Jiakometi Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 29 λεπτά πριν, NT1G είπε Το πιασα το υπονοούμενο..... Το ίδιο και για το spoiler.... Όμως για να παράφραση μια έκφραση που "παίζει" πολύ, τελευταία.... Οτι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό λογικό θα πω εγώ. Δεν είναι και λογικό. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Που να δειτε τι γινεται στις Ιταλικες εθνικες, και στις Γερμανικες τρεχουν αλλα εχουν καλυτερα αυτοκινητα. Στην Ιταλια του δινουν και καταλαβαινει με κατι Panda. Επισης οταν καποιος αγοραζει αυτοκινητο με 60-70 αλογα, ειναι σχεδον απιθανο οτι θα θελει να πηγαινει εστω και 140 στην Εθνικη/Autobahn/Autostrada. Γιατι για να παρει καποιος τοσο under-powered αυτοκινητο, το μονο που τον ενδιαφερει ειναι η οικονομια. Και οταν πας με 140-150, καις.
talibanakos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε αλλα εχουν καλυτερα αυτοκινητα. Το ξερετε οτι ειμαστε στους τοπ στην Ε.Ε σε οτι αφορα την παλαιοτητα των αυτοκινητων μας και ΠΡΩΤΟΙ σε παλαιοτητα στα επαγγελματικα οχηματα; Στην Καλαματα κυκλοφορει ενα φορτηγο Volvo του..70! Και κυκλοφορει καθε μερα,κανει δρομολογια! 1 1
adi32 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δεν είμαστε χώρα για να μην υπάρχουν όρια. Η ταχύτητα δε σκοτώνει οι μαλακιες σκοτώνουν οι άσχετοι οδηγοί σκοτώνουν τα σαραβαλα που δεν ελέγχονται σκοτώνουν.... Ολα αυτά υπάρχουν στην Ελλάδα και γιαυτό πρέπει να πηγαίνουμε με 20 μπας και τη γλιτώσουμε
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, talibanakos είπε Το ξερετε οτι ειμαστε στους τοπ στην Ε.Ε σε οτι αφορα την παλαιοτητα των αυτοκινητων μας και ΠΡΩΤΟΙ σε παλαιοτητα στα επαγγελματικα οχηματα; Στην Καλαματα κυκλοφορει ενα φορτηγο Volvo του..70! Και κυκλοφορει καθε μερα,κανει δρομολογια! Προφανως. Ενα τριημερο να περασεις σε δυτικη χωρα της ΕΕ και βλεπεις οσα καινουρια αυτοκινητα βλεπεις στην Ελλαδα σε 1-1.5 χρονο. Και αυτο θα γινει χειροτερο οσο περναει ο καιρος γιατι δυσκολα αγοραζουμε καινουρια (παροτι υπαρχουν προσφορες) και δεν ανανεωνεται ο στολος των αυτοκινητων στη χωρα, παρα μονον με τα μεταχειρισμενα που εισαγουμε. Αν δε δοθουν κινητρα για αγορα καινουριων αυτοκινητων, τοτε θα καταληξουμε σα την Αιγυπτο και την Ινδια. Και ο,τι σωζεται μεχρι στιγμης ειναι λογω της αποσυρσης πριν την κριση, τοτε που σε 1-2 χρονια γεμισε η Ελλαδα καινουρια οχηματα.
Haldol Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Με απλά - "καθημερινά" οχήματα, το πιο πολύ που έχω πιάσει σαν οδηγός είναι 205 (κοντέρ) με το δικό μου. Ρεαλιστικά πρέπει να 'χα 185 - 190. Ψιλοκατηφόρα ήταν, ευνοϊκό άνεμο είχα, άντε και τα πιάσαμε, γιατί με 1400cc και 83 ψοφίμια δε τα πιάνεις κι αλλιώς! Με αυτοκίνητο "προδιαγραφών" έχω πιάσει 260-270 (κοντέρ). Αλλά εκεί μιλάμε για V8 με σχεδόν 500 άλογα. Ο άλλος (ιδιοκτήτης - γνωστός) μου 'λεγε "δώσ'του" κι εγώ κώλωνα. Δε ξανακάνω τίποτα από τα δύο. Πλέον στα 28 στην εθνική οδηγώ με 5η και 1800 rpm. Για ξεχαρμάνιασμα κράτησα το Need for Speed. 2
Bigi444444 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2018 21 ώρες πριν, jmmys είπε Γιαυτο λέω ότι στην Ελλάδα με την ανύπαρκτη οδηγική παιδεία που εχουν παρα πολλοί,είναι μεγάλο ρίσκο οι πολύ υψηλές ταχύτητες,εκτός αν βρεις άδεια με εθνική οδό με καλές καιρικές συνθήκες και καλοσυντηρημενο αμαξι.Εκεί ναι, και εγώ το έχω πατήσει, παλιά,πλέον δεν ξέρω,φοβάμαι, σκέφτομαι τη μικρή μου κόρη😊 Δεν είναι θέμα μόνο οδηγικής παιδείας, αλλά και συνολικής φιλοσοφίας στην λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.Πώς είναι δυνατόν να μην είναι ρίσκο στην Ελλάδα οι υψηλές ταχύτητες στην εθνική όταν υπάρχει ανώτατο όριο στα 120-130;Πώς είναι δυνατόν να συγκρίνεις την επικινδυνότητα μιας υψηλότερης ταχύτητας με τη Γερμανία, όπου εκεί είναι πολύ πιθανό να είναι εντός νομίμων ορίων και κατά συνέπεια όλοι να είναι προσαρμοσμένοι σε αντίστοιχη οδήγηση και ταχύτητα; Όπως είναι ρίσκο να οδηγείς στα αριστερά στην ελλάδα, ενώ δεν είναι στην αγγλία. Το τράβηξα λίγο το παράδειγμα για να είναι πιο κατανοητό. 32 λεπτά πριν, adi32 είπε Δεν είμαστε χώρα για να μην υπάρχουν όρια. Η ταχύτητα δε σκοτώνει οι μαλακιες σκοτώνουν οι άσχετοι οδηγοί σκοτώνουν τα σαραβαλα που δεν ελέγχονται σκοτώνουν.... Ολα αυτά υπάρχουν στην Ελλάδα και γιαυτό πρέπει να πηγαίνουμε με 20 μπας και τη γλιτώσουμε Συμφωνώ με όσα λες πλήν του ότι η ταχύτητα δεν σκοτώνει. Θα το δεχόμουν εάν είχε τεθεί περίπου σαν κάτι του τύπου"δεν σκοτώνει απαραίτητα από μόνη τις και υπό προϋποθέσεις", αλλά έτσι σκέτο με τίποτα. Αντιλαμβάνομαι τι θες να πεις βέβαια και συμφωνώ και με αυτό. Επειδή όντως σε αρκετές περιπτώσεις κάποιος που θα αναπτύξει ταχύτητα σε εθνική μπορεί να έχει "όλο το πακέτο" για να το κάνει. Αλλά και πάλι, οι χρόνοι αντίδρασης και όλα τα λοιπά στοιχεία θα υπακούν και γι' αυτόν στους ίδιους κοινούς για όλους κανόνες. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Προφανως. Ενα τριημερο να περασεις σε δυτικη χωρα της ΕΕ και βλεπεις οσα καινουρια αυτοκινητα βλεπεις στην Ελλαδα σε 1-1.5 χρονο. Και αυτο θα γινει χειροτερο οσο περναει ο καιρος γιατι δυσκολα αγοραζουμε καινουρια (παροτι υπαρχουν προσφορες) και δεν ανανεωνεται ο στολος των αυτοκινητων στη χωρα, παρα μονον με τα μεταχειρισμενα που εισαγουμε. Αν δε δοθουν κινητρα για αγορα καινουριων αυτοκινητων, τοτε θα καταληξουμε σα την Αιγυπτο και την Ινδια. Και ο,τι σωζεται μεχρι στιγμης ειναι λογω της αποσυρσης πριν την κριση, τοτε που σε 1-2 χρονια γεμισε η Ελλαδα καινουρια οχηματα. Το πρόβλημα δεν είναι τα παλιά οχήματα, αλλά η η οδηγική παιδεία.
l337 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 14 ώρες πριν, talibanakos είπε Το ξερετε οτι ειμαστε στους τοπ στην Ε.Ε σε οτι αφορα την παλαιοτητα των αυτοκινητων μας και ΠΡΩΤΟΙ σε παλαιοτητα στα επαγγελματικα οχηματα; Θα σε στεναχωρήσω αλλά το παραπάνω είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα που έχεις βγάλει από το μυαλό σου. https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/indicators/average-age-of-the-vehicle-fleet/average-age-of-the-vehicle-8
Racerr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2018 Καθομαι και διαβάζω τις απαντήσεις σας αλλού ξεκίνησε το θέμα κι αλλού καταλήγει όπως πάντα σε αυτό το forum πείτε τη γνώμη σας και μην κοντραρεστε δε καταφέρνετε κάτι πάρα να κλείνουνε τα θέματα συνέχεια
mechpanos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2018 Στις 22/7/2018 στις 12:39 ΜΜ, Racerr είπε Καθομαι και διαβάζω τις απαντήσεις σας αλλού ξεκίνησε το θέμα κι αλλού καταλήγει όπως πάντα σε αυτό το forum πείτε τη γνώμη σας και μην κοντραρεστε δε καταφέρνετε κάτι πάρα να κλείνουνε τα θέματα συνέχεια 200 στην Κορίνθου - Αθηνών με Golf TSI 122 ps... Ανέβαινα Αθήνα για ένα σεμινάριο και το πάτησα λίγο παραπάνω από το κανονικό, όμως όταν το είδα έκοψα αμέσως, δεν του φαινόταν η ταχύτητα που πήγαινε. Πρέπει να είχε και άλλο λίγο περιθώριο πάντως - δεν ήταν η τελική, αλλά δεν θα το δοκιμάσω και ποτέ για να δω αν είχε κι άλλο. Γενικά θέλει πολλή προσοχή στον δρόμο. Μια φορά γύριζα από ταξίδι και είχε βραδυάσει, πήγαινα με 150 περίπου όταν είδα μια πέτρα διαμέτρου τουλάχιστον 5 εκατοστών μπροστά μου. Δεν πρόλαβα καν να αντιδράσω και μάλλον καλά έκανα, και την πάτησα με το λάστιχο, ακούστηκε ένας δυνατός ήχος, έκανα δεξιά τσέκαρα το ελαστικό και δεν είχε καταλάβει τίποτα. Τα επόμενα χιλιόμετρα συνέχισα αφήνοντας το τιμόνι να δω αν ψαρεύει καθόλου δεξιά - αριστερά, ευτυχώς ούτε ευθυγράμμιση είχε χάσει. Από τότε πάντα πάω με πολλή προσοχή, μέχρι τα 120-130 κάτι ελέγχεις, από εκεί και πάνω ο χρόνος αντίδρασης του μέσου οδηγού πιστεύω ότι δεν επαρκεί για να του δώσει το περιθώριο αντίδρασης σε οτιδήποτε απρόοπτο μπορεί να συμβεί στον δρόμο! Σε θέμα ευχαρίστησης πάντως, ποτέ δεν με συγκίνησε η ταχύτητα, αντίθετα πάντοτε ένιωθα μια ευχαρίστηση από την αίσθηση να με κολλάει πίσω στο κάθισμα η επιτάχυνση! Τώρα περί τελικής ταχύτητας... αυτή βρίσκεται στο σημείο που οι αεροδυναμικές αντιστάσεις του οχήματος, συναντούν την καμπύλη της ισχύος. Γι' αυτό και οι μηχανές παρότι έχουν μικρότερη ισχύ από τα αυτοκίνητα, έχουν μεγαλύτερες τελικές - διότι έχουν σημαντικά μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις, λόγω του πολύ χαμηλού συντελεστή μετωπικής επιφάνειας. Ομοίως και τα λεγόμενα supercars, δεν έχουν καμία super αεροδυναμική βελτίωση, αλλά είναι έτσι το σχήμα τους ώστε να έχει το μικρότερο δυνατό μέτωπο στον άνεμο (αφενός) και να εξασφαλίζεται ότι θα παραμείνουν στο έδαφος στις τελικές (αφετέρου), θυσιάζοντας επί της ουσίας τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης γνωστό και ως Cd . Μην προκαλέσει έκπληξη σε κανέναν ας πούμε, ένα Toyota Prius πχ, να έχει καλύτερο Cd από μια Ferrari καθώς ο σκοπός του δεν είναι η επίτευξη τελικής 340 χλμ/ω ηλεκτρονικά περιοριζόμενης, αλλά η ελάχιστη κατανάλωση σε συνθήκες που η μετωπική επιφάνεια δεν έχει ιδιαίτερη επίδραση (τυπικά κάτω από 100 χλμ/ω). Ένα πολύ καλό άρθρο, που τα εξηγεί όλα αυτά, είναι το : http://www.allautos.gr/article.php?article_id=20&cat=1&offset=0&count=7 1
LouCi4er Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, mechpanos είπε 200 στην Κορίνθου - Αθηνών με Golf TSI 122 ps... Ανέβαινα Αθήνα για ένα σεμινάριο και το πάτησα λίγο παραπάνω από το κανονικό, όμως όταν το είδα έκοψα αμέσως, δεν του φαινόταν η ταχύτητα που πήγαινε. Πρέπει να είχε και άλλο λίγο περιθώριο πάντως - δεν ήταν η τελική, αλλά δεν θα το δοκιμάσω και ποτέ για να δω αν είχε κι άλλο. Γενικά θέλει πολλή προσοχή στον δρόμο. Μια φορά γύριζα από ταξίδι και είχε βραδυάσει, πήγαινα με 150 περίπου όταν είδα μια πέτρα διαμέτρου τουλάχιστον 5 εκατοστών μπροστά μου. Δεν πρόλαβα καν να αντιδράσω και μάλλον καλά έκανα, και την πάτησα με το λάστιχο, ακούστηκε ένας δυνατός ήχος, έκανα δεξιά τσέκαρα το ελαστικό και δεν είχε καταλάβει τίποτα. Τα επόμενα χιλιόμετρα συνέχισα αφήνοντας το τιμόνι να δω αν ψαρεύει καθόλου δεξιά - αριστερά, ευτυχώς ούτε ευθυγράμμιση είχε χάσει. Από τότε πάντα πάω με πολλή προσοχή, μέχρι τα 120-130 κάτι ελέγχεις, από εκεί και πάνω ο χρόνος αντίδρασης του μέσου οδηγού πιστεύω ότι δεν επαρκεί για να του δώσει το περιθώριο αντίδρασης σε οτιδήποτε απρόοπτο μπορεί να συμβεί στον δρόμο! Σε θέμα ευχαρίστησης πάντως, ποτέ δεν με συγκίνησε η ταχύτητα, αντίθετα πάντοτε ένιωθα μια ευχαρίστηση από την αίσθηση να με κολλάει πίσω στο κάθισμα η επιτάχυνση! Τώρα περί τελικής ταχύτητας... αυτή βρίσκεται στο σημείο που οι αεροδυναμικές αντιστάσεις του οχήματος, συναντούν την καμπύλη της ισχύος. Γι' αυτό και οι μηχανές παρότι έχουν μικρότερη ισχύ από τα αυτοκίνητα, έχουν μεγαλύτερες τελικές - διότι έχουν σημαντικά μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις, λόγω του πολύ χαμηλού συντελεστή μετωπικής επιφάνειας. Ομοίως και τα λεγόμενα supercars, δεν έχουν καμία super αεροδυναμική βελτίωση, αλλά είναι έτσι το σχήμα τους ώστε να έχει το μικρότερο δυνατό μέτωπο στον άνεμο (αφενός) και να εξασφαλίζεται ότι θα παραμείνουν στο έδαφος στις τελικές (αφετέρου), θυσιάζοντας επί της ουσίας τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης γνωστό και ως Cd . Μην προκαλέσει έκπληξη σε κανέναν ας πούμε, ένα Toyota Prius πχ, να έχει καλύτερο Cd από μια Ferrari καθώς ο σκοπός του δεν είναι η επίτευξη τελικής 340 χλμ/ω ηλεκτρονικά περιοριζόμενης, αλλά η ελάχιστη κατανάλωση σε συνθήκες που η μετωπική επιφάνεια δεν έχει ιδιαίτερη επίδραση (τυπικά κάτω από 100 χλμ/ω). Ένα πολύ καλό άρθρο, που τα εξηγεί όλα αυτά, είναι το : http://www.allautos.gr/article.php?article_id=20&cat=1&offset=0&count=7 Χωρις καμια δοση ειρωνιας δεν τα λες καλα.Ποιες μηχανες εχουν μικροτερη ισχυ απο τα αυτοκινητα?Αυτες που εχουν 200 αλογα σε 200 κιλα?Η ισχυς σε ενα οχημα δεν λεει τιποτε απο μονης της.Το ζουμι ειναι ο συντελεστης κιλων ανα ιππο.Οσο λιγοτερα κιλα ανα ιππο εχεις,τοσο καλυτερη επιταχυνση-τελικη-επιδοσεις γενικα εχεις σε ενα οχημα,ασχετα αν ειναι μηχανη ή αυτοκινητο.Η αεροδυναμικη παιζει πολυ λιγο ρολο ή τελοσπαντων οχι τοσο μεγαλο οσο νομιζεις στις επιδοσεις.Παιζει τεραστιο ρολο ομως στην σταθεροτητα του οχηματος σε μεγαλες ταχυτητες(250+).Τα supercars που λες εχουν σχετικα μικρο βαρος και παρα πολλα αλογα,εξου και οι τρομακτικες επιδοσεις,το ιδιο και οι μηχανες.Το ΚΤΜ Superduke 1290 εχει κοντα 200 αλογα (192 νομιζω)και ζυγιζει κατω απο 200 κιλα(καπου πηρε το ματι μου 189 κιλα).Αν και ειναι μια σιδερια σκετη μπροστα με μηδεν αεροδυναμικη,δεν εχει θεμα να πιασει 310+ τελικη,γιατι?Γιατι εχει τελεια αναλογια kg/hp και δεν νοιαζεται για την αεροδυναμικη.Και ενα περιπτερο να παρεις που ζυγιζει 500 κιλα( τυχαιο νουμερο),αν του βαλεις ροδες και ενα μοτερ 500 αλογα θα 300ρισει ανετα,παω και στοιχημα.Πατα στο google Lamorghini ALA να δεις τι αεροδυναμικη εχουν τα supercars και ασε το Cd του Prius για κανενα παππου.Φιλικα παντα. Η μεγαλυτερη τελικη που εχω παει ειναι - - -,ετσι εδειχνε το κοντερ του 1098s,ποσο ακριβως ηταν δεν ξερω.😁. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2018 από LouCi4er
mechpanos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Φιλικά, διάβασε το link που έχω βάλει και ξαναέλα διαβασμένος τον Σεπτέμβρη Για όλα τα άλλα μετράνε το βάρος ανά ίππο, η ροπή κλπ που λες, εκτός από την τελική ταχύτητα! Μη μου λες εμένα ότι δεν τα λέω καλά, πέρασα το μάθημα του Σπέντζα με την μια... αυτός κάτι παραπάνω θα ξέρει από έναν κατά τα άλλα συμπαθή τύπο στο insomnia.gr ΥΓ. Για να καταλάβεις τι λέω πάρε ένα αλεξίπτωτο που ζυγίζει 10 κιλά και σύρε το ανοιχτό με ένα superbike που ζυγίζει 200...τι, 10 κιλά μόνο αύξηση βάρους πόσο να κόψουν από την τελική του superbike... 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 19 ώρες πριν, mechpanos είπε Φιλικά, διάβασε το link που έχω βάλει και ξαναέλα διαβασμένος τον Σεπτέμβρη Για όλα τα άλλα μετράνε το βάρος ανά ίππο, η ροπή κλπ που λες, εκτός από την τελική ταχύτητα! Μη μου λες εμένα ότι δεν τα λέω καλά, πέρασα το μάθημα του Σπέντζα με την μια... αυτός κάτι παραπάνω θα ξέρει από έναν κατά τα άλλα συμπαθή τύπο στο insomnia.gr ΥΓ. Για να καταλάβεις τι λέω πάρε ένα αλεξίπτωτο που ζυγίζει 10 κιλά και σύρε το ανοιχτό με ένα superbike που ζυγίζει 200...τι, 10 κιλά μόνο αύξηση βάρους πόσο να κόψουν από την τελική του superbike... Respect. Αμα πηρες και βαθμο, ακομα μεγαλυτερο Respect. Βεβαια το παραδειγμα ειναι λιγο ακραιο...
Ntinaras Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Οι μηχανες εχουν κατα πολυ χειροτερο συντελεστη αεροδυναμικης απο τα αυτοκινητα λογω του σχεδιασμου, μπορει ομως συνολικα να εχουν μικροτερη αντισταση λογω της μικροτερης επιφανειας. Πολλα supercar επισης εχουν πολυ κακο συντελεστη αεροδυναμικης, για λογους ψυξης, οπως πχ η veyron. Η τελικη σε ενα οχημα εξαρταται απο την ιπποδυναμη και απο την αντισταση του αερα οχι απο το βαρος. Το βαρος του οχηματος θα εχει αλλου επιπτωσεις, που εμμεσως επηρεαζουν την τελικη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα