dinos234 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 18 λεπτά πριν, stelios18120 είπε Το να χάθηκαν δεν το δέχομαι. Τι χάθηκαν; Τι είναι για να χαθούν; Να τα έκλεψαν οκ,ποιο πιθανό είναι αυτό,εφόσον μάλλον το τελωνείο είναι ξεφραγκο αμπέλι και κάνει ο καθένας ότι θέλει εκει,χωρίς ελενχο. 😡 Ούτε καν ξέρω τι πραγματικά ισχύει μπορεί κάτι να ξέρουν παραπάνω και να λένε ότι χάθηκαν μπας και καλύψουν κάτι από το να πουν ε ξέρεις τι πχ κλάπηκαν. εδώ μέχρι ότι tracking number εδωσα μου είπαν ότι δεν υπάρχουν καν τελωνείο δεν ξέρουν καν που βρίσκονται μέχρι και ο διευθυντής ιδέα δεν έχει. 1
stelios18120 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, dinos234 είπε Ούτε καν ξέρω τι πραγματικά ισχύει μπορεί κάτι να ξέρουν παραπάνω και να λένε ότι χάθηκαν μπας και καλύψουν κάτι από το να πουν ε ξέρεις τι πχ κλάπηκαν. εδώ μέχρι ότι tracking number εδωσα μου είπαν ότι δεν υπάρχουν καν τελωνείο δεν ξέρουν καν που βρίσκονται μέχρι και ο διευθυντής ιδέα δεν έχει. Καλά βρωμάει η υπόθεση Αν είναι κάθε γιορτές να έχουμε τέτοιες καθυστερήσεις και κλεμμένα δέματα και άλλα τέτοια όμορφα,καλό θα είναι να πέσει κανένας έλεγχος στο τελωνείο να δούμε τι θα πιάσουν εκει μέσα.....
dinos234 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, stelios18120 είπε Καλά βρωμάει η υπόθεση Αν είναι κάθε γιορτές να έχουμε τέτοιες καθυστερήσεις και κλεμμένα δέματα και άλλα τέτοια όμορφα,καλό θα είναι να πέσει κανένας έλεγχος στο τελωνείο να δούμε τι θα πιάσουν εκει μέσα..... Ότι πρέπει να γίνει πρέπει να γίνει δεν ξέρω καν αν γίνεται και κάνουν τα στραβά μάτια. Αλλά μια μέρα τι με αεροδρόμιο μίλησα τι με ΕΛΤΑ τι με τελωνείο ήταν σαν να έριχνε ο ένας το βάρος στον αλλον. Να αργούν 40 μέρες με 50 οκ το δέχομαι τυχαίνει πολλές φορές οκ ήταν Χριστούγεννα γιορτές να αργήσουν λίγο παραπάνω να το δεχτώ και αυτό αλλά το να έχουν περάσει 3 μήνες και να μην έχουν έρθει ούτε ένα κάτι συμβαίνει έστω ένα να ερχόταν να δω ότι έχω μια ελπίδα πχ ότι όπου να είναι θα έρθουν και τα αλλα ακόμη τίποτα. Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμη και αν δεν δω ζητάω από τον καθένα επιστροφή χρημάτων. 1
stella_violanti Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 4 ώρες πριν, stelios18120 είπε Καλά βρωμάει η υπόθεση Αν είναι κάθε γιορτές να έχουμε τέτοιες καθυστερήσεις και κλεμμένα δέματα και άλλα τέτοια όμορφα,καλό θα είναι να πέσει κανένας έλεγχος στο τελωνείο να δούμε τι θα πιάσουν εκει μέσα..... Φυσικά και βρομάει η υπόθεση. Αν και δεν νομίζω ότι γίνεται κάθε χρόνο κάτι σε τόσο μεγάλη έκταση. Δεν μιλάμε για 2-3 πακετάκια που μπορεί να βάλει κάποιος στην τσέπη του. Κάτι χοντρό έγινε φέτος και κλάπηκαν (το πιθανότερο) εκατοντάδες δέματα. Αν υπολογίσει κανείς πως κάποια άτομα περιμένουν 20 και παραπάνω πακέτα πρόκειται για ολόκληρους σάκους. Να χάθηκαν δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν είναι καρφίτσες οι σάκοι με τα πακέτα. Οι τελωνειακοί προφανώς και θα το θάψουν. Δεν ξέρω αν έχει καν νόημα να τους ρωτάμε. Ίσως αν τους πιέζαμε μαζικά και πάλι δεν νομίζω, η ζημιά έχει γίνει. Φυσικά δεν υπάρχει έλεγχος, ούτε ευθύνη. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας αυτή είναι μια κατάσταση που σκοπίμως διαιωνίζεται γιατί βολεύει όλους τους εμπλεκόμενους. Εδώ πεθαίνουν άνθρωποι και δεν τιμωρείται κανείς και για τα πακετάκια τώρα.... Απλά τα έχω πάρει άσχημα που έχουν αποθρασυνθεί εντελώς και στην τελική δεν φταίω εγώ να κάνω 20 παραγγελίες και να ζητάω 20 refund χάνοντας κάθε ίχνος αξιοπιστίας, ούτε οι Κινέζοι που στέλνουν τα προϊόντα και δεν παίρνουν τα λεφτά τους. Θα μας στείλουν στο διάολο κάποια στιγμή και θα έχουν και δίκιο. 2
dinos234 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι και αυτό πόσες επιστροφές χρημάτων να ζητήσεις αλλά και τι να Κάνεις και πως να το αποδείξεις πχ όπως το έχω ξαναπεί αναφέρει το wish για δύο επιστροφές που μου είχε κάνει με έχει κλειδώσει την επιλογή να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση για να βγάλω άκρη. Πάντως αν δεν έχουν έρθει μέχρι μέσα του μήνα δέματα Οκτωβρίου Νοεμβρίου εκεί θα είμαι προσωπικά σίγουρος ότι κλάπηκαν και προσπαθούν να το καλύψουν με δικαιολογίες για να μην έχει έρθει ούτε ένα δέμα κάτι γίνεται πιθανών και αυτοί που δουλεύουν μέσα να πήρε ο καθένας από κάποιους σάκους για αυτούς και απλά να καλύπτει ο ένας των άλλων ακραίο αλλά αν δεν δούμε και τώρα σε λίγες μέρες με τέλη του μήνα ενδέχεται να παίζει κάτι τέτοιο. Και σήμερα μόλις γύρισα σπίτι πριν λίγο δεν είδα τίποτα περίεργο τόσες μέρες και ούτε ένα δέμα. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2019 από dinos234
Devil_7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα. Θέλω να παραγγείλω κάτι από gearbest που κάνει 930 ευρώ. Σαν επιλογές αποστολής μου έχει αυτές τις δύο επιλογές που φαίνονται παρακάτω και αν έχω καταλάβει καλά σύμφωνα με αυτά που διάβασα εδώ μέσα άμα διαλέξω eu fast line θα έρθει μέσω άλλης ευρωπαϊκής χώρας αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω να περάσει τελωνείο. Παίζει να τη πατήσω? Priority Line EU priority Line 5.06€ 15-25 business days EU Fast Line 8.60€ 12-15 business days
ekkli Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 11 ώρες πριν, Devil_7 είπε Καλησπέρα. Θέλω να παραγγείλω κάτι από gearbest που κάνει 930 ευρώ. Σαν επιλογές αποστολής μου έχει αυτές τις δύο επιλογές που φαίνονται παρακάτω και αν έχω καταλάβει καλά σύμφωνα με αυτά που διάβασα εδώ μέσα άμα διαλέξω eu fast line θα έρθει μέσω άλλης ευρωπαϊκής χώρας αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω να περάσει τελωνείο. Παίζει να τη πατήσω? Priority Line EU priority Line 5.06€ 15-25 business days EU Fast Line 8.60€ 12-15 business days Gearbest και σίγουρη αποφυγή τελωνείου δεν υπάρχει. Μάλλον, από πουθενά δεν υπάρχει σίγουρη αποφυγή τελωνείου. Απλά, στο banggood παίζεις με 1% ενώ στο gearbest με 10%. Αυθαίρετα ποσοστά αυτά, δικά μου, ενδεικτικά, για να συνεννοηθούμε. Το πιο safe , να βρεις αν προσφέρει κανείς ασφάλεια τελωνείου και να την πληρώσεις. 1
stelios18120 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ekkli είπε Gearbest και σίγουρη αποφυγή τελωνείου δεν υπάρχει. Μάλλον, από πουθενά δεν υπάρχει σίγουρη αποφυγή τελωνείου. Απλά, στο banggood παίζεις με 1% ενώ στο gearbest με 10%. Αυθαίρετα ποσοστά αυτά, δικά μου, ενδεικτικά, για να συνεννοηθούμε. Το πιο safe , να βρεις αν προσφέρει κανείς ασφάλεια τελωνείου και να την πληρώσεις. Παίζει 1000% αποφυγή τελωνείου με το priority direct mail του banggood Έχω κάνει άπειρες παραγγελίες με αυτό τον τρόπο και ποτέ δεν πλήρωσα τίποτα. 2
JohnHacked Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Ισχύει. Πάρα πολλές πάραγγελίες και περνάει αέρα. 1
devil-ji Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 10 παραγγελιες απο 17 Νοε. Μου εχουν ερθει 3 με ημερομηνιες παραγγελιας (17 Νοε - 1 Δεκ - 11 Ιαν) Πρωτη φορα φτανει η αναμονη >2 μηνες, χωρις εως τωρα να εχω προβλημα σε περιπου 50 παραγγελιες. 1
coxy13 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ παιδιά περιμένω ένα πακετάκι από μέσα Νοεμβρίου. Μετά από πολλά mail μου ήρθε σήμερα ένα ενδιαφέρον mail από το οποίο δεν κατάλαβα τίποτα. Το βάζω και εδώ επειδή είναι πολλοί εκείνοι που έχουν ανάλογο θέμα. Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένη καταχώρηση στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αντικειμένων (Track and Trace & IPS: International Postal System) αναφορικά με την διαχείριση του εν λόγω αντικειμένου. Προκειμένου να διερευνηθούν οι όροι διαχείρισης του ταχυδρομικού αντικειμένου σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει – σύμφωνα με την Παγκόσμια Ταχυδρομική Σύμβαση και τον Χάρτη υποχρεώσεων του ΕΛΤΑ προς τους καταναλωτές - να κατατεθεί σε ταχυδρομικό κατάστημα αίτηση αναζήτησης (CN08) από τον αποστολέα του ταχυδρομικού αντικειμένου, προσκομίζοντας την απόδειξη κατάθεσης, εντός έξι μηνών από την κατάθεσή του, στην οποία θα πρέπει να δηλωθεί εκτός των στοιχείων αποστολέα / παραλήπτη, το ακριβές περιεχόμενο του αντικειμένου κατά την αποστολή. Επισημαίνεται ότι η αίτηση αναζήτησης εξετάζεται από την ταχυδρομική υπηρεσία τόσο της χώρας καταγωγής όσο και της χώρας προορισμού του αντικειμένου και σχετική απάντηση λαμβάνει ο αποστολέας μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας, από την αρμόδια ταχυδρομική υπηρεσία στην οποία κατατέθηκε η αίτηση αναζήτησης. 1
duende Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) σαινια οι δικοι μας. σε βαζουν σε σε μια διαδικασια που εξαρταται απο τον αποστολεα και κατα 99% δε προκειται η δε μπορει να ακολουθησει (πρεπει να εχει κρατησει ο κινεζος αποδεικτικα καταθεσης για τα τοσες χιλιαδες πακετα και να κανει αιτημα αναζητησης στο ταχυδρομειο οπου θα πρεπει να αναφερει την πραγματικη αξια και περιεχομενο, οταν εχει ηδη δηλωσει "$2 cable". οποτε αυτοματως, αν "βρεθει" το πακετο μπορουν οι δικοι μας να σου παραδωσουν το "$2 cable" αντι του πραγματικου περιεχομενου). η αν το παρατησεις, να καβατζωσουν οσα πακετα θελουν. μια νεα εποχη αρχιζει.. κρατατε screenshots απο το ιστορικο παρακολουθησης, γιατι βλεπω να τα "εξαφανιζουν" και απο εκει 4 ώρες πριν, coxy13 είπε Εγώ παιδιά περιμένω ένα πακετάκι από μέσα Νοεμβρίου. Μετά από πολλά mail μου ήρθε σήμερα ένα ενδιαφέρον mail από το οποίο δεν κατάλαβα τίποτα. Το βάζω και εδώ επειδή είναι πολλοί εκείνοι που έχουν ανάλογο θέμα. Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένη καταχώρηση στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αντικειμένων (Track and Trace & IPS: International Postal System) αναφορικά με την διαχείριση του εν λόγω αντικειμένου. Προκειμένου να διερευνηθούν οι όροι διαχείρισης του ταχυδρομικού αντικειμένου σας ενημερώνουμε ότι θα πρέπει – σύμφωνα με την Παγκόσμια Ταχυδρομική Σύμβαση και τον Χάρτη υποχρεώσεων του ΕΛΤΑ προς τους καταναλωτές - να κατατεθεί σε ταχυδρομικό κατάστημα αίτηση αναζήτησης (CN08) από τον αποστολέα του ταχυδρομικού αντικειμένου, προσκομίζοντας την απόδειξη κατάθεσης, εντός έξι μηνών από την κατάθεσή του, στην οποία θα πρέπει να δηλωθεί εκτός των στοιχείων αποστολέα / παραλήπτη, το ακριβές περιεχόμενο του αντικειμένου κατά την αποστολή. Επισημαίνεται ότι η αίτηση αναζήτησης εξετάζεται από την ταχυδρομική υπηρεσία τόσο της χώρας καταγωγής όσο και της χώρας προορισμού του αντικειμένου και σχετική απάντηση λαμβάνει ο αποστολέας μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας, από την αρμόδια ταχυδρομική υπηρεσία στην οποία κατατέθηκε η αίτηση αναζήτησης. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από duende
risingsun Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπερα σε ολους.Αν κανω μια παραγγελια απο banggood με priority μου βγαζει συνολο 137 ευρω περιπου.Απο paypal μου βγαζει το ιδιο ποσο ακριβως.Ξερετε αν χρεωθω κατι επιπλεον λογο paypal? (Λογικα πιστευω θα μου το εγραφε στο συνολο) Ευχαριστω!
SLAYER Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα! Έκανα πρόσφατα μια αγορά από Αμερική. Τα συγκεκριμένα προϊόντα που αγόρασα εκείνη την περίοδο ήταν σε προσφορά, και με την χρήση ενός κουπονιού (στο checkout), το κατάστημα έδινε έκπτωση 60%. Οπότε το ποσό που πλήρωσα ήταν $22 (από $55 αρχική τιμή) +$15 έξοδα αποστολής. Ο πωλητής στο customs declaration form έβαλε την αρχική τιμή των προϊόντων (υπήρχε περιγραφή όλων των προϊόντων με την αρχή τους τιμή χωρίς την έκπτωση, και τελικό ποσό $55). Το πακέτο (όπως ήταν αναμενόμενο με $55 δηλωμένη τιμή), σταμάτησε τελωνείο. Στην απόδειξη αγοράς & πληρωμής paypal που προσκόμισα, φαίνεται αναλυτικά τόσο η αρχική τιμή των προϊόντων, όσο και η έκπτωση, καθώς και το τελικό ποσό που πλήρωσα. Τε τελωνείο με χρέωσε τελικά με την τιμή που μου κόστισαν τα προϊόντα (με την έκπτωση) και όχι με την αρχική τιμή. Σε επικοινωνία μου με τον πωλητή, ισχυρίζεται ότι ορθώς δήλωσε την αρχική τιμή των προϊόντων (και όχι την τιμή με την έκπτωση), διότι αυτή είναι η αξία των προϊόντων, και όχι η τιμή με την έκπτωση που πλήρωσα. Τα θέμα είναι, ότι με αναγραφόμενο ποσό $22, το πακέτο μου θα περνούσε ελευθέρας από το τελωνείο (χωρίς περεταίρω χρέωση), ενώ τώρα χρεώθηκα, διότι με τα έγγραφα που προσκόμισα, συμπεριλήφθηκαν και τα ταχυδρομικά ($15), οπότε λόγο CIF κλήθηκα να πληρώσω συνολικά 23€ στο τελωνείο. Τελικά τι ισχύει? Έχει δίκαιο ο πωλητής που δήλωσε την αρχική τιμή, ή ο τελωνιακός που υπολόγισε τα τέλη με την εκπτωτική τιμή?
Salvation81 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, SLAYER είπε Καλησπέρα! Έκανα πρόσφατα μια αγορά από Αμερική. Τα συγκεκριμένα προϊόντα που αγόρασα εκείνη την περίοδο ήταν σε προσφορά, και με την χρήση ενός κουπονιού (στο checkout), το κατάστημα έδινε έκπτωση 60%. Οπότε το ποσό που πλήρωσα ήταν $22 (από $55 αρχική τιμή) +$15 έξοδα αποστολής. Ο πωλητής στο customs declaration form έβαλε την αρχική τιμή των προϊόντων (υπήρχε περιγραφή όλων των προϊόντων με την αρχή τους τιμή χωρίς την έκπτωση, και τελικό ποσό $55). Το πακέτο (όπως ήταν αναμενόμενο με $55 δηλωμένη τιμή), σταμάτησε τελωνείο. Στην απόδειξη αγοράς & πληρωμής paypal που προσκόμισα, φαίνεται αναλυτικά τόσο η αρχική τιμή των προϊόντων, όσο και η έκπτωση, καθώς και το τελικό ποσό που πλήρωσα. Τε τελωνείο με χρέωσε τελικά με την τιμή που μου κόστισαν τα προϊόντα (με την έκπτωση) και όχι με την αρχική τιμή. Σε επικοινωνία μου με τον πωλητή, ισχυρίζεται ότι ορθώς δήλωσε την αρχική τιμή των προϊόντων (και όχι την τιμή με την έκπτωση), διότι αυτή είναι η αξία των προϊόντων, και όχι η τιμή με την έκπτωση που πλήρωσα. Τα θέμα είναι, ότι με αναγραφόμενο ποσό $22, το πακέτο μου θα περνούσε ελευθέρας από το τελωνείο (χωρίς περεταίρω χρέωση), ενώ τώρα χρεώθηκα, διότι με τα έγγραφα που προσκόμισα, συμπεριλήφθηκαν και τα ταχυδρομικά ($15), οπότε λόγο CIF κλήθηκα να πληρώσω συνολικά 23€ στο τελωνείο. Τελικά τι ισχύει? Έχει δίκαιο ο πωλητής που δήλωσε την αρχική τιμή, ή ο τελωνιακός που υπολόγισε τα τέλη με την εκπτωτική τιμή? Τα μεταφορικα παντα συμπεριλαμβανονται οποτε ακομα και 22+15: 37$ να ειχε δηλωσει παλι θα πληρωνες τα ιδια (βεβαια με 55$ τελικη θα πληρωνες 4ε παραπανω). Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2019 από Salvation81
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα