ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα Παραθέτω ένα θέμα που έχει πελάτης της εταιρίας μας ο οποίος κάνει παραγγελία μέσω του site μας και το απαντητικό μήνυμα μπλοκάρεται από τον server τους O πελάτης έχει ενεργοποιήσει την επιλογή senderID στον Mail server Που έχει Ο συγκεκριμένος πελάτης ενώ του κόβονται τα Mail από το [email protected] λαμβάνει κανονικά από τα άλλα account Που έχουμε εμείς στην εταιρία Τα mail τους μπλοκάρονται από το mail server μας γιατί έρχονται από τη διεύθυνση 208.117.55.133 Logfile Παραθέτω το σχετικό log file από το mail server μας: Sender : [email protected] Recipients : {sales@pelatis.gr MessageSubject : Νέα παραγγελία RecipientStatus : {550 5.7.1 Sender ID (PRA) Not Permitted} Timestamp : 10/7/2018 10:53:37 πμ ClientIp : 208.117.55.133 Στο spf record τους όμως δε δηλώνουν αυτή την IP. Το spf record για το domain το δικό μας είναι το: v=spf1 include:spf.mailjet.com +a ip4:62.1.42.30 +mx include:internet.gr -all Άρα έχουν πρόβλημα να στείλουν mail από την IP αυτή και σε άλλους πελάτες, των οποίων ο mail server σέβεται στο spf record τους. Πρέπει να διορθώσουν το spf record τους ή να το διαγράψουν.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Αν σου πω ότι δεν ξέρω ; Κάποτε η εταιρία είχε ένα site το οποίο λεγόταν domain.gr Αυτό το site έχει παραμείνει στην κυριότητα της εταιρείας και από το 2008 περίπου γίνεται redirect στο domain1.gr Επειδή όλοι οι παλιοί πελάτες ήξεραν το domain.gr το οποίο ήταν και είναι η φιλοξενία στην forthnet παρέμειναν και τα mailaccounts εκεί. Με λίγα λόγια ο κεντρικός mailserver είναι στην forthnet και ειναι της μορφης mailserver.domain.gr και το site domain1 φιλοξενείται αλλού. Εικάζω ότι δεν ειναι θέμα του κανονικού hosting και υπάρχει κάποιο θέμα στον mailserver. Μπορεί και όχι. Στείλαμε mail στην εταιρία που το έχει φτιάξει και το φιλοξενεί και περιμένουμε. Δεν ξέρω βασικά τι πρόβλημα είναι αυτό απλά παρέθεσα τα λόγια του πελάτη όπως μας τα έστειλε .
paparovic Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Το spf που σου λέει, είναι ένα TEXT record στο DNS. Χοντρικά αυτό που κάνει είναι ότι δηλώνει από ποιόν αποστολέα είναι αποδεκτό να φεύγουν τα mails, για το συγκεκριμένο domain. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει spoof και να φαίνεται ότι είναι ο [email protected] (παρόλο που δεν έχει account εκεί). Με το spf, περιορίζεις αυτό τον κίνδυνο γιατί ενώ δεν εμποδίζει κάποιον να κάνει spoof, ο παραλήπτης εύκολα μπορεί να δει ότι το mail δεν είναι αυθεντικό. Άρα, θέλει φτιάξιμο το spf record, όπως και σου έγραψε.
CyberCr33p Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Το SPF record πρέπει να το περάσεις εσύ στα DNS του domain σου. Δεν έχει να κάνει με τον mail server του πελάτη. Το τι πρέπει να περάσεις για SPF θα στο πει η Forthnet.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Σας ευχαριστώ παιδιά. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε. Έπρεπε να δηλωθεί ένα spf record από την εταιρία που έχει το hosting στον mailserver της forthnet. Η τέλος πάντων στα records της forthnet. Το θέμα τελικά ήταν της εταιρίας η οποία δεν το είχε δηλώσει όταν έπρεπε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα