NT1G Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Στις 14/7/2018 στις 12:36 ΜΜ, Bigi444444 είπε ...Αλήθεια, θυμάται κανείς ένα θανατηφόρο που είχε συμβεί πριν 15 χρόνια περίπου σε μία autobahn, όπου μία μεγάλου κυβισμού mercedes πλησιάζοντας πολύ γρήγορα μια νεαρή την τρόμαξε με αποτέλεσμα αυτή να κάνει απότομο ελιγμό, να χάσει τον έλεγχο και να σκοτωθεί και η ίδια και το παιδάκι της ακαριαία από την πρόσκρουση στα δέντρα στην άκρη του δρόμου; Θεωρητικά αυτός δεν έκανε κάποιο λάθος, απλά έτρεχε. Και μάλιστα σε δρόμο που δεν είχε όριο ταχύτητας. ... Αναφορά σε κείμενο ... Eyewitnesses driving in the same direction reported to police that a dark coloured vehicle, possibly a Mercedes-Benz, had approached the woman's subcompact car with high speed without keeping safety distance, which is mandatory in Germany at higher speeds. Expert evidence later stated this was causal for the woman's driving mistake, as she likely jerked her steering wheel in panic, trying to avoid a rear-end collision. Οπότε θεωρητικά έκανε κάποιο λάθος...
Bigi444444 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Στις 15/7/2018 στις 9:58 ΜΜ, NT1G είπε Οπότε θεωρητικά έκανε κάποιο λάθος... Πω ρε φίλε, πώς με στριμώχνεις κάθε φορά έτσι; Μια το dieselgate, μία τώρα.Όχι, μπράβο σου! 😁 Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι πριν ποστάρω, έσπαγα το μυαλό μου να θυμηθώ τι μοντέλο αυτοκινήτου ήταν. Θα έβαζα στοίχημα ότι επρόκειτο για s class. Οπότε έψαξα λίγο και έπεσα σε σχετικό άρθρο της wikipedia (https://en.wikipedia.org/wiki/Accident_on_the_Bundesautobahn_5), από το οποίο υποθέτω είναι και η παράθεσή σου. Το "θεωρητικά" ομολογώ ότι δεν μου ξέφυγε, γιατί το διάβασα το σημείο που παραθέτεις πριν ποστάρω. Έχει μέσα μια μικρή δόση ειρωνίας και αμφισβήτησης βέβαια. Πάντως επειδή το συγκεκριμένο σημείο είναι καθαρά θέμα αποδεικτικό, το κατά πόσον δηλαδή τηρούσε απόσταση ασφαλείας, αλλά και ερμηνευτικό της αόριστης αυτής έννοιας και ειλικρινά αμφιβάλλω σε τέτοια περίπτωση πόσο αξιόπιστη θα μπορούσε να είναι μία μαρτυρία, θα κρατούσα ακόμα και τώρα ένα ερωτηματικό. Θα μπορούσε η κοπέλα να έχει τρομάξει και να είχε αρχίσει τον ελιγμό ενόσω αυτός ήταν ακόμα σε "ασφαλή απόσταση". Υποθέτω δεν μπορώ να το γνωρίζω. Ειλικρινά αμφιβάλω εάν και το δικαστήριο όντως θα μπορούσε να το γνωρίζει και δεν κινήθηκε καθαρά από αισθήματα κατευνασμού της κοινής γνώμης επειδή είχε γίνει σάλος. Πάντως όντως, εάν αποδεδειγμένα δεν τηρούσε απόσταση ασφαλείας και θεωρητικά και πρακτικά έκανε παράβαση. Στις 15/7/2018 στις 9:10 ΜΜ, YourTrueLegend είπε Οι μισοι απο αυτους που ποσταρουν εδω μεσα για τις 200ρες-250ρες που πιανουν κλπ, ειναι οι ιδιοι που ποσταραν σε διπλανο thread περι μλκα Ελληνα οδηγου κατακρινοντας τους υπολοιπους βεβαιως. Πιο Ελληναρες πεθαινετε καμαρια μου. Αλήθεια γιατί κλειδώθηκε το θέμα αυτό;Μια χαρά πήγαινε κατά τη γνώμη μου. Έχει κανείς κάτι υπόψη; 1
toyo73 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στην Αμερικη των 110 χαω στις εθνικες εχουν μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων και γενικα ατυχηματων σε σχεση με τις Γερμανικες αουτομπανγκ. Τα περισσοτερα τροχαια και μαλιστα θανατηφορα γινονται σε επαρχιακους δρομους και οχι σε εθνικες με διαχωριστικα-μπαριερες και 2-3 λωριδες ανα κατευθυνση. Οταν ξεκινησε καπως μαζικα η αυτοκινηση το 1900 -1910, στην Ελλαδα αλλα και στον κοσμο σκοτωνοντουσαν με 15-20 χιλιομετρα.Αναποδογυριζαν με 12, πατουσαν τους πεζους στο δρομο κ.α Οποτε σταματηστε να μισειται αυτους που τρεχουν γιατι ενα audi s6 ειναι πιο ασφαλες στα 220 απο το καρουλι σου στα 120, χωρις λαστιχα, αμορτισερ βαρκα, φρενα που πατας εδω και σταματας στο Καμερουν. Δεν ειναι ολοι εγκληματιες που βγαζουν αριστερο φλας για προσπεραση. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2018 από toyo73 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Ενα S6 είναι αρκετά ασφαλές με 220 σε πίστα. Σχετικά ασφαλές σε γερμανικές Autobahn που εκεί ξέρουν πως να οδηγούν σε εθνική οδό. Είναι εντελώς ανασφαλες σε ελληνικούς αυτοκινητοδρομους επειδή η πλειοψηφία των ελλήνων δεν ξέρει να οδηγει σε εθνική οδο με 3 λωρίδες,όλοι στριμωγμένοι σε μεσαία και αριστερή. Η αλήθεια πάντως είναι ότι όσο πιο χαμηλές ταχύτητες τόσο μειώνεται δραστικα η πιθανότητα ατυχήματος λόγω του ότι θα έχεις παραπανω χρόνο να αντιδράσεις στη βλακεία του αλλου.
pananton Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Ο συνδυασμός ελληνικής ασφάλτου και ελληνικής παιδείας είναι πολύ ΚΑΚΟ combo για τέτοια πειράματα σε δημόσιους δρόμους. Όλοι λίγο πολύ έχουμε δει ένα αυτοκίνητο πως συμπεριφέρεται στα όρια του. η τελική σε ένα όχημα είτε είναι 80 km/h είτε 200 km/h είναι όριο του οχήματος άρα και απρόβλεπτη συμπεριφορά από πλευράς του. το θέμα είναι πως θα το χειριστεί ο οδηγός και υπό ποιές συνθήκες πάει έτσι... η μεγαλύτερη τελική που έχω πιάσει ποτέ μου (και ήμουν ψιλοχεσμένος όταν το κατάλαβα) ήταν 290 με ενα m6 στην Γερμανία...
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 48 λεπτά πριν, toyo73 είπε Στην Αμερικη των 110 χαω στις εθνικες εχουν μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων και γενικα ατυχηματων σε σχεση με τις Γερμανικες αουτομπανγκ. Τα περισσοτερα τροχαια και μαλιστα θανατηφορα γινονται σε επαρχιακους δρομους και οχι σε εθνικες με διαχωριστικα-μπαριερες και 2-3 λωριδες ανα κατευθυνση. Οταν ξεκινησε καπως μαζικα η αυτοκινηση το 1900 -1910, στην Ελλαδα αλλα και στον κοσμο σκοτωνοντουσαν με 15-20 χιλιομετρα.Αναποδογυριζαν με 12, πατουσαν τους πεζους στο δρομο κ.α Οποτε σταματηστε να μισειται αυτους που τρεχουν γιατι ενα audi s6 ειναι πιο ασφαλες στα 220 απο το καρουλι σου στα 120, χωρις λαστιχα, αμορτισερ βαρκα, φρενα που πατας εδω και σταματας στο Καμερουν. Δεν ειναι ολοι εγκληματιες που βγαζουν αριστερο φλας για προσπεραση. Προσωπικα θα προτιμουσα να πεσει πανω μου ενα χρεπι με 120χλμ παρα ενα s6 με 220. Παντως ειδαμε και τους οδηγαρες με τις πορσε-τζαμπο με 250 στην εθνικη. 3
Γιαούρτι Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 54 λεπτά πριν, toyo73 είπε Στην Αμερικη των 110 χαω στις εθνικες εχουν μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων και γενικα ατυχηματων σε σχεση με τις Γερμανικες αουτομπανγκ. Τα περισσοτερα τροχαια και μαλιστα θανατηφορα γινονται σε επαρχιακους δρομους και οχι σε εθνικες με διαχωριστικα-μπαριερες και 2-3 λωριδες ανα κατευθυνση. Οταν ξεκινησε καπως μαζικα η αυτοκινηση το 1900 -1910, στην Ελλαδα αλλα και στον κοσμο σκοτωνοντουσαν με 15-20 χιλιομετρα.Αναποδογυριζαν με 12, πατουσαν τους πεζους στο δρομο κ.α Οποτε σταματηστε να μισειται αυτους που τρεχουν γιατι ενα audi s6 ειναι πιο ασφαλες στα 220 απο το καρουλι σου στα 120, χωρις λαστιχα, αμορτισερ βαρκα, φρενα που πατας εδω και σταματας στο Καμερουν. Δεν ειναι ολοι εγκληματιες που βγαζουν αριστερο φλας για προσπεραση. φίλε έχει και γαμώ τα επιχειρήματα. εσύ είσαι ικανός να πείσεις ψάρι ότι χρειάζεται αδιάβροχο. για πες μου σε πόσα μέτρα θα σταματήσει το s6 (από τα 220) σε σχέση με το καρούλι μου που δεν έχει λάστιχα. επίσης για πες μου σε πόσο χρόνο θα αντιδράσει ο οδηγός του s6 (με τα 220) σε σχέση με το καρούλι μου αν τύχει και εμφανιστεί κάτι μπροστά; Το s6 και κάθε s6 μπορεί να είναι ασφαλέστερο από το καρούλι μου αλλά ξεχνάς τον παράγοντα άνθρωπο. ntinara έχει δίκιο ο άνθρωπος. αν η porsche έτρεχε με 300+ δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. θα το είχε απογειώσει και θα περνούσε πάνω από το κτήριο. ενώ τώρα με 250 πήγε και στούκαρε. συμπέρασμα, τρεχάτε γιατί χανόμστε
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Προσωπικα θα προτιμουσα να πεσει πανω μου ενα χρεπι με 120χλμ παρα ενα s6 με 220. Παντως ειδαμε και τους οδηγαρες με τις πορσε-τζαμπο με 250 στην εθνικη. Δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις με διαφορετικά κριτήρια. Εγώ με 130 τρέχω και με προσπερνάνε ένα σωρό χρέπια. Το 99,9% των ατυχημάτων με κοινά οχήματα γίνονται, όχι με Πόρσε και S6. Είναι κυρίως θέμα της παιδείας του οδηγού και όχι μάρκας αυτοκινήτου ή ταξικής ευθύνης..
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Μόλις τώρα, GenesisX είπε Δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις με διαφορετικά κριτήρια. Εγώ με 130 τρέχω και με προσπερνάνε ένα σωρό χρέπια. Το 99,9% των ατυχημάτων με κοινά οχήματα γίνονται, όχι με Πόρσε και S6. Είναι κυρίως θέμα της παιδείας του οδηγού και όχι μάρκας αυτοκινήτου ή ταξικής ευθύνης.. Προφανως και το 99,9% των ατυχηματων θα γινει με κοινα οχηματα, γιατι οι πορσε και τα s6 δεν ειναι ουτε το 0,0001% των οχηματων στον δρομο. Λογικο δεν ειναι? 1 2
toyo73 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Γιαούρτι είπε Το s6 και κάθε s6 μπορεί να είναι ασφαλέστερο από το καρούλι μου αλλά ξεχνάς τον παράγοντα άνθρωπο. Με τον παραγοντα ανθρωπο γινοταν και τα ατυχηματα το 1910, με 15χαω.Με τον παραγοντα ανθρωπο γινονται και σημερα με 80 χαω.Και μην πιανεται ενα γεγονος με την πορσε και το λιβανιζεται συνεχεια.Δεν εφταιγαν τα χιλιομετρα, αλλα μηπως τα ελαστικα 10ετιας προδιαγραφων για χιονια και θερμοκρασιες κατω του 0.Λογικο ειναι να σκασει οταν πας με 250 σε στεγνη ασφαλτο με ελαστικο που ειναι μεχρι 120 παγο χιονι. 1
Γιαούρτι Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) συγνώμη αλλά όπως το παρουσιάζεις είναι σα να λες... καλύτερα να τρέχεις με 200. Η ουσία είναι ότι είτε μας αρέσει είτε όχι, όσο αυξάνεται η ταχύτητα αυξάνονται και οι πιθανότητες να γίνει στραβή. Επίσης ποιος μας λέει δηλαδή ότι το s6 έχει καλά λάστιχα. επειδή είναι s6; ξέρω άτομα με καλά αυτοκίνητα αλλά επειδή δεν έχουν φράγκα έχουν τα αυτοκίνητα τους σε κατάσταση άθλια. είναι γυαλισμένα βέβαια, Για την Porsche λες δεν έφταιγαν τα χιλιόμετρα αλλά τα ελαστικά. αν όμως δεν έτρεχε τόσο πολύ, πιθανόν το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό τώρα. Δηλαδή σε οτιδήποτε γίνει ρίχνεις την ευθύνη σε ό,τι άλλο εκτός της ταχύτητας; Γίνεται ατύχημα με 250, δε φταίει η ταχύτητα αλλά τα λάστιχα, άμα γίνει άλλο με 200 πάλι δε θα φταίει η ταχύτητα αλλά ο δρόμος και οι κακοτεχνίες του, την επόμενη δε θα φταίει η ταχύτητα αλλά ο δήμος που δεν έβαλε την κατάλληλη σήμανση εκεί που έπρεπε, μετά πάλι δε θα φταίει η ταχύτητα αλλά ο ήλιος που τύφλωσε τον οδηγό και καρφώθηκε σε δέντρο. Οκ μπορεί να φταίνε όλα αυτά αλλά με την ταχύτητα αυξάνονται οι πιθανότητες. και για να είμαι εντός θέματος επειδή ξεφεύγουμε, να σας πω ρε κάγκουρες πως σημασία δεν έχει απλά η ταχύτητα. και τη γιαγιά μου να βάλω σε Ferrari στην εθνική θα πιάσει τα 300. Η μαγκιά είναι να πιάνεις έστω και τα 100 τη στιγμή που οι άλλοι δε μπορούν να πάνε πάνω από 60 Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2018 από Γιαούρτι
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Σε αυτές τις περιπτώσεις που περιγραφετε η βασική αιτία είναι η υπερβολική ταχύτητα. Όσο και να το γυρνατε έτσι είναι. Και η Πόρσε του τζάμπο που λετε,αν πήγαινε με 130 δεν πάει να είχε λιωμένα χειμερινά λάστιχα, τίποτα δεν θα πάθαινε. Όσο ανεβαίνει η ταχύτητα ανεβαίνει και ο κίνδυνος.Οτι αμάξι και να εχεις. Όσο για το αστείο οτι κανανε ατυχήματα το 1910 με 15 χλμ/ωρα,αρα δεν φταίει η ταχύτητα το αφήνω ασχολίαστο.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Σύμφωνα με 2 διαφορετικούς πραγματογνώμονες τα λάστιχα του τζάμπο ήταν έτους σε αρίστη κατάσταση. Μην ακούτε μόνο Τατιάνα
talibanakos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Στις 12/7/2018 στις 1:33 ΜΜ, TEOKOS είπε και την βρήκα από κότα με smart που μίλαγε στο κινητό με 0 χλμ Αυτη εφταιγε καλα λες. Δεν περιμενα κατι καλυτερο βεβαια σε τετοιο σκουπιδοthread. 6 ώρες πριν, toyo73 είπε Δεν εφταιγαν τα χιλιομετρα, ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ 1
Jiakometi Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2018 Στις 15/7/2018 στις 9:58 ΜΜ, NT1G είπε Οπότε θεωρητικά έκανε κάποιο λάθος... Με όλο τον σεβασμό στη νεκρή, το λάθος το έκανε η συγχωρεμένη...... Με subcompact σε autobahn ?????? 10 ώρες πριν, toyo73 είπε Στην Αμερικη των 110 χαω στις εθνικες εχουν μεγαλυτερα ποσοστα θανατηφορων και γενικα ατυχηματων σε σχεση με τις Γερμανικες αουτομπανγκ. Τα περισσοτερα τροχαια και μαλιστα θανατηφορα γινονται σε επαρχιακους δρομους και οχι σε εθνικες με διαχωριστικα-μπαριερες και 2-3 λωριδες ανα κατευθυνση. Οταν ξεκινησε καπως μαζικα η αυτοκινηση το 1900 -1910, στην Ελλαδα αλλα και στον κοσμο σκοτωνοντουσαν με 15-20 χιλιομετρα.Αναποδογυριζαν με 12, πατουσαν τους πεζους στο δρομο κ.α Οποτε σταματηστε να μισειται αυτους που τρεχουν γιατι ενα audi s6 ειναι πιο ασφαλες στα 220 απο το καρουλι σου στα 120, χωρις λαστιχα, αμορτισερ βαρκα, φρενα που πατας εδω και σταματας στο Καμερουν. Δεν ειναι ολοι εγκληματιες που βγαζουν αριστερο φλας για προσπεραση. +1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα