kikos7 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Με πιάσανε και εμένα κότσο την Παρασκευή, με αποστολή των γνωστών μηνυμάτων από 54666, 54422 και χρέωσαν 6€ +ΦΠΑ κλπ θα είναι κάνα 9αρι; Η Vodafone απαράδεκτη, εκτός από την ενεργοποίηση της φραγής, ευγενικά μου έκλειναν το τηλέφωνο, που πλήρωνα κιόλας για να μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Ζήτησα email της Vodafone για να στείλω έγγραφη καταγγελία και με παραπεμπαν στον Toby του Chat... Κανονικό δούλεμα δηλαδή αντί να σταθούν σε έναν επί χρόνια πελάτη τους με γερούς λογαριασμούς. Τελικά μετά από ανταλλαγή email με Telebox που ομολογώ ότι απαντά εντος 2-3 ωρών, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, πρότεινε το κλασικό, επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό ή σε χρόνο καρτοκινητης. Ζήτησα επιστροφή στο λογαριασμό Vodafone και το δέχτηκαν. Περιμένω λοιπόν να επιστραφούν τα χρήματα, έτσι για το γ@μωτο. Αυτό που δεν θα επιστρέψει θα είναι οι ώρες που έχασα και η διαταραχή της ψυχικής μου ηρεμίας. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2019 από kikos7 3
Sheogorath Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, kikos7 είπε Με πιάσανε και εμένα κότσο την Παρασκευή, με αποστολή των γνωστών μηνυμάτων 54666, 54422 και χρέωσαν 6€ +ΦΠΑ κλπ θα είναι κάνα 9αρι; Η Vodafone απαράδεκτη εκτός από την ενεργοποίηση της φραγής, ευγενικά μου έκλεινε το τηλέφωνο που πλήρωνα κιόλας για να μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Ζήτησα email της Vodafone για να στείλω έγγραφη καταγγελία και με παραπεμπαν στον Toby του Chat... Κανονικό δούλεμα δηλαδή αντί σταθούν σε έναν επί χρόνια πελάτη τους με γερούς λογαριασμούς. Τελικά μετά από ανταλλαγή email με Telebox που ομολογώ ότι απαντά εντος 2-3 ωρών, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, πρότεινε το κλασικό, επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό ή σε χρόνο καρτοκινητης. Ζήτησα επιστροφή στο λογαριασμό Vodafone και το δέχτηκαν. Περιμένω λοιπόν να επιστραφούν τα χρήματα, έτσι για το γ@μωτο. Αυτό που δεν θα επιστρέψει θα είναι οι ώρες που έχασα και η διαταραχή της ψυχικής μου ηρεμίας. Κάνε καταγγελία στον ΕΕΤ μόλις τα πάρεις. 2
red1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 19 ώρες πριν, kikos7 είπε Με πιάσανε και εμένα κότσο την Παρασκευή, με αποστολή των γνωστών μηνυμάτων από 54666, 54422 και χρέωσαν 6€ +ΦΠΑ κλπ θα είναι κάνα 9αρι; Η Vodafone απαράδεκτη, εκτός από την ενεργοποίηση της φραγής, ευγενικά μου έκλειναν το τηλέφωνο, που πλήρωνα κιόλας για να μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Ζήτησα email της Vodafone για να στείλω έγγραφη καταγγελία και με παραπεμπαν στον Toby του Chat... Κανονικό δούλεμα δηλαδή αντί να σταθούν σε έναν επί χρόνια πελάτη τους με γερούς λογαριασμούς. Τελικά μετά από ανταλλαγή email με Telebox που ομολογώ ότι απαντά εντος 2-3 ωρών, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, πρότεινε το κλασικό, επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό ή σε χρόνο καρτοκινητης. Ζήτησα επιστροφή στο λογαριασμό Vodafone και το δέχτηκαν. Περιμένω λοιπόν να επιστραφούν τα χρήματα, έτσι για το γ@μωτο. Αυτό που δεν θα επιστρέψει θα είναι οι ώρες που έχασα και η διαταραχή της ψυχικής μου ηρεμίας. Το αυτό ακριβώς φίλε μου... Απο εχθές το απόγευμα πάντως που έστειλα email στην amaze.gr (και οχι telebox που αναφέρουν μερικοί) , ούτε φωνή, ούτε ακρόαση ακόμα...Για να δούμε...
papoys1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Μετά από 3 email που έστειλα σε 3 διαφορετικές διευθύνσεις (τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα) μου ήρθε και σε μένα μήνυμα να τους στείλω λογαριασμό για να μου επιστρέψουν τα 6 και κάτι ευρώ που μου έφαγαν "λόγω τεχνικού προβλήματος" όπως μου λένε. Προσωπικά φοβάμαι να κάνω κάτι τέτοιο γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που αφαιρούν χρήματα με τέτοιες απατεωνίστικες μεθόδους . Ούτε στην ΕΕΤΤ έχω εμπιστοσύνη γιατί κατά την άποψή μου γνωρίζει και δεν κάνει τίποτε.Στην cosmote το ίδιο. Οπότε τι γίνεται;;;;;;;; Να μείνω με την ικανοποίηση ότι δέχτηκαν το λάθος τους;;;;;;; Εσείς τι θα κάνατε.
Sheogorath Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, papoys1 είπε Μετά από 3 email που έστειλα σε 3 διαφορετικές διευθύνσεις (τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα) μου ήρθε και σε μένα μήνυμα να τους στείλω λογαριασμό για να μου επιστρέψουν τα 6 και κάτι ευρώ που μου έφαγαν "λόγω τεχνικού προβλήματος" όπως μου λένε. Προσωπικά φοβάμαι να κάνω κάτι τέτοιο γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που αφαιρούν χρήματα με τέτοιες απατεωνίστικες μεθόδους . Ούτε στην ΕΕΤΤ έχω εμπιστοσύνη γιατί κατά την άποψή μου γνωρίζει και δεν κάνει τίποτε.Στην cosmote το ίδιο. Οπότε τι γίνεται;;;;;;;; Να μείνω με την ικανοποίηση ότι δέχτηκαν το λάθος τους;;;;;;; Εσείς τι θα κάνατε. Εγώ έδωσα ΙΒΑΝ, τι να σου κάνουν; Δεν μπορούν. 1
papoys1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε Εγώ έδωσα ΙΒΑΝ, τι να σου κάνουν; Δεν μπορούν. Και σου κατέθεσαν κανονικά τα χρήματα;;;;
Sheogorath Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, papoys1 είπε Και σου κατέθεσαν κανονικά τα χρήματα;;;; Ναι, άμεσα. Υπολογίζουν εξάλλου στο 9/10 που δεν θα ασχοληθεί. 1
red1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, papoys1 είπε Μετά από 3 email που έστειλα σε 3 διαφορετικές διευθύνσεις (τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα) μου ήρθε και σε μένα μήνυμα να τους στείλω λογαριασμό για να μου επιστρέψουν τα 6 και κάτι ευρώ που μου έφαγαν "λόγω τεχνικού προβλήματος" όπως μου λένε. Προσωπικά φοβάμαι να κάνω κάτι τέτοιο γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που αφαιρούν χρήματα με τέτοιες απατεωνίστικες μεθόδους . Ούτε στην ΕΕΤΤ έχω εμπιστοσύνη γιατί κατά την άποψή μου γνωρίζει και δεν κάνει τίποτε.Στην cosmote το ίδιο. Οπότε τι γίνεται;;;;;;;; Να μείνω με την ικανοποίηση ότι δέχτηκαν το λάθος τους;;;;;;; Εσείς τι θα κάνατε. Ώπα, τι εννοείς ? Εμενα στην Τ.Υ της WIND μου δώσανε τα στοιχεία μονο της amaze.gr στην οποια και έστειλα mail αλλά ακόμα δεν μου έχουνε απαντήσει απο εχθές, τι διάολο να κάνω ? Επίσης, σε προηγούμενη σελίδα διάβαζα οτι υπήρχε τρόπος εκ μερους τους να σου επιστρέψουν τα χρήματα (βλέπε: σε χρόνο ομιλίας) χωρίς να μπλέκεις IBAN κτλπ EDIT : οπως ειπα πιο πάνω, μου είπανε να επικοινωνησω με την amaze.gr απο την ΤΥ, το θεμα ειναι ομως, οταν βαζω τον τηλ. αριθμο που ειναι δηλωμενος στα SMS (2111881788) μου βγάζει πολλά αποτελέσματα στο google με διάφορες εταιρίες (paydash), τι να κάνω, να στείλω ΚΑΙ σ'αυτούς ? Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2019 από red1
txcellas Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Εγώ δεν έδωσα ibank. Τον αριθμό μου εδωσα και μ εστειλα καρτα 12ρα ενω μου είχανε φάει 5-6 ευρώ. 1
Centurion Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Το "τεχνικό πρόβλημα" είναι καινούρια δικαιολογία τώρα; Μόνο φυλακή τους αξίζει. 1
red1 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Εντομεταξύ, παρατήρησα τώρα πως στα sms αναγράφεται κανονικάτα το ονομα της paydash ! Εστειλα και σ'αυτους ενα ωραίο email. Aπορώ όμως, απο την WIND τι διάολο μου είπανε για την "amaze.gr" ?
papoys1 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, red1 είπε Ώπα, τι εννοείς ? Εμενα στην Τ.Υ της WIND μου δώσανε τα στοιχεία μονο της amaze.gr στην οποια και έστειλα mail αλλά ακόμα δεν μου έχουνε απαντήσει απο εχθές, τι διάολο να κάνω ? Επίσης, σε προηγούμενη σελίδα διάβαζα οτι υπήρχε τρόπος εκ μερους τους να σου επιστρέψουν τα χρήματα (βλέπε: σε χρόνο ομιλίας) χωρίς να μπλέκεις IBAN κτλπ EDIT : οπως ειπα πιο πάνω, μου είπανε να επικοινωνησω με την amaze.gr απο την ΤΥ, το θεμα ειναι ομως, οταν βαζω τον τηλ. αριθμο που ειναι δηλωμενος στα SMS (2111881788) μου βγάζει πολλά αποτελέσματα στο google με διάφορες εταιρίες (paydash), τι να κάνω, να στείλω ΚΑΙ σ'αυτούς ? Εγώ είχα στείλει σε τρία email τα οποία αλλάζουν σαν τα πουκάμισα σε μία διεύθυνση που βρίσκεις στο google γιατί αλλού δεν υπάρχουν,γιατί αν μπορούσαν τα θύματα να τους εντοπίσουν καταλαβαίνετε τι θα γινόταν.Του Κουτρούλη ο γάμος. Είναι εξαφανισμένοι.Το τρίτο στο οποίο απάντησαν το είχα στείλει πριν 10 μέρες περίπου.Δυστυχώς με λυπεί το γεγονός ότι η ΕΕΤΤ η οποία υποτίθεται είναι εκεί να προστατεύει τους καταναλωτές ανέχεται να λειτουργούν τέτοιες εταιρείες. Σε εμάς που επιστρέφουν τα χρήματα είμαστε σταγόνα στον ωκεανό που είπε και ο Sheogorath εγώ δίνω και μικρότερο ποσοστό από το 1/10. Επίσης θα έλεγα και το άλλο.Εσύ π.χ. cosmote πως τους ανέχεσαι και γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου, όσους πελάτες απευθύνονται σε σένα από τη στιγμή που βλέπεις πως όσοι το κυνηγήσουν παίρνουν τα χρήματά τους πίσω;;;;;;.Γιατί δεν τους ξεκόβεις πως όσοι θα απευθύνονται σε σένα και κάνουν παράπονα για παράνομη είσπραξη από εσένα των χρημάτων τους θα τους τα επιστρέφεις και για να τα πάρεις πίσω θα πρέπει να προσκομίσεις έγγραφες αποδείξεις ότι έχουν συνάψει μαζί σου συμβόλαιο να τους τα παίρνεις;;;;;;;; Υπάρχει περίπτωση έστω και ένας να έχει δεχτεί με τη θέλησή του κάτι τέτοιο;;;;;.Και μη μας πει κάνε φραγή στα 5ψήφια. Όχι δεν γουστάρω να κάνω φραγή.Θέλω εσύ που σε πληρώνω να με προστατεύεις και δε θέλω να βάζω στη ζωή μου περιορισμούς φράχτες και κάγκελα και να ζω σαν φυλακισμένος. Θα μου πεις ρε παππού σε συννεφάκι ζεις;;;;;; Όχι ρε παιδιά ξέρω που ζω.Ξέρω ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτε.Χέστηκα στο κάτω κάτω για τα 6 ευρώ. Απλά κουβέντα και διάλογο να κάνουμε γιατί μέσα από αυτό γινόμαστε σοφότεροι και παροτρύνουμε και άλλους να σηκωθούν από τους καναπέδες και να αντιδράσουν όπως εμείς. 2
liakjim Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Παίδες έλαβα τα παρακάτω ( εταιρικό Vodafone): Για πείτε σας παρακαλώ επειδή είμαι με την τσίμπλα στο μάτι, τί κάνουμε; 1
papoys1 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Απλά είσαι ένα ακόμη θύμα αυτών των απατεώνων χωρίς να κάνεις τίποτε εσύ όπως όλοι μας. Κάνεις φραγή 5ψήφιων άμεσα να γλυτώσεις τα χειρότερα. 1
Sheogorath Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Και φυσικά στέλνεις το μειλ που έχω από πάνω. Απευθύνεσαι πάροχο (όχι πως θα γίνει τίποτα), και μόλις τα πάρεις πίσω τους κανεις καταγγελία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα