Προς το περιεχόμενο

Mitsubishi Lancer Evo X


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Απο απλη περιεργεια προς τον TS ποιο αμαξι εχεις για καθημερινη χρηση και ποσα χλμ κανεις ?

δεν εχω & δεν κυκλοφορω με αμαξι. με τα μηχανακια χτυπαω περιπου 600 - 800 χλμ καθε βδομαδα.

εκτος απο τοτε που ημουν φοιτητης, ποτέ δεν αντεξα να κυκλοφορησω στην Αττικη & τη Θεσσαλονικη με αυτοκινητο.

36 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ρίξε μια ματιά και στο θέμα εδώ:

https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=23&t=2017

Τελικά αγόρασε Evo X, υποθέτω όλο και κάποιες πληροφορίες θα βρεις. 

πολυ καλος ! 4-5 μηνες το παιδευε, τελικα εγινε !

ειμαι σε παρομοια φαση. ψαχνω κι εγω ενα οσο πιο "μαμα" :) 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν χρειάζεται πάντως να είναι μαμά. 

Αρκεί αν έχει μετατροπές να είναι σωστές και με καλή εγκατάσταση. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Δεν χρειάζεται πάντως να είναι μαμά. 

Αρκεί αν έχει μετατροπές να είναι σωστές και με καλή εγκατάσταση. 

επειδη ειναι δυσκολο να ξερεις ποιος - που - ποτε - πως εκανε την εγκατασταση & ρυθμιση καλο ειναι να ειμαστε κοντα στο εργοστασιακο.

αλλωστε εμενα μου αρκει οπως ειναι ή εστω με μια λιγο πιο παιχνιδιαρικη αναρτηση :D 

παντως κατι 400++ αλογα, ακομη και απ'το τηλεφωνο καταλαβα ποιος τα οδηγουσε και πως :P 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα 400 αλογα μην τα πολυφοβασε, τραβα δες τα πρωτα γιατι ειναι λιγο πολυ ενα καλο ΦΠΕ οποτε σχεδον μαμα. Πολυ δυσκολα να βρεις evo-scubi που να μην ειναι τουλαχιστον αυτο γιατι μονο και μονο απο τον αρχικο ενθουσισμο το κανουν πολοι και ας μην ειναι κοντρακιδες και σκιστες. Το μονο σιγουρο σε ενα τετοιο αμαξι ειναι πως καπως καπου καποτε ενα καλο σκισιματακι το εχει φαει, δεν σημαινει οτι ειναι κατι κακο καθως γιαυτο φτιαχτικε αρχικα. Μην πρωτιμησεις εκδοσεις SST μονο γιατι το σαζμαν του δεν ειναι το καλυτερο. Καλυτερα τις χειροκινητες που ειναι ποιοτικοτερο. Στο μονο που πονανε πραγματικα ειναι στο transfer case και αυτο σε ιπποδυναμεις κοντα στα 400 και πανω.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Tα 400 αλογα μην τα πολυφοβασε, τραβα δες τα πρωτα γιατι ειναι λιγο πολυ ενα καλο ΦΠΕ οποτε σχεδον μαμα. Πολυ δυσκολα να βρεις evo-scubi που να μην ειναι τουλαχιστον αυτο γιατι μονο και μονο απο τον αρχικο ενθουσισμο το κανουν πολοι και ας μην ειναι κοντρακιδες και σκιστες. Το μονο σιγουρο σε ενα τετοιο αμαξι ειναι πως καπως καπου καποτε ενα καλο σκισιματακι το εχει φαει, δεν σημαινει οτι ειναι κατι κακο καθως γιαυτο φτιαχτικε αρχικα. Μην πρωτιμησεις εκδοσεις SST μονο γιατι το σαζμαν του δεν ειναι το καλυτερο. Καλυτερα τις χειροκινητες που ειναι ποιοτικοτερο. Στο μονο που πονανε πραγματικα ειναι στο transfer case και αυτο σε ιπποδυναμεις κοντα στα 400 και πανω.

απ'τη στιγμη που ειναι semi-auto λες παλι να ειναι μαπα ; αν και οι τζαπανιζ δε φημιζονται για τα αυτοματα κιβωτια, δε διαβαζω τιποτα περιεργο / κακο !

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mclein είπε

απ'τη στιγμη που ειναι semi-auto λες παλι να ειναι μαπα ; αν και οι τζαπανιζ δε φημιζονται για τα αυτοματα κιβωτια, δε διαβαζω τιποτα περιεργο / κακο !

Εχουν προβλημα με τα δισκακια και δεν αντεχουν βιαιες εκκινησεις και πατιναρουν αισθητα ευκολοτερα. Δεν αντεχουν ευκολα πανω απο 400 γιατι πατιναρουν ευκολα και ειναι αισθητα ακριβοτερη η αντικατασταση τους. Για αμαξι ΣΚ οπως ειπες δεν αξιζει κατι τετοιο για μενα. Ειναι και βαρυτερα απο τα χειροκινητα αν σε ενδιαφερει κατι τετοιο βεβαια.

  • Like 2
Δημοσ.

Όχι, αλλά είναι γνωστό αμάξι. 

Ο ιδιοκτήτης το έχει προσεγμένο, αφού δεν υπήρχε οικονομικό θέμα, ενώ το δίνει γιατί άλλαξε κατηγορία. 

Αν είχα λεφτά θα το αγόραζα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νομιζω οτι απο τις αγγελιες του car μ'αρεσουν περισσοτερο αυτα :

https://www.car.gr/13868718-mitsubishi-lancer-evo-310

https://www.car.gr/13587345-mitsubishi-lancer-evo-x

χωρις να τα εχω ελεγξει προσωπικά κ χωρις να ξερω οτι υπαρχουν.

Επεξ/σία από mclein
Δημοσ.

https://www.car.gr/13587345-mitsubishi-lancer-evo-x

Για πιο λόγο να βγάλεις (ειδικά σε αυτό το αμάξι που έχει τέλεια διάταξη) το εργοστασιακό φίλτρο αέρα και την θήκη του, και να βάλεις αυτή την μ@λακία που παίρνει αχρείαστο άφθονο ζεστό αέρα από τη μηχανή? Ποτέ δεν το κατάλαβα. Είτε βάλτο κάπου να παίρνει φρέσκο αέρα είτε μην το πειράξεις. Βάλε ένα drop-in της Κ&N. Η εργοστασιακή θήκη παίρνει απευθείας κατάφρεσκο αέρα από έξω, και επειδή  η είσοδος είναι μπροστά κρατά την πίεση μέσα στο φίλτρο σχετικά ψηλή μειώνοντας το turbo lag. 

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Whargoul είπε

https://www.car.gr/13587345-mitsubishi-lancer-evo-x

Για πιο λόγο να βγάλεις (ειδικά σε αυτό το αμάξι που έχει τέλεια διάταξη) το εργοστασιακό φίλτρο αέρα και την θήκη του, και να βάλεις αυτή την μ@λακία που παίρνει αχρείαστο άφθονο ζεστό αέρα από τη μηχανή? Ποτέ δεν το κατάλαβα. Είτε βάλτο κάπου να παίρνει φρέσκο αέρα είτε μην το πειράξεις. Βάλε ένα drop-in της Κ&N. Η εργοστασιακή θήκη παίρνει απευθείας κατάφρεσκο αέρα από έξω, και επειδή  η είσοδος είναι μπροστά κρατά την πίεση μέσα στο φίλτρο σχετικά ψηλή μειώνοντας το turbo lag. 

ηταν πολυ βασικος λογος που δεν κλειστηκε το αμαξι, οταν το ειδα πρωτη φορα :) 

παραυτα ειναι σα να μην το εχει ακουμπησει ουτε μυγα.

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ποτε βγηκε τελευταια φορα και ποσο ειχε ?

μεχρι τελος του '15 απ'οσο θυμαμαι & κοστος 52Κ~56Κ (υπηρχε και μια εκδοση στη Γερμανια / δεν ξερω για ελλαδα MR κοντα στα 65Κ~70Κ)

  • Thanks 1
Δημοσ.

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14392&start=630#p3213556

Επικοινώνησε με το παιδί γιατί έχει μάθει πάρα πολλά για το X, έχει δικτυωθεί και με συνεργεία, βελτιωτές οπότε θα σου δώσει κάμποσες πληροφορίες και ίσως έχει στα υπόψιν κάποιο καλό Χ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...