Προς το περιεχόμενο

Εμπορικό Ναυτικό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Υπάρχουν τουλάχιστον δύο εταιρείες που στέλνουν με τρίμηνα και τετράμηνα και το έχουν ως πάγια τακτική τους. Δουλεύουν δύο ξαδέλφια μου ως πλοίαρχοι Α' και Β' σε μια από αυτές.

 

ξαναλεω οτι εγραψα τι ισχυει σε ενα γενικο πλαισιο και οχι τι μπορει να γνωριζει καποιος μεσω φιλων / γνωστων.

Αν γνωριζεις τετοιες εταιριες, πες μας το ονομα τους να μαθει κατι παραπανω οποιος ενδιαφερεται.

Εγω μιλησα για το τι αναφερει ο νομος και μονο σε αυτο μπορω να εχω αποψη.

Δημοσιευω και την ΣΣΕ ποντοπορων το οποιο αναφερει αυτα που λεω και ακομα περισσοτερα.

Καθε επαγγελματιας ναυτικος πρεπει να την μελετησει πολυ καλα και να γνωριζει απεξω το περιεχομενο της.

SSE PONTOPORA 2010.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Έλεος είπε

Για να βγάλω ναυτικό φυλλάδιο χρειάζεται να έχω ξεμπερδέψει με τη στρατιωτική μου θητεία;

Έπειτα αυτά τα μαθήματα τι είναι; Πόσο καιρό κρατάνε και τι μαθαίνω;

Και εφόσον τα ολοκληρώσω όλα αυτά και βγάλω το φυλλάδιο, τι δουλειές μπορώ να κάνω πάνω στο καράβι ως νεούδι;

Και τέλος όταν λέμε επικινδυνότητα εισβολές και σφαίρες.. τι φάση;; 😅

Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων. Δεν είμαι καθόλου ψηλιασμένος με το θέμα.

Ναι, πρέπει να έχεις πάει φαντάρος. Δες μήπως μπορείς να μπεις Ασπρόπυργο χωρίς πανελλήνιες. Νομίζω ότι γίνεται ακόμα, γιατί χτες με ενημέρωσαν ότι κάποια παιδιά προσπάθησαν και με τους δύο τρόπους. Για πλοίαρχος. Για μηχανικός δεν παλεύεται ο θόρυβος και η μουτζούρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BritGreek είπε

Ναι, πρέπει να έχεις πάει φαντάρος. Δες μήπως μπορείς να μπεις Ασπρόπυργο χωρίς πανελλήνιες. Νομίζω ότι γίνεται ακόμα, γιατί χτες με ενημέρωσαν ότι κάποια παιδιά προσπάθησαν και με τους δύο τρόπους. Για πλοίαρχος. Για μηχανικός δεν παλεύεται ο θόρυβος και η μουτζούρα.

νομιζω οτι πρεπει να μελετησεις λιγο παραπανω το θεμα, και χωρις καμια προδιαθεση εμπαθειας σε θεματα καριερας καλο ειναι να ειμαστε σιγουροι για το τι πραγμα μιλαμε.

 

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ:
Για να αποκτήσει ναυτικό φυλλάδιο πρέπει να έχει τα παρακάτω ειδικά προσόντα:
• Να έχει συμπληρώσει ημερολογιακά το 17ο έτος της ηλικίας του και να μην υπερβαίνει το 30o, το οποίο θεωρείται ότι συμπληρώνεται την 31η ∆εκεμβρίου του έτους απογραφής (π.δ.256/1986) ή να έχει συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας του άνευ ανωτάτου χρονικού ορίου ηλικίας (π.δ.260/2001).
• Να είναι απόφοιτος Γυμνασίου (π.δ. 256/1986 όπως ισχύει) ή Δημοτικού (π.δ.260/2001 όπως ισχύει).
• Να μην έχει καταδικασθεί σε κάθειρξη κατά την τελευταία δεκαετία.
• Να μην έχει καταδικασθεί κατά την τελευταία δεκαετία σε φυλάκιση ανώτερη του εξαμήνου συνολικά για λαθρεμπορία, κλοπή, απάτη, ένεκα παραβάσεων των διατάξεων περί ναρκωτικών και προστασίας του Εθνικού Νομίσματος και για εγκλήματα κατά των ηθών.
• Να έχει αποφοιτήσει επιτυχώς από το βασικό κύκλο σπουδών Σχολής Σωστικών και Πυροσβεστικών Μέσων (δεν είναι υποχρεωτικό για ναυτικό φυλλάδιο που εκδίδεται σύμφωνα με το π.δ. 260/2001).
• Να κριθεί ΙΚΑΝΟΣ από τις Υγειονομικές Επιτροπές Απογραφομένων Ναυτικών και Εργατών Θαλάσσης (ΥΕΑΝΕΘ) ή την Ανώτατη Ναυτική Υγειονομική Επιτροπή (ΑΝΥΕ).
• Να μην έχει καταδικασθεί για αδικήματα του αρθρ.1 Π.∆. 247/89 (Λιποταξία ή Ανυποταξία στο στράτευμα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tornado είπε

ξαναλεω οτι εγραψα τι ισχυει σε ενα γενικο πλαισιο και οχι τι μπορει να γνωριζει καποιος μεσω φιλων / γνωστων.

Αν γνωριζεις τετοιες εταιριες, πες μας το ονομα τους να μαθει κατι παραπανω οποιος ενδιαφερεται.

Εγω μιλησα για το τι αναφερει ο νομος και μονο σε αυτο μπορω να εχω αποψη.

Δημοσιευω και την ΣΣΕ ποντοπορων το οποιο αναφερει αυτα που λεω και ακομα περισσοτερα.

Καθε επαγγελματιας ναυτικος πρεπει να την μελετησει πολυ καλα και να γνωριζει απεξω το περιεχομενο της.

SSE PONTOPORA 2010.pdf

Δεν είναι φίλοι γνωστοί. Είναι όλη μου η οικογένεια. Η δική μας γενιά, οι γονείς μας και οι παππούδες μας. Όπως υπάρχουν και εταιρείες, οι οποίες μετά από κάποια χρόνια συνεργασίας, παρέχουν και μια μορφή αποζημίωσης / μισθού (όχι όπως όταν ταξιδεύεις) για τους μήνες που είσαι στη στεριά.

2 λεπτά πριν, tornado είπε

νομιζω οτι πρεπει να μελετησεις λιγο παραπανω το θεμα, και χωρις καμια προδιαθεση εμπαθειας σε θεματα καριερας καλο ειναι να ειμαστε σιγουροι για το τι πραγμα μιλαμε.


ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ:
Για να αποκτήσει ναυτικό φυλλάδιο πρέπει να έχει τα παρακάτω ειδικά προσόντα:
 Να έχει συμπληρώσει ημερολογιακά το 17ο έτος της ηλικίας του και να μην υπερβαίνει το 30o, το οποίο θεωρείται ότι συμπληρώνεται την 31η ∆εκεμβρίου του έτους απογραφής (π.δ.256/1986) ή να έχει συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας του άνευ ανωτάτου χρονικού ορίου ηλικίας (π.δ.260/2001).
 Να είναι απόφοιτος Γυμνασίου (π.δ. 256/1986 όπως ισχύει) ή Δημοτικού (π.δ.260/2001 όπως ισχύει).
 Να μην έχει καταδικασθεί σε κάθειρξη κατά την τελευταία δεκαετία.
 Να μην έχει καταδικασθεί κατά την τελευταία δεκαετία σε φυλάκιση ανώτερη του εξαμήνου συνολικά για λαθρεμπορία, κλοπή, απάτη, ένεκα παραβάσεων των διατάξεων περί ναρκωτικών και προστασίας του Εθνικού Νομίσματος και για εγκλήματα κατά των ηθών.
 Να έχει αποφοιτήσει επιτυχώς από το βασικό κύκλο σπουδών Σχολής Σωστικών και Πυροσβεστικών Μέσων (δεν είναι υποχρεωτικό για ναυτικό φυλλάδιο που εκδίδεται σύμφωνα με το π.δ. 260/2001).
 Να κριθεί ΙΚΑΝΟΣ από τις Υγειονομικές Επιτροπές Απογραφομένων Ναυτικών και Εργατών Θαλάσσης (ΥΕΑΝΕΘ) ή την Ανώτατη Ναυτική Υγειονομική Επιτροπή (ΑΝΥΕ).
 Να μην έχει καταδικασθεί για αδικήματα του αρθρ.1 Π.∆. 247/89 (Λιποταξία ή Ανυποταξία στο στράτευμα).

Το ξέρω ότι μιλάμε φιλικά. Απλά σου λέω ότι καμία εταιρεία που ξέρουμε εμείς δεν προσλαμβάνει νέους, αν δεν έχουν ολοκληρώσει τη θητεία τους. Άσε τους νόμους και τους κανονισμούς. Η αγορά δεν λειτουργεί πάντα σύμφωνα με το τι γράφουν οι νόμοι. Τι να το κάνει κάποιος το φυλλάδιο αν δεν μπορεί να ταξιδέψει γιατί δεν θα τον στείλει καμία εταιρεία σε καράβι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αυτο που λες εχεις δικαιο - βουνο... ειναι κοινο μυστικο οτι πρεπει κποια τυπικα να τα εχεις εκπληρωσει.

Απο την αλλη, προτεινω να βαζουμε στο πως ειναι η νομοθεσια και σε αλλο επιπεδο τι ισχυει πραγματικα στη πιατσα.

ΠΧ δεν υπαρχει νομος να σου λεει να μην ταξιδεψεις αμα εισαι πανκιο, :P το αν θα βρεις καραβι ειναι αλλο στορυ.

 

Τωρα για τις εταιριες....

δυστυχως ο ναυτικος κλαδος ειναι μια υποθεση που δουλευει αρκετα με γνωστους.

Υπαρχουν εταιριες που δινουν τα μινιμουμ σε δοκιμους (800-900 ευρω) και γνωριζω αλλες εταιριες κορυφη που δινουν τα διπλα.

 

Αυτο ομως ειναι περιπτωσιολογια, πρωτα ας ασχοληθει κανεις με το αν γουσταρει η οχι και μετα με τι κοννε πρεπει να εχεις.

Σημαντικο ειναι οτι δουλεια εχει για ολους εφοσον θελουν να την παλεψουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tornado είπε

σε αυτο που λες εχεις δικαιο - βουνο... ειναι κοινο μυστικο οτι πρεπει κποια τυπικα να τα εχεις εκπληρωσει.

Απο την αλλη, προτεινω να βαζουμε στο πως ειναι η νομοθεσια και σε αλλο επιπεδο τι ισχυει πραγματικα στη πιατσα.

ΠΧ δεν υπαρχει νομος να σου λεει να μην ταξιδεψεις αμα εισαι πανκιο, :P το αν θα βρεις καραβι ειναι αλλο στορυ.

Τωρα για τις εταιριες....

δυστυχως ο ναυτικος κλαδος ειναι μια υποθεση που δουλευει αρκετα με γνωστους.

Υπαρχουν εταιριες που δινουν τα μινιμουμ σε δοκιμους (800-900 ευρω) και γνωριζω αλλες εταιριες κορυφη που δινουν τα διπλα.

Αυτο ομως ειναι περιπτωσιολογια, πρωτα ας ασχοληθει κανεις με το αν γουσταρει η οχι και μετα με τι κοννε πρεπει να εχεις.

Σημαντικο ειναι οτι δουλεια εχει για ολους εφοσον θελουν να την παλεψουν.

Και για γυναίκες πλέον. Ταξιδεύουν κανονικά αν και ακόμα είναι δύσκολα τα πράγματα. Τα δύο μου ξαδέλφια που ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή ως καπετάνιοι' έχουν γυναίκες ως υποπλοίαρχους και ο ένας έχει και ανθυποπλοίαρχο πάλι γυναίκα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BritGreek είπε

Και για γυναίκες πλέον. Ταξιδεύουν κανονικά αν και ακόμα είναι δύσκολα τα πράγματα. Τα δύο μου ξαδέλφια που ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή ως καπετάνιοι' έχουν γυναίκες ως υποπλοίαρχους και ο ένας έχει και ανθυποπλοίαρχο πάλι γυναίκα. 

δεν το συζητω,

εχω φιλη καπετανισσα και ειναι σε πλοιο σαν τετοια, πανω απο 5 χρονια.

Το θεμα ειναι οτι εχει γινει ας πουμε λιγο σκυλι σαν ανθρωπος, ετσι και δεν εισαι οπως πρεπει στη δουλεια σου την εκατσες.

Μεγα σφαλμα να την υποτιμησεις και να σκεφτεις θα ειμαι μια χαρα με τουτη.

Χειροτερη απο αντρα σε μερικα θεματα :huh:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, jimis98 είπε

θελεις να πας?

Οχι εγω, ένας φίλος. Εχει αρκετούς μήνες προϋπηρεσία και στα τελευταία ήταν αρχηγός.

Επεξ/σία από idomeneas7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, idomeneas7 είπε

Οχι εγω, ένας φίλος.

Υπάρχουν εταιρείες και ατζέντηδες που ασχολούνται με την εκπαίδευση, πιστοποίηση και τοποθέτηση τέτοιων ειδικοτήτων σε θέσεις εργασίας, και τηρούνται τουλάχιστον τα νόμιμα. Δεν πας μόνος σου. Αυτό να του πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, idomeneas7 είπε

Εχεις κανένα παράδειγμα? Γιατι με όσες έχει πάει ταξιδια έτσι του λέγανε και τελικά καμία σχέση.

Θα ρωτήσω και θα σου πω. Τη Δευτέρα. Αν το ξεχάσω, στείλε μου pm, σε παρακαλώ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από παρέα , ξαδέλφια κτλ , 2 συνομίληκοί μου ( στα ... middle 40's τους τώρα) γίναν

ο ένας καπετάνιος και ο άλλος α' μηχανικός. 

Ο μηχανικός έπαιρνε μέχρι πρόσφατα που ταξίδευε , κάπου 15.000 ευρώ μηνιαίο μισθό , αλλά δεν ταξίδευε όλο το χρόνο . Έπαιρνε πάντως πάνω από 120.000 το χρόνο .

Το ΄πρώτο αυτοκίνητο που πήρε, είναι μοντέλο των 150.000+ ευρώ , δεν του άρεσε  και πήρε άλλο ίδιας τιμής στο 6μηνο . 

Ο μηχανικός τώρα είναι σε εταιρεία στον πειραιά, κάνει μικρά ταξίδια έξω για 10-25 μέρες , με όλα πληρωμένα. Μέρη όπως κορέα, κίνα, ηπα , παναμά κτλ 

 

Αυτοί οι 2 , ήταν οι χειρότεροι μαθητές στον κύκλο . Οι καλοί μαθητές , γίναν δικηγόροι , δικαστές, ιατροί , μηχανικοί κτλ.

Οι μηχανικοί έχουν γίνει ήδη όλοι μετανάστες.Οι δικαστές και δικηγόροι είναι στην ψιλοπείνα ή τους βοηθάνε οι συντάξεις των γονιών  . 

Οι ιατροί ... για κλάμματα. 

Πιθανόν είναι δύσκολο να γίνεις καπετάνιος ή μηχανικός στα καράβια. 

Αλλά και κυτταρολόγος ή εισαγγελέας να γίνεις, είναι επίσης αρκετά δύσκολο . Και παίρνεις τρίχες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...