Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Για μη αυθεντική εξάτμιση για συμβατικό αυτοκίνητο, μπορείς να βάλεις και με 300-800 ευρώ, αλλά εκεί μιλάμε για πολύ μειωμένο χρόνο ζωής σε σχέση με την αυθεντική. 

Γιατι να εχει μειωμενο χρονο ζωης μια after market εξατμηση σε σχεση με τη γνησια. Πρωτη φορα το ακουω. Χρονια φοραμε φιλοι after market εξατμησεις και δεν εχουν κανει κιχ.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, primeragt είπε

Γιατι να εχει μειωμενο χρονο ζωης μια after market εξατμηση σε σχεση με τη γνησια. Πρωτη φορα το ακουω. Χρονια φοραμε φιλοι after market εξατμησεις και δεν εχουν κανει κιχ.

Πόσα χρόνια? Και πόσο κόστισαν? Και τι κομμάτια ακριβώς βάλατε? Σε γενικές γραμμές, μπορώ να πω ότι οι φθηνότερες after market είναι αρκετά λεπτότερες και φτιαγμένες από ανοξείδωτο ατσάλι. Το ανοξείδωτο ατσάλι όμως έχει πολλές εκδοχές και διάφορες τιμές, δεν είναι ένα υλικό. Είναι κράμα, και ανάλογα με την περιεκτικότητα που έχει σε διάφορες ουσίες αλλάζει και η κατηγορία του και η τιμή του. Ενδεικτικά έχουμε μέσα χρώμιο, νικέλιο, μαγγάνιο, τιτάνιο, μολυβδαίνιο, και άλλα... δες εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_steel_grades

Όπως καταλαβαίνεις από τα παραπάνω, όλα τα ανοξείδωτα δεν είναι ίδια... αφού κάποια κράματα είναι μαρτενσιτικά/φεριτικά και κάποια είναι οστενιτικά, άρα έχουν άλλα σετ θετικών/αρνητικών. Κάθε κατηγορία είναι κατάλληλη για συγκεκριμένες εφαρμογές, και σε γενικές γραμμές αυτά που αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες της εξάτμισης και δεν αντιδρούν με διάφορες χημικές ουσίες και παράγοντες που είναι παρόντες είναι και τα ακριβότερα. 

Επίσης, πολλοί κατασκευαστές προτιμούν να γαλβανίζουν το μέταλλο προσθέτοντας ένα στρώμα αλουμινίου, αυτό που λένε οι μηχανικοί "την βαφή" το οποίο κάνει τα μέρη της εξάτμισης να κρατάνε πολύ περισσότερο. Τέλος, κατασκευαστές εξωτικών αυτοκινήτων χρησιμοποιούν κράματα τιτάνιου που κοστίζουν πολλαπλάσια. 

Επεξ/σία από Rzarector
Δημοσ.

Αν εξερεσεις καποια χταποδια που ειναι απο cusco πλευρα ολα τα υπολοιπα απο down pipe και πισω ειναι ανοξειδωτα απο εξετμησαδες φτιαχτα εδω Ελλαδα. Μεσο κοστος (με καμια 7-10 χρονια πριν) περι τα 550-650 ευρω μαζι με εργατικα και 2 καζανακια και vband συνδεσεις. Θεωρω οτι στην περιπτωση του φιλου δεν ειναι χταποδι καθως αυτα ειναι κατα 99% μεντεμενια και δεν χρειαζεται τις σωληνες που βαζαμε εμεις τοτε ( φ76-φ80 και πανω).

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, G.h.o.s.t είπε

Καλησπερα πειγα το αυτοκηνιτο μου μοντελο Seat ibiza 2001 1400cc στο συνεργειο για ελεγχο και μου ειπαν οτι χανει λαδια και θελει αντικατασταση η εξατμισει. θα ηθελα εαν γνωριζει καποιος στο περιπου ποιο ειναι το κοστος του. Επισης μου ειπε για μπαλονι η φουσκα αλλα δεν καταλαβα τι ενοουσε μηπως ξερει κανεις να μου πει? 

Ολόκληρη η εξάτμιση,δηλαδή πολλαπλη/χταπόδια,καταλύτης,μεσαίο και τελικο καζανακι ή κάποιο κομματι από αυτα;

Ακόμα και ολόκληρη καινούρια σε ενα Seat Ibiza 1400 του 2001 δεν υπάρχει περιπτωση να κοστίζει καινούρια αντιπροσωπειας χιλιαδες ευρω,όπως ειπώθηκε.

Οπως και να έχει πάνε και σε κάνα δυο αλλά συνεργεία να πάρεις και αλλη γνώμη.

33 λεπτά πριν, primeragt είπε

Γιατι να εχει μειωμενο χρονο ζωης μια after market εξατμηση σε σχεση με τη γνησια. Πρωτη φορα το ακουω. Χρονια φοραμε φιλοι after market εξατμησεις και δεν εχουν κανει κιχ.

Όταν λες εξάτμιση έννοεις ολόκληρη η μόνο το τελικο καζανακι;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όταν λες εξάτμιση έννοεις ολόκληρη η μόνο το τελικο καζανακι;

Συνηθως βαζαμε απο downh pipe και πισω στα πιο απλα αν δεν πειραζαμε χταποδια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Rzarector είπε

Για το αυτοκίνητό μου, η SKF κάνει 9.21 ευρώ (στον μάστορα μου ακόμη πιο χαμηλά). 

https://www.onparts.gr/renault-clio-ii-bb0-1-2_--cb0-1-2_-1-4-16v-b-cb0p-98hp-98hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou/fouska-imiaxoniou-vkjp-01001.html

 

Εισαι και πονηρουλης,η φουσκα που δειχνεις ειναι universal γι' αυτο ειναι τοσο φθηνη.Τετοιες φουσκες βαζουν τα μαστορια που βαριουνται να βγαλουν ημιαξονιο και να βαλουν βαλβολινη στο σαζμαν.Το αυτοκινητο σου(αν δεν κανω λαθος εχεις ενα Clio ii?) παιρνει θερμοπλαστικη φουσκα και σε επωνυμη(πχ Lobro) κοστιζει 15-20€.Εκει κυμαινονται ολες οι θερμοπλαστικες για τα Ευρωπαικα,για τα γιαπωνεζικα που τα περισσοτερα παιρνουν απλη λαστιχενια φουσκα,κυμαινονται στα 15€.

3 ώρες πριν, Rzarector είπε

Για το αυτοκίνητό μου, η SKF κάνει 9.21 ευρώ (στον μάστορα μου ακόμη πιο χαμηλά). 

https://www.onparts.gr/renault-clio-ii-bb0-1-2_--cb0-1-2_-1-4-16v-b-cb0p-98hp-98hp/antallaktika/sumplektis-metadosi/fouska-imiaxoniou/fouska-imiaxoniou-vkjp-01001.html

 

Εισαι και πονηρουλης,η φουσκα που δειχνεις ειναι universal γι' αυτο ειναι τοσο φθηνη.Τετοιες φουσκες βαζουν τα μαστορια που βαριουνται να βγαλουν ημιαξονιο και να βαλουν βαλβολινη στο σαζμαν.Το αυτοκινητο σου(αν δεν κανω λαθος εχεις ενα Clio ii?) παιρνει θερμοπλαστικη φουσκα και σε επωνυμη(πχ Lobro) κοστιζει 15-20€.Εκει κυμαινονται ολες οι θερμοπλαστικες για τα Ευρωπαικα,για τα γιαπωνεζικα που τα περισσοτερα παιρνουν απλη λαστιχενια φουσκα,κυμαινονται στα 15€.

Επισκέπτης
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Εισαι και πονηρουλης,η φουσκα που δειχνεις ειναι universal γι' αυτο ειναι τοσο φθηνη.Τετοιες φουσκες βαζουν τα μαστορια που βαριουνται να βγαλουν ημιαξονιο και να βαλουν βαλβολινη στο σαζμαν.Το αυτοκινητο σου(αν δεν κανω λαθος εχεις ενα Clio ii?) παιρνει θερμοπλαστικη φουσκα και σε επωνυμη(πχ Lobro) κοστιζει 15-20€.Εκει κυμαινονται ολες οι θερμοπλαστικες για τα Ευρωπαικα,για τα γιαπωνεζικα που τα περισσοτερα παιρνουν απλη λαστιχενια φουσκα,κυμαινονται στα 15€.

Εισαι και πονηρουλης,η φουσκα που δειχνεις ειναι universal γι' αυτο ειναι τοσο φθηνη.Τετοιες φουσκες βαζουν τα μαστορια που βαριουνται να βγαλουν ημιαξονιο και να βαλουν βαλβολινη στο σαζμαν.Το αυτοκινητο σου(αν δεν κανω λαθος εχεις ενα Clio ii?) παιρνει θερμοπλαστικη φουσκα και σε επωνυμη(πχ Lobro) κοστιζει 15-20€.Εκει κυμαινονται ολες οι θερμοπλαστικες για τα Ευρωπαικα,για τα γιαπωνεζικα που τα περισσοτερα παιρνουν απλη λαστιχενια φουσκα,κυμαινονται στα 15€.

Ρε παιδιά, γράφω απαντήσεις με λινκ, σας δίνω στοιχεία, σας εξηγώ, απαντώ σε όλα τα σχόλια ακόμη και τα εριστικά, και καταλήγω μετά από τα τόσα που έγραψα να με λέτε πονηρούλι για το αν είναι μια φούσκα στα 25 ή στα 35 ευρώ. Κάποιοι εδώ μέσα είστε επαγγελματίες στο τρόλινγκ. 

Δημοσ.

Κοιτα λαδια μπορει να χανει και απο το καπακι των βαλβιδω. Μαλλον ξεραθηκε και ξερναει.

Κοστος 25-35€ αναλογα.

Για εξάτμιση ψαξε πρωτα.

Δημοσ.

μήπως αντί να τα χάνει τα καίει τα λάδια και σου κατέστρεψε τον καταλύτη παίζει και αυτό?
 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Ρε παιδιά, γράφω απαντήσεις με λινκ, σας δίνω στοιχεία, σας εξηγώ, απαντώ σε όλα τα σχόλια ακόμη και τα εριστικά, και καταλήγω μετά από τα τόσα που έγραψα να με λέτε πονηρούλι για το αν είναι μια φούσκα στα 25 ή στα 35 ευρώ. Κάποιοι εδώ μέσα είστε επαγγελματίες στο τρόλινγκ. 

Clio ii δεν εχεις?Σου λεω οτι το ανταλακτικο που εβαλες στο λινκ δεν ειναι το σωστο για το αυτοκινητο σου,ειναι οτι πιο φθηνο υπαρχει επανω στον πλανητη Γη,καταλαβες?Σαν να μου λες οτι τα τακακια για το αυτοκινητο σου κοστιζουν 11€ και να μου βαλεις λινκ με τακακια Japco,χαιρω πολυ,αυτα δεν ειναι τακακια,κοπρια ειναι.Ετσι ειναι και η φουσκα που εβαλες,ασχετα αν ειναι SKF.Το πονηρουλης το ειπα (ή μαλλον το εννοουσα στο μυαλο μου) χαριτολογωντας,αν σε πειραξε sorry.Τα αλλα που λες για τις εξατμισεις δεν τα σχολιαζω καν,φιλος μου με Corsa c 1.0 τρικυλινδρο αλλαξε ολοκληρη την εξατμιση (πλην χταποδι) στην Opel στην Γερμανια και το κοστος αν θυμαμαι καλα ηταν καπου στα 700-800€.Τρελα λεφτα δεν τα λες αν σκεφτεις οτι ενας καλος aftermarket καταλυτης κοστιζει στα 200-250€,ενα τελικο στο 100αρικο και αλλο ενα 100αρικο οι σωληνωσεις συν μεσσαιο καζανακι κτλ.

Επισκέπτης
Δημοσ.
13 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Clio ii δεν εχεις?Σου λεω οτι το ανταλακτικο που εβαλες στο λινκ δεν ειναι το σωστο για το αυτοκινητο σου,ειναι οτι πιο φθηνο υπαρχει επανω στον πλανητη Γη,καταλαβες?Σαν να μου λες οτι τα τακακια για το αυτοκινητο σου κοστιζουν 11€ και να μου βαλεις λινκ με τακακια Japco,χαιρω πολυ,αυτα δεν ειναι τακακια,κοπρια ειναι.Ετσι ειναι και η φουσκα που εβαλες,ασχετα αν ειναι SKF.Το πονηρουλης το ειπα (ή μαλλον το εννοουσα στο μυαλο μου) χαριτολογωντας,αν σε πειραξε sorry.Τα αλλα που λες για τις εξατμισεις δεν τα σχολιαζω καν,φιλος μου με Corsa c 1.0 τρικυλινδρο αλλαξε ολοκληρη την εξατμιση (πλην χταποδι) στην Opel στην Γερμανια και το κοστος αν θυμαμαι καλα ηταν καπου στα 700-800€.Τρελα λεφτα δεν τα λες αν σκεφτεις οτι ενας καλος aftermarket καταλυτης κοστιζει στα 200-250€,ενα τελικο στο 100αρικο και αλλο ενα 100αρικο οι σωληνωσεις συν μεσσαιο καζανακι κτλ.

Άρα λες ότι πλήρωσε 800 ευρώ χωρίς το χταπόδι στην Γερμανία. Άρα τιμές Ελλάδος θα πήγαινε κάπου στα 1000-1200 χωρίς το χταπόδι, και με το χταπόδι (πολλαπλή εξαγωγής) πάμε στα 1500-2000 (εγώ μίλησα για ολόκληρη εξάτμιση). Άρα τα είπα καλά ναι ή όχι? 

Δημοσ.

Παιδεια Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Το πήγα σε έναν γνωστό μου και μου είπε ότι το μόνο θέμα που έχει το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει να αλλαχτεί ο συμπλέκτης Δηλαδή δίσκο πλατό και μια τσυμουχα Γιατί χάνι λάδια. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Δίσκο πλατό παθαίνεις όταν πατάς χωρίς λόγο τον συμπλέκτη ή Όταν δεν τον πατάς σωστά?

Επισκέπτης
Δημοσ.

Κυρίως όταν τον πατάς χωρίς λογο,δηλαδή σταματημενος π.χ.σε φανάρι με πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα μέσα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...