GjokerR Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 8 ώρες πριν, najinblue3 είπε εγινες mod? τερμα οι φατσουλες και τα likes 😈 και γω απ όλα αυτό ήθελα να σχολιάσω 🤣 οτι έγινε mod
Aruil Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Κοίταζα τα όπλα του Alatreon από προηγούμενα Monster Hunter. Για άλλη μία φορά το switch axe είναι ότι πιο boring υπάρχει από άποψη design. Ελπίζω να το σουλουπώσουν λίγο για το Iceborne μετά το αίσχος που ήταν το Gold Rathian.
ilos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Λίγες ώρες απέμειναν μόνο μέχρι τα memes.😁 Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2020 από ilos
ilos Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Εντάξει απλά δεν υπάρχει αυτό το fight, μιλάμε τιμωρεί όσο δε πάει τις κακές ομάδες και δίνει άπειρη ικανοποίηση όταν το βγάλεις επιτέλους με καλή ομάδα. Σαν δυσκολία θα έλεγα είναι κάπου μεταξύ απλού behemoth και extreme. Μου θυμίζει λίγο AT Xeno αν πάτε να την παίξετε όλοι μόνο melee και δεν την cheesάρετε με ranged.. Επίσης δεν έχει μπεί ακόμα ο frostfang Barioth και o Alatreon αφού βγάλετε το special assignment δεν γίνεται optional αλλά υπάρχει στα limited events. Οπότε θέλει farming, μη τον παρατήσετε γιατί δε ξέρουμε πότε θα ξαναμπεί.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Και φυσικά vid από NCHProductions. 1
Aruil Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Τόσο μεγάλη απογοήτευση αυτό το fight. Περιμέναμε τόσο καιρό για ένα τέρας που όχι μόνο είναι βαρετό στις κινήσεις του αλλά και δύσκολο χωρίς να είναι ευχάριστο. Για το πρώτο κομμάτι είναι σα να πήραν Kirin, Teostra και Velkhana να τους κάναν μία μίξη με power up και αυτό ήταν. Α δεν ήταν αρκετά ενοχλητικό για melee, οπότε είπαν να προσθέσουν και ένα instant slam attack που τόσο πολύ τους αρέσει και ένα instant disengage + fireball, γιατί απ'ότι φαίνεται το να μπορείς να αντιδράσεις σε κινήσεις των τεράτων είναι για casuals. Το dps check που έχει το fight είναι ο ορισμός του artificial difficulty και σαν παρενέργεια έχει και το απαράδεκτη συνέπεια να ακυρώνει κάμποσα όπλα καθώς δεν μπορούν να κάνουν αρκετό elemental damage για να συνεισφέρουν στο fight. Κοινώς Greatsword, Hammer, Longsword, Hunting Horn (ίσως, δεν είμαι σίγουρος γι αυτό), Lance και Gunlance είναι σε μειονεκτική θέση για αυτή τη μάχη. Και αν λάβεις υπόψιν ότι περνάς το μισό fight να κοιτάζεις τον Alatreon να κάνει βόλτες είτε στο έδαφος είτε στον αέρα δεν σε παίρνει να χάνεις dps στο 20% της μάχης που μπορείς να τον βαρέσεις. Δεν αρκεί που τα μισά melee weapons έχουν σαφές μειονέκτημα στο fight, οι κινήσεις του Alatreon είναι τόσο ξεδιάντροπα anti-melee που νομίζεις ότι οι developers το χουν βάλει σκοπό να γυρίσουν όλοι σε bowguns και bow. Πρακτικά οι μόνες κινήσεις που στοχεύουν στους ranged είναι τα beams, τα oil spits, lightning strikes και fireballs που μετά την αρχική έκρηξη βγάζουν γραμμές φωτιάς που μετά από λίγο σκάνε. Τα πρώτα δύο είναι πανεύκολο να τα αποφύγεις, ενώ τα άλλα χτυπάνε τυχαία και τους melee οπότε πρακτικά δεν μετράει στη σύγκριση. Ειδικά στις γραμμές εκρήξεων είναι πιο εύκολο να τις αποφύγεις από απόσταση γιατί έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους. Σε αντίθεση οι melee users έχουν να αποφεύγουν: Melee strikes Tail swipes Dragon explosion Ice pool Fire pool Fireball + ring of explosions Γενικά ένα πράγμα που με παραξενεύει με το game είναι ότι συνεχίζουν και βγάζουν hyper-aggressive/mobile τέρατα σα να έχουν ξεχάσει ότι το balance των όπλων που οι ίδιοι σχεδίασαν είναι βασισμένο στο τα τέρατα να σου δίνουν κάθε τόσο ανοίγματα να κάνεις ελεύθερα damage. Όταν πρέπει να κηνυγά το τέρας πέρα δώθε και όταν τελικά κάθεται ακίνητο απλά spammάρει aoe επιθέσεις πως υποτίθεται θα πάρουν το damage spike τους όπλα σαν GS/Swich Axe/Normal Gunlance και άλλα. Αν είναι όλα τα τέρατα πλέον να είναι έτσι ας αλλάξουν τα όπλα. Στα κάποια δευτερόλεπτα που θέλει ο GS user για να φορτώσει τη δυνατή του επίθεση, ο Alatreon έχει κάνει 2 γύρους την πίστα έχει σκοτώσει δύο συμπαίκτες και περιμένει να κρυώσει το τσάι του.
ilos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 10 ώρες πριν, Aruil είπε Τόσο μεγάλη απογοήτευση αυτό το fight. Περιμέναμε τόσο καιρό για ένα τέρας που όχι μόνο είναι βαρετό στις κινήσεις του αλλά και δύσκολο χωρίς να είναι ευχάριστο. Για το πρώτο κομμάτι είναι σα να πήραν Kirin, Teostra και Velkhana να τους κάναν μία μίξη με power up και αυτό ήταν. Α δεν ήταν αρκετά ενοχλητικό για melee, οπότε είπαν να προσθέσουν και ένα instant slam attack που τόσο πολύ τους αρέσει και ένα instant disengage + fireball, γιατί απ'ότι φαίνεται το να μπορείς να αντιδράσεις σε κινήσεις των τεράτων είναι για casuals. Το dps check που έχει το fight είναι ο ορισμός του artificial difficulty και σαν παρενέργεια έχει και το απαράδεκτη συνέπεια να ακυρώνει κάμποσα όπλα καθώς δεν μπορούν να κάνουν αρκετό elemental damage για να συνεισφέρουν στο fight. Κοινώς Greatsword, Hammer, Longsword, Hunting Horn (ίσως, δεν είμαι σίγουρος γι αυτό), Lance και Gunlance είναι σε μειονεκτική θέση για αυτή τη μάχη. Και αν λάβεις υπόψιν ότι περνάς το μισό fight να κοιτάζεις τον Alatreon να κάνει βόλτες είτε στο έδαφος είτε στον αέρα δεν σε παίρνει να χάνεις dps στο 20% της μάχης που μπορείς να τον βαρέσεις. Δεν αρκεί που τα μισά melee weapons έχουν σαφές μειονέκτημα στο fight, οι κινήσεις του Alatreon είναι τόσο ξεδιάντροπα anti-melee που νομίζεις ότι οι developers το χουν βάλει σκοπό να γυρίσουν όλοι σε bowguns και bow. Πρακτικά οι μόνες κινήσεις που στοχεύουν στους ranged είναι τα beams, τα oil spits, lightning strikes και fireballs που μετά την αρχική έκρηξη βγάζουν γραμμές φωτιάς που μετά από λίγο σκάνε. Τα πρώτα δύο είναι πανεύκολο να τα αποφύγεις, ενώ τα άλλα χτυπάνε τυχαία και τους melee οπότε πρακτικά δεν μετράει στη σύγκριση. Ειδικά στις γραμμές εκρήξεων είναι πιο εύκολο να τις αποφύγεις από απόσταση γιατί έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους. Σε αντίθεση οι melee users έχουν να αποφεύγουν: Melee strikes Tail swipes Dragon explosion Ice pool Fire pool Fireball + ring of explosions Γενικά ένα πράγμα που με παραξενεύει με το game είναι ότι συνεχίζουν και βγάζουν hyper-aggressive/mobile τέρατα σα να έχουν ξεχάσει ότι το balance των όπλων που οι ίδιοι σχεδίασαν είναι βασισμένο στο τα τέρατα να σου δίνουν κάθε τόσο ανοίγματα να κάνεις ελεύθερα damage. Όταν πρέπει να κηνυγά το τέρας πέρα δώθε και όταν τελικά κάθεται ακίνητο απλά spammάρει aoe επιθέσεις πως υποτίθεται θα πάρουν το damage spike τους όπλα σαν GS/Swich Axe/Normal Gunlance και άλλα. Αν είναι όλα τα τέρατα πλέον να είναι έτσι ας αλλάξουν τα όπλα. Στα κάποια δευτερόλεπτα που θέλει ο GS user για να φορτώσει τη δυνατή του επίθεση, ο Alatreon έχει κάνει 2 γύρους την πίστα έχει σκοτώσει δύο συμπαίκτες και περιμένει να κρυώσει το τσάι του. Σταμάτα γκρινιάρη.😁 Ρε συ πoιο long sword, όταν το βγάλαμε μαζί πρώτη φορά χτες αν θυμάσαι 2 long sword είχαμε στην team εγώ healer (sns) και εσύ swagaxe. Και εγώ την πρώτη φορά που το έβγαλα με pubs 2 ls και 2 DBs είμασταν. Τα raw και status ls είναι εκτός εικόνας, τα άλλα μια χαρά είναι. Tbh αν το δοκιμάσω ξανά solo ή ls ή sns θα τον παίξω γιατί το commitment με demon dance στις DBs είναι τέζα yolo. Btw το hh για healer + spin2win elemental attacks είναι strong και αυτό, μια χαρά βγαίνει ίσως και solo ακόμα. Ναι τα ranged είναι strong και safe, αν θες παίζεις. Εμένα επειδή μου αρέσει το fight σε σχέση με safi/mr kulve και δε χρειάζεται να τον φαρμάρουμε και κάργα με τόσο σαπίλα armor και απλά okish όπλα θα συνεχίσω να τον παίζω με melee. Ειδικά με sns είναι απόλαυση. Και elemental swag axe και charge blade (αν παίζεις με savage axe) μια χαρά strong είναι. IG είναι okish πάλι αν έχεις κάποια kjarr και βοηθάς και με mounts. Solo Gunlance δε βγαίνει σίγουρα με τίποτα, και αν δεν είσαι speedrunner level δε βγαίνει μάλλον ούτε με GS/Hammer/Lance. Και προφανώς ούτε με stickies/normal/spread/pierce ammo. Αλλά ναι τα υπόλοιπα που ανέφερες δε παίζεις μαζί τους εκτός αν είσαι μαζοχιστής. Όχι ότι δε γίνεται αν tryhardάρουν όλοι οι άλλοι τέζα, αλλά δεν είμαι fan της ιδέας και εγώ. Να έχεις δηλαδή ένα team member που ξέρεις εξαρχής ότι θα συνεισφέρει από ελάχιστα ως τίποτα για να γλιτώσεις το dps check. Όσο αναφορά το moveset ναι έπαιξε κάργα copy pasta από τα άλλα elemental elders (ή και από κάτι scarred κλπ). Αλλά πιστεύω αυτό είναι και το concept του black dragon. He has mastered all elements (and control+c).😁 Και για μένα το χειρότερο είναι το rng του στο flying phase, όταν κόβει περατζάδες από την μία άκρη του map στην άλλη. Και δεν υπάρχει και σοβαρό counter tbh. Αν είναι enraged (που είναι το πιο πιθανό) δε τρώει flinch shot και άντε να του κάνεις ένα flash για να τον ρίξεις για 1 sec και να ξαναφύγει. Κάποια όπλα μπορεί να κάνουν σε κάποιες φάσεις λίγο reach ψηλά, αλλά τις περισσότερες φορές σπαμάρεις clutch claw Και παρακαλάς να μη φας hit. Tbh καλύτερα να έρχεται συνέχεια πάνω σου και να κάνει dunks στην flying phase παρά αυτό. Γιατί βλέπεις το escaton να αχνοφαίνεται στον ορίζοντα από την έλειψη dps.😇 Λοιπόν τώρα σοβαρέψου και stay focused, πρέπει να ποστάρουμε duo run εδώ θα μας κράξουν για casuals.😁 Αλλιώς you know the drill... 😁
ilos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Μέχρι ο jinjinx να κάνει phase change με την bipolar disorder του, this is good explanation. TLDR διαλέξτε το αντίθετο element από αυτό που ξεκινά το event της ημέρας (αλλάζουν κάθε μέρα). Αν είναι ice->fire, αν είναι fire->ice. Όταν πάει στη dragon phase του επικεντρωθείτε σε damage στα horns. Αυτό κυρίως θα το πετύχετε αν τον κάνετε flinch shot και wallbang σε κάποιο από τα βράχια (δε γίνεται δυστυχώς στην άκρη του map). Αν δε μπορέσετε να τα σπάσετε τότε πολύ σημαντικό (αν επιζήσετε από το escaton), στο επόμενο dragon phase να ΜΗΝ πάτε για τα horns. Γιατί θέλετε να ξανακάνει switch στο καλό σας element. Μια άλλη strat είναι να πάτε όλοι dragon και να ελπίζετε να υπερκαλύψετε έτσι το χαμένο dps από ice/fire phase στο dragon phase. Δε ξέρω ακόμα τι γίνετε με τα lightning/water αν κάποιος έχει ακριβή στοιχεία ας ποστάρει. Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2020 από ilos
Aruil Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Εγώ είδα αυτό το βίντεο χθες πριν πέσω για ύπνο και αν ισχύουν αυτά που λέει η τρολιά αυτού του boss είναι σε άλλο level. Σε περίπτωση που κάποιος βαριέται να το δει ή δεν αντέχει την προφορά, ο Alatreon έχει χάλια elemental hitzones, που σημαίνει ότι σε αναγκάζουν να βάλεις elemental damage για να μη φύγεις μονόχιτος και κάνεις και χάλια damage. 1
Virus200 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δύσκολος για melee weapons? Ώρα να μπω μέσα με τα Dbs μου.. 💪
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Moderators Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Κυρίως δύσκολος για slow melee weapons.
ilos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 3 ώρες πριν, Aruil είπε Εγώ είδα αυτό το βίντεο χθες πριν πέσω για ύπνο και αν ισχύουν αυτά που λέει η τρολιά αυτού του boss είναι σε άλλο level. Σε περίπτωση που κάποιος βαριέται να το δει ή δεν αντέχει την προφορά, ο Alatreon έχει χάλια elemental hitzones, που σημαίνει ότι σε αναγκάζουν να βάλεις elemental damage για να μη φύγεις μονόχιτος και κάνεις και χάλια damage. Οκ Dawn ξεκινά ice phase οπότε παίζουμε fire, Evening ξεκινά fire phase οπότε παίζουμε ice. Τώρα το δύσκολο part είναι να το θυμάμαι. Άτιμο alzheimer..😁
Aruil Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 2 minutes ago, ilos said: Οκ Dawn ξεκινά ice phase οπότε παίζουμε fire, Evening ξεκινά fire phase οπότε παίζουμε ice. Τώρα το δύσκολο part είναι να το θυμάμαι. Άτιμο alzheimer..😁 Ναι, αλλά αν το πας έτσι είναι απολύτως απαραίτητο να σπάσεις horn. Αλλιώς, έχεις πρόβλημα όταν κάνει switch.
ilos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Aruil είπε Ναι, αλλά αν το πας έτσι είναι απολύτως απαραίτητο να σπάσεις horn. Αλλιώς, έχεις πρόβλημα όταν κάνει switch. Ναι για solo μιλάμε. Πάντα πάω για horns γιατί αλλιώς είναι 2 carts. 1 που θα αυτοκτονήσω επίτηδες για να αλλάξω στο camp, και ένα που μετά μπορεί να μη προλάβω να πιάσω το dps check στο escaton.😁 Είναι χαζομάρα που απαγορεύει τα farcaster δια ροπάλου για όσους θέλουμε να τον βγάλουμε και solo. Θα έπρεπε να είναι όπως με τους άλλους elders, να στα κόβει στο escaton μόνο. Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2020 από ilos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα