aliakas Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 φίλε @scroll επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια αν θεωρείς εσύ παιχνίδι της blizzard επιτυχημένο με 26K active acounts εγώ το θεωρώ άκρος αποτυχημένο ας ψάξουν να βρουν τους λόγους που οι ίδιοι το απαξίωσαν εγώ σου έγραψα απλά τις προσωπικές μου απόψεις αυτά ...
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Εγω δεν κραζω τοσο το diablo ή την εταιρεια γιατι οπως εχω ξαναπει δεν τραβαει το ειδος πλεον οπως τραβαγε πριν 12+χρονια με το τοτε diablo 2. Οι καιροι του pc gaming(και εν μερη και του gaming γενικοτερα)κυριως λογω του online και των εναλλακτικων επιλογων εχουν αλλαξει. Και φυσικα ειδη οπως το hack n slash του diablo/torchlight(βεβαια αυτο κοστιζε φθηνοτερα),mmo,moba ειναι που εχουν δεχτει το μεγαλυτερο χτυπημα. Το μεγαλο λαθος ομως του diablo ηταν το always online στο pc πρωτον και η αρχικη τιμη των 60ευρω. Ουτε το torchlight,ουτε το Van Helsing,ουτε κανενα αλλο παρομοιο παιχνιδι δεν βγηκε στην αγορα με τιμη 60ευρω. Και αφου εχει φτασει η κατασταση εκει που εχει φτασει ερχεται και ενας necromancer για τον οποιο θα ζηταει και αλλα χρηματα. Φυσικα οι περισσοτεροι ριξαμε πανω απο 50-10(αλλοι φυσικα ριξαμε και πολλες παραπανω)ωρες και αρα τα εβγαλε τα χρηματα του το παιχνιδι,αλλα η κοροιδια νομιζω οτι εχει και τα ορια της. Και ειναι εμφανες οτι το diablo δεν ειναι στα τωρινα σχεδια της εταιρειας,αλλιως θα ειχαμε καποιες μεγαλες ανακοινωσεις. Το Starcraft πηρε ολοκληρο το αρχικο παιχνιδι remastered και το diablo μονο ενα dungeon με ημερομηνια?Ε απλα λολ.
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Ρε παιδιά ΔΕΝ διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λέτε. Και εγώ έχω τα ίδια παράπονα από την Blizzard για τα ίδια σχεδόν πράγματα. Λαθάρες έχουν γίνει, αλλά το παιχνίδι δεν είναι το χάλι που ήταν το 2012. Αυτό που λέω είναι ότι παρόλο την ξενέρα που έχουμε φάει κ παρά την όλη στασιμότητα, προσωπικά δεν μπορώ να θεωρήσω ένα παιχνίδι "νεκρό" από τη στιγμή που α) μπορώ να το παιξω και να το ευχαριστηθώ ανα πάσα στιγμή και β) υπάρχει αρκετός κόσμος που το παίζει online, και δεν είναι 1 - 2 χιλιάδες αλλά δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες). Επίσης, πως μπορεί να είναι νεκρό το MMO aRPG (a = arcade :troll:) με ενδεχομένως (κ κάθε επιφύλαξη) το μεγαλύτερο playerbase; @aliakas 26Κ είναι μια γρήγορη εκτίμηση μόνο για το season απο ένα site που κάνει tracking λογαριασμούς που τις περισσότερες φορές οι ίδιο οι παίχτες ανέβασαν το προφίλ τους (το δικό μου account πχ δεν είναι στη λίστα τους, φαντάζομαι κ πολλά ακόμα). Τα νούμερα όπως καταλαβαίνεις είναι μεγαλύτερα. Επίσης δεν είναι όλα τα παιχνίδια της Blizzard το ίδιο, ούτε έχουν την ίδια δυναμική, ούτε ότι η βγάζει η Blizzard είναι απαραίτητα χρυσός για όλους. Δλδ, δεν μπορώ να έχω την προσδοκία το D3 να τραβήξε το κόσμο του WOW ή του Hearthstone. Οπότε ναι, θεωρώ ότι το game δεν είναι νεκρό, θεωρείς το αντίθετο. Απόλυτα σεβαστό, κουβέντα κάνουμε. @Fulgore έχεις δίκιο για την τιμή. Ήταν όντως ήταν κοντά στα 60Ε, απλά εγω για κάποιο λογο το είχα παρει φθηνότερα κοντά στο 45αρι - ίσως κ παραπάνω (λογο presale?). Τα παιχνίδια που περιγράφεις, παρότι παιχνιδάρες του είδους, δεν μπορούσαν να χτυπησουν το 60αρι γιατί δεν είχαν την ιστορία/franchise του D3 από πίσω τους. Η Blizzard μπορούσε να "χτυπήσει", το έκανε και fail-αρε - δυστυχώς για εμάς. Σχετικά με τα remaster τωρα, θεωρώ ότι είναι ένας εύκολος τρόπος να εξαργυρώσεις/εκμεταλευτείς τη νοσταλγία κάποιων με το να μην δημιουργείς κάτι καινούριο (μη-δημιουργική σαφηνεια που θα έλεγε κ μια ψυχή). To remaster θεωρώ ότι στοχεύει καθαρά την Κορεάτικη αγορά μιας κ υπάρχει κόσμος που παίζει σαν τρελός στα e-sports Startcraft Ι (οποτες τρελά κέρδη για την Βlizzard ), αλλά σε εμάς εδω μας πλασσάρεται το παραμύθι του nostalgia, αγάπη για τους φανς κ δε συμαζεύεται
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Το θεμα ειναι οτι ενω μιλαμε για παιχνιδι με ιστορικες πωλησεις στην πλατφορμα του pc,αυτη τη στιγμη ειναι το παιχνιδι με το λιγοτερο κοσμο απο ολα τα παιχνιδια της εταιρειας στο battle net. Για παιχνιδια το οποιο ειναι 10το στην ιστορια του Pc gaming απο πλευρας πωλησεων, προφανως και τα παραπανω νουμερα που αναφερθηκαν ειναι ανυπαρκτα https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2015/08/05/believe-it-or-not-diablo-3-is-now-the-10th-best-selling-video-game-of-all-time/#4bb7f3512ab4
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Το θεμα ειναι οτι ενω μιλαμε για παιχνιδι με ιστορικες πωλησεις στην πλατφορμα του pc,αυτη τη στιγμη ειναι το παιχνιδι με το λιγοτερο κοσμο απο ολα τα παιχνιδια της εταιρειας στο battle net. Για παιχνιδια το οποιο ειναι 10το στην ιστορια του Pc gaming απο πλευρας πωλησεων, προφανως και τα παραπανω νουμερα που αναφερθηκαν ειναι ανυπαρκτα https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2015/08/05/believe-it-or-not-diablo-3-is-now-the-10th-best-selling-video-game-of-all-time/#4bb7f3512ab4 Φεύγουμε και πάλι απο το θέμα που είναι αν το game είναι "νεκρό". Τα νούμερα είναι νούμερα, αλλά χωρίς context δεν εχουν κάποιο νόημα. Αλήθεια, εξαιρώντας το Minecraft κ το GTA που είναι ΜΜΟ, μπορεί να συγκριθεί το D3 με όλα τα υπόλοιπα από τη λίστα, πχ Μάριο Καρτ και Τέτρις?!?! Μιλάμε για χάσμα και ως προς το είδος και ως προς το κοινό που απευθύνεται. Πρέπει να συγκρίνουμε τα πράγματα με άλλα αντίστοιχά τους και όχι με αυτά που θέλουμε. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το D3 με το WoW και το Overwatch γιατί δεν στέκει μία τέτοια σύγκριση. Με αυτή τη λογική, το D3 θα έπρεπε να έχει περισσότερο/πιο ενεργό κοινό και απο το WoW! Επίσης με αυτά που λέει το άρθρο μιλάμε για πωλήσεις σε PC, XBOX και PS οπότε όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν αρκετά και τα νούμερα και ο τρόπος που διαμορφώνονται. Πιστεύω ότι για να είχαμε μία καλή εικόνα για το πόσο playerbase θα έπρεπε να είναι ενεργό, θα έπρεπε να δουμε πόσες πωλήσεις έκανε το RoS και να συκγρίνουμε με το σημερινό playerbase. Το vanilla D3 είναι διαφορετικό game από το RoS. Θα ήθελα να ρωτήσω πάντως, ποιο θα έπρεπε να ήταν το playerbase για να μην θεωρείται το D3 "νεκρό"?
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Φεύγουμε και πάλι απο το θέμα που είναι αν το game είναι "νεκρό". Τα νούμερα είναι νούμερα, αλλά χωρίς context δεν εχουν κάποιο νόημα. Αλήθεια, εξαιρώντας το Minecraft κ το GTA που είναι ΜΜΟ, μπορεί να συγκριθεί το D3 με όλα τα υπόλοιπα από τη λίστα, πχ Μάριο Καρτ και Τέτρις?!?! Μιλάμε για χάσμα και ως προς το είδος και ως προς το κοινό που απευθύνεται. Πρέπει να συγκρίνουμε τα πράγματα με άλλα αντίστοιχά τους και όχι με αυτά που θέλουμε. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το D3 με το WoW και το Overwatch γιατί δεν στέκει μία τέτοια σύγκριση. Με αυτή τη λογική, το D3 θα έπρεπε να έχει περισσότερο/πιο ενεργό κοινό και απο το WoW! Επίσης με αυτά που λέει το άρθρο μιλάμε για πωλήσεις σε PC, XBOX και PS οπότε όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν αρκετά και τα νούμερα και ο τρόπος που διαμορφώνονται. Πιστεύω ότι για να είχαμε μία καλή εικόνα για το πόσο playerbase θα έπρεπε να είναι ενεργό, θα έπρεπε να δουμε πόσες πωλήσεις έκανε το RoS και να συκγρίνουμε με το σημερινό playerbase. Το vanilla D3 είναι διαφορετικό game από το RoS. Θα ήθελα να ρωτήσω πάντως, ποιο θα έπρεπε να ήταν το playerbase για να μην θεωρείται το D3 "νεκρό"? Για μενα προσωπικα το player base για να μην θεωρειται το D3 νερκο με βαση παντα και τις πωλησεις που εκανε θα ηταν πανω απο 300-350.000
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 ΟΚz, σεβαστό νούμερο. Και εγώ κάπου εκεί θα ήθελα να είναι ασχέτως των πωλήσεων. Δύσκολο πάντως να το πιασει κάποιο game του είδους αν μιλάμε για αριθμό παιχτών ανά region. Μακάρι να αλλάξουν κάποια στιγμή τα πραγματα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Ναι μονο που δεν μιλαμε για τυχαιο παιχνιδι αλλα για ενα απο τα παιχνιδια με τις περισσοτερες πωλησεις ever. http://store.steampowered.com/stats/
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Σίγουρα, απλά αν συγκρίνουμε το D3 "ξερά" με τα παιχνίδια της λίστας θα οδηγηθούμε σε λάθος συμπεράματα γιατί μιλάμε για διαφορετικά games. Το Dota 2 και το CS πχ που είναι πρώτα, εκτός από το ότι ειναι juggernaut και "χαλάνε" τα στατιστικά - δλδ δεν μπορείς να τα παίξεις σε άλλες πλατφόρμες περα από το steam - είναι competitive games με leagues, tournaments $$ κλπ. Ακόμα και το GTA 5, δεν ξεφεύγει πολύ σε playerbase παρότι έχει παραπάνω πωλήσεις... Από την συγκεκριμένη λίστα θα το συνέκρινα με το PoE το οποίο "κοιτάει" στα ίσια το D3, αλλά το playerbase του παραμένει σχετικά μικρό. To Grim Dawn έχει περίπου 5Κ σήμερα και είναι και παιχνιδάρα. Δεν βλέπω άλλο aRPG εκει μέσα δυστυχώς..
aliakas Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 φίλε scroll τα πράγματα είναι απλά πόσες φορές να παίξω το ίδιο και το ίδιο content το έχω κάνει καμιά 20αρια φορές και με διαφορετικους chars έχω παίξει το game και solo και με party έχω rushαρει GRs έχω καεί για ancient gear όχι να παίξω, μόνο και μόνο να το ξαναδώ το game, θα κάνω εμετό το game είναι πραγματικά καλό για τις πρώτες 50 ώρες και ναι δεν μετάνιωσα τα 100 ευρώ που έδωσα αλλά από κι και πέρα δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα δεν θα είχα πρόβλημα να farmαρω gear for ever όπως γίνετε στο wow αλλά με μια τακτική ανανεώσει στο content (επί πληρωμής) το ξαναγράφω, πόσες φορές να παίξω το ίδιο και το ίδιο content ?
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 το ξαναγράφω, πόσες φορές να παίξω το ίδιο και το ίδιο content ? Το πόσο θα παίξει ο καθένας και πόσο θα το ευχαριστηθεί είναι προσωπικό θέμα και έχει να κάνει με το γούστο του. Δεν αντιλέγω ότι το παιχνίδι μπορεί να καταντήσει βαρετό για κάποιον. Αυτό που λέω είναι άλλο είναι το "σταμάτησα να παίζω γιατί είναι τα ίδια και τα ίδια" και άλλο το ότι "το παιχνίδι πέθανε γιατί το βαρέθηκα". aRPG = RNG = grind = σε πολλές περιπτώσεις βαρετό. Σταματάω εδώ το dead vs non-dead, γιατί νομίζω ότι μετά απο ένα σημείο είναι καθαρά προσωπικό θέμα. Άν πάντως ψηθείς καμια φορά και θες να δοκιμάσεις ξανά, στείλε να παμε παρέα κανα GR90+ να γουστάρουμε. Στη τσίτα θα' μαστε
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Στα online παιχνιδια παντως η εννοια του νεκρου παιχνιδιου αυτη ειναι. Οτι ο περισσοτερος κοσμος που παιζει πλεον σε σχεση με τις εποχες που ειχε χτυπησει τα μεγαλυτερα νουμερα,ειναι τραγικα χαμηλος. Επισης μην ξεχναμε οτι μιλαμε για αρχη νεου season. Για να δουμε στα τελη του μηνα ποσοι θα μεινουν απο αυτους ενεργοι. Στο Diablo 3 ουτως ή αλλως δεν φαινεται τοσο,γιατι εν μερη μπορεις να φαρμαρεις και μονος σου gear/GR σε σχεση με αλλα παιχνιδια.
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Μωρέ να φαρμάρεις μόνος σου γίνεται, αλλά προσωπικά πιστεύω D3 χωρίς παρτυ, σουβλάκι δίχως κρεμμύδι. πχ σκέψου 2 μονκς να τρεχουν στο ίδιο παρτυ. Οι πιθανότητα να βρεις το gear που θες αυτόματ διπλασιάζεται
Tmark Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Από την συγκεκριμένη λίστα θα το συνέκρινα με το PoE το οποίο "κοιτάει" στα ίσια το D3, αλλά το playerbase του παραμένει σχετικά μικρό. To Grim Dawn έχει περίπου 5Κ σήμερα και είναι και παιχνιδάρα. Δεν βλέπω άλλο aRPG εκει μέσα δυστυχώς.. Το playerbase του Path of Exile πλέον είναι σαφώς μεγαλύτερο του Diablo 2 & Diablo 3 combined.
scroll Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Το playerbase του Path of Exile πλέον είναι σαφώς μεγαλύτερο του Diablo 2 & Diablo 3 combined. Ξέρω ότι είναι αρκετά δημοφιλες (κ F2P), αλλά κοιτώντας τα stats του steam δεν τα βρήκα τόσο "φουσκωμένα" Υπάρχει κ non-steam client?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα