινητό μέσα στο κανονικό κουτί του μαζί με ότι άλλο είχε μέσα ακόμη και τη θήκη και ένα αντίγραφο φωτοτυπία της απόδειξης. Για μένα γνωμη μου μη πας Γερμανό, κατ ευθείαν εκεί. Στην Arvato θα μπλέξει 😥
ikaruga24 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Λέτε να δοκιμάσω και στην Arvato; Ισως δεν έχω να χάσω κάτι, ειδικά αν είναι να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή πιστωτικό. Δεν θυμάμαι καν από πιο κατάστημα το πήρα γαμώτο, ελπίζω να μην έχει κλείσει.
dimips Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 27 minutes ago, ikaruga24 said: Λέτε να δοκιμάσω και στην Arvato; Ισως δεν έχω να χάσω κάτι, ειδικά αν είναι να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή πιστωτικό. Δεν θυμάμαι καν από πιο κατάστημα το πήρα γαμώτο, ελπίζω να μην έχει κλείσει. 2 hours ago, saruman123 said: Στην Arvato θα μπλέξει 😥 Έτσι κι αλλιώς και ο Γερμανός εκεί θα το πάει δεν υπάρχει αλλο. Επίσης απ' ότι κατάλαβα TS solutions είναι η εταιρεία στην οποία για κάθε τμήμα service υπάρχουν διαφορετικοί υπάλληλοι, διαφορετικοί κανόνες και διαφορετική αντιμετώπιση. στη Lenovo - Motorola δεν δέχονταν τίποτα χωρίς απόδειξη ενώ όταν τους πήρα τηλ για ένα Sony μου είπαν ότι δε χρειάζεται απόδειξη είναι η πολιτική της Sony. Εμένα εκτός από αυτά τα σημάδια στην οθόνη που σιγά σιγά μεγάλωναν στο τέλος δεν άνοιγε κιόλας, μάλλον χτύπησε μητρική που ανταλλακτικά δεν υπήρχαν επειδή ήταν απ' τα τελευταία κινητά που ήταν σκέτο Motorola και όχι Lenovo κι έτσι το έβγαλαν για αντικατάσταση.
cloud13 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Δεν θυμάμαι καν από πιο κατάστημα το πήρα γαμώτο, ελπίζω να μην έχει κλείσει. Αφου εχεις αποδειξη αγορας αν καταλαβα καλα τσεκαρε τη ρε συ!!!
~mxls~ Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 18 ώρες πριν, saruman123 είπε Αν έχεις τα χαρτιά του πήγαινε το και σε ένα κατάστημα Γερμανό. Αυτοί στην συνέχεια θα το στείλουν στο επίσημο service. Αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα