spartak1 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, gto234 είπε Ευχαριστώ, την standard δηλαδη. Καμμία ιδέα για το κόστος τελωνείου στο περίπου για αξία 400€; ΦΠΑ στο σύνολο+20 ευρω+ δασμός(ίσως 2,5%)
gto234 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 9 ώρες πριν, spartak1 είπε ΦΠΑ στο σύνολο+20 ευρω+ δασμός(ίσως 2,5%) Ευχαριστώ, είναι πολύ λίγα για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Πρακτικά πως γίνεται όμως; Αφού έχω πληρώσει την αξία του αντικειμένου στον πωλητή, όταν έρθει Ελλάδα μου έρχεται ειδοποίηση από ΕΛΤΑ για να παραλάβω με έξτρα κόστος του τελωνείου; Εγώ βρίσκομαι Κρήτη, γίνονται όλα αυτόματα και απλά όταν παραλάβω από ΕΛΤΑ πληρώνω τα έξτρα;
spartak1 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 36 λεπτά πριν, gto234 είπε Ευχαριστώ, είναι πολύ λίγα για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Πρακτικά πως γίνεται όμως; Αφού έχω πληρώσει την αξία του αντικειμένου στον πωλητή, όταν έρθει Ελλάδα μου έρχεται ειδοποίηση από ΕΛΤΑ για να παραλάβω με έξτρα κόστος του τελωνείου; Εγώ βρίσκομαι Κρήτη, γίνονται όλα αυτόματα και απλά όταν παραλάβω από ΕΛΤΑ πληρώνω τα έξτρα; Θα τα πληρωσεις στο ταχυδρομειο στο Ηράκλειο όταν θα πας να παραλάβεις. Θα σου 'ερθει ειδοποίηση πριν σπίτι με το ποσό
gto234 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια σου!
coffeex Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 14 ώρες πριν, DYEL είπε Μπαταριες AA μπορουμε να αγορασουμε απο Κινα? Είναι λίγο περίεργο το θέμα με τις μπαταρίες αλλά αν βρεις πωλητή που να στέλνει δεν θα έχεις πρόβλημα.
Teirecias Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Φιλτατοι συνφορουμιτες, καλως σας βρισκω μετα απο καμποσα χρονια .. με την πολυετη μου πειρα σε αγορες απο Κινα (ειμαι και μελος του Alibaba) εχω να συμβουλεψω οσους προκειται ν' αγορασουν απο Κινα να ζητατε αποστολη με τον "Κινεζικο ΕΛΤΑ" (EMS). Εαν σας ψησουν να σας το στειλουν με DHL κατα πασα πιθανοτητα θα πληρωσετε ΠΟΛΥ ακριβα τον εκτελωνισμο. Εαν αγοραζετε απο ΕΒΑΥ και εχετε Tracking Number που μπορει ν' ανιχνευτει στο website του ΕΛΤΑ ( https://www.elta.gr/el-gr/εντοπισμόςαντικειμένου.aspx ) και δειτε οτι εχει σταματησει στο Τελωνειο, μη διστασετε να στειλετε ενα email στο [email protected] και να ρωτησετε για την πορεια του δεματος/φακελλου σας (απαντανε παντα) Εαν αγοραζετε απο Αμερικη μεσω ΕΒΑΥ, να προτιματε οσους πωλητες κανουν αποστολη μεσω του Global Shipping Programme. Αυτο σημαινει οτι εχετε προ-πληρωσει τα Τελωνειακα Τελη (ακομα και για ακριβα αντικειμενα οπως laptops ) Προσφατα αγορασα Alienware αξιας ανω των 1000 ευρω και ηρθε στο σπιτι χωρις να ενοχληθω για εποπλεον χρεωσεις κι ας το εφερε η DHL ! Αυτα και οτι θελετε ... στην διαθεση σας ..
eliac7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Καλησπέρα στο φόρουμ. Τραβιέμαι με το ΓΕΤΑ εδώ και 2 ημέρες γιατί δεν καταλαβαίνουν . Μου έχουν έρθει από NZXT 3 προϊόντα μετά από αίτηση αντικατάστασης και είναι κολλημενα στο τελωνείο. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πλήρωσα τίποτα αλλά μου ζητάνε παραστατικο και ένα CN23. Τους στέλνω το αποδεικτικό που μου έστειλε η NZXT με μηδενική αξία και δεν μπορούνε να δεχτούν κάτι τέτοιο. Μου γράφουνε " Θα πρέπει να μας προσκομίσετε τιμολόγιο όπου να αναφέρεται η αρχική αξία του αντικειμένου του δέματος σας. Παρακαλούμε όπως αποστείλετε και το cn23 καθώς και την πληρωμή σας κατά την πρώτη εισαγωγή". Δεν καταλαβαίνω κάτι? Τι πρέπει να ζητήσω ακριβώς εγώ? Ποια είναι η πρώτη εισαγωγη που αναφέρει? Υπάρχει από κάποιον αντίστοιχη εμπειρία?
spartak1 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, Instagram είπε Καλησπέρα στο φόρουμ. Τραβιέμαι με το ΓΕΤΑ εδώ και 2 ημέρες γιατί δεν καταλαβαίνουν . Μου έχουν έρθει από NZXT 3 προϊόντα μετά από αίτηση αντικατάστασης και είναι κολλημενα στο τελωνείο. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πλήρωσα τίποτα αλλά μου ζητάνε παραστατικο και ένα CN23. Τους στέλνω το αποδεικτικό που μου έστειλε η NZXT με μηδενική αξία και δεν μπορούνε να δεχτούν κάτι τέτοιο. Μου γράφουνε " Θα πρέπει να μας προσκομίσετε τιμολόγιο όπου να αναφέρεται η αρχική αξία του αντικειμένου του δέματος σας. Παρακαλούμε όπως αποστείλετε και το cn23 καθώς και την πληρωμή σας κατά την πρώτη εισαγωγή". Δεν καταλαβαίνω κάτι? Τι πρέπει να ζητήσω ακριβώς εγώ? Ποια είναι η πρώτη εισαγωγη που αναφέρει? Υπάρχει από κάποιον αντίστοιχη εμπειρία? Αν παρελαβες προιόντα τα οποία στη συνέχεια έστειλες ξανα έξω όφειλες να το κάνεις με συγκεκριμένη διαδικασία. Αυτη τη διαδικασία ζητάνε τώρα.
eliac7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, spartak1 είπε Αν παρελαβες προιόντα τα οποία στη συνέχεια έστειλες ξανα έξω όφειλες να το κάνεις με συγκεκριμένη διαδικασία. Αυτη τη διαδικασία ζητάνε τώρα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έστειλα κανένα προϊόν εξω. Μέσω επικοινωνίας στο NZXT Support, μέσα σε ένα ticket, έγινε troubleshooting και απλώς μου τα στείλανε. Τους έχω στείλει ήδη την συνομιλία αλλά δεν την δέχτηκαν.
spartak1 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Instagram είπε Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έστειλα κανένα προϊόν εξω. Μέσω επικοινωνίας στο NZXT Support, μέσα σε ένα ticket, έγινε troubleshooting και απλώς μου τα στείλανε. Τους έχω στείλει ήδη την συνομιλία αλλά δεν την δέχτηκαν. Τι σημαίνει μετα από αίτημα αντικατάστασης που γραφεις στο μήνυμα; Τι αντικατασταθηκε και γιατί;
eliac7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, spartak1 είπε Τι σημαίνει μετα από αίτημα αντικατάστασης που γραφεις στο μήνυμα; Τι αντικατασταθηκε και γιατί; Υπήρχε θέμα με κάτι LEDάκια από την εν λόγω εταιρία, έστειλα e-mail, μου κάνανε αντικατάσταση. Δεν έστειλα τίποτα, εκείνοι μου έστειλαν μόνο.
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, Instagram είπε Υπήρχε θέμα με κάτι LEDάκια από την εν λόγω εταιρία, έστειλα e-mail, μου κάνανε αντικατάσταση. Δεν έστειλα τίποτα, εκείνοι μου έστειλαν μόνο. Δυστυχώς από δεν σε απαλλάσσει απο το τελωνείο, αν δεν θέλεις να στο κοστολογήσουν μόνοι τους, πρέπει να τους στείλεις την αρχική τιμή του προϊόντος, Άσχετα αν εσύ δεν πλήρωσες τίποτα.
eliac7 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 20 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δυστυχώς από δεν σε απαλλάσσει απο το τελωνείο, αν δεν θέλεις να στο κοστολογήσουν μόνοι τους, πρέπει να τους στείλεις την αρχική τιμή του προϊόντος, Άσχετα αν εσύ δεν πλήρωσες τίποτα. Καλησπέρα,. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τώρα μου ζητάνε την απόδειξη για τα προϊόντα που τα αγόρασα πριν 2 χρόνια. Είναι λογικό αυτό?
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 32 λεπτά πριν, Instagram είπε Καλησπέρα,. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τώρα μου ζητάνε την απόδειξη για τα προϊόντα που τα αγόρασα πριν 2 χρόνια. Είναι λογικό αυτό? Στείλε την τρέχουσα τιμή απο το σιτε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα