Sheogorath Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, testit είπε το ύφος του κειμένου αυτής της επιστολής, σε αρκετά του σημεία μπορεί να θεωρηθεί (βάσιμα και "ως είθισται") αόριστο και ακατανόητο. π.χ. "Δεν θα μπω στο κόπο να αντιγράψω το ποίημα που κυκλοφορεί στο ίντερνετ,δεν θα απειλήσω με μηνύσεις ,ούτε είναι ο σκοπός μου να μου επιστραφούν τα 4,16 ευρώ απλά θα σας πω ότι ουδέποτε έδωσα στοιχεία ή pin στη συγκεκριμένη εταιρεία να μου αφαιρέσει χρήματα και ειλικρινά με εξοργίζει ο τρόπος που το έκαναν,βάζοντας σαν κλέφτες το χέρι τους στην τσέπη μου και παραβιάζοντας κατάφορα τα προσωπικά μου δεδομένα." δεν παραθέτεις αποδείξεις δεν διευκρινίζεις τα νόμιμα μέσα που ορίζει ο νόμος για το σταμάτημα (π.χ. η μήνυση)-ή δηλώνεις ότι αποποιείσαι αυτού του δικαιώματός σου, αοριστολογείς ως προς το σκοπό της επιστολής δεν παραθέτεις την απάντηση (ισχυρισμό) της εταιρείας ότι την τάδε ημέρα και τάδε ώρα δέχτηκε την καταχώρηση του αριθμού σου κλπ. είναι σε μεγάλο βαθμό αόριστο... σχεδον σαν ευχή ως προσευχή (μετά συγχωρήσεως). Η αναφορά σου (νόμιμο δικαίωμά σου), πρέπει να ακολουθεί τον τύπο, ώστε να γίνει δεκτή προς εξέταση. Να περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία, τόπο, χρόνο, περιγραφη της πράξης κλπ. όλα και πάντα συγκεκριμένα. κλπ. Η υπηρεσία που θα υποβάλλεις αυτό το συμπληρωμένο υπόδειγμα επιστολής, θα το πρωτοκολλήσει στα έγγραφα προς καταχώρηση στο αρχείο, χωρίς ενέργεια, διότι είναι αόριστο-ακατανόητο. Ούτε καν είναι υποχρεωμένη να σου απαντήσει. Νόμιμα. (Σημείωση: Διατυπώνω μια άποψη-εκτίμησή μου επί του κειμένου σου, που ανάρτησες δημόσια, για "άτυπη διαβούλευση". Μην το πάρεις αλλιώς). Τα στοιχεία μας (τηλέφωνα, ε-μαιλς, κλπ) που είναι διαθέσιμα σε αυτές τις εταιρείες δεν προκύπτουν με μαγικά κόλπα ή εκδικητικές καταχωρήσεις των τηλεφώνων μας σε δικτυακές φόρμες αλλά (στην πιο πιθανή περίπτωση) να είναι δοσμένα από εμάς τους ίδιους σε διάφορες αγορές μας, είτε στο ταμείο ενός πολυκαταστήματος, είτε σε μια online αγορά.. Ο δυσαρεστημένος ή προς απόλυση υπάλληλος μιας εταιρείας (που έχει βάσεις πελατών), η πρώτη του ενέργεια (που προετοιμάζει όταν αντιληφθεί ότι έρχεται το τέλος της συνεργασίας) είναι να ιδιοποιηθεί με κάποιο τρόπο, για κάθε κατοπινή χρήση, τα αρχεία αυτά! Αλλά και στο δημόσιο... οι παλαιότεροι θα θυμούνται την υπόθεση της πώλησης στο ελεύθερο εμπόριο της βάσης αυτοκινήτων του υπουργείου συγκοινωνιών (κάπου στο 1998-2000) υπόθεση _a_i_o... Πολύ συχνά δεχόμαστε όλοι στα μαιλ μας μηνύματα κάποιων "ρώσου ή ρώσων" που διαφημίζει βάσεις δεδομένων ekatontadvn xiladwn emails me thl;efwna klp Διαβάζοντας την ιστορία με τις αμερικανικές εκλογές και τον επηρεασμό τους από τους ρώσους (κατά την εκτίμηση των χαμένων), βλέποντας ταινίες με την ιστορία του σνοουντεν κλπ. καταλαβαίνουμε ή υποψιαζόμαστε πολλά. Μπορεί η ιστορία με τις "υππ" να είναι μια παρανυχίδα κακόβουλων ενεργειών μπροστά σε άλλα που συμβαίνουν σε βάρος μας ψηφιακά.. Πρέπει οι φορείς ρύθμισης ή ελέγχου (με την θετική έννοια του όρου) του διαδικτύου να είναι πιο ευαίσθητοι, πιο γρήγοροι, πιο αποτελεσματικοί. Από την στιγμή που το ίδιο το άρρωστο το σύστημα τους απαιτεί πιν, δεν έχει κακιά σημασία πως απέκτησαν το τηλέφωνο. Το γεγονός ότι είχαν το δικό μου ενώ είναι απόρρητο, έχουν χρεώσει τηλέφωνο με αποκλειστική χρήση συστήματα συναγερμού, (ο άλλος τι δηλαδή, έδωσε αυτό το νούμερο στα Hondos center;), το πως βρήκαν το τηλέφωνο δεν με ενδιαφέρει. Χρειάζονται πιν. Το οποίο δεν βάζει ο πολίτης. Τυχαια νούμερα βάζουν, σιγά μην πληρώνουν λίστες και βλακείες, αφού τα στοιχεία δεν τα χρειάζονται. Βασίζονται στην απάθεια του πολίτη, στην ανέχεια της κυβέρνησης και την κάλυψη των παρόχων. Σαν να πάω τράπεζα και να ζηταω από τον λογαριασμό σου 20 ευρώ τον μήνα «γιατί συμφώνησες», και η τράπεζα να με αφήνει γιατί αυτή θα πάρει τα μισά. Αυτό γίνεται. Έχω δικαίωμα; Φυσικά και όχι. 2
papoys1 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Αυτοί οι τύποι γενικά πιστεύω ότι εγκατέστησαν κάποιο σύστημα με τυχαίους αλγόριθμους το οποίο καλεί αριθμούς στην τύχη και ότι κάτσει ή .όποιον πάρει ο χάρος που λέμε στην καθομιλούμενη Έχει κανείς την εντύπωση ότι κάποιος από αυτούς είναι σωστός και τίμιος επιχειρηματίας που πάει με το σταυρό στο χέρι.Ο καλύτερος πιστεύω εγώ ότι θα έχει κλέψει τουλάχιστον το παγκάρι της εκκλησίας. Κάτι τέτοιο δεν κάνουν και οι εταιρείες ρεύματος , τηλεφώνων κ.λ.π. και όποιον πιάσουν;;;;. .Βάζουν το σύστημα να δουλεύει και κοιτάνε τα φωτάκια μόλις ανάψει κάπου πράσινο κάποιο παιδάκι από αυτά που πάνε για ένα μεροκάματο θα σηκώσει το τηλέφωνο και θα αρχίσει να σου λέει το παραμύθι για φτηνό ρεύμα φτηνό τηλέφωνο κ.λ.π. .Τουλάχιστον αυτοί δεν μας κάνουν κακό στη τσέπη. Για πιο λόγο να πληρώνουν να αγοράσουν λίστες τηλεφώνων αφού με τη σημερινή τεχνολογία μπορούν να το κάνουν τζάμπα;;;;; Είπαμε δεν θα κατεβάσω και πλερέζες για 4,16 αλλά θα κάνω όσο σαματά μπορώ με την ελπίδα ότι δεν θα είμαι ο μόνος. 1
txcellas Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Προς ενημέρωση σας μετά από κάποια μεταξύ μας email με την telebox Μου στείλανε κάρτα ανανέωσης για την χασούρα μου. Όπως είχα πει 5-6 έχασα άλλα για κάποιο λόγο κάρτα 15ρα μου στείλανε. Όλα καλά! 1
Sheogorath Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, txcellas είπε Προς ενημέρωση σας μετά από κάποια μεταξύ μας email με την telebox Μου στείλανε κάρτα ανανέωσης για την χασούρα μου. Όπως είχα πει 5-6 έχασα άλλα για κάποιο λόγο κάρτα 15ρα μου στείλανε. Όλα καλά! Γιατί μαζί με σένα την πατήσανε άλλα 100 άτομα, και οι 5 ασχοληθήκανε/το είδανε. 1
Shadows Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Πριν κάποιες μέρες πάντως ήρθε μήνυμα από dimoco με ένα pin αλλά δεν έγινε καμία χρεωση ευτυχώς.
donstefano Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Τα ξημερωματα 04:06 μου ηρθαν τα γνωστα μηνυματα στο καρτοκινητο το 1ο με το Pin κτλ και 2ο μηνυμα εφοσον λεει θελω να διαγραφω να στειλω STOP κτλ.Δεν εστειλα ουτε στοπ ουτε τιποτα αλλο για να γραφτω. Εστειλα καταγγελια ΕΕΤΤ και μηνυμα WInd και αναμενω. 2
red1 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Στις 9/11/2019 στις 10:30 ΠΜ, donstefano είπε Τα ξημερωματα 04:06 μου ηρθαν τα γνωστα μηνυματα στο καρτοκινητο το 1ο με το Pin κτλ και 2ο μηνυμα εφοσον λεει θελω να διαγραφω να στειλω STOP κτλ.Δεν εστειλα ουτε στοπ ουτε τιποτα αλλο για να γραφτω. Εστειλα καταγγελια ΕΕΤΤ και μηνυμα WInd και αναμενω. Μολις εκλεισα το τηλ. με την τηλεφωνικη υποστηριξη της WIND γι'αυτον ακριβώς τον λόγο : Πριν κανα' μισάωρο έλαβα και εγώ τα ιδια μηνύματα απο τους γνωστούς πλέον 5ψήφιους και μου εγινε χρέωση 6.5 ευρω στο καρτοκινητο... Το παιδί της Τ.Υ το μονο που εκανε ειναι να μπλοκάρει τους αριθμούς αυτούς αλλά οταν ζήτησα να μου επιστραφει το ποσο των 6.5€ με παρότρυνε να επικοινωνήσω...με την ιδια εταιρεία που στέλνει τα SMS, εδώ γελάμε (κρίνοντας απο αυτα που εχω διαβάσει)...2η επιλογή, να κάνω αίτηση επιστροφής μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site της WIND - δεν ξέρω αν πρόκειται να βγει άκρη και δεν θέλω να φάω καρκίνο για 6.5€ στην τελική. Αυριο θα περάσω απο κάποιο υποκατάστημα για να δω τι γίνεται
Sheogorath Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 36 λεπτά πριν, red1 είπε Μολις εκλεισα το τηλ. με την τηλεφωνικη υποστηριξη της WIND γι'αυτον ακριβώς τον λόγο : Πριν κανα' μισάωρο έλαβα και εγώ τα ιδια μηνύματα απο τους γνωστούς πλέον 5ψήφιους και μου εγινε χρέωση 6.5 ευρω στο καρτοκινητο... Το παιδί της Τ.Υ το μονο που εκανε ειναι να μπλοκάρει τους αριθμούς αυτούς αλλά οταν ζήτησα να μου επιστραφει το ποσο των 6.5€ με παρότρυνε να επικοινωνήσω...με την ιδια εταιρεία που στέλνει τα SMS, εδώ γελάμε (κρίνοντας απο αυτα που εχω διαβάσει)...2η επιλογή, να κάνω αίτηση επιστροφής μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site της WIND - δεν ξέρω αν πρόκειται να βγει άκρη και δεν θέλω να φάω καρκίνο για 6.5€ στην τελική. Αυριο θα περάσω απο κάποιο υποκατάστημα για να δω τι γίνεται Στείλε μαιλ, με πάνω κάτω αυτό που έχω ποστάρει εγώ. Τέτοιο στυλ δλδ.
red1 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Στείλε μαιλ, με πάνω κάτω αυτό που έχω ποστάρει εγώ. Τέτοιο στυλ δλδ. Sheo, μπορείς σε παρακαλώ να μοου δώσεις ενα link στο post σου ? Email σε ποιους ? Εχω χαθεί παντελώς στις 29 σελίδες φίλε... Ευχαριστώ πολύ Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2019 από red1
Sheogorath Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 12 ώρες πριν, red1 είπε Sheo, μπορείς σε παρακαλώ να μοου δώσεις ενα link στο post σου ? Email σε ποιους ? Εχω χαθεί παντελώς στις 29 σελίδες φίλε... Ευχαριστώ πολύ Το ξαναποστάρω εδώ κάτω. " Καλησπέρα σας, Την Κυριακή ##/# και ώρα ##:## με εγγράψατε αυθαίρετα σε συνδρομητική υπηρεσία σας (νούμερα 54666 και 54422), χωρίς να έχω εισάγει πουθενά τον αριθμό μου, και σαφώς χωρίς να εισάγω και τον κωδικό επιβεβαίωσης. Ακολούθως με χρεώσατε παρανόμως με τρία (3) SMS από τον αριθμό 54422 με χρέωση ανά SMS τα 2 ευρώ και 8 λεπτά (συνολική χρέωση 6 ευρώ και 24 λεπτά). Σας ζητώ την επιστροφή του ποσού, καθώς και την διαγραφή μου από την υπηρεσία σας, και τους καταλόγους σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα ακολουθήσει καταγγελία του περιστατικού στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ/ΑΠΔΠΧ) καθώς και ενημέρωση/καταγγελία της εταιρία σας σε όλα τα φόρουμ τεχνολογίας και ενημέρωσης, στην Ελλάδα και την Κύπρο, αλλά και σε σχετικές ομάδες στο facebook. Μ.Α.Α " Βρες το εμαιλ των απατεώνων και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου φυσικά. 2
red1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, Sheogorath είπε Το ξαναποστάρω εδώ κάτω. " Καλησπέρα σας, Την Κυριακή ##/# και ώρα ##:## με εγγράψατε αυθαίρετα σε συνδρομητική υπηρεσία σας (νούμερα 54666 και 54422), χωρίς να έχω εισάγει πουθενά τον αριθμό μου, και σαφώς χωρίς να εισάγω και τον κωδικό επιβεβαίωσης. Ακολούθως με χρεώσατε παρανόμως με τρία (3) SMS από τον αριθμό 54422 με χρέωση ανά SMS τα 2 ευρώ και 8 λεπτά (συνολική χρέωση 6 ευρώ και 24 λεπτά). Σας ζητώ την επιστροφή του ποσού, καθώς και την διαγραφή μου από την υπηρεσία σας, και τους καταλόγους σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα ακολουθήσει καταγγελία του περιστατικού στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ/ΑΠΔΠΧ) καθώς και ενημέρωση/καταγγελία της εταιρία σας σε όλα τα φόρουμ τεχνολογίας και ενημέρωσης, στην Ελλάδα και την Κύπρο, αλλά και σε σχετικές ομάδες στο facebook. Μ.Α.Α " Βρες το εμαιλ των απατεώνων και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου φυσικά. 1000 ευχαριστώ φίλε Sheo, το εκτιμώ. Mολις τους έστειλα mail, ξέρεις σε πόσες μέρες απαντάνε και σε πόσες μέρες σου γίνεται η πίστωση (και με ποιον τρόπο) ? Ελπίζω να μην μου ζητούσουν κανα' IBAN κτλπ γιατί ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση... Σε άλλα νέα : η Τ.Υ της WIND ειναι για κλάματα ... σήμερα κάλεσα για 2η φορά και μου αρνήθηκαν πάλι πίστωση στο λογαριασμό μου (παρόλο που ανέφερα οτι θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ) και μου είπαν (για 2η φορά πάλι) να επικοινωνήσω με την εταιρία που έστειλε τα μηνύματα (amaze.gr)...Aπο τις χειρότερες Τ.Υ που έχω συναντήσει, με το που τελειώσει η καρτούλα μου εχω φύγει σε άλλο πάροχο με τη μία...
papoys1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 14 λεπτά πριν, red1 είπε Σε άλλα νέα : η Τ.Υ της WIND ειναι για κλάματα ... σήμερα κάλεσα για 2η φορά και μου αρνήθηκαν πάλι πίστωση στο λογαριασμό μου (παρόλο που ανέφερα οτι θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ) και μου είπαν (για 2η φορά πάλι) να επικοινωνήσω με την εταιρία που έστειλε τα μηνύματα (amaze.gr)...Aπο τις χειρότερες Τ.Υ που έχω συναντήσει, με το που τελειώσει η καρτούλα μου εχω φύγει σε άλλο πάροχο με τη μία... Φίλε όλοι τα ίδια είναι.Εμένα cosmote με γράψανε κανονικά , άλλοι vodafon έχω ακούσει χειρότερα. Θυμίζουν Κολομβιανά καρτέλ πλέον. 1
red1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, papoys1 είπε Φίλε όλοι τα ίδια είναι.Εμένα cosmote με γράψανε κανονικά , άλλοι vodafon έχω ακούσει χειρότερα. Θυμίζουν Κολομβιανά καρτέλ πλέον. Παπού, ακούω συνέχεια για τον ΟΤΕ αλλά προσωπικά, κάθε φορά που χρειάστηκα κάτι απο αυτούς και απευθύνθηκα στην Τ.Υ υπήρξαν πάντα χρήσιμοι και ευγενικοί και το πρόβλημά μου λυνόταν κατευθείαν, στην WIND, ούτε προώθηση αιτήματος πίστωσης δεν μπορούσανε θέλανε να κάνουνε καθώς "πρέπει να το κάνω εγώ", πιασ'το αυγό και κούρευ'το monsieur... H όλη εμπειρία με παρέπεμψε στα πολύ παλιά και κακά χρόνια της Forthnet όπου κάθε κλήση στην Τ.Υ ισούταν με 1 εγκεφαλικό το λιγότερο... τα περί καρτέλ ενδέχεται και να ισχύει αλλά...ίσως υπάρχουν εταιρίες που ειναι (ελαφρώς) καλύτερες απο άλλες, αυτό εννοΑω Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2019 από red1
donstefano Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Απαντηση εταιριας σε μενα. ''Ο συγκεκριμένος αριθμός έχει απενεργοποιηθεί.Ο συγκεκριμένος αριθμός δεν έχει χρεωθεί '' Οντως δεν χρεωθηκα απο οσο ειδα αλλα θα τους ξαναστειλω γιατι δεν μου απαντησαν πως εγγραφτηκα κτλ. Περιμενω να μου στειλουν και απο την ΕΕΤΤ για να ζητησω να τους ψαξουν.Οποιος τον εγραψε η telebox αυθαιρετα να μου πει να του στειλω κειμενο οταν στειλω στην ΕΕΤΤ 2
papoys1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, red1 είπε Παπού, ακούω συνέχεια για τον ΟΤΕ αλλά προσωπικά, κάθε φορά που χρειάστηκα κάτι απο αυτούς και απευθύνθηκα στην Τ.Υ υπήρξαν πάντα χρήσιμοι και ευγενικοί και το πρόβλημά μου λυνόταν κατευθείαν, στην WIND, ούτε προώθηση αιτήματος πίστωσης δεν μπορούσανε θέλανε να κάνουνε καθώς "πρέπει να το κάνω εγώ", πιασ'το αυγό και κούρευ'το monsieur... H όλη εμπειρία με παρέπεμψε στα πολύ παλιά και κακά χρόνια της Forthnet όπου κάθε κλήση στην Τ.Υ ισούταν με 1 εγκεφαλικό το λιγότερο Θα μιλάς για τον παλιό καλό ΟΤΕ που πλέον δεν υπάρχει.Εγώ cosmote είμαι και κάθομαι για το καλύτερο δίκτυο που έχουν και καλύτερη επικοινωνία γιατί οι περισσότεροι συγγενείς φίλοι είναι εκεί.όταν απευθύνθηκα σε αυτούς για τα 5ψήφια με έστειλαν σε μία φόρμα της ΕΕΤΤ να βρω στοιχεία τα οποία δεν υπάρχουν ούτε email ούτε τίποτε και κανείς δεν νοιάζεται.Μέχρι σήμερα δεν έγινε εφικτό να επικοινωνήσω με τους δικούς μου απατεώνες. Αν θέλεις να αλλάξεις για άλλους λόγους ναι.Στα υπόλοιπα όλοι είναι ίδιοι πλέον. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα