Nanni Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα στην παρέα. Θα ήθελα τη συμβουλή σας. Από τη Δευτέρα 9 του Ιούλη, είμαι ευτυχής (;) κάτοχος της Philips 65" μοντέλο 65PUS6162. Δευτέρα και Τρίτη την λειτούργησα πολύ λίγες ώρες, λόγω δουλειάς. Τετάρτη είπα να τη χαρώ επιτέλους. Δυο ώρες μουντιάλ και κανά 4ωρο - 5ωρο god of war σε HDR. Συνδεδεμένη στο hdmi 1 το οτε tv και στο hdmi 2 το PS4 (ενεργά καθόλη την διάρκεια). Αφού ήρθε η ώρα να την κλείσω, σβήνω την κονσόλα και πατώ στο χειριστήριο το "source" να ξαναγυρίσω στο οτε tv. Τζίφος! Η τηλεόραση δεν άκουγε. Να την σβήσω μπορούσα, όχι όμως να αλλάξω πηγή... Την σβήνω, την ανάβω, τίποτα, τα ίδια... Στο μεταξύ η κονσόλα ξαναάναψε, μόνη της... Την κλείνω, ξαναανάβει... Αποσυνδέω το hdmi της, κομπλέ... Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στο πάνελ της οθόνης εμφανίστηκε μια κάθετη σκιά. Διάβασα λίγο ίντερνετ και μια λύση για το χειριστήριο ήταν hard reset. Έτσι λοιπόν, την έβγαλα απ' τη πρίζα, την ξαναέβαλα και όλα λύθηκαν ως δια μαγείας... Εξαφανίστηκε και η σκιά... Δεν έχει κλείσει ούτε εβδομάδα, τι με συμβουλεύετε να κάνω; Σκέφτηκα να τη στείλω πίσω, αλλά θα το ξανακάνει; Θα της κάνω απόψε μια ίδια χρήση και αν το κάνει πάλι να βγάλω βίντεο ως πειστήριο; Σας ευχαριστώ και συγχωρέστε με για το μακροσκελή κείμενο.
palawiaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Για χαρά φίλε.Την συγκεκριμένη τηλεόραση την έβαλα και εγώ στο μάτι να την αγοράσω μιας και είχε καλή τιμή. Αλλά διάβασα διάφορες κριτικές και αρκετοί χρήστες αναφέρουν προβλήματα και κολλήματα στο Software. Διάφορα κολλήματα που μόνο με το βγάλσιμο της πρίζας επανέρχεται. Έτσι την απέρριψα. Δες καταρχήν την λειτουργία HDMI CEC ή τον συγχρονισμό των συσκευών μέσω HDMI, κάπου κατά εκεί μου φαίνεται το πρόβλημά σου .Δες αν έχει και κάποια αναβάθμιση και λύνει τα πρόβληματά σου ,αλλά πιο πολύ θα έλεγα να την στείλεις πίσω. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από palawiaris
Nanni Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Κι εγώ θέλησα να τη στείλω πίσω, αλλά στον έλεγχο που θα κάνουν δεν θα βρουν κάτι. Ούτε εμένα έχει ξανακανει κάτι παρόμοιο. Όσο για το ps 4 ήταν θέμα easylink.
26ska Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δεν χρειάζεται να τους πεις ότι έχει κάτι, εφόσον είσαι στο doa ακόμα, την πακεταρεις και στην αλλάζουν, χωρίς κάποια δικαιολογία, δεν μου αρέσει κ τέλος.
Nanni Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Doa δεν σημαίνει ότι κατά την παραλαβή δεν λειτουργεί;
xxaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 24 λεπτά πριν, 26ska είπε Δεν χρειάζεται να τους πεις ότι έχει κάτι, εφόσον είσαι στο doa ακόμα, την πακεταρεις και στην αλλάζουν, χωρίς κάποια δικαιολογία, δεν μου αρέσει κ τέλος. Δεν ισχύει αυτό. Doa (Dead on arrival) σημαίνει ότι αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό από την αρχή, έχεις προθεσμία 7 ημέρες να το επιστρέψεις στο κατάστημα που το αγόρασες και το κατάστημα θα στο αντικαταστήσει με καινούριο, δεν θα το στείλει στην εταιρεία δηλαδή να στο επισκευάσει. 27 λεπτά πριν, Nanni είπε Doa δεν σημαίνει ότι κατά την παραλαβή δεν λειτουργεί; Σε αυτήν την περίπτωση, αν την επιστρέψεις στο κατάστημα που την αγόρασες, αρχικά θα ελεγχθεί για να διαπιστωθεί το πρόβλημα που θα τους περιγράψεις, όμως δεν θα διαπιστώσουν τίποτα και θα στην επιστρέψουν. Αν τραβουσες κάποιο βίντεο και τους το εδειχνες τότε πολύ πιθανόν να στην άλλαζαν, τώρα δε νομίζω. Κανε πάλι την ίδια χρήση και αν στο ξανακάνει τραβά βίντεο και πήγαινε με αυτό στο κατάστημα.....πες ότι στο κάνει συνέχεια, βάλε 2 σάλτσες και θα στην αλλάξουν!
26ska Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Στα media έχω επιστρέψει τηλεόραση μετά από 2 μέρες, τους είπα δεν μου κάνει και την πήραν, χωρίς άλλες ερωτήσεις. Δεν χρειάζεται να είναι ελαττωματικό για να το επιστρέψεις το προϊόν. 1
isay Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 2 λεπτά πριν, xxaris είπε Δεν ισχύει αυτό. Doa (Dead on arrival) σημαίνει ότι αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό από την αρχή, έχεις προθεσμία 7 ημέρες να το επιστρέψεις στο κατάστημα που το αγόρασες και το κατάστημα θα στο αντικαταστήσει με καινούριο, δεν θα το στείλει στην εταιρεία δηλαδή να στο επισκευάσει. Δεν είναι έτσι. Το DOA αν παρέχεται, εξαρτάται αν το παρέχει το κατάστημα (ειναι στη δική του θέληση και συνήθως το γράφουν στη σελίδα του προϊοντος) και επισης αν παρέχεται εξαρτάται και απο το είδος και τη σπουδαιότητα της βλάβης. Η τυπική διαδικασία είναι να πάει για έλεγχο στο κατάστημα ή και στον προμηθευτή και ακολουθείται η διαδικασία επισκευής ή αντικατάστασης (αναλογα με την εταιρεία, τη βλάβη, κλπ κλπ). 2 λεπτά πριν, xxaris είπε Σε αυτήν την περίπτωση, αν την επιστρέψεις στο κατάστημα που την αγόρασες, αρχικά θα ελεγχθεί για να διαπιστωθεί το πρόβλημα που θα τους περιγράψεις, όμως δεν θα διαπιστώσουν τίποτα και θα στην επιστρέψουν. Αν τραβουσες κάποιο βίντεο και τους το εδειχνες τότε πολύ πιθανόν να στην άλλαζαν, τώρα δε νομίζω. Κανε πάλι την ίδια χρήση και αν στο ξανακάνει τραβά βίντεο και πήγαινε με αυτό στο κατάστημα.....πες ότι στο κάνει συνέχεια, βάλε 2 σάλτσες και θα στην αλλάξουν! Εδώ θα συμφωνήσουμε. Είναι περιστασιακή "ανωμαλία" η οποία δεν εχει σταθερό αποτελεσμα σε σταθερή αιτία. Σίγουρα θα το δοκιμάσουν και ΑΝ εμφανιστεί θα δουν για λύση. Τέτοια ανωμαλία μπορεί να οφείλεται και στο firmaware και ήδη η εταιρεία να εχει κυκλοφορήσει update, οποτε αν είναι smart με συνδεση στο internet μπορει ο ts να δοκιμάσει για update (ή βεβαια να τη στείλει για ελεγχο και ας το κάνουν αυτοι). Στα υποψη, οτι αν η αγορά εγινε ηλεκτρονικα, ο νομοθετης καθορίζει 14 ημέρες επιστροφή προϊόντος αλλα θέλει λίγο πίεση. 1
xxaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 23 λεπτά πριν, isay είπε Δεν είναι έτσι. Το DOA αν παρέχεται, εξαρτάται αν το παρέχει το κατάστημα (ειναι στη δική του θέληση και συνήθως το γράφουν στη σελίδα του προϊοντος) και επισης αν παρέχεται εξαρτάται και απο το είδος και τη σπουδαιότητα της βλάβης. Η τυπική διαδικασία είναι να πάει για έλεγχο στο κατάστημα ή και στον προμηθευτή και ακολουθείται η διαδικασία επισκευής ή αντικατάστασης (αναλογα με την εταιρεία, τη βλάβη, κλπ κλπ). Εδώ θα συμφωνήσουμε. Είναι περιστασιακή "ανωμαλία" η οποία δεν εχει σταθερό αποτελεσμα σε σταθερή αιτία. Σίγουρα θα το δοκιμάσουν και ΑΝ εμφανιστεί θα δουν για λύση. Τέτοια ανωμαλία μπορεί να οφείλεται και στο firmaware και ήδη η εταιρεία να εχει κυκλοφορήσει update, οποτε αν είναι smart με συνδεση στο internet μπορει ο ts να δοκιμάσει για update (ή βεβαια να τη στείλει για ελεγχο και ας το κάνουν αυτοι). Στα υποψη, οτι αν η αγορά εγινε ηλεκτρονικα, ο νομοθετης καθορίζει 14 ημέρες επιστροφή προϊόντος αλλα θέλει λίγο πίεση. Όλες οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων παρέχουν doa, οπότε αν ο ts αγόρασε την τηλεόραση από κάποιο μεγάλο κατάστημα (πχ Κωτσόβολο, media markt) δεν θα έχει θέμα ως προς αυτή την κάλυψη. Τώρα όσον αφορά για ηλεκτρονική αγορά και επιστροφή εντός των 14 ημερών, όλα τα καταστήματα αναφέρουν στους όρους τους ότι πρέπει να επιστραφεί το προϊόν όπως παρελήφθη, εντός της συσκευασίας του με όλα τα παρελκόμενα κλπ και πολλά καταστήματα δεν δέχονται επιστροφές αν αυτό έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί. 50 λεπτά πριν, 26ska είπε Στα media έχω επιστρέψει τηλεόραση μετά από 2 μέρες, τους είπα δεν μου κάνει και την πήραν, χωρίς άλλες ερωτήσεις. Δεν χρειάζεται να είναι ελαττωματικό για να το επιστρέψεις το προϊόν. Στο media έχω διαβάσει και άλλες περιπτώσεις που δέχονται επιστροφές προϊόντων εντός των 14 ημερών, αλλά στο πλαίσιο πχ δεν δέχονται αν αυτή έχει βγει από τη συσκευασία και χρησιμοποιηθεί.
isay Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) @xxaris Μην γενικοποιείς γιατί δίνεις λάθος συμβουλές και θα κάψεις κόσμο. Ακόμα και στο ίδιο μαγαζί, άλλα προϊόντα (ακομα και παρεμφερή) έχουν DOA και άλλα οχι. Επισης σου λεω πάλι οτι DOA δε σημαίνει αντικατασταση για οτιδήποτε προβλημα, δηλαδή υπάρχουν διαβαθμίσεις και ειναι στη διακριτική διάθεση του καταστήματος. Όσον αφορά τις επιστροφές απο αποσταση, ο νομοθέτης είναι σαφής. Στο ΚΥΑ Ζ1-891/2013 (ΦΕΚ 2144/Β/30.08.2013) γράφει Αναφορά σε κείμενο 2. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λει− τουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίη− ση του δικαιώματος υπαναχώρηση και επειδή ο νομος ειναι ανώτερος από κάθε πολιτική καταστήματος, αν κάποιος ακολουθήσει τις διαδικασίες που περιγράφονται στο ιδιο φεκ ΚΑΙ πιέσει για αυτό, μια χαρά θα πάρει πίσω τα χρήματα του. Άρα το πλαίσιο (και κάθε πλαισιο) παίζει με τα νευρα του καταναλωτή, κάνοντας του δύσκολη τη ζωή, μπας και γλυτώσει χρήματα. edit: Υπάρχουν κάποιες ειδικές εξαιρέσεις, πχ προιόντα υγιεινής, ανακάτεμα χημικών, κλπ, πραγματα που δεν αφορουν τηλεοράσεις και τετοια. Σε τραβηγμένο παραδειγμα αν αγοράσω χαρτί υγείας δεν μπορώ να το γυρίσω χρησιμοποιημένο... Η αλήθεια είναι οτι προσωπικά είμαι της λογικής, οτι αμα αγοράζω κάτι πρεπει να είμαι σιγουρος οτι μου κάνει και να το εχω εξαντλήσει σαν έρευνα αγορας. Αν π.χ. θελω να επιστρεψω ενα προϊόν επειδή στο τηλεχειριστήριο τα κουμπιά ειναι μικρα, είμαι λακαμας. Επρεπε να το έχω μάθει απο πριν. Επισης θεωρώ λογικό, να υπάρχει κάποια "ελαφριά" μείωση της αξίας, αλλά το ελαφρια το ορίζω εγώ, οχι όπως θέλει το κατάστημα. Με δυο λογια ο νομος είναι υπερ μου, οποτε αν μου απαιτήσουν μείωση 20% θα το εξαντλήσω με χαρτιά και καταγγελίες και θα τα πάρω όλα πισω, ΟΤΑΝ τα πάρω. Αν όμως μου ζητήσουν 1-2% δε θα πω τιποτα γιατί πρακτικά κερδίζω χρόνο και λύνεται γρήγορα το προβλημα μου. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από isay
xxaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Αφου λες ότι γενικοποιω ας το συγκεκρινοποιησουμε λοιπόν, με την συγκεκριμένη τηλεόραση. Αυτή τη στιγμή πωλείται (από τις μεγάλες αλυσίδες) από τον Κωτσόβολο https://www.kotsovolos.gr/site/sound-vision/televisions/led-lcd/174973-philips-65pus6162-65?gclid=Cj0KCQjwvqbaBRCOARIsAD9s1XDqr7cHyuoIqZ__-KPhNHU2f6y9qsBmqrUd_hOhfh2e9Zweiawmtj8aAn-KEALw_wcB και από τον Γερμανό https://www.germanos.gr/product/philips-smart-tv-65pus616212-4k-uhd-65/20364536/ στα 699€ και οι δύο (σε προσφορά, στην χαμηλότερη τιμή). Αν ανοίξεις τα λινκ θα δεις ότι κανένας από τους δύο δεν αναφερει το παραμικρό περί doa. Αν όμως πας στους όρους της πολιτικής επιστροφών: https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon ο Κωτσόβολος αναφέρει εκτός των άλλων: "Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του" και παρακάτω "Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία...κλπ" και " Ο όρος αυτός ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα και διέπει τις επιστροφές εμπορευμάτων λόγω ελαττώματος, όπου στην ενημέρωση που οι πελάτες λαμβάνουν στο κατάστημα γίνεται λόγος για επιστροφή ειδών στις ανωτέρω προθεσμίες των επτά (7) και δέκα (10) ημερών αντίστοιχα." Και ο Γερμανός https://www.germanos.gr/useful/oroi_xrisis_eshop/ όπου αναφέρει: " Πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών συσκευών (DOA) 1. Το e-shop παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής που παρέδωσε, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κατασκευαστή του προϊόντος και εμφανίζεται στον παραπάνω πίνακα. Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό μίας συσκευής ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας. Παράλληλα υπάρχουν και κάποια επιπρόσθετα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται ώστε να χαρακτηριστεί μια τέτοια συσκευή ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) και είναι τα ακόλουθα: To προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην κάρτα εγγύησης. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης. Το προϊόν πρέπει να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής, δηλαδή στο αρχικό του πακέτο με μπαταρία, φορτιστή, έντυπα, σακουλάκια, κάρτες μνήμης, καλώδια USB , ακουστικά κ.λ.π. και εγγύηση. Ο αριθμός σειράς της συσκευής (ΙΜΕΙ) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού και της απόδειξη αγοράς. Η συσκευή δεν θα πρέπει να φέρει σημάδια «κακής» μεταχείρισης ( χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης )." Και τα δύο καταστήματα λοιπόν αναφέρουν ως doa αντικατάσταση της συσκευής και όχι επισκευή (προφανώς αλλά καταστήματα αναφέρουν και την επισκευή) όμως τα συγκεκριμένα που την πουλάνε τώρα δεν το αναφέρουν. Δεν κατάλαβα λοιπόν πως δίνω λάθος συμβουλές και "καίω" τον κόσμο..... Τώρα όσον αφορά την επιστροφή στις 14 μέρες, εννοείται ότι είναι σαφής ο νόμος, δεν διαφωνώ, εγώ απλά ανέφερα την πρακτική κάποιων καταστημάτων. Αν καποιος δε μείνει ικανοποιημένος από αυτά σαφως και μπορεί να προσφυγει στα θεσμοθετημένα εκ του νόμου όργανα και να λύσει τις διαφορές του με το κατάστημα.
isay Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, xxaris είπε Αφου λες ότι γενικοποιω ας το συγκεκρινοποιησουμε λοιπόν, με την συγκεκριμένη τηλεόραση. .... Και τα δύο καταστήματα λοιπόν αναφέρουν ως doa αντικατάσταση της συσκευής και όχι επισκευή (προφανώς αλλά καταστήματα αναφέρουν και την επισκευή) όμως τα συγκεκριμένα που την πουλάνε τώρα δεν το αναφέρουν. Δεν κατάλαβα λοιπόν πως δίνω λάθος συμβουλές και "καίω" τον κόσμο..... Τώρα όσον αφορά την επιστροφή στις 14 μέρες, εννοείται ότι είναι σαφής ο νόμος, δεν διαφωνώ, εγώ απλά ανέφερα την πρακτική κάποιων καταστημάτων. Αν καποιος δε μείνει ικανοποιημένος από αυτά σαφως και μπορεί να προσφυγει στα θεσμοθετημένα εκ του νόμου όργανα και να λύσει τις διαφορές του με το κατάστημα. Και επιμένεις να γενικεύεις. Εγραψε πουθενά ο ts απο που την αγόρασε; Οχι, αλλά εσύ επιμενεις οτι δικαιούται doa.Π.χ. το esho δίνει επιλεκτικά doa, και το public τιποτα, αλλά αν δεν φτιάχνει σου επιστρέφουν το ποσό (άμμεσα ή έμμεσα) οπως ορίζει η σχετική νομοθεσία πάλι. Το αν κάποια μαγαζιά το προσφέρουν, αυτό δεν σημαίνει οτι το doa ισχύει παντου. Επισης θα σου ξαναπω οτι είναι στη διακρτική ευχέρεια του καταστήματος να "δεχτεί κάτι ως DOA". Υπάρχουν διαβαθμίσεις. Και τώρα να σε προσγειώσω στην πραγματικότητα. Αν ψάξεις λιγο το διαδίκτυο θα βρεις περιπτώσεις με τον Κωτσο (αλλα και άλλα μαγαζια) που ενώ το αντικείμενο είχε σοβαρό προβλημα (σπασμένο, δεν άναβε, πρόβλημα στην οθόνη, κλπ) η εταιρεία το εστειλε για επισκευή και δεν έκανε αντικατάσταση. Ειδικά αν είχαν δικό τους service (οπως ο Κώτσος), ουτε καν το εστειλαν στον επισημο προμηθευτή. Inhouse, ο,τι κι αν σημαίνει αυτό για μελλοντική εγγύηση. Στην περιπτωση τώρα του ts, είτε να δοκιμάσει κάποιο firmware update ή να φροντίσει να τεκμηριώσει το πρόβλημα και να την επιστρέψει για έλεγχο
Nanni Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Η αγορά έγινε από τον Κωτσόβολο. Είχα κάνει μια αναζήτηση στο ίντερνετ για κριτικές για την εν λόγω. Καλή ποιότητα εικόνας, ψιλόχαλι το μενού. Η τιμή της πολύ καλή για 65αρα 4κ με δοσεις! Είχα βάλει βέβαια στο μάτι μια 60αρα LG αλλά δεν την είχαν. Στο δια ταύτα, έλεγξα για ενημερώσεις και μια που βρήκε την έκανε. Εδώ να πω ότι διάβαζα ότι δεν έπρεπε να κάνω update γιατί θα κολλούσε το σύμπαν. Μια χαρά είναι το σύμπαν. Το πρόβλημα δεν το ξανακάνω σε κι ας την έχω αφήσει να λειτουργεί για ωρες. Και με ΟΤΕ tv και με ps4 και με pc. Πήγα στο κατάστημα και τους το ανέφερα. Τους έδειξα και μια φωτό με τη κάθετη σκιά που είχε εμφανίσει η τηλεόραση. Μου έλεγε ότι μπορεί να έτυχε και τα συναφή. Του απάντησα ότι μια σκιά δεν εμφανίζεται έτσι ξαφνικά και μετά στρώνει ( ελπίζω να μην είπα πατάτα). Και τον ενημέρωσα ότι γνωρίζω ότι έχω ένα δεκαήμερο για doa και ότι θα μιλήσω με philips να μου πουν κι εκείνοι και αν μου πουν κάτι αρνητικο, έρχομαι και την αλλάζω. Του τόνισα ότι δεν την έφερα επειδή ξέρω ότι θα την ελέγξετε, κι επειδή εκείνη την ώρα θα είναι κομπλέ, θα μου πείτε ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα.
26ska Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Οπότε ψωνίζετε μο ο από τους Γερμανούς, media markt, που σέβονται το doa
xxaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, isay είπε Και επιμένεις να γενικεύεις. Εγραψε πουθενά ο ts απο που την αγόρασε; Οχι, αλλά εσύ επιμενεις οτι δικαιούται doa.Π.χ. το esho δίνει επιλεκτικά doa, και το public τιποτα, αλλά αν δεν φτιάχνει σου επιστρέφουν το ποσό (άμμεσα ή έμμεσα) οπως ορίζει η σχετική νομοθεσία πάλι. Το αν κάποια μαγαζιά το προσφέρουν, αυτό δεν σημαίνει οτι το doa ισχύει παντου. Επισης θα σου ξαναπω οτι είναι στη διακρτική ευχέρεια του καταστήματος να "δεχτεί κάτι ως DOA". Υπάρχουν διαβαθμίσεις. Και τώρα να σε προσγειώσω στην πραγματικότητα. Αν ψάξεις λιγο το διαδίκτυο θα βρεις περιπτώσεις με τον Κωτσο (αλλα και άλλα μαγαζια) που ενώ το αντικείμενο είχε σοβαρό προβλημα (σπασμένο, δεν άναβε, πρόβλημα στην οθόνη, κλπ) η εταιρεία το εστειλε για επισκευή και δεν έκανε αντικατάσταση. Ειδικά αν είχαν δικό τους service (οπως ο Κώτσος), ουτε καν το εστειλαν στον επισημο προμηθευτή. Inhouse, ο,τι κι αν σημαίνει αυτό για μελλοντική εγγύηση. Στην περιπτωση τώρα του ts, είτε να δοκιμάσει κάποιο firmware update ή να φροντίσει να τεκμηριώσει το πρόβλημα και να την επιστρέψει για έλεγχο Ρε φίλε με το συμπαθιο κιόλας, μιλάς σοβαρά ή τρολαρεις; Μου λες να μη γενικεύω και σου λέω οκ, να μιλησουμε για τη συγκεκριμένη τηλεόραση. Σου παραθέτω λινκ από τα δύο μαγαζιά που την έχουν σε προσφορά στην πιο χαμηλή τιμή. Η λογική λέει ότι ο φίλος αγόρασε την τηλεόραση είτε από τον Κωτσόβολο είτε από τον Γερμανό (την είχαν και τα media πριν εξαντληθεί) στα 699€. Από πού θα την αγόραζε; Από το μαγαζί του κυρίου Θεοδωρου στα 899€; Και γράφει στο καπάκι ο φίλος ότι την αγόρασε από τον Κωτσόβολο....ε μα, χαίρω πολύ! Σου παραθέτω τους όρους πολιτικής επιστροφών του Κωτσόβολου και του Γερμανού που και οι δύο γράφουν για αντικατάσταση εντος doa και όχι για επισκευή. Και εσύ μου γράφεις τι κάνει το eshop και το public!!!!! (Ασχολειαστο) και συνεχίζεις λέγοντας μου για περιπτώσεις που ο Κωτσόβολος δεν εφάρμοσε το doa.....μα σε αυτήν την περίπτωση φίλε μου εφαρμόζεται το ίδιο με αυτό που έγραψα παραπάνω για την επιστροφή εντός των 14 ημερών: "Αν καποιος δε μείνει ικανοποιημένος από αυτά σαφως και μπορεί να προσφυγει στα θεσμοθετημένα εκ του νόμου όργανα και να λύσει τις διαφορές του με το κατάστημα." ΥΓ: Αν τρολαρεις φίλε μου πέστο, μπέσα για μπέσα σου λέω οτι δεν θα παρεξηγησω, απλά θα σταματήσω να απαντάω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα