dimitris_st13 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 190 με yaris 1.3 ελαφριά κατηφόρα 270 r1. Προφανώς δε τα κράτησα γιατί είναι πολλοί οι λόγοι να μην τρέχεις. Κάτι ή ασφάλεια κάτι τα πρόστιμα κάτι το ότι τα οχήματα δε πρέπει να λειτουργούν στο 100% γιατί φθείρονται. Τα 200 δε θεωρώ πως σε εθνική /Αττική οδό είναι πολλά, δε τα καταλαβαίνεις. Από εκεί και πέρα αρχίζεις να φοβάσαι. Στα 270 προφανώς ενθουσιαστηκα με το νούμερο αλλά ήξερα πως δεν είναι ασφαλής ταχύτητα κίνησης και έκοψα αμέσως. Όλη η τρέλα είναι η επιτάχυνση και το στρίψιμο, να το ντελικιασει μπορεί ο καθένας, ένα άνοιγμα γκαζιού είναι...
l337 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Και ο ανεγκέφαλος με την Porsche και τα 250 km/h τα ίδια έλεγε με τους περισσότερους εδώ μέσα. Εάν κάποιοι θέλουν να φάνε το κεφάλι τους σαν και αυτόν προσωπικά μου είναι εντελώς αδιάφορο και δεν θα στεναχωρεθώ καθόλου. Με την προυπόθεση όμως να μην πάρουν κάποιον άτυχο στο λαιμό τους. Κατά τ' αλλα, ας κάθονται να καμαρώνουν για τα χιλιόμετρα τους για όσο τους παίρνει. Στο τέλος, ο καθένας μας έχει κάνει τις επιλογές του. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από l337 4 1
opcorsa Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 εγω νομιζω οτι ειναι καλο μια φορα το τοσο (πχ 1 το εξαμηνο) να ανοιγεις το αμαξι , νομιζω κανει καλο και στον κινητηρα καποτε να ξεφορτωνεται τα carbon deposits... για την ιστορια το λεον το κρατησαμε 8 μηνες και το εδωσα σε καλη τιμη οποτε το ευχαριστηθηκαμε .. αν το ειχα ακομα θα ειχα τουμπαρει 7-8 φορες λογικα... το αμαξι πηγαινε σε ραγες παντως ..απο εργοστασιο 😮
palawiaris Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Το ξέρω ρε φίλε,και τα αεροπλάνα γονιμοποιούνται λόγω οικονομίας 2 ώρες πριν, kamarianakis.a είπε αν πετάξω gps από γκρεμό θα σε περάσω.....
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, dimitris_st13 είπε 190 με yaris 1.3 ελαφριά κατηφόρα 270 r1. Προφανώς δε τα κράτησα γιατί είναι πολλοί οι λόγοι να μην τρέχεις. Κάτι ή ασφάλεια κάτι τα πρόστιμα κάτι το ότι τα οχήματα δε πρέπει να λειτουργούν στο 100% γιατί φθείρονται. Τα 200 δε θεωρώ πως σε εθνική /Αττική οδό είναι πολλά, δε τα καταλαβαίνεις. Από εκεί και πέρα αρχίζεις να φοβάσαι. Στα 270 προφανώς ενθουσιαστηκα με το νούμερο αλλά ήξερα πως δεν είναι ασφαλής ταχύτητα κίνησης και έκοψα αμέσως. Όλη η τρέλα είναι η επιτάχυνση και το στρίψιμο, να το ντελικιασει μπορεί ο καθένας, ένα άνοιγμα γκαζιού είναι... Η ταχύτητα είναι σχετική, προφανώς τα 200 άδεια εθνική οδο ευθεία με ένα δυνατό αμάξι είναι πολλά αλλά όχι απαραίτητα τόσο επικίνδυνα. Σε εθνική οδό με λίγη κίνηση ακόμα και τα 160 είναι πολλά.Στην Ελλάδα είμαστε, οι περισσοτεροι δεν ξέρουν να οδηγούν σε εθνική οδο,τις Κυριακές και άσχετα αν η δεξιά λωρίδα είναι άδεια,όλοι στριμωγμένοι σε μεσαία και αριστερή.
dimitris_st13 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 7 ώρες πριν, opcorsa είπε εγω νομιζω οτι ειναι καλο μια φορα το τοσο (πχ 1 το εξαμηνο) να ανοιγεις το αμαξι , νομιζω κανει καλο και στον κινητηρα καποτε να ξεφορτωνεται τα carbon deposits... για την ιστορια το λεον το κρατησαμε 8 μηνες και το εδωσα σε καλη τιμη οποτε το ευχαριστηθηκαμε .. αν το ειχα ακομα θα ειχα τουμπαρει 7-8 φορες λογικα... το αμαξι πηγαινε σε ραγες παντως ..απο εργοστασιο 😮 Και πιο συχνά θέλει. Κάθε 1000 πολύ καλό του κάνει αφού έχει έρθει σε θερμοκρασίες λειτουργίας να το ανοίξεις μέχρι τέρμα 2α 3η 4η κάνα δυο φορές να φορτώσει θερμοκρασία και να "καούν" μεγάλο μέρος από τις επικαθησεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Και νομίζεις ότι θα καούν οι επικαθήσεις έτσι. Σκέψου λίγο πως λειτουργει ένας κινητήρας αυτοκινήτου, όχι γκαζόν χόρτου, και τι προκαλεί τα κατακάθια. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2018 από jmmys
Racerr Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, gia_nnis είπε To χα δει και κλαιω ακομα
Ntinaras Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Επειδη η ταχυτητα ειναι σχετικη, το ιδανικο ειναι να εχετε ενα χρεπι αμαξι, που οταν πας με 100 να νομιζεις οτι εχεις πιασει 200 λογω θορυβου και κραδασμων. Ετσι και πιο ασφαλεις θα ειστε, και θα γουσταρετε ταχυτητα
palawiaris Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Όποιος έχει την γυναίκα μου δίπλα του αποκλείεται να πατήσει πάνω από 130-140. Εγγυημένα.Εμένα που με έχει εμπιστοσύνη καταφέρνω καμιά φορά τα 150.Πιο πάνω δεν έχει.Αλλιώς μουρμούρα και καβγάδες μέχρι την άλλη μέρα.
adi32 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, palawiaris είπε Όποιος έχει την γυναίκα μου δίπλα του αποκλείεται να πατήσει πάνω από 130-140. Εγγυημένα.Εμένα που με έχει εμπιστοσύνη καταφέρνω καμιά φορά τα 150.Πιο πάνω δεν έχει.Αλλιώς μουρμούρα και καβγάδες μέχρι την άλλη μέρα. Εμενα έχει τύχει σε απέραντη ευθεία χωρίς κίνηση να πάω για λίγα δευτερόλεπτα με 230 και να με βρίσει. Μετά ήθελε να το πάρει αυτή και πήγε με 200. Γενικά δεν μου αρέσει να τρεχω με πολύ μεγάλες ταχύτητες γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει και να χάσεις και το δίπλωμα. Το ενδιαφέρον είναι στις στροφές 1 1
Bigi444444 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Στις 12/7/2018 στις 11:01 ΜΜ, AlexK74 είπε Φίλε μεγάλη συζήτηση . Εγω εχω κάνει 3 φορές μαθήματα για ασφαλή οδήγηση και άλλες 2 για γρήγορη και ασφαλή οδήγηση . τελικα τι είναι πιο επικίνδυνο ; Να πηγαίνεις σε άδειο δρόμο ευθεία με 220 η να μπαίνεις σε στροφή που δεν εχεις ορατότητα στην έξοδο της με 120 ; Να ξέρεις να οδηγάς και να το πατάς λίγο η να εχεις πάρει το δίπλωμα με μέσο και μην τρέχεις αλλά να είσαι επικίνδυνος . Οδηγαω 25 χρόνια εχω κάνει εχω κάνει 500.000 km και τις 2 φορές που τράκαρα μου βγήκαν γκόμενες από stop που δεν το είδαν κάν. Την. Θα φορά ήταν μια 18 χρόνων που είχε πάρει το δίπλωμα την ίδια μέρα και βγήκε με lancia dedra σε στενάκι στο παλαιό Φάληρο από stop με 110 km Γενικά βλέπουμε τι κυκλοφορεί . οι μισοί δεν βγάζουν φλας , οι άλλοι μισοί νομίζουν ότι οι λευκές διαχωριστικές λωρίδες στον δρόμο είναι για διακόσμηση Κτλ κτλ Δεν ξέρω εάν μπορούμε να το ορίσουμε από πριν. Από τη στιγμή που θα μπεις στο αυτοκίνητο και σταματημένος να είσαι, υπάρχει ρίσκο. Για πόσα θανατηφόρα ατυχήματα δεν έχουμε ακούσει έτσι; Και ο mr jumbo jr σταματημένους τους εξαΰλωσε τους ανθρώπους.Και δυστυχώς δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό. Απλά εγώ προσωπικά θεωρώ ότι η ταχύτητα σκοτώνει. Ανεξαρτήτως αυτοκινήτου. Ναι, δεν είναι το ίδιο ένα υπεραυτοκίνητο με ένα σάποιο 30ετίας, αλλά οι νόμοι της φυσικής ισχύουν για όλους ανεξαιρέτως. Η παρατεταμένη υψηλή ταχύτητα είναι, για εμένα προσωπικά, ο νούμερο ένα παράγοντας για να προκληθεί σοβαρό τροχαίο. Εάν συνδυαστεί δε και με άλλες προβληματικές καταστάσεις, τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα. Και όταν λέω υψηλή ταχύτητα δεν εννοώ ένα φιξ νούμερο για όλες τις περιστάσεις. Επειδή πολλοί σου λένε, έλα μωρέ σιγά, τι τρέχω; Με 100 πάω, πολλά είναι τα 100 για ένα σημερινό αυτοκίνητο; Φίλε είσαι εντός κατοικημένης περιοχής, τι είναι; Λίγα; 18 ώρες πριν, l337 είπε Και ο ανεγκέφαλος με την Porsche και τα 250 km/h τα ίδια έλεγε με τους περισσότερους εδώ μέσα. Εάν κάποιοι θέλουν να φάνε το κεφάλι τους σαν και αυτόν προσωπικά μου είναι εντελώς αδιάφορο και δεν θα στεναχωρεθώ καθόλου. Με την προυπόθεση όμως να μην πάρουν κάποιον άτυχο στο λαιμό τους. Κατά τ' αλλα, ας κάθονται να καμαρώνουν για τα χιλιόμετρα τους για όσο τους παίρνει. Στο τέλος, ο καθένας μας έχει κάνει τις επιλογές του. Εντάξει, αυτός βέβαια πήγαινε με 250+ για πάρα πολύ μεγάλη απόσταση και με παμπάλαια και ακατάλληλου τύπου ελαστικά, εάν όντως ισχύουν αυτά που ακούγαμε. Και βεβαίως σε συνθήκες κίνησης. Εγώ θεωρώ αδιανόητο κάποιος να επιχειρήσει να πιάσει τελική εκτός αυτοκινητοδρόμου, αλλά και εντός αυτοκινητοδρόμου το θεωρώ επικίνδυνο. Γι αυτό και λέω ότι και πάλι πρέπει να επιχειρείται υπό προϋποθέσεις (και γενικά δεν είμαι υπέρμαχος της ύπαρξης αυτοκινητοδρόμων χωρίς όριο ταχύητας). Με βασική κατά τη γνώμη μου να είναι άδειος ο δρόμος. Εντελώς όμως. Γιατί πολύ απλά και εύκολα μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε όταν υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο στον δρόμο και το πλησιάζεις με μεγάλη ταχύητα, ακόμα και εάν αυτό βρίσκεται σε άλλη λωρίδα. Άπειρα μπορούν να συμβούν. Από το να του πεταχτεί ένα ζώο μπροστά του και να επιχειρήσει ελιγμό (ή και να νομίσει ότι του πετάχτηκε...), μέχρι να τρομάξει που θα σε δει να έρχεσαι με όσα ή να μη σε δει καθόλου και να παρεκκλίνει της πορείας του ή να τον παρασύρει ο αέρας σου. Δεν θα πρέπει δηλαδή να θεωρούμε δεδομένο ότι το αυτοκίνητο, που είναι δίπλα μας, ή ο οδηγός του βρίσκονται στην κατάσταση και ετοιμότητα που θεωρούμε ή απαιτούμε. Αλήθεια, θυμάται κανείς ένα θανατηφόρο που είχε συμβεί πριν 15 χρόνια περίπου σε μία autobahn, όπου μία μεγάλου κυβισμού mercedes πλησιάζοντας πολύ γρήγορα μια νεαρή την τρόμαξε με αποτέλεσμα αυτή να κάνει απότομο ελιγμό, να χάσει τον έλεγχο και να σκοτωθεί και η ίδια και το παιδάκι της ακαριαία από την πρόσκρουση στα δέντρα στην άκρη του δρόμου; Θεωρητικά αυτός δεν έκανε κάποιο λάθος, απλά έτρεχε. Και μάλιστα σε δρόμο που δεν είχε όριο ταχύτητας. 18 ώρες πριν, opcorsa είπε εγω νομιζω οτι ειναι καλο μια φορα το τοσο (πχ 1 το εξαμηνο) να ανοιγεις το αμαξι , νομιζω κανει καλο και στον κινητηρα καποτε να ξεφορτωνεται τα carbon deposits... Ισχύει, αλλά δεν χρειάζονται τελικές. Ένα πάτημα με 2-3 γεμάτες αλλαγές ταχυτήτων θέλει και μετά άλλο ένα, όπως λέει και ο φίλος. Τουλάχιστον απ' όσο κυκλοφορεί στην πιάτσα, γιατί προφανώς κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αποτελεσματικότητα της μεθόδου. 1
tomasss Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Τεράστια προσοχή παιδιά. Ανεξαρτήτως αυτοκινήτου και δρόμου. Εντάξει όλοι το πατάμε λιγάκι. Όμως στα 33 μου κιόλας εγινα πολύ συντηρητικός. Πόσοι σκύλοι αλωνίζουν στις "κλειστές" εθνικές οδούς που χρυσοπληρώνουμε; Σε πόσα τμήματα της Εγνατίας οδού συναντάμε πινακίδες προειδοποιητικές για αρκούδες ή και γελάδια!; Πόσο υπεύθυνη ήταν η ειδοποίηση από τα διόδια της Πελασγίας, φέτος τον χειμώνα όταν μας πληροφόρησαν ότι στα επόμενα 10 χιλιόμετρα αλωνίζει κόπρος; Πώς θα αντιμετωπιζατε όχι με τις τελικές, αλλά και με τα σύνηθη 140-150χλμ/ω ενα τέτοιο κινούμενο εμπόδιο; .... Και να λάβουμε υπόψη και την αντίθετη πλευρά: σε τι φταίνε οι οδηγοί της μεσαίας ή της δεξιάς λωρίδας που λαχανιαζουν να προσπεράσουν από την αριστερή , αφού παράσιτα των 140-150 και βάλε μονοπωλούν την αριστερή; Βάλτε το cruise control λίγο πιο κάτω ή εκεί στο αντιστοιχο όριο και απολαύστε την ηχομόνωση του τέρατος σας και τις οποίες ανέσεις έχει, αν έχει. Και προλαβαίνεις να αντιδράσεις σε όλα και κανείς και σχετική οικονομία. Ας αλλάξουμε επιτέλους οδηγική κουλτούρα παιδιά. Τις τελικές τις βρίσκουμε και στα προσπέκτους. 2
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Οι μισοι απο αυτους που ποσταρουν εδω μεσα για τις 200ρες-250ρες που πιανουν κλπ, ειναι οι ιδιοι που ποσταραν σε διπλανο thread περι μλκα Ελληνα οδηγου κατακρινοντας τους υπολοιπους βεβαιως. Πιο Ελληναρες πεθαινετε καμαρια μου. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2018 από YourTrueLegend 5 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα