Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην Παρέα,

Αν δεν βάζω το αυτοκίνητο μπροστα κάθε μέρα, μετά από δύο-τρεις μέρες δεν πέρνει μπορστά.

Η μπαταρία είναι καινούργια και το δυναμό επίσης. Ένας Ηλεκτρολόγος μου είπε, ότι οφείλεται κατα πάσα πιθανότητα στο δυναμό. Δηλαδή αφού βγάλω το κλειδί από την μίζα, το δυναμό δεν κλείνει

και συνεχίζει να τραβάει ρεύμα απο την μπαταρία. 

Τι γνώμη έχετε γι αυτό ? Τι άλλο μπορεί να το προκαλεί ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Να συμπληρώσω, ότι το αυτοκίνητο το είχε ελέγξει ένας ηλεκτρολόγος και δεν βρηκε κάποιο πρόβλημα. Ο άλλος ηλεκτρολόγος πρότεινε να αποσυνδέσω το δυναμό και την μπαταρία για 4-5 μέρες, μετά να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και αν δουλέψει, παει να πει ότι το δυναμό έχει κάποιο πρόβλημα. 

Επεξ/σία από Ο_Ασχετος
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Ο_Ασχετος είπε

Ένας Ηλεκτρολόγος μου είπε, ότι οφείλεται κατα πάσα πιθανότητα στο δυναμό. Δηλαδή αφού βγάλω το κλειδί από την μίζα, το δυναμό δεν κλείνει και συνεχίζει να τραβάει ρεύμα απο την μπαταρία. 

Γι΄ αρχή μη ξαναπάς σ' αυτόν τον «ηλεκτρολόγο». 🤣

Εν συνεχεία, αφού βρεις κανονικό ηλεκτρολόγο, ψάξτε για διαρροές. Κάτι τραβάει ρεύμα ενώ το όχημα είναι σβηστό και αδειάζει η μπαταρία. Και αυτό -εκ φύσεως- δε γίνεται να είναι το... δυναμό.

Δημοσ.

δεν μας λες,αν μετα απο το χρονικο διαστημα που γραφεις,αν μιζαρει και δεν παιρνει ή αν δεν  μιζαρει ή αν μιζαρει ζοριζόμενο..........

Δημοσ.

Το δυναμό δίνει ενέργεια στην μπαταρία, δεν παίρνει. Επίσης, όταν σβήνεις το αμάξι (σταματά ο κινητήρας) σταματά να λειτουργεί και το δυναμό.

Πήγαινε σε έναν σοβαρό ηλεκτρολόγο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

ο δυναμος παιρνει ρευμα για να δημιουργησει πηνιο . δεν ειναι με μαγνητες ωστε να μην θελει ρευμα.

τωρα αν γινεται να τραβαει ρευμα ενω εχεις σβησει το αμαξι δεν το ξερω. αλλα οτι θελει ρευμα ωστε να λέιτουργησει ( ποιο λιγο απο οτι βγαζει φυσικα ) ισχυει.

αν εχετε σκετο δυναμο και το γυρισετε δεν βγαζει ρευμα. 

θελει να συνδεθει με συγκεκριμενο τροπο ωστε να να δημιουργησει 'ηλεκτρομαγνητες' και να παραγει ρευμα.

εχει εναν αυτοματο ρελε απο πισω . δεν ξερω αν μπορει να βραχυκυκλωσει και να τραβαει ρευμα συνεχεια. οπως και να εχει αυτο ειναι κατι μετρησιμο και θα επρεπε ο ηλεκτρολογος να το βρει.

τωρα αν σου ειπε οτι χρειαζετε να βγει το δυναμο και εσυ ειπες οχι , πως να το δει ο ανθρωπος αν ειναι οκ? 

Δημοσ.

Πήγαινε σε ηλεκτρολόγο, να ψάξει για διαροές ρεύματος.

Για παράδειγμα σε BMW φίλου μου που είχε παρόμοιο πρόβλημα δεν έσβεινε ποτέ ο φωτισμός του πορτπαγκάζ (είχε χαλάσει το μπουτόν που τον ενεργοποιούσε...) και φάγαμε ώρες μέχρι να το βρούμε....

Καλό κυνήγι...😁

Δημοσ.
2 ώρες πριν, georgeγ είπε

μηπως τραβαει ρευμα η ζαντα οταν σταματαει?:blink:

 

1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε

δεν μας λες,αν μετα απο το χρονικο διαστημα που γραφεις,αν μιζαρει και δεν παιρνει ή αν δεν  μιζαρει ή αν μιζαρει ζοριζόμενο..........

Γυρίζω τον διακόπτη αλλά η μίζα δεν γυρίζει καθόλου. Στην αρχή είχα σκεφτεί οτί μπορει να είχε χαλάσει η μίζα. Αλλα για να παίρνει μπροστά με καλώδια θα φταίει κάτι άλλο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tyf είπε

ο δυναμος παιρνει ρευμα για να δημιουργησει πηνιο . δεν ειναι με μαγνητες ωστε να μην θελει ρευμα.

Δηλαδή το δυναμό καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια (έστω και μικρή) για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια;

Εγώ ξέρω ότι η αρχή λειτουργίας του δυναμό είναι η μετατροπή της κινητικής ενέργειας, σε ηλεκτρική (για την τροφοδότηση όλων των συστημάτων του οχήματος).

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Ο_Ασχετος είπε

Γυρίζω τον διακόπτη αλλά η μίζα δεν γυρίζει καθόλου. Στην αρχή είχα σκεφτεί οτί μπορει να είχε χαλάσει η μίζα. Αλλα για να παίρνει μπροστά με καλώδια θα φταίει κάτι άλλο.

αυτο σημαινει οτι αδειαζει η μπαταρια.αν εχεις πολυμετρο,θα κανεις δουλεια,αλλιως,λεχτρολογος να βρει που γινεται η καταναλωση..........

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Δηλαδή το δυναμό καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια (έστω και μικρή) για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια;

Εγώ ξέρω ότι η αρχή λειτουργίας του δυναμό είναι η μετατροπή της κινητικής ενέργειας, σε ηλεκτρική (για την τροφοδότηση όλων των συστημάτων του οχήματος).

ναι φιλε. αλλιως θα επρεπε να εχει μαγνητες μεσα. ομως δεν εχει.

οπως και οι γεννητριες. ειναι ολο χαλκο μεσα. χρησιμοποιει λιγο ρευμα ωστε να δημιουργησει ηλεκτρομαγνητη και να παραγει ρευμα. 

και εγω δεν τα ξερω καλα . απλα εχω φιλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων και επειδη τον βοηθουσα πιτσιρικας ξερω οτι πρεπει να του δωσεις ρευμα αλλιως δεν παραγει. 

δεν ξερω βεβαια αν βραχυκλωνει και τραβαει ρευμα και με κλειστο διακοπτη. αυτο δεν το ξερω.

 

δες και εδω The rotor is an electromagnet supplied with a small amount of electricity through carbon or copper-carbon brushes (contacts) touching two revolving metal slip rings on its shaft.The rotation of the electromagnet inside the stator coils generates much more electricity inside these coils.

 

Inside an alternator the belt-driven rotor becomes an electromagnet when current is fed to it. As the rotor revolves it generates a higher current in the stator windings.

 

https://www.howacarworks.com/basics/how-the-charging-system-works

Επεξ/σία από tyf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...