Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας.  Αποφάσισα να γράψω στο φόρουμ ,  Μήπως καταφέρω και ξεδιαλύνω λίγο τα πράγματα. 

 Για αρχή θα πω ότι το καινούργιο λάπτοπ  (1 μήνας από την αγορα) msi gs43vr, kάνοντας bios update μέσω  device manager , Έβγαλε μαύρη οθόνη κατά την διαδικασία εγκατάστασης  του update. 

Γνωρίζοντας λοιπόν ότι το λάπτοπ βρίσκεται εντός εγγύησης, απέφυγα να το ανοίξω και να κάνω διάφορες δοκιμές για να δω αν θα μπορέσω να  Διορθώσω το πρόβλημα . Έτσι λοιπόν μπήκα στο επίσημο site της Msi Kai ειδα ότι ότι σέρβις για την Ελλάδα Ανήκει στην εταιρεία Alman Hellas. 

Προσπαθώντας λοιπόν να επικοινωνήσω  μαζί τους μέσω e-mail και τηλεφωνικώς δεν κατάφερα κάτι και καθώς οι μέρες περνούσαν και χρειαζόμουν το μηχάνημα αποφάσισα να πάω στην έδρα τους για να δω τι συμβαίνει. 

Όντως βρήκα το κατάστημα άφησα το λάπτοπ και μου είπαν οτι όταν είναι έτοιμο θα με καλέσουν. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν περάσει σχεδόν 10 μέρες και δεν έχω καμία επαφή μαζί τους, δεν μπορώ να τους βρω στα τηλέφωνα ούτε στο e-mail (Που παρεπιπτόντως σίγουρα δουλεύει γιατί όταν ήμουν στο κατάστημα μου είπαν να τους προωθήσω σε αυτό το e-mail το αποδεικτικό της αγοράς για την εγγύηση), Και το μόνο που ελπίζω είναι να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν Πότε και αν είναι έτοιμο το λάπτοπ.

Κατά τη διάρκεια όλων των ημερών της αναμονής Έψαξα λίγο παραπάνω και είδα κάποια reviews για αυτήν την εταιρία που κάθε άλλο παρά κολακευτικά είναι.

Το ερώτημα είναι δυνατόν Να δίνεις τόσα πολλά χρήματα για ένα laptop και να μην υπάρχει καν αξιόπιστο service σε ολόκληρη την Ελλάδα;

Αν έχει και κάποιος άλλος εμπειρίες σχετικά με το service των msi Ή με αυτή την εταιρία Θα ήθελα να τα ακούσω γιατί πολύ πιθανό να με βοηθήσει να ξεμπλέξω και να βρω μία άκρη.

Σας ευχαριστώ. 

Δημοσ.

Μπήκα από περιέργεια

https://www.google.com/search?q=msi+complain+email&ie=utf-8&oe=utf-8

εκτός από την Alman Hellas που θυμίζει την Lancia ( στην τεχνική εξυπηρέτηση ) τραγική δηλαδή , δεν βρήκα κάπου που να λένε καλά λόγια  , στείλε καμία αναφορά μέσω Mail στη Γερμανία

https://forum-en.msi.com/index.php?topic=107326.0

μπας και τους απογειώσουν εδώ και εξυπηρετηθείς , την επόμενη φορά Dell ή Lenovo στη χειρότερη Asus , που έχουν δυνατές αντιπροσωπείες με πολύ καλές υπηρεσίες ( ειδικά οι δυο πρώτες είναι κορυφή  , με την Dell πάνω απ' όλους )  B)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα επικοινωνήσω με τα κεντρικά μπας κ δω άσπρη μέρα. Αλλά πες ότι παίρνουν από Γερμανία για  να πέσει η καμπάνα , νομίζεις θα σηκώσουν  αυτοί το τηλεφωνο ?  

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, apokatso είπε

Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα επικοινωνήσω με τα κεντρικά μπας κ δω άσπρη μέρα. Αλλά πες ότι παίρνουν από Γερμανία για  να πέσει η καμπάνα , νομίζεις θα σηκώσουν  αυτοί το τηλεφωνο ?  

Δεν ξέρω , πάντως σε παρόμοιες περιπτώσεις μόλις πέφτει τηλέφωνο από κεντρικά τρέχουν και δεν φτάνουν , έχει και στη Γαλλία νομίζω το Link , στείλε κάθε μέρα Mail στα κεντρικά ( Γαλλιά , Γερμανιά κλπ ) , μόλις δούνε να τους καλούν από το εξωτερικό να δεις πως θα ξυπνήσουν ( εκτός εαν το μπουρδ!@ της Msi είναι γενικό παντού ) B)

  • Like 1
Δημοσ.

Προσεξε λιγο το τι και πως θα πεις: καλυτερα απεφυγε να αναφερεις, πως κολλησε κατα το bios update
που εγινε απο εσενα -> εκτος και το ειχαν ως επιβεβλημενο (!) να γινει. Υπαρχουν εταιρειες που -μπορω
να σκεφτω ως τετοια τη Lenovo- σιγουρα ΔΕΝ θα καλυψουν δυστυχως περιπτωσεις bios update bricked
😫

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σίγουρα η Lenovo καλύπτει το συγκεκριμένο ζήτημα εκτός αν πεις πως το απενεργοποίησαν επίτηδες την ώρα που έκανα bios update

Δημοσ.

Οχι! Σιγουρα ΔΕΝ το καλυπτει! Να σου πω και το ωραιοτερο: υπηρξε νεο bios που το εδωσε η ιδια
μα ηταν τοσο "προβληματικο" που εβγαζε πολλα τεμαχια off..! Ε λοιπον, δεν καλυψε, ουτε εκεινα!😫
Xρηστες, το βγαλανε στη φορα - κλαιγανε στα φορα, μα η Lenovo...εκανε, πως τιποτα δεν ακουγε..

Αντιθετως, εκεινη που σιγουρα αυτο καλυπτει, ειναι η DELL: δεν φοβασαι διολου @ bios update! 😎

  • Like 1
Δημοσ.

Όσο αναφορά τα δεδομένα του σκληρού μου, αν ήθελα Να τα πάρω θα έπρεπε να τρύπησω το factory seal χαρτάκι. Αυτό θα έθετε σε κίνδυνο την εγγύηση?

Δημοσ.
18 ώρες πριν, TheDevilMayCare είπε

Οχι! Σιγουρα ΔΕΝ το καλυπτει! Να σου πω και το ωραιοτερο: υπηρξε νεο bios που το εδωσε η ιδια
μα ηταν τοσο "προβληματικο" που εβγαζε πολλα τεμαχια off..! Ε λοιπον, δεν καλυψε, ουτε εκεινα!😫
Xρηστες, το βγαλανε στη φορα - κλαιγανε στα φορα, μα η Lenovo...εκανε, πως τιποτα δεν ακουγε..

Αντιθετως, εκεινη που σιγουρα αυτο καλυπτει, ειναι η DELL: δεν φοβασαι διολου @ bios update! 😎

Τι να πω. Εγώ αντίθετα σε προσωπική περίπτωση δεν είχα κανένα πρόβλημα. Anyway, μη βγαίνουμε εκτός τοπικ, το αφήνουμε εδώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...