original911 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Off Topic- Σε ζηλεύω(καλοπροαίρετα φυσικά) μονο κ μόνο είσαι στην αναζήτηση αυτού του αυτοκινήτου.Εμένα ο έρωτας μου απο μικρό παιδί είναι το ¨αντίπαλο δέος¨ Impreza WRX Sti. Εύχομαι να βρείς κάποιο όπως το θες κ να το καταευχαριστηθείς! Υπέροχο αυτοκίνητο!! 1
mclein Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, original911 είπε Off Topic- Σε ζηλεύω(καλοπροαίρετα φυσικά) μονο κ μόνο είσαι στην αναζήτηση αυτού του αυτοκινήτου.Εμένα ο έρωτας μου απο μικρό παιδί είναι το ¨αντίπαλο δέος¨ Impreza WRX Sti. Εύχομαι να βρείς κάποιο όπως το θες κ να το καταευχαριστηθείς! Υπέροχο αυτοκίνητο!! ειναι φοβερο το μπλε με τις χρυσες ζαντες και το εχω σκεφθει αλλα τα προβληματα ειναι μεγαλυτερα & συχνοτερα. υπαρχει στο βαθος του μυαλου και το πιο νεο wrx στα 2.5 λιτρα αλλα μετα θ'αρχισω να σκεφτομαι παραλογα και δε θα ειναι σωστη η τελικη επιλογη.
d_gkal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Σε ζηλεύω και ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθώ στη θέση σου και να το αποκτησω. Ξέρω ότι δε θα γίνει ποτέ φυσικά. Πέρα απ' το κόστος αγοράς, το κόστος συντήρησης και καυσίμου ξεφεύγει παρά πολύ.
spyrossss Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Πρώην κάτοχος evo 9 από το 2006 μέχρι τον περασμένο Απρίλιο όπου και πουλήθηκε λόγω ελειψης χρόνου και ξε@@βλωματος όλα αυτά τα χρόνια . Ενα έχω να πω αυτοκίνητο σαν το εβο δεν ξανά βγαίνει,σαν αξιοπιστία,σαν δύναμη σαν στήσιμο όλα θετικά τίποτα αρνητικό! Το μόνο αρνητικό η υπερβολική κατανάλωση που για εμένα δεν ήταν τόσο αρνητικό γιατί σε έκανε να ξεχνάς όλα σου τα πρόβληματα και να χαλαρώνεις ψυχικά,το χάρηκα και τις καλές εποχές που είχε 0.90 η κατοστάρα και έφτασα να το πουλήσω με κοντά 200.000 χλμ ναι πολύ καλά διαβάσατε,από τα λίγα εβο που κυκλοφορούν με αυτά τα χιλιόμετρα χωρίς να έχει ανοιχτεί Ποτε το μοτέρ!φαντάστητε πόσο καλή δουλειά έκαναν οι Ιάπωνες που ούτε σταγόνα λάδι δεν έκαιγε παρόλο τα χιλιόμετρα . Απο προβλήματα τίποτα απολύτως όλα αυτά τα χρόνια εκτός από μια καμμένη λάμπα στο πίσω φανάρι 😂😂😂 Εχει κάποιες ιδιαιτερότητες σαν αμαξι που αν τις τηρήσεις δεν θα σε προδώσει ποτε,γιατί αν υπάρξει βλαβη από αμέλεια μιλαμε για τριψήφια νούμερα. 1.ΟΧΙ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ!!!!ο μαμά ο δίσκος δεν αντέχει εκκινήσεις και βρωμάει με το παραμικρό λίγες Βαρβατές εκκινήσεις να κανεις αρχίζει να πατινάρει,θα μου πεις βάζεις έναν διδισκο και τελειώνει η ιστορία.Δεν είναι το θέμα ο δίσκος όμως αλλά το transfer(τρίτο διαφορικό-μεσαίο ) και τα διαφορικά οπου καταπονούνται και μιλαμε για τρέλα ποσά κυρίως για το τρανσφερ σε σημείο να το,πάρεις στο χέρι. Εγω έβγαλα με τον μαμά δίσκο 120.000 χλμ ενώ οι πιο πολλοί από 1000 έως 50000. Απαξ το ξεκινήσεις νορμαλ μετά πιες του το αίμα δεν καταλαβαίνει τίποτα!! 2.Να μην ξεφύγει πάνω από το πρώτο στάδιο γιατί μετά γίνεσαι κουμπάρος με το συνεργείο.Με ένα ΦΠΕ είναι ικανοποιητική η δύναμη γύρω στα 380 με 400 αλογα ανάλογα την χαρτογράφηση δεν χρειάζεσαι παραπάνω,στην ευθεια μπορεί να σε περασει ένα χρέπι με 500 αλογα αλλά στις στροφές δύσκολα θα σε πιάσει κάποιος.Γενικα όμως άπαξ το πειράξεις πρέπει να κοιτάς μείγματα και πυρομετρο. Αυτα από εμένα αν θυμηθώ κατι άλλο θα το προσθέσω ,με το καλό να αποκτήσετε οι μελλοντικοί αγοραστές και καλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα