Προς το περιεχόμενο

Monster Hunter World


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 451
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, polonos1313 είπε

Μπορεί να μου πει κάποιος αν ειναι online ? Δηλαδη να το παιξουμε με την παρέα μου και να πηγανουμε ολοι μαζι για τα quests ? Επίσης ποια η διαφορα με το Rise ?

Και τα 2 είναι online και μπορείς να τα παίξεις μέχρι 4 άτομα party. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δε μπορείς να κάνεις skip story quests και να παίξεις ανώτερα story quests. Αυτά δηλαδή που δεν έχεις κάνει ήδη εσύ στο story σου σε αντίθεση με τους φίλους σου (αν αυτοί το έχουν προχωρήσει παραπάνω). Θα πρέπει να τα πάτε μαζί για να μη ξεφύγει κάποιος και μετά θα πρέπει να σας περιμένει να τα παίξετε για να τον φτάσετε (αν και αυτός προφανώς μπορεί να κάνει join σε εσάς στα "παλιά" του quest). Από εκεί και πέρα υπάρχουν 3 ranks και στα 2 games (low,high,master). Το master rank είναι tied με τα expansions (iceborn και sunbreak αντίστοιχα). Για να φτάσεις το επόμενο rank, παίζεις το story μέχρι να σου βγει το συγκεκριμένο quest που θα σε ανεβάσει. Ότι gear είχες αποκομίσει από τα προηγούμενα ranks είναι "για πέταμα" μετά, απλά στα όπλα συνεχίζουν τα upgrades (δε χάνεις τα materials) σε αντίθεση με τα armors που είναι για πούλημα - αν και υπήρχαν κάποτε κάποια ελάχιστα niche builds στο world που χρησιμοποιούν κάποια από τα high rank armor pieces, πριν τα ισοπεδώσει όλα το fatalis meta. 🤣

Όλα τα υπόλοιπα Optional, Event, Investigations, Arena, Companion, Guild quests κλπ. είναι tied ανάλογα το rank τους. Κάποια από αυτά για να σου βγουν στο board μπορεί να θέλουν και άλλες extra συνθήκες όπως να έχεις κάνει reach συγκεκριμένο MR level (πχ 100) ή για να σου βγει ο Fatalis θα πρέπει πρώτα να έχεις φάει τον Alatreon κλπ.

Γενικά θα τα χαρακτήριζα "ιδιαιτερά"/niche games (ειδικά το rise) και δεν είναι για οποιονδήποτε. Το endgame τους είναι δυστυχώς αρκετά grindy σε σημείο να τα παρατάνε οι περισσότεροι που γνωρίζω. Το story τους είναι cheeseballs εντελώς. Δεν πρόκειται να δώσεις δεκάρα, αφού το ζητούμενο θα είναι να φτάσεις όσο πιο γρήγορα master rank από ένα σημείο και μετά. Το καλό (για μένα - άλλοι το θεωρούν αρνητικό) είναι ότι σου δίνει gear (defender) και στα 2 games για να κάνεις rush το low/high rank χωρίς να χρειάζεται να κάνεις grind για materials. Βέβαια έτσι έχεις το φαινόμενο ότι και τα 2 games θα είναι λογικά dead σε low/high rank μετά από τόσα χρόνια - αν έχεις dedicated παρέα δε σε νοιάζει βέβαια.

Πάμε τώρα να πούμε για τις διαφορές στα 2 games. Καταρχάς να σταθούμε στον τεχνικό τομέα. Το world είναι last gen port (ps4/xone), ενώ το rise είναι switch port και μάλιστα αρκετά στεγνό - μόνο upscale res κάνει και λίγο μεγαλύτερα textures ... Ως εκ τούτου πολλοί που παίξανε το world πρώτα, ξενέρωσαν με τα visuals του rise και δικαίως. Επίσης έχουν αρκετή διαφορά στο game play γενικά.

Είναι σαν να πας από το πανεύκολο και πάναργο dark souls 2 στο sekiro που σε κοπανάνε αλύπητα από παντού ξέρω εγώ.🤣 Τα iframes στο rise είναι πολύ πιο tight και πρέπει πραγματικά να κάνεις master όπλα και attack patterns σε αντίθεση με το world που το μισό fight μπορείς να παίζεις με mantles και να κάνεις facetank τα πάντα (και δεν μιλάω καν για το σπασμένο HBG spread build). Θα πρέπει επίσης να κάνεις master και τα wirebug mechanics/attacks πως και πότε να τα χρησιμοποιείς καθώς πλέον μόνο έτσι θα μπορείς να κάνεις mount και να φαρμάρεις extra materials, σε αντίθεση με το world που γίνονται πανεύκολα με jump attacks. Παραδόξως αν και switch game, το rise έχει ένα πολύ πιο deep και fluid combat system με όλα τα διαφορετικά switch skills που έχεις (μπορείς να αλλάξεις από το ένα σετ στο άλλο mid combo ή battle). Μου θύμισε το Nioh που έχει κάτι ανάλογο με τα stances και το switch στα weapons που μπορείς να τα κάνεις mid combo, σε αντίθεση με το world που είναι κάργα straightforward και streamlines που όλα τα weapons έχουν συγκεκριμένες κινήσεις και δε μπορείς να τις αλλάξεις. Κάποια όπλα όπως το LS πχ έχουν αρκετές βελτιώσεις στο rise, που αν πάω να παίξω πάλι στο world νιώθω λες και το σέρνω μέσα από τη λάσπη. Τα πράγματα που μπορείς να κάνεις με τα όπλα  στο rise, είναι πολύ δύσκολα να γίνουν στο world - αν και υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως πχ το hammer στο iceborn που τα προτιμώ από το να παίζω strength hammer στο rise. Γενικά το combat και το fast pace που υπάρχει στο rise είναι "ζημιάρικο", και δύσκολα να ξαναπαίξεις το world - αν και απαιτεί πολύ παραπάνω χρόνο για να πεις ναι έμαθα ένα όπλο και μάλιστα παρατήρησα ότι μετά από απραξία μηνών δυσκολεύτηκα πολύ να παίξω στο ίδιο επίπεδο με παλιότερα. Ένα άλλο μείον του iceborn για πολλούς είναι και το Clutch claw mechanic που ουσιαστικά σε αναγκάζει να χαλάς το pace σου στο combat (με κάποια όπλα όχι όλα) για να μη παίζεις με μόνιμο debuff. Πχ με το LS είναι αρκετά εκνευριστικό, αλλά αν παίζει κάποιος hammer στην ομάδα δεν υπάρχει θέμα αφού θα αναλάβει αυτός την δουλειά.🤣

Πάμε στα αρνητικά και στο endgame τώρα του rise ειδικά που είναι unplayable με pubs (όλοι με τα AI companions φαρμάρουν anomalies) λόγω του carting. Σε αντίθεση θυμάμαι τις πρώτες μέρες που έβγαινε το κάθε content patch στο world, άνετα να βγάζω max Kulve Taroth materials ή Fatalis ή και Extremoth παλιότερα. Βέβαια έπαιζα πιο πολύ με Γιαπωνέζους και Κορεάτες και οι τύποι ήταν 1-2 level παραπάνω σε skill από μένα, απλά έκανα τα βασικά, έπαιζα safe και τους βάραγα κανένα Life dust αραιά και που αν ήταν low. Γενικά το matchmaking στο world εκείνη την εποχή ήταν από τα πιο απολαυστικά πράγματα και είχε και αρκετή παραμετροποίηση (σε φάση θέλω αυτό το τέρας σε κάποιο event) για να παίξεις ότι γουστάρεις και να βγουν εύκολα και γρήγορα τα bounties. Είτε με παρέα είτε με pubs. Σε αντίθεση το pub matchmaking στο endgame του rise είναι ο απόλυτος σαδομαζοχισμός και έχει ελάχιστη παραμετροποίηση για να βρεις ακριβώς αυτό που θες λόγω των switch limitations.

Τώρα μιλάω κυρίως για primordial malzeno, risen shagaru που απαιτούν πολλά από τον παίχτη και θα φτύσεις αίμα να το βγάλεις solo έστω και μια φορά πόσο μάλλον να τα φαρμάρεις. Αν δηλαδή τα solo extremoth/fatalis runs στο world είναι niche (τα mechanics τους είναι για party), αυτά tbh τα βρίσκω δυσκολότερα για μένα καθώς πρέπει να είσαι πιο πολύ focused για το παραμικρό λάθος ειδικά όταν γίνονται enraged. Είναι εξάλλου και τα 2 monsters που με ξενέρωσαν με το LS γιατί θεωρώ αγγαρεία κάθε φορά να με φτάνουν στα όρια για να πάρω με το ζόρι τόσα πολλά materials που χρειάζεσαι από δαύτα. Βέβαια ίσως κάνω join το meta για το lbg και εγώ και τα φαρμάρω κάποια στιγμή.😅

TLDR.

World καλύτερα visuals, πιο streamlined/western style βατό gameplay. λιγότερο grinding από το rise (αλλά και πάλι αρκετό στο endgame κυρίως λόγω decorations και Kulve materials), πολύ καλύτερο matchmaking. Φτάνεις ευκολότερα στο endgame αλλά θα το παρατήσεις και γρηγορότερα γιατί δεν θα έχει τίποτα άλλο να κάνεις tbh. Και πάλι όμως μιλάμε για άπειρο content σε σχέση με άλλα games.

Rise πολύ καλύτερο, faster και πιο deep combat, πολύ καλύτερο traversal στο map λόγω του palamute, δεν είναι game που εύκολα γίνεται cheese οπότε θα αναγκαστείς να το μάθεις, πραγματικά, πολύ απαιτητικό endgame που όμως γυρνά boomerang αφού κανείς δε θα θέλει να διακινδυνεύσει τον χρόνο που αφιερώνει με pubs ή ακόμα και φίλους που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτόν οπότε kai σολάρει με τα AI companions. Α και 2 σπαστικά (όχι δύσκολα απλά σπαστικά) story Bosses στο τέλος του HR...

Αρχίστε με το world, αν σας αρέσει πάρτε και το iceborn και μετά μόνο αν είστε πολύ ξετρελαμένοι και θέλετε γερό challenge (μιλάμε για endgame MR το LR/HR είναι αστείο και πάλι) πάτε στο rise και το sunbreak.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...