Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Αν εννοείς τις εκδόσεις αυτών με τα 65 - 75 -9- άλογα που "τελειώνουν" στα 140 - 150 με γκάζι πάτωμα τότε όχι δεν μπορούν και δεν πρέπει να βγαίνουν. 

Μηδέν ενεργητική ασφάλεια. Τώρα τα τελευταία προς τα πάνω μοντέλα με αξιοπρεπή  ιπποδύναμη δεν αγοράζονται από το κλασσικό κοινό που κοιτάει subcompact, γιατί δεν θα έδινε ποτέ τα χρήματα που ζητούν για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. 

Πολύς κοσμός αγοράζει (δυστυχώς) ακόμη με το μέτρο και όχι με το KW.

Είναι πολύ υποκειμενικό αυτό και είναι ανάλογα με το τι οδηγεί ο καθένας. Όλα τα αυτοκίνητα από 20 μέχρι 1000 άλογα επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους ίδιους δρόμους. Το θέμα είναι να ξέρει ο καθένας τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και τις ικανότητες τις δικές του.

Επεξ/σία από zio10
Ορθογραφικό
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Αν εννοείς τις εκδόσεις αυτών με τα 65 - 75 -9- άλογα που "τελειώνουν" στα 140 - 150 με γκάζι πάτωμα τότε όχι δεν μπορούν και δεν πρέπει να βγαίνουν. 

Μηδέν ενεργητική ασφάλεια. Τώρα τα τελευταία προς τα πάνω μοντέλα με αξιοπρεπή  ιπποδύναμη δεν αγοράζονται από το κλασσικό κοινό που κοιτάει subcompact, γιατί δεν θα έδινε ποτέ τα χρήματα που ζητούν για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. 

Πολύς κοσμός αγοράζει (δυστυχώς) ακόμη με το μέτρο και όχι με το KW.

Το πιο αστείο post όλου του θέματος.Οι ειδικοί του insomnia που έχουν άποψη ποιοι θα βγαίνουν εθνική οδό και ποιοι όχι.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το πιο αστείο post όλου του θέματος.Οι ειδικοί του insomnia που έχουν άποψη ποιοι θα βγαίνουν εθνική οδό και ποιοι όχι.

Πάμε πάλι γιατί προφανώς δεν ήταν ξεκάθαρο......

Μιλάμε για τα subcompacts σε autobahn χωρίς όριο ταχύτητας.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν κατάλαβα,γιατί να μην βγαίνουν τα subcompact στις γερμανικές Autobahn χωρίς όριο ταχύτητας.Το γερμανικό κράτος και οι Γερμανοί πολίτες που ζούνε εκεί δεν έχουν πρόβλημα. 

Και τι με νοιάζει εμένα τι γίνεται στις γερμανικές Autobahn.

Και γενικά δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημα σου.

Δημοσ.

Απλά όλοι εδώ έχετε πιάσει τα άκρα. Δεν είναι όλα τόσο τραγικά. Πολύ σωστά η ταχύτητα σκοτώνει και μειώνει κατά πολύ τους χρόνους αντιδρασης σε ότι απρόσμενο τύχει στον δρόμο αλλά αν έχεις απλά ευθεία και μειωμένη κίνηση αν πας για κάποιο διάστημα με 170-180 δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό ειδικά αν έχεις αυτοκίνητο που μπορεί να το υποστηρίξει. Και εγώ κατά βάση με 130 πάω το πολύ αλλά αν ο δρόμος μου το επιτρέπει σε σημεία που με την δική μου κρίση κρίνω ότι δεν είμαι επικίνδυνος για εμένα και τους διπλανούς μου μπορεί να ανεβάσω λίγο ταχύτητα. Και με 100 σκοτώνεις και με 140 και με 200. Επίσης οι πολύ χαμηλές ταχύτητες κάτω των 100χλμ είναι εξίσου επικίνδυνες στην εθνική. Έχω σιχαθεί οι δήθεν "σωστοί" να κράζουν τα πάντα ενώ και οι ίδιοι κάνουν πολλά πράγματα λάθος στην δική τους ζωή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δεν κατάλαβα,γιατί να μην βγαίνουν τα subcompact στις γερμανικές Autobahn χωρίς όριο ταχύτητας.Το γερμανικό κράτος και οι Γερμανοί πολίτες που ζούνε εκεί δεν έχουν πρόβλημα. 

Και τι με νοιάζει εμένα τι γίνεται στις γερμανικές Autobahn.

Και γενικά δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημα σου.

Παραβλέποντας το ύφος του post σου θα σου πω το εξής.

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει όποιο αυτοκίνητο του ταιρίαζει καλύτερα. Και να κινείται και σύμφωνα με τον νόμο αλλά και (κυρίως) με την κοινή λογική.

Κάτοχοι αυτοκινήτων 80 ίππων (κατ επιλογή τους), είναι συνήθως νεαρά άτομα με μικρή οδηγική εμεπιρία ή άτομα μεγάλης ηλικίας με περιρισμένες (οδηγικές) δυνατότητες. Η άτομα κάθε ηλικίας που η οδήγηση δεν αποτελεί ευχαρίστηση άρα τους είναι αδιάφορο τι όχημα θα επιλέξουν για να μετακινούνται από το Α στο Β.

Ολα τα παραπάνω είναι θεμιτά.  Όμως οφε'ιλουν να έχουν και συγκεκριμένη συμπεριφορά στον δρόμο. Μπορούν αν κινούνται δεξιά με όσο μικρή ταχύτητα επιλέγουν. Μπορούν να βγαίνουν φυσικά και στην Εθνική οδό.  Σε πολλά κράτη (όπως π.χ Κύπρος, αλλά και αλλού στην Ευρώπη - Ιταλία, Ισπανία) στις Εθνικές οδούς υπάρχει ανώτατο και κατώτατο όριο ταχύτητας . Όσο πρόστιμο παίρνεις αν παραβιάσεις κατά 20 χλμ το ανώτατο τόσο πάιρνεις και αν παραβιάσεις το κατώτατο.

Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος  να πηγαίνει γρήγορα. Αλλά αν δεν θέλει/μπορεί να πηγαίνει γρήγορα τότε μπορεί να πάει στον προορισμό του και από άλλο δρόμο (Β roads - όχι εθνική οδό).

Κάποιος που πηγαίνει στην Εθνική Οδό ή σε άλλο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με 70 είναι  το ίδιο επικίνδυνος όσο κάποιος που πηγαίνει στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου με 160. 

Επίσης το θέμα με τις autobahn μπήκε γιατί άρχισα να σχολιάζω μετά link, με το ατύχημα στην autobahn.  

Και γενικά κατέβασε τον τόνο σου......

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ffg.jpg

 

Αναφορά σε κείμενο

Posted minimum speeds usually only apply to specific lanes like the common configuration on 6-lane roads with a minimum speed of 110 km/h (68 mph) on the left and 90 km/h (56 mph) on the center lane. Vehicles which cannot sustain speeds of 60 km/h (37 mph) on the flat are not allowed on the Autobahn, however.

 

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το πιο αστείο post όλου του θέματος.Οι ειδικοί του insomnia που έχουν άποψη ποιοι θα βγαίνουν εθνική οδό και ποιοι όχι.

Μηπως να προσεχεις λιγο τον τροπο σου;

Επισκέπτης
Δημοσ.

Φίλε μου στο γραπτό μήνυμα γίνονται παρεξηγήσεις.Δεν έχω ύφος, πίστεψε με.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα στην εθνική οδο με 3 λωρίδες, είναι κυρίως η παιδεία του μεσου Έλληνα.

Έχοντας ζησει πολλά χρόνια Γερμανία, και έχοντας κανει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ σε Autobahn,και με Ι.Χ αμάξι και με φορτηγό λόγω δουλειάς, είναι χαώδης η διαφορά.

Στην Ελλάδα η δεξια λωρίδα είναι ταμπού για τους πιο πολλους,ακόμα και αν αυτή είναι άδεια με καλη άσφαλτο. Αποτέλεσμα στριμώχνονται οι πιο πολλοι κυρίως στη μεσαία και ανα πάσα στιγμή θα βγουν στην αριστερή. Οπότε είναι πολύ ρίσκο να πηγαινει κάποιος με 200+ επειδή πολύ απλα θα πεταχτεί κάποιος μπροστά του να κάνει προσπέραση τον άλλον που πάει με 100 στη μεσαία, παρόλο που η δεξια είναι εντελώς άδεια.

Εγώ προσωπικά κινούμαι πάντα στη δεξια όταν είναι άδεια με 120-130.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Φίλε μου στο γραπτό μήνυμα γίνονται παρεξηγήσεις.Δεν έχω ύφος, πίστεψε με.

 

Για αυτο προσεχουμε τις εκφρασεις που χρησιμοποιουμε.
Επισης για αυτο ακριβως βγηκαν τα emoticons.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Σκέψου να μην υπήρχε όριο ταχύτητας,να πας εσύ με 180 στην αριστερή,να έρχεται ο αλλος απο πίσω με 240,να πας στη μεσαία, και εκεί να πηγαίνει ο άλλος με 100,η δεξια να είναι είναι άδεια,να του κανεις σινιάλο να πάει στη δεξιά,ξαναλεω άδεια η δεξιά, και εκείνος να μην κουνιεται από την μεσαία.

Φέρνω το παράδειγμα της Γερμανίας,όσοι έχουν οδηγήσει εκεί καταλαβαίνουν, όπου όταν η δεξια είναι άδεια πάνε εκεί, ακόμα με 140-150 ώστε να διευκολύνουν την κυκλοφορία.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Σκέψου να μην υπήρχε όριο ταχύτητας,να πας εσύ με 180 στην αριστερή,να έρχεται ο αλλος απο πίσω με 240,να πας στη μεσαία, και εκεί να πηγαίνει ο άλλος με 100,η δεξια να είναι είναι άδεια,να του κανεις σινιάλο να πάει στη δεξιά,ξαναλεω άδεια η δεξιά, και εκείνος να μην κουνιεται από την μεσαία.

Φέρνω το παράδειγμα της Γερμανίας,όσοι έχουν οδηγήσει εκεί καταλαβαίνουν, όπου όταν η δεξια είναι άδεια πάνε εκεί, ακόμα με 140-150 ώστε να διευκολύνουν την κυκλοφορία.

Σενάριο σαφώς υπαρκτό και για μένα λογικό...

Επισκέπτης
Δημοσ.

Γιαυτο λέω ότι στην Ελλάδα με την ανύπαρκτη οδηγική παιδεία που εχουν παρα πολλοί,είναι μεγάλο ρίσκο οι πολύ υψηλές ταχύτητες,εκτός αν βρεις άδεια με εθνική οδό με καλές καιρικές συνθήκες και καλοσυντηρημενο αμαξι.Εκεί ναι, και εγώ το έχω πατήσει, παλιά,πλέον δεν ξέρω,φοβάμαι, σκέφτομαι τη μικρή μου κόρη😊

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...