Προς το περιεχόμενο

Εμπορικό Ναυτικό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 17/4/2020 στις 7:56 ΜΜ, Georgee999 είπε

Όλη μου η οικογένεια είναι ναυτικοί. Επάγγελμα σαν αυτό δεν βρίσκεις πουθενά. Τα χρήματα είναι υπερβολικά μιλάμε για 10 με 12 χιλιάδες το μήνα τη στιγμή που υπάλληλος εδώ δεν βγάζεις ούτε 800

Όπως επίσης και οι ανάγκες της κάθε δουλειάς δεν είναι ίδια...  Λες να σου δίνουν δέκα χιλιάρικα γιατί είναι καλοι άνθρωποι? Η μήπως με το που πεις κάτσε να πάω να δουλέψω σε καράβι,  σου λένε καλως ήρθες ο μισθός είναι δέκα χιλιάδες?  Τα λεφτά είναι όντως πολλά άλλα δεν είναι για όλους...

Γνωστός μου υποπλοιαρχος σε lpg με τετράμηνο σύμβαση 8.5 k το μήνα (30 χρονών παλικάρι) και μου λέει θα πάω σε φορτηγά με μείον 2000 κάτω γιατί δεν αντέχεται το τρέξιμο και το άγχος... 

Η Θαλασσα έχει λεφτά αλλά θέλει και μυαλό γιατί πολύ εύκολα μπορεί τα μυαλά σου να πάρουν αέρα και μετά άστα βραστά! 

Στις 30/6/2020 στις 4:04 ΜΜ, Nikos005 είπε

Τα δικαιολογητικα στην ΑΕΝ ποτε τα παω?

Στης ημερομηνιες που ειναι η προκυρηξη τα παω?

Έχει βγει η προκήρυξη νομίζω η προθεσμία είναι μέχρι δέκα και κάτι Ιούλη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 4/7/2020 στις 9:53 ΠΜ, tornado είπε

 

Γνωστός μου υποπλοιαρχος σε lpg με τετράμηνο σύμβαση 8.5 k το μήνα (30 χρονών παλικάρι) και μου λέει θα πάω σε φορτηγά με μείον 2000 κάτω γιατί δεν αντέχεται το τρέξιμο και το άγχος... 

 

Το ίδιο και συγγενής μου, στα 35 του ναι είχε κάνει λεφτά, εφτιαξε μεγάλο σπίτι με 2 διαμερισματα ενα πανω ενα κάτω,  αγορασε δευτερο διαμέρισμα δυαρι αλλά φαινόταν σαν να είναι 50 χρονων.  Μετά παρατησε τα LPG και τα πετρελαιοφόρα και πήγε σε εμπορικα ως μηχανικός, επαιρνε λιγότερα αλλά εκανε οικογένεια κι εμεινε εκει μεχρι να βγει στη συνταξη. Οταν συνταξιοδοτήθηκ τα λεφτα λόγω των γνωστων θεμάτων με τα ταμεία ήταν πολύ λιγότερα από αυτά που πλήρωνε και φυσικά επειδη πίσω οι αναγκες της οικογενειας ετρεχαν δεν είχαν μεινει πολλά αποταμιευμένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 10/7/2018 στις 10:19 ΜΜ, Koproskilos10 είπε

Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για τις σχολές ΑΕΝ. Θα ήθελα να μου απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις που έχω. 

1) Επιτρέπεται το μακρύ μαλλί σε μηχανικούς και σε πλοιάρχους ? Όχι μόνο στη σχολή αλλά και μετέπειτα στο επάγγελμα  
2) Τι ακριβως κάνει ένας ανθυποπλοίαρχος και ένας υποπλοίαρχος καθημερινά και ποιες είναι οι ευθύνες τους σε σχέση με του πλοιάρχου?
3) Τι ακριβώς κανω στην βάρδια μου στη γέφυρα , σαν δόκιμος ?
4) Ισχύει ότι ο πλοίαρχος, υποπλοίαρχος και ανθυποπλοίαρχος όταν βγαίνουν σε λιμάνι δεν κατεβαίνουν τόσο συχνά επειδή ασχολούνται με το ξεφόρτωμα του πλοίου 
5) Μετά των πέρας των ταξιδιών ισχύει οτι βρίσκουν σίγουρα δουλειά σε κάποιο ναυπηγείο η σε καποια ναυτιλική εταιρεία . Και αν ναι τότε πόσο είναι ο μισθός .. πάνω κάτω
6) Αν θελω να παω σε καποια συγκεκριμενη σχολη πλοιάρχων μπορω να το επιλέξω ή όπου με ρίξουν αυτοί με βαση το μορια μου ?
7) Εγώ θέλω να εισαχθώ στη σχολή πλοιάρχων της Κύμης με απολυτήριο (χωρις πανελλαδικές) . Ποια η διαδικασία ? εχω βαθμο 14.9 . μπορώ μέσω καποιού ταξιδιού να μαζέψω μόρια ? Και αν ναι πως μπορώ να το κάνω αυτο 
8  ) Η δουλειά του ανθυποπλοίαρχου και του υποπλοίαρχου έχει ξενύχτι ?

Sorry αν σας κουρασα αλλα ειναι σημαντικο για εμένα . 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ! 

όντας ανθυπας θα σου πω τα εξής 

1. Δευ υπάρχει θέμα, αλλά προτιμάται η σοβαρή εμφάνιση αναλόγως εταιρίας

2. ο ανθυπας θα είναι είτε safety είτε navigation είτε gmdss όπου και ασχολείται με τα μηνύματα του πλοίου. Είναι και τα 3 απαιτητικά πόστα, με πιο δύσκολα του safety και του navigation μιας και από αυτά τα 2 παίζονται οι ζωές του πληρώματος όλου. Στα κοινά καθήκοντα έχεις φορτοεκφόρτωση σύμφωνα με το πλάνο του υπό και τον πλου του πλοίου 4ωρες βάρδιες καθώς και δέσιμο ξεδεσιμο βαποριου.

ο υπό είναι υπεύθυνος για την φορτοεκφόρτωση, και συντήρηση του βαποριου κυρίως καθώς και ο κύριος safety του βαποριου. Επίσης απαιτητικό πόστο και συνήθως δεν κοιμούνται καν στα γκαζαδικα μπορεί κ παραπάνω από 24 ώρες μέχρι να τελειώσει η φορτοεκφόρτωση η θα πάνε για ύπνο κάνα 2ωρο.

ο καπετάνιος πάει φυλακή για ότι χοντρή μαλακία κάνουν οι παραπάνω, μαζί με τους παραπανω. Είναι η απόλυτη αρχή μες το καράβι και έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο.

3. Σαν δοκιμος, αν πέσεις σε καλό πλήρωμα και δείξεις ζήλο, θα μάθεις πολλά πράγματα και θα φας αρκετό χωσιμο με δουλειές των παραπάνω. Χαρτουρα κυριως, ημερολόγια κλπ, αλλά θα μάθεις πράγματα. Σε αντίθετη περίπτωση θα είσαι σαν τζοβενο στην ευχαιρεια του λοστρομου για ματσακόνι και βαψιματα στην κουβέρτα και θα κάνεις μια τετραωρια στην καλύτερη γέφυρα σε μια γωνια.

4. Στα φορτηγά λόγω ότι μένουν τουλάχιστον 5 μέρες λιμάνι συνήθως και λόγο ότι δένουν πάντα σε ντοκο, έχεις την δυνατότητα να βγεις μερικές ώρες έξω, αλλά συνήθως τα λιμάνια που πιάνεις είναι καταγώγια οπότε μην το φαντάζεσαι σαν διακοπές. Σαν δοκιμος σε φορτηγά που ήμουν, όπου και να πήγα ήταν σαπιλα. Βέβαια τα φορτηγά είναι και πολύ πιο χαλαρά από θέμα κανονισμών σε σχέση με τα γκαζαδικα κ είναι γενικότερα πιο χυμαδιο. Τα γκαζαδικα από την άλλη, στην καλύτερη να κάτσουν 2 μέρες και είναι πολύ πιο αυστηρά τα πράγματα, γι'αυτό κιόλας πληρώνουν κ καλύτερα. Γενικότερα στο γκαζαδικα ισχύει για μένα τουλάχιστον όταν έχεις χρόνο πας για ύπνο διότι δεν ξέρεις πότε πότε θα χρειαστεί να μην κοιμηθείς. Στους Έλληνες δεν ισχύει το τελείωσε η βάρδια μου και φεύγω, αυτό το κάνουν ρωσοφωνοι και φιλιπινοι, και είναι ένας από τους λόγους ότι παίρνουν πιο λίγα από εμας.

5. Όχι. πρώτον τα ναυπηγεία είναι ελάχιστα, και χρειάζονται άλλες ειδικότητες μέσα εκτός του ανθυπα η του υπό. Δεύτερον αν έχεις δόντι στην εταιρεία ίσως να χωθείς, αλλά μην περιμένεις πολύ παραπάνω από τον βασικο. Ειδικά αν έχεις μάθει να παίρνεις 4+ τον μηνα. Όσο περισσότερα παίρνεις τόσο περισσότερα χαλάς. Κακα τα ψέματα, ακόμα και με οικονομία να κανεις.

6. Αρχικά επιλέγεις. Αν η σχολή είναι πλήρης από άτομα με προτεραιότητα, θα μπεις σε άλλη. Τέλος εξαμήνου αν θυμάμαι καλά αρχίζουν οι μεταγραφές οπότε έχεις πιθανότητα να πας εκεί που θες

7. ψάξε την υπάρχει στο ίντερνετ. Αν μπεις σε καράβι και τα περιμένεις όλα στο πιάτο, δεν θα επιβιώσεις. Εγγυημένα, θα πάψουν να ασχολούνται μαζί σου

8. αναλόγως πόστου (από τα παραπάνω που ανεφερα) έχεις 2 τετράωρες βάρδιες την μέρα συν τις υπερωρίες σου και όσο παραπάνω χρειαστεί να κάτσεις. Οπότε ναι έχεις. οι βάρδιες είναι 00-04/12-16 04-08/16-20 08-12/20-24.

χώρια τα standby όταν έχεις περάσματα δύσκολα, δεσίματα κλπ κλπ

 

 

Στο διαταυτα, όπως είπαν κ οι προλαλλισαντες είναι δύσκολη δουλειά. Έχει αρκετή πίεση, αρκετό άγχος και αρκετό ξενύχτι. και προπαντός είναι επικίνδυνο και απαιτητικό επάγγελμα. Και για την πειρατεία που αναφέρθηκε, αλλά και για το πόσο εύκολο είναι να χτυπήσεις. Αυτός είναι κ ο κύριος λόγος που πληρώνει τοσο. Προσωπικά όσο και να μην τρελαίνομαι με την θάλασσα, μου αρέσει αυτό το challenge και η πίεση αυτή που με κρατάει στην τσίτα διαρκώς όπως επίσης μαρεσει να σκέφτομαι ότι βγάζω κοντά στα 200 ευρώ την μέρα εδώ που έχω φτάσει αυτή την στιγμή.

Αν έχεις τα νεύρα να μπορείς να ανταπεξέλθεις σε δύσκολες καταστάσεις και με κόσμο και με ευθύνες, κυνήγησε το. Δεν θα είναι πάντα όλα ρόδινα, δεν θα είναι πάντα ο κόσμος καλός, ούτε και θα γίνεσαι κολληταρια μέσα με το πλήρωμα, ειδικά σαν δοκιμος. Η φιλία είναι φιλία, η δουλειά δουλειά και ο βαθμός βαθμός, και όσοι έχασαν την μπάλα και τα μπέρδεψαν, δεν πήγαν κ πολύ μπροστά.

Αν όχι, θα χάσεις έναν χρόνο από την ζωή σου (1εξαμηνο + 1 μπάρκο δόκιμος)

Είμαι σίγουρος τώρα ότι θα έχεις ακόμα περισσότερες ερωτήσεις και ότι μπορεί να έχεις δεύτερες σκέψεις, λίγο πολύ ομως, ισχύει ότι παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/7/2018 στις 11:19 ΜΜ, Koproskilos10 είπε


7) Εγώ θέλω να εισαχθώ στη σχολή πλοιάρχων της Κύμης με απολυτήριο (χωρις πανελλαδικές) . Ποια η διαδικασία ? εχω βαθμο 14.9 . μπορώ μέσω καποιού ταξιδιού να μαζέψω μόρια ? Και αν ναι πως μπορώ να το κάνω αυτο 
 

αυτο μου ξεφυγε και δεν το απαντησα....

Απο φετος καταργηθηκε η εισαγωγη σε ΑΕΝ χωρις πανελλαδικες.

Οποτε υπομονη να δουμε φετος πως θα γινει η εισαγωγη και να δουμε ποιο θα ειναι το νεο μοντελο και τι θα ισχυει απο εδω και μπρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...