Salvation81 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, villasg είπε Κανενα αστειο φιλε μου . Μπορεις να μου εξηγησεις τι σημαινει αυτο : Πληρωνεις DHL για να εχεις καποια υπηρεσια ( παραλαβη σε χ μερες ) Αν δεν ισχυε αυτο που γραφω δεν θα υπηρχε "delivery deadline" οπως και δεν υπαρχει στις αποστολες απο κινα Αυτο σημαινει πως πρεπει να παραλαβεις μεχρι τοτε, αν οχι ισχυουν οσα εχεις συμφωνησει που αποτι βλεπω στο πρωτο σου μηνυμα ηταν αυτο : Partial Refund Ξερεις τα μικρα γραμματα τα διαβαζουμε και αφου υπαρχουν και δεν το εβγαλαν απο το μυαλο τους εκεινοι ειναι καλυμενοι. Απο εκει και περα να σου εκαναν Partial Refund ΚΑΙ να κρατουσες το πακετο αν ερχοταν αυτο ναι θα το καταλαβαινα (καπως) το να στειλεις στο Paypal ομως για να παρεις ολο το ποσον ΚΑΙ να κρατησεις το πακετο αν ερθει ε εκει πας γυρευοντας ειδικα αν ο πωλητης επικοινωνησει με Paypal (και μετα κατσε εξηγα στο Paypal πως θεωρεις πως αυτο ηταν το σωστο). 1 ώρα πριν, stelios18120 είπε Δείτε το και αλλιώς Είμαι ελ.επαγγελματιας. Σου λέω θα περάσω να δω την ζημιά σου την Πέμπτη απόγευμα η παρασκευη πρωί. Δεν περνάω καθόλου,σε κλείνω μέσα στο σπίτι,δεν παίρνω ένα τηλέφωνο,και έρχομαι ξαφνικά την ερχόμενη Τετάρτη το απόγευμα. Πως σας φαίνεται; Ε κάπως έτσι είναι όταν πληρώσεις να το έχεις σε 3-4 εργάσιμες και έρχεται σε 20. Επισεις σαν υποψήφιος μάστορας δεν πρέπει να έχω "κυρώσεις" πάνω στην φήμη και την δουλειά μου; Πχ να κόψω χρήματα ή ο πελάτης να με κραψει ελεύθερα ή ακόμα και να χάσω την δουλειά επειδή είμαι αναξιόπιστος;; Ε δείτε το και το αρνητικό feedback και dispute και όλα τα άλλα κάπως έτσι Δλδ τι κυρωσεις θα επρεπε να εχεις; Να πας την επομενη και να του πεις παρε ενα 50αρι επειδη χθες δεν ηρθα; Βρε λετε να μας ψεκαζουν τελικα στο Ελλαδα; Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από Salvation81
stelios18120 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Δλδ τι κυρωσεις θα επρεπε να εχεις; Να πας την επομενη και να του πεις παρε ενα 50αρι επειδη χθες δεν ηρθα; Βρε λετε να μας ψεκαζουν τελικα στο Ελλαδα; Τις "κυρώσεις" τις έγραψα και μόνος μου αν διάβασες παρακατω....δεν χρειάζεται να λες περί ψεκασματος και άλλα παρόμοια "χαριτωμένα" που γράφουν κατι ανεγκεφαλοι στο facebook Tεσπα ο καθένας μάτια έχει να διαβασει και ρίχνει παραγγελίες από όπου θέλει.... Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από stelios18120
Salvation81 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 21 λεπτά πριν, stelios18120 είπε Τις "κυρώσεις" τις έγραψα και μόνος μου αν διάβασες παρακατω....δεν χρειάζεται να λες περί ψεκασματος και άλλα παρόμοια "χαριτωμένα" που γράφουν κατι ανεγκεφαλοι στο facebook Tεσπα ο καθένας μάτια έχει να διαβασει και ρίχνει παραγγελίες από όπου θέλει.... Μα κυρωσεις ηδη ειχε το Gearbest, η "συμφωνια" με βαση τους ορους χρησης που ξεκαθαριζουν και οι ιδιοι ειναι partial refund και αυτο και του προτειναν. Απο εκει και περα δεν θεωρω "λογικο" το να παρει καποιος τα χρηματα του πισω ΚΑΙ να παρει και αυτο που παραγγειλε επειδη εκεινος το θεωρει σωστο (και δεν το λεω μονο για τον φιλο εδω αλλα και για πολλους αλλους που εχουν παραδεχτει ανα καιρους πως εχουν κανει παρομοια πραγματα).
villasg Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε partial refund και αυτο και του προτειναν Χωρις ομως να παραλαβω κατι , προτειναν partial και να το βουλωσω παραλαβω δεν παραλαβω τι δεν καταλαβες ?
Salvation81 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, villasg είπε Χωρις ομως να παραλαβω κατι , προτειναν partial και να το βουλωσω παραλαβω δεν παραλαβω τι δεν καταλαβες ? Και που στο προτειναν πολυ ηταν. Δεν φταιει το Gearbest αν τα εκαναν μανταρα στο ταχυδρομειο - κουριερ. Νομιζεις πως αν σου εστελνε Ελληνικο καταστημα κατι και χανοταν στο ταχυδρομειο-κουριερ οτι θα σου εκαναν εστω partial refund; Θα σου ελεγαν πως θα το ψαξουν να δουν τι εγινε με το ταχυδρομειο-κουριερ και θα περιμενες μεχρι να βρουν ακρη (στο τελος ΑΝ το δεμα ειχε χαθει εντελως και δεν εβγαζαν ακρη εκει ναι θα σου επεστρεφαν τα χρηματα σου). Εδω σου κανουν partial refund και ΑΝ ποτε παραλαβεις το πακετο δεν νομιζω να σου πουν το παραμικρο. Το οτι εσυ θεωρεις πως δικαιουσε Full Refund και απο πανω να παραλαβεις και το πακετο αν ερθει καποια στιγμη ειναι ασχετο και δεν εχει καμια βαση, ουτε νομικη ουτε λογικη. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από Salvation81
villasg Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Οκ αποψη σου αυτη . εγω διαφωνω απλα . Περσυ sportsdirect δεν εφτασε ποτε το δεμα και μετα απο 30 μερες το ξαναστειλαν χωρις μα και μου . Επισης τα καταστηματα ειναι διασφαισμενα ( ασφαλισμενα ) και οτι χαθει θα το αποζημιωθουν απο το φορεα/κουριερ κλπ , ο πελατης οχι . Και για να σε προλαβω δεν παρελαβα ποτε το χαμενο δεμα , παρα μονο την επαν-αποστολη Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2018 από villasg
Salvation81 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 41 λεπτά πριν, villasg είπε Οκ αποψη σου αυτη . εγω διαφωνω απλα . Περσυ sportsdirect δεν εφτασε ποτε το δεμα και μετα απο 30 μερες το ξαναστειλαν χωρις μα και μου . Επισης τα καταστηματα ειναι διασφαισμενα ( ασφαλισμενα ) και οτι χαθει θα το αποζημιωθουν απο το φορεα/κουριερ κλπ , ο πελατης οχι . Και για να σε προλαβω δεν παρελαβα ποτε το χαμενο δεμα , παρα μονο την επαν-αποστολη Διασφαλισμενα δεν ειναι Ολα τα καταστηματα, ειδικα τα κινεζομαγαζα που η "λογικη" εκει εχει να κανει με μεγιστοποιηση κερδους. Οταν το Gearbest (και το καθε Gearbest δεν αναφερομαι μονο σε εκεινους) σου δινει την δυνατοτητα να διασφαλησεις εσυ ο ιδιος το πακετο σου (αποτι διαβαζω στο ειπαν ξεκαθαρα αυτο) και δεν το κανεις γιατι δεν περιμενεις κατι να παει στραβα γιατι να το κανουν εκεινοι; Μην συγκρινουμε το Sports Direct γιατι τα ρουχα εχουν πολυ μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο οτι τα ηλεκτρονικα (συν το οτι εκεινοι μπορει να εχουν οντως ασφαλεια στις αποστολες). Απο εκει και περα εγω δεν εχω εκφρασει αντιρηση στο να παρεις τα χρηματα σου πισω, το θεμα μου ειναι πως στην Ελλαδα ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δεν γυριζει πισω δεμα μετα αφοτου εχει παρει τα χρηματα του πισω. Αυτο ειναι ξεκαθαρο τοσο απο παλιοτερα χρονια (τοτε με Αμαζον Αγγλιας που μας μαυρισαν και σταματησαν τα δωρεαν μεταφορικα) τοσο και απο αρκετα κινεζομαγαζα τελευταια.
m3fisto Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Παντως έτυχε σε φιλο μου αγορά απο www.itsco.de Με DHL να χαθεί εντός ευρώπης (απο Γερμανία ξεκίνησε και ιταλία κόλησε). Το Προιόν ήταν λάπτοπ των σχεδόν 500 ευρώ και για να μην τα πολυλογώ χρειάστηκαν σχεδόν 3 μήνες για να πάρει τα λεφτά του πίσω από το μαγαζί. Το Paypal δεν έκανε επίλυση και έριχνε το μπαλάκι στο μαγαζί. Το μαγαζί έριχνε το μπαλάκι στην dhl. Λάπτοπ δεν έφτασε ποτέ πάντως ελλάδα.
Salvation81 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 4 ώρες πριν, m3fisto είπε Παντως έτυχε σε φιλο μου αγορά απο www.itsco.de Με DHL να χαθεί εντός ευρώπης (απο Γερμανία ξεκίνησε και ιταλία κόλησε). Το Προιόν ήταν λάπτοπ των σχεδόν 500 ευρώ και για να μην τα πολυλογώ χρειάστηκαν σχεδόν 3 μήνες για να πάρει τα λεφτά του πίσω από το μαγαζί. Το Paypal δεν έκανε επίλυση και έριχνε το μπαλάκι στο μαγαζί. Το μαγαζί έριχνε το μπαλάκι στην dhl. Λάπτοπ δεν έφτασε ποτέ πάντως ελλάδα. Μπορει να του το καβατζωσαν, το επαθα εγω πολυ παλια με καμερα απο Αμερικη (τα χρηματα τα πηρα απο την DHL αφου ηταν ασφαλισμενη).
Mp@mp1s Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα, σε παρόμοια δικιά μου περίπτωση με gearbest και claim στο paypal η αποφάση βγήκε υπέρ του gearbest χωρίς να καταλάβω το λόγο (ήταν η πρώτη φορά που ''έχανα'' υποθέση στο paypal). Μου είχαν πει ότι σ ένα μήνα θα βρίσκεται στα χέρια μου πέρασαν σχεδόν 3 και τελικά το παρέλαβα αλλά ούτε κάποια αποζημίωση πήρα όυτε ε΄γινε και κάτι άλλο. Ελπίζω στην δικιά σου περ'ιπτωση να εξελιχθεί διαφορετικά
villasg Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Στις 17/7/2018 στις 5:46 ΜΜ, TAKE5 είπε Δεν θέλω να σε απογοητεύσω υπάρχει πιθανότατα να χάσεις το dispute στο paypal γιατί όταν έκανε την παραγγελία είχε υποσημείωση στο gb ότι για να είσαι καλυμμένος 100% πρέπει να ζητήσεις ασφάλεια οπότε το paypal θα τους δικαιώσει. Τέλος με δικαίωση Jul 31, 2018 - Your claim has been resolved and you'll receive a €60.85 EUR refund. ........... Jul 16, 2018 - Buyer: Dispute escalated to claim ........ Jul 16, 2018 - Buyer: Dispute filed 2
NeCrOmAnCeR19 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 κάπως έτσι εξελίχθηκε και μια δική μου παραγγελιά με DHL απο Gearbest. το δέμα χάθηκε .. το Gearbest μου πρότεινε partial refund . το case - claim στο paypal έκλεισε υπέρ του καταστήματος. (είμαι σε επικοινωνία με το paypal μήπως αλλάξει κάτι) Εγώ κυνηγάω τα 440 ευρώ μου ... Ευτυχώς με διάφορες πιέσεις το Gearbest μου ανεβάζει συνεχώς το partial refund .... τουλάχιστον να χάσω όσο γίνεται λιγότερα.
Salvation81 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, villasg είπε Τέλος με δικαίωση Jul 31, 2018 - Your claim has been resolved and you'll receive a €60.85 EUR refund. ........... Jul 16, 2018 - Buyer: Dispute escalated to claim ........ Jul 16, 2018 - Buyer: Dispute filed Το θεμα δεν ηταν ποτε αν θα δικαιωθεις η οχι, το θεμα ηταν πως οταν δικαιωθεις και μετα καβατζωσεις το εμπορευμα οτι ανετα μπορουν να απευθυνθουν στο Paypal και να εχεις θεμα. Ισως βεβαια το πακετο και να χαθηκε, παντως αν οχι δεν σου προτεινω να το παραλαβεις, οχι οταν εχει εμπλακει και το Paypal σε ολο αυτο. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2018 από Salvation81
isay Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Το θεμα δεν ηταν ποτε αν θα δικαιωθεις η οχι, το θεμα ηταν πως οταν δικαιωθεις και μετα καβατζωσεις το εμπορευμα οτι ανετα μπορουν να απευθυνθουν στο Paypal και να εχεις θεμα. Ισως βεβαια το πακετο και να χαθηκε, παντως αν οχι δεν σου προτεινω να το παραλαβεις, οχι οταν εχει εμπλακει και το Paypal σε ολο αυτο. Γιατί θεωρείς δεδομένο οτι εφόσον δικαιώθηκε θα πάει να παραλάβει; Αν ειναι χαζός (γενικά μιλώ, οχι για τον ts) και αφου πάρει refund πάει και παραλάβει, αυτό φαίνεται στο tracking και μια χαρά θα γινει μπαχαλο με πωλητη και paypal. Εδω δε μιλάμε για untracked αλλά για tracked. To δεδομένο και λογικό ειναι οτι αφου εγινε refund δε ασχολείται με το αν και ποτε ερθει το δέμα. Το πολύ πολύ να ενημερώσει τον πωλητη, οτι εφτασε το δέμα πολύ αργοτερα και εκτός ημερομηνίας και οτι θα ενημερώσει να σταλεί πισω, χωρίς να παραλάβει, κρατώντας αντιγραφο του δελτίου. Για το gearbest εγω προσωπικά δεν θα έκανα τιποτα γιατί ειναι κορυφή στη λαμογιά (περισσότερο απο κάποιους κουτοπονηρους συντοπίτες μας) αλλά για το banggood θα το έκανα και με ευχαριστηση να φροντισω να σταλει πίσω (και οχι να μεινει στα αζήτητα). Από την άλλη βεβαια σπανίζουν τα χαμένα - καθυστερημενα πακετα στο bangood. Τέλος ο πωλητης ειναι καραυπευθυνος για την εγκαιρη και ορθή αποστολή της αγοράς μου, μεχρι το σπιτι μου. Αν χαθεί, σπάσει, καει δεν ειναι δική μου ευθύνη. Αντίθετα θα ήταν δική μου ευθύνη αν επελεγα τροπο αποστολής αλλο από τα προτεινομενα. Π.χ να κανονισω να πάει η κουριερ Μήτσος, να το παραλαβει και να μου το φέρει. Όσο για τη λογική του gearbest με τις αποστολές έρχεται έναντια στη λογική του paypal, την οποία πληρώνω. Το να ζητά "ασφάλιση" για να φτάσει η αγορά μου, για μενα ισοδυναμεί με το πληρωνω extra να κάνει τη δουλειά του. ΟΧΙ. Πληρώνω παράδοση με τον τρόπο που μου προτείνες, αν εσύ δεν κάνεις σοβαρό beta testing και τα πετάς με γυαλες στη θάλασσα μπας και φτάσουν, εγω θα πάρω πισω τα λεφτά μου. Ετσι απλά. 1
Salvation81 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 9 ώρες πριν, isay είπε Γιατί θεωρείς δεδομένο οτι εφόσον δικαιώθηκε θα πάει να παραλάβει; Αν ειναι χαζός (γενικά μιλώ, οχι για τον ts) και αφου πάρει refund πάει και παραλάβει, αυτό φαίνεται στο tracking και μια χαρά θα γινει μπαχαλο με πωλητη και paypal. Εδω δε μιλάμε για untracked αλλά για tracked. To δεδομένο και λογικό ειναι οτι αφου εγινε refund δε ασχολείται με το αν και ποτε ερθει το δέμα. Το πολύ πολύ να ενημερώσει τον πωλητη, οτι εφτασε το δέμα πολύ αργοτερα και εκτός ημερομηνίας και οτι θα ενημερώσει να σταλεί πισω, χωρίς να παραλάβει, κρατώντας αντιγραφο του δελτίου. Για το gearbest εγω προσωπικά δεν θα έκανα τιποτα γιατί ειναι κορυφή στη λαμογιά (περισσότερο απο κάποιους κουτοπονηρους συντοπίτες μας) αλλά για το banggood θα το έκανα και με ευχαριστηση να φροντισω να σταλει πίσω (και οχι να μεινει στα αζήτητα). Από την άλλη βεβαια σπανίζουν τα χαμένα - καθυστερημενα πακετα στο bangood. Τέλος ο πωλητης ειναι καραυπευθυνος για την εγκαιρη και ορθή αποστολή της αγοράς μου, μεχρι το σπιτι μου. Αν χαθεί, σπάσει, καει δεν ειναι δική μου ευθύνη. Αντίθετα θα ήταν δική μου ευθύνη αν επελεγα τροπο αποστολής αλλο από τα προτεινομενα. Π.χ να κανονισω να πάει η κουριερ Μήτσος, να το παραλαβει και να μου το φέρει. Όσο για τη λογική του gearbest με τις αποστολές έρχεται έναντια στη λογική του paypal, την οποία πληρώνω. Το να ζητά "ασφάλιση" για να φτάσει η αγορά μου, για μενα ισοδυναμεί με το πληρωνω extra να κάνει τη δουλειά του. ΟΧΙ. Πληρώνω παράδοση με τον τρόπο που μου προτείνες, αν εσύ δεν κάνεις σοβαρό beta testing και τα πετάς με γυαλες στη θάλασσα μπας και φτάσουν, εγω θα πάρω πισω τα λεφτά μου. Ετσι απλά. Βασικα το ειπε ο ιδιος οτι θα το παραλαβει αν του ερθει σε προηγουμενες σελιδες επειδη θεωρει δικαιωμα του την παραλαβη επειδη δεν του ηρθε οταν το περιμενε. Καλο θα ηταν να τις διαβαζες πριν γραψεις ολο το κατεβατο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα