Προς το περιεχόμενο

Monster Hunter World


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 451
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ilos είπε

w8 4 9/1/2020 simulator 😁

φαρμαρε οσο μπορεις τα τιερ3 gems, αν παιζεις hbg spread/pierce asap

αν δεν παιζεις, trust me, θα παιξεις😛

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, najinblue3 είπε

φαρμαρε οσο μπορεις τα τιερ3 gems, αν παιζεις hbg spread/pierce asap

αν δεν παιζεις, trust me, θα παιξεις😛

Bro είμαι στο pc, δεν υπάρχει deco που να μην έχω καμιά 70ρια.😂

Τώρα το κλασικό hbg spread που χρησιμοποιούμε όλοι στο vanilla από kulve, δε θα είναι obsolete με το που πάω Master Rank? Για τα νέα spread hbgs δε το λες?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ilos είπε

Bro είμαι στο pc, δεν υπάρχει deco που να μην έχω καμιά 70ρια.😂

Τώρα το κλασικό hbg spread που χρησιμοποιούμε όλοι στο vanilla από kulve, δε θα είναι obsolete με το που πάω Master Rank? Για τα νέα spread hbgs δε το λες?

Εγω δεν εχω ουτε ενα -_-

Οχι δε θα παιξεις kulve σε master rank. Μιλαω για το Zinogre hbg, ειναι το νεο "meta" σε speed clear αν εισα gunner. Εκτος απο το "meta", τα bowguns γενικα ειναι απολαυση τωρα, ειδικα τα pierce που τα buffaρανε. Εγω δεν επαιζα ποτε gun, αλλα πλεον παιζω αρκετα αφου ειναι τερμα fun 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, najinblue3 είπε

Εγω δεν εχω ουτε ενα -_-

Οχι δε θα παιξεις kulve σε master rank. Μιλαω για το Zinogre hbg, ειναι το νεο "meta" σε speed clear αν εισα gunner. Εκτος απο το "meta", τα bowguns γενικα ειναι απολαυση τωρα, ειδικα τα pierce που τα buffaρανε. Εγω δεν επαιζα ποτε gun, αλλα πλεον παιζω αρκετα αφου ειναι τερμα fun 

Pierce build μια φορά είχα φτιάξει και suckarέ όσο δε πάει.😁 Γενικά στο vanilla : Cluster>>>>Spread hbg > κάποια elemental autofire lbgs σε συγκεκριμένα monsters (πχ kulve, kirin, kushala κλπ)> slicing ammo επίσης για kulve κλπ > κάποια techy sticky ko builds > normal 2 autofire lbg, Βασικά μόνο τα cluster είναι σπασμένα όσο δε πάει με glass canon/xeno buff build και rocksteady+health booster και τη κλασική τσατσιά με craft όσο βαράς ή κάνεις reload. αν και τα archtempered και ο extremoth θέλουν και τέχνη για να τσιζαριστούν έτσι.

Bow επίσης strong αλλά δεν έχω παίξει ποτέ είμαι άσχετος (feel free to throw stones at me).😁

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ilos είπε

Pierce build μια φορά είχα φτιάξει και suckarέ όσο δε πάει.😁 Γενικά στο vanilla : Cluster>>>>Spread hbg > κάποια elemental autofire lbgs σε συγκεκριμένα monsters (πχ kulve, kirin, kushala κλπ)> slicing ammo επίσης για kulve κλπ > κάποια techy sticky ko builds > normal 2 autofire lbg, Βασικά μόνο τα cluster είναι σπασμένα όσο δε πάει με glass canon/xeno buff build και rocksteady+health booster και τη κλασική τσατσιά με craft όσο βαράς ή κάνεις reload. αν και τα archtempered και ο extremoth θέλουν και τέχνη για να τσιζαριστούν έτσι.

Bow επίσης strong αλλά δεν έχω παίξει ποτέ είμαι άσχετος (feel free to throw stones at me).😁

Ναι το deviljho hbg ηταν σπασμενο, εχω 2λεπτο nergigante το γρηγοροτερο μου run xD

Στο iceborne elemental is king, κ το bow ειναι τερμα op. Eγω αλλαξα αποκλειστια σε swagaxe, με τα νεα moves ειναι απιστευτο

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, najinblue3 είπε

Ναι το deviljho hbg ηταν σπασμενο, εχω 2λεπτο nergigante το γρηγοροτερο μου run xD

Στο iceborne elemental is king, κ το bow ειναι τερμα op. Eγω αλλαξα αποκλειστια σε swagaxe, με τα νεα moves ειναι απιστευτο

Το hunting horn έχω ακούσει πήρε τρελό buff. Ίσως κάτσω να το μάθω επιτέλους, τόσο καιρό το είχα αναβάλλει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ας βγάλω και εγώ το άχτι μου εδώ, μιας και έχω παίξει αρκετά τις τελευταίες δύο βδομάδες.

Αν και μου αρέσει πολύ σαν παιχνίδι, υπάρχουν δύο τρία πραγματάκια που με ενοχλούν απίστευτα, σε σημείο που αν με ρώταγες αν το προτείνω ή όχι δεν είμαι σίγουρος τι θα απαντούσα.

Αρχικά μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα του gameplay, αν και θεωρώ λίγο σπαστικό το γεγονός ότι πρέπεινα λιώσεις για να μαζέψεις κάνα decoration της προκοπής. Υπάρχει τόση σαβούρα απλά για να υπάρχει (ίσως και για να μειώσει τα drop rates σε αυτά που έχουν πραγματικά σημασία). Τα fights είναι απολαυστικά, παίρνουν ώρα και όταν καταφέρεις και μάθεις κάπως το τέρας που πολεμάς η ευχαριστήση που αντλείς από τη μάχη είναι απίστευτη.

Γενικά πιστεύω έχει γίνει απαράδεκτα κακή δουλειά στα όπλα, τόσο από άποψη balancing όσο και από το πόσο ενδιαφέρον είναι ένα όπλο στο να παίζεις. Θα λειτουργούσε αν η λογική ήταν του να έχεις διαφορετικό όπλο για διαφορετικές περιπτώσεις, αλλά αυτό θέλει τόσο επένδυση σε χρόνο και προσπάθεια που δεν είναι πρακτικό να το ζητάς, εκτός και αν είναι το μόνο παιχνίδι που παίζεις. Για να εξηγήσω τι εννοώ ας πάρουμε το insect glaive, το όπλο με το οποίο ξεκίνησα. Το Kinsect είναι περιτό busywork. Ναι τρελένομαι να ξεκινάω κάθε fight προσπαθώντας να πάρω τα buffs μου ενώ το τέρας τρέχει πέρα δώθε απλά για να πλησιάσω (και ούτε καν) το damage που θα μπορούσα να κάνω με άλλα όπλα. Το κύριο mechanic του όπλου, το aerial combat, είναι τόσο undertuned που είναι προτιμότερο να παραμένεις στο έδαφος. Enjoy pressing Y, Y, B forever I guess.

Ύστερα είναι το switch axe, το όπλο που αποφάσισα να πιάσω αφού βαρέθηκα το insect glaive. Απίστευτη βελτιώση όσο αναφορά τον τρόπο παιχνιδιού, νιώθω ότι έχω πράγματα να κάνω πέρα από το ίδιο combo ξανά και ξανά. Αλλά, από την άλλη έχει και αυτό προβλήματα στην αποτελεσματικότητα του. Καταλαβαίνω ότι το axe form είναι εκεί για να ανεβάζεις το meter, αλλά παραείναι αδύνατο και cumbersome για αυτό που κάνει. Πέφτει στην παγίδα δηλαδή του πρέπει να είσαι χάλιας για λίγο για να ανέβεις στο average για ένα χρονικό διάστημα και λαμβάνοντας υπόψιν την παντελή έλλειψη οποιασδήποτε αμυντικής κίνησης θα έπρεπε σίγουρα να είναι πιο ψηλά στο damage.

Στα περισσότερα παιχνίδια ο ranged χαρακτήρας πρέπει να θυσιάσει κάτι για την ασφάλεια που νιώθει με το να είναι μακρυά από τις επιθέσεις των τεράτων. Αυτό δεν ισχύει εδώ καθώς όχι μόνο έχεις την ασφάλεια του να βαράς από μακρυά αλλά κάνεις και το μεγαλύτερο damage στο παιχνίδι και είσαι και από τους καλύτερους στο να βάζεις status effects.

Τα monsters σε γενικές γραμμές είναι πολύ ωραία με ελάχιστες εξαιρέσεις με επιθέσεις που δεν γίνονται και τόσο καλά telegraph. Το "charge" teostra/lunastra είναι απλά bullshit και ακόμα και αν μπορείς να το αποφύγεις είναι εκνευριστικό. Μοιάζει απλά σαν να τρέχει αλλά έχει hitbox, στρίβει υπερβολικά εύκολα και γενικά ακόμα και οπτικά μοιάζει γελοίο. Λατρεύω σαν fights nergigante, xeno'jiva και πολλά άλλα, αλλά έχει μερικά που απλά σε κάνουν να σκεφτέσαι τι πίναν όταν τα σχεδίαζαν.

Αυτά μου έρχονται αυτή την στιγμή, οπότε rant over.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Aruil είπε

Ας βγάλω και εγώ το άχτι μου εδώ, μιας και έχω παίξει αρκετά τις τελευταίες δύο βδομάδες.

Αν και μου αρέσει πολύ σαν παιχνίδι, υπάρχουν δύο τρία πραγματάκια που με ενοχλούν απίστευτα, σε σημείο που αν με ρώταγες αν το προτείνω ή όχι δεν είμαι σίγουρος τι θα απαντούσα.

Αρχικά μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα του gameplay, αν και θεωρώ λίγο σπαστικό το γεγονός ότι πρέπεινα λιώσεις για να μαζέψεις κάνα decoration της προκοπής. Υπάρχει τόση σαβούρα απλά για να υπάρχει (ίσως και για να μειώσει τα drop rates σε αυτά που έχουν πραγματικά σημασία). Τα fights είναι απολαυστικά, παίρνουν ώρα και όταν καταφέρεις και μάθεις κάπως το τέρας που πολεμάς η ευχαριστήση που αντλείς από τη μάχη είναι απίστευτη.

Γενικά πιστεύω έχει γίνει απαράδεκτα κακή δουλειά στα όπλα, τόσο από άποψη balancing όσο και από το πόσο ενδιαφέρον είναι ένα όπλο στο να παίζεις. Θα λειτουργούσε αν η λογική ήταν του να έχεις διαφορετικό όπλο για διαφορετικές περιπτώσεις, αλλά αυτό θέλει τόσο επένδυση σε χρόνο και προσπάθεια που δεν είναι πρακτικό να το ζητάς, εκτός και αν είναι το μόνο παιχνίδι που παίζεις. Για να εξηγήσω τι εννοώ ας πάρουμε το insect glaive, το όπλο με το οποίο ξεκίνησα. Το Kinsect είναι περιτό busywork. Ναι τρελένομαι να ξεκινάω κάθε fight προσπαθώντας να πάρω τα buffs μου ενώ το τέρας τρέχει πέρα δώθε απλά για να πλησιάσω (και ούτε καν) το damage που θα μπορούσα να κάνω με άλλα όπλα. Το κύριο mechanic του όπλου, το aerial combat, είναι τόσο undertuned που είναι προτιμότερο να παραμένεις στο έδαφος. Enjoy pressing Y, Y, B forever I guess.

Ύστερα είναι το switch axe, το όπλο που αποφάσισα να πιάσω αφού βαρέθηκα το insect glaive. Απίστευτη βελτιώση όσο αναφορά τον τρόπο παιχνιδιού, νιώθω ότι έχω πράγματα να κάνω πέρα από το ίδιο combo ξανά και ξανά. Αλλά, από την άλλη έχει και αυτό προβλήματα στην αποτελεσματικότητα του. Καταλαβαίνω ότι το axe form είναι εκεί για να ανεβάζεις το meter, αλλά παραείναι αδύνατο και cumbersome για αυτό που κάνει. Πέφτει στην παγίδα δηλαδή του πρέπει να είσαι χάλιας για λίγο για να ανέβεις στο average για ένα χρονικό διάστημα και λαμβάνοντας υπόψιν την παντελή έλλειψη οποιασδήποτε αμυντικής κίνησης θα έπρεπε σίγουρα να είναι πιο ψηλά στο damage.

Στα περισσότερα παιχνίδια ο ranged χαρακτήρας πρέπει να θυσιάσει κάτι για την ασφάλεια που νιώθει με το να είναι μακρυά από τις επιθέσεις των τεράτων. Αυτό δεν ισχύει εδώ καθώς όχι μόνο έχεις την ασφάλεια του να βαράς από μακρυά αλλά κάνεις και το μεγαλύτερο damage στο παιχνίδι και είσαι και από τους καλύτερους στο να βάζεις status effects.

Τα monsters σε γενικές γραμμές είναι πολύ ωραία με ελάχιστες εξαιρέσεις με επιθέσεις που δεν γίνονται και τόσο καλά telegraph. Το "charge" teostra/lunastra είναι απλά bullshit και ακόμα και αν μπορείς να το αποφύγεις είναι εκνευριστικό. Μοιάζει απλά σαν να τρέχει αλλά έχει hitbox, στρίβει υπερβολικά εύκολα και γενικά ακόμα και οπτικά μοιάζει γελοίο. Λατρεύω σαν fights nergigante, xeno'jiva και πολλά άλλα, αλλά έχει μερικά που απλά σε κάνουν να σκεφτέσαι τι πίναν όταν τα σχεδίαζαν.

Αυτά μου έρχονται αυτή την στιγμή, οπότε rant over.

Λοιπόν χαίρομαι που γνωρίζω και άλλους hunters. Ας τα πάρουμε ένα ένα.

Καταρχάς επειδή και εγώ ξεκίνησα με insect glaive (με ιντρίγκαρε το aerial spam/cheese potential σαν nab 😂), είναι από τα πιο safe melee όπλα που υπάρχουν πίσω μόνο από το lance. Σε dps και attack animation values είναι και καλύτερα από το lance κιόλας. Αυτό που θέλανε να κάνουν με την glaive πιστεύω είναι να δημιουργήσουν έναν versatile χαρακτήρα που να είναι σε θέση και να μπορεί να επιφέρει status effects (αν και όχι τόσο αποδοτικά όσο τα ranged και τα dual blades), να κάνει εύκολα mounts οποιοδήποτε τέρας ακόμα και azure rathalos κλπ που μένουν αιώνες στον αέρα και να έχει και ok-ish ground damage. Αυτό που κατάφεραν τελικά είναι ένα op safe weapon για το vanilla game (ειδικά το paraglaive) και ένα ειδικού σκοπού για το endgame (κυρίως για AT Lunastra άντε και behemoth για infinite mount κλπ). Όσο για το kinsect βοηθάει λίγο μη το αφορίζεις, αφού κάνεις τα buffs κάνε spray και άστο να βαράει. Όταν ξαναγεμίσει stamina ξανά στείλε το αν είσαι μακριά πχ από το τέρας.  Εννοείται διαλέγεις pseudocath με blast element. Πολύ καλό και το dragon soul από το final fantasy event.

Για το balancing, ισχύει. Κάθε νέο event, αντί να εξισορροπήσει κάπως τα πράγματα απλά βγάζει ακόμα πιο op stuff να γίνονται νέο meta και τελικά να έχεις νέα builds, αλλά μηδενικό build diversity στο community γιατί όλοι θα κάνουν migrate στα νέα op builds. Κλασικό παράδειγμα που όλα τα diablos charge blade builds πήγαν σε kjarr ice ή τα deviljho great swords σε wyvern ignition κλπ. Παίζει πολύ ρόλο το πόσο op ήταν τα elementless builds στο vanilla για αυτό νομίζω. Αν δε σε νοιάζει το efficiency, μπορείς να αντισταθείς και να παίξεις και πάλι ότι γουστάρεις για χαβαλέ αλλά χρόνους δε θα κάνεις τύπου sub 2 minutes άνετα όπως με dark devourer cluster spam πχ. Δυστυχώς αυτή η μόδα συνεχίζεται και στο icebourne από ότι κατάλαβα. Είναι κάτι που θα πρέπει να το αποδεχθείς τελικά.

Για το swag axe δεν είμαι ειδικός, το βρίσκω πολύ σπαστικό να κάνω διαχείριση του stamina στα 2 modes και ότι κάνω με το SA το κάνω ήδη με το charged blade πιο αποδοτικά και πιο safe. Θα έπρεπε τουλάχιστον να δώσουν guard points όταν αλλάζεις weapon mode στο SA για να μου κάνει κλικ προσωπικά. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχει περισσότερο damage, αλλά δε το λες και weak. Weak είναι πχ το lance γιατί είναι τέρμα safe και το hunting horn σε σχέση με το hammer αλλά προσφέρει τα buffs στην ομάδα που μερικά από αυτά είναι op.

Στους ranged μαζί σου. Παίζω cb at xeno και με ranged group νιώθω ότι δε προσφέρω τίποτα και με κάνουν carry και πάλι κάνουμε 5λεπτό-6λέπτό lol και παίζω με all mellee group και  ευχαριστιέμαι fight (όσο δε τρολάρει πετώντας μια ώρα) παρόλο που στο τέλος συνήθως failάρουν οι τύποι.😂 Ειδικά kulve σταμάτησα να παίζω γιατί είχα σιχαθεί να φαρμάρω με το lbg.

Το "πίσω" hitbox στα charge monsters είναι τραγικό, γενικά προσπάθησε να κάθεσαι πιο πολύ στο πλάι παρά πίσω και ίσως γλιτώσεις κάποια cheap hits. Behemoth (όχι ο extreme), at nergi και at xeno είναι και μένα τα αγαπημένα μου fights. Αν και το αγαπημένο μου event είναι του geralt μακράν.

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, ilos said:

Λοιπόν χαίρομαι που γνωρίζω και άλλους hunters. Ας τα πάρουμε ένα ένα.

Καταρχάς επειδή και εγώ ξεκίνησα με insect glaive (με ιντρίγκαρε το aerial spam/cheese potential σαν nab 😂), είναι από τα πιο safe melee όπλα που υπάρχουν πίσω μόνο από το lance. Σε dps και attack animation values είναι και καλύτερα από το lance κιόλας. Αυτό που θέλανε να κάνουν με την glaive πιστεύω είναι να δημιουργήσουν έναν versatile χαρακτήρα που να είναι σε θέση και να μπορεί να επιφέρει status effects (αν και όχι τόσο αποδοτικά όσο τα ranged και τα dual blades), να κάνει εύκολα mounts οποιοδήποτε τέρας ακόμα και azure rathalos κλπ που μένουν αιώνες στον αέρα και να έχει και ok-ish ground damage. Αυτό που κατάφεραν τελικά είναι ένα op safe weapon για το vanilla game (ειδικά το paraglaive) και ένα ειδικού σκοπού για το endgame (κυρίως για AT Lunastra άντε και behemoth για infinite mount κλπ). Όσο για το kinsect βοηθάει λίγο μη το αφορίζεις, αφού κάνεις τα buffs κάνε spray και άστo να βαράει. Όταν ξαναγεμίσει stamina ξανά στείλε το αν είσαι μακρια πχ από το τέρας.  Εννοείται διαλέγεις pseudocath με blast element. Πολύ καλό και το dragon soul από το final fantasy event.

Για το balancing, ισχύει. Κάθε νέο event, αντί να εξισορροπήσει κάπως τα πράγματα απλά βγάζει ακόμα πιο op stuff να γίνονται νέο meta και τελικά να έχεις νέα builds, αλλά μηδενικό build diversity στο community γιατί όλοι θα κάνουν migrate στα νέα op builds. Κλασικό παράδειγμα που όλα τα diablos charge blade builds πήγαν σε kjarr ice ή τα deviljho great swords σε wyvern ignition κλπ. Παίζει πολύ ρόλο το πόσο op ήταν τα elementless builds στο vanilla για αυτό νομίζω. Αν δε σε νοιάζει το efficiency, μπορείς να αντισταθείς και να παίξεις και πάλι ότι γουστάρεις για χαβαλέ αλλά χρόνους δε θα κάνεις τύπου sub 2 minutes άνετα όπως με dark devourer cluster spam πχ. Δυστυχώς αυτή η μόδα συνεχίζεται και στο icebourne από ότι κατάλαβα. Είναι κάτι που θα πρέπει να το αποδεχθείς τελικά.

Για το swag axe δεν είμαι ειδικός, το βρίσκω πολύ σπαστικό να κάνω διαχείριση του stamina στα 2 modes και ότι κάνω με το SA το κάνω ήδη με το charged blade πιο αποδοτικά και πιο safe. Θα έπρεπε τουλάχιστον να δώσουν guard points όταν αλλάζεις weapon mode στο SA για να μου κάνει κλικ προσωπικά. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχει περισσότερο damage, αλλά δε το λες και weak. Weak είναι πχ το lance γιατί είναι τέρμα safe και το hunting horn σε σχέση με το hammer αλλά προσφέρει τα buffs στην ομάδα που μερικά από αυτά είναι op.

Στους ranged μαζί σου. Παίζω cb at xeno και με ranged group νιώθω ότι δε προσφέρω τίποτα και με κάνουν carry και πάλι κάνουμε 5λεπτό-6λέπτό lol και παίζω με all mellee group και  ευχαριστιέμαι fight (όσο δε τρολάρει πετόντας μια ώρα) παρόλο που στο τέλος συνήθως failάρουν οι τύποι.😂 Ειδικά kulve ΄σταμάτησα να παίζω γιατί είχα σιχαθεί να φορμάρω με το lbg.

Το "πίσω" hitbox στα charge monsters είναι τραγικό, γενικά προσπάθησε να κάθεσαι πιο πολύ στο πλάϊ παρά πίσω και ίσως γλιτώσεις κάποια cheap hits. Behemoth (όχι ο extreme), at nergi και at xeno είναι και μένα τα αγαπημένα μου fights. Αν και το αγαπημένο μου event είναι του geralt μακράν.

Ναι αυτό ξέχασα να το θίξω, δηλαδή το πόσο "set in stone" είναι το μέτα (cough cough Drachen).

Το πρόβλημα μου με το insect glaive δεν είναι τόσο το damage που κάνει όσο το ότι είναι εξαιρετικά βαρετό σε σύγκριση με άλλα weapons. Ισχύει ότι είναι πολύ safe όπλο, αλλά και το longsword π.χ. το θεωρώ πολύ safe όπλο και μεταξύ τους είναι ξεκάθαρα το καλύτερο όπλο, τόσο σε ποικιλία gameplay όσο και σε δύναμη. Το insect glaive έχει τρομερή πλάκα να παίζεις (όπως είχα δει ένα comment, Meme Hunter Wuxia), αλλά με έχασε όσο πέρναγε ο καιρός. Σε airborne αντιπάλους βολεύει αρκετά ισχύει και σε Lunastra συγκεκριμένα είναι πολύ καλό, λόγω wing weakpoint αλλά στα υπόλοιπα... meh. Γύρισα στο swag axe, όπως το λες, και φχαριστιέμαι hits. Ειδικά όταν γυρίζει στο sword mode κόβεις φέτες και δεν τρως και bounce.

To kinsect δεν με πειράζει, απλά μου φαίνεται περιττό το όλο buff maintenance που πρέπει να κάνεις. Πιστεύω θα βοηθούσε αν μπορούσες να κάνεις renew τα buffs πριν τελείωσει το duration.

Ισχύει ότι το Charge Blade είναι Switch Axe but better, αλλά απ΄ότι έχω δει από patch notes του Iceborne τρώει τρομερά buffs εκεί και αφού μου αρέσει ο τρόπος που παίζει είπα να το μάθω. Σίγουρα δεν κάνει λίγο damage, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν πόσο unsafe είναι θα μπορούσε να κάνει περισσότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Aruil είπε

Ισχύει ότι το Charge Blade είναι Switch Axe but better, αλλά απ΄ότι έχω δει από patch notes του Iceborne τρώει τρομερά buffs εκεί και αφού μου αρέσει ο τρόπος που παίζει είπα να το μάθω. Σίγουρα δεν κάνει λίγο damage, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν πόσο unsafe είναι θα μπορούσε να κάνει περισσότερο.

To swagaxe πλεον ειναι op af αλλα δεν πας κουτουρου, ειναι παλι το πιο unsafe weap απλα αλλαξανε το axe mechanic. To προβλημα σου με τα decos δεν το καταλαβαινω. Τι θα ηθελες να παρεις τα καλυτερα σε 10 ωρες? Δε γινεται αυτο στα Monster Hunter και πρεπει να ξοδεψεις εκατονταδες η και χιλιαδες ωρες να τα μαζεψεις.

Επισης μιλας για balance. Tα οπλα ειναι τερμα balanced, δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο. Αναλογα το monster παιρνεις το καλυτερο. Και τα 14 ειναι το ιδιο και το αυτο, αν φυσικα ξερεις να παιζεις με το καθε weap. Oι ranged ειναι safe αλλα τα speed clears δε τα κανουν τα ranged ποτε. Συνηθως θυσιαζεις το γρηγορο run για πιο safe. 

Δημοσ.
9 minutes ago, najinblue3 said:

To swagaxe πλεον ειναι op af αλλα δεν πας κουτουρου, ειναι παλι το πιο unsafe weap απλα αλλαξανε το axe mechanic. To προβλημα σου με τα decos δεν το καταλαβαινω. Τι θα ηθελες να παρεις τα καλυτερα σε 10 ωρες? Δε γινεται αυτο στα Monster Hunter και πρεπει να ξοδεψεις εκατονταδες η και χιλιαδες ωρες να τα μαζεψεις.

Επισης μιλας για balance. Tα οπλα ειναι τερμα balanced, δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο. Αναλογα το monster παιρνεις το καλυτερο. Και τα 14 ειναι το ιδιο και το αυτο, αν φυσικα ξερεις να παιζεις με το καθε weap. Oι ranged ειναι safe αλλα τα speed clears δε τα κανουν τα ranged ποτε. Συνηθως θυσιαζεις το γρηγορο run για πιο safe. 

Ναι ξέρω για τις αλλαγές του switch axe στο iceborn, στο base game είναι ξεκάθαρα χειρότερο. Το γεγονός ότι χρειάστηκε τόσα buffs στο Iceborn είναι σαφής ένδειξη ότι δεν υπάρχει και τρομερό balance στα weapons. Φαίνεται και από speed runs του base game που έχει τριπλάσιους χρόνους από  HBG, Bow και GS. Τα decos είναι too much grind για τον λόγο ότι όταν φαρμάρεις για αυτά δεν φαρμάρεις για οτιδήποτε άλλο. Όταν έκανα Meph runs για να πάρω gear για κάποιον χαρακτήρα μου στο Diablo 2, ακόμα και να μη μου έπεφτε αυτό που ήθελα, πέφταν ένα σωρό άλλα πράγματα που μπορούσα να χρησιμοποιήσω σε αυτόν ή σε άλλον. Όταν φαρμάρω τον Papa Jagras το μόνο που μου πέφτει είναι σκουπίδια decorations που η μόνη πιθανότητα να χρησιμοποιήσω είναι για meme builds.

Με εξαίρεση το LBG τα ranged weapons είναι σχεδόν παντού στο τοπ 3 σε clear times. Ένα random video που βρήκα με search βάζει πρώτο το GS, 2o ΗΒG και τρίτο Bow. Και σαν comment αυτού που έκανε το βίντεο: " This is video isn't meant to tell you which weapon type to play with, when we speedrun MHW we never even compare our times across weapon types. This was just inform the community that in MHW there is no weapon balance, and some weapons are just miles ahead better than others in literally every situation. "

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...