Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, flick είπε

πως θα τιμολογήσετε και θα επιβάλετε δασμούς σε κάτι που δεν θα έχει τιμολογηθεί, γιατί θα είναι έτσι και αλλιώς δωρεάν,

Γνωρίζεις ότι αυτό το "δωρεάν" δεν ισχύει έτσι;;;; 

Οτιδήποτε εισερχετε από τρίτη χώρα και η αξία του υπερβεί τα 22€ ή τα 45€ (όταν είναι μη εμπορική συναλλαγή) πρέπει να εκτελωνιστεί. 

Αν μια εταιρία θέλει να στείλει κάτι Δωρεάν, τότε αν θέλει να παραμείνει δωρεάν θα πρέπει να καλύψει και τα τυχόν έξοδα του τελωνείου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Γνωρίζεις ότι αυτό το "δωρεάν" δεν ισχύει έτσι;;;; 

Οτιδήποτε εισερχετε από τρίτη χώρα και η αξία του υπερβεί τα 22€ ή τα 45€ (όταν είναι μη εμπορική συναλλαγή) πρέπει να εκτελωνιστεί.

Καλά, σε καμία περίπτωση δεν δηλώνω ειδήμων του τελωνείου, γενικά το αποφεύγω, μια φορά μόνο χρειάστηκε να πάρω κάτι από χώρα εκτός ΕΕ και (εν γνώσει μου προκαταβολικά, γιατί δεν το έβρισκα πουθενά αλλού τη δεδομένη στιγμή), έστειλα την απόδειξη με email και έφαγα το γενναίο χαράτσι μου αδιαμαρτύρητα και κανονικότατα.
Αυτό που εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω και ρώταγα και τον τύπο χωρίς να πάρω ουσιαστική απάντηση, είναι πώς, με τι κριτήριο και με ποια τιμή θα υπολογίσουν τους ανάλογους δασμούς/φόρους/whatever όταν θα έρθει ένα δέμα που δεν θα γράφει καν τιμή πάνω (εκτός αν γράφει οπότε πάω πάσο...) και δεν θα έχω και εγώ απόδειξη να τους στείλω γιατί στην ουσία δεν πρόκειται για εμπορική συναλλαγή (δεν αγοράζω κάτι).
Και δυστυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που έχω διαβάσει εδώ πως συμβαίνει, είναι είτε να googlάρει ο τελωνειακός και να υπολογίσει με βάση σε ποιο αποτέλεσμα θα πέσει ή ακόμη χειρότερα να βάλει ότι θέλει αυτός, ανάλογα με το πως έχει ξυπνήσει το πρωί. Αν ΔΕΝ ισχύει αυτό ok, αν ισχύει, προσωπικά δεν με βρίσκει σύμφωνο, αλλά προφανώς σε αυτή τη περίπτωση δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός από το να φροντίσω να μην χρειαστεί να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία εξαρχής (να μην περιμένω πράγματα εκτός EE).

Και επειδή αυτό είναι τελικά το θέμα, αφού τείνω να συμφωνήσω με την γνώμη του LaMereda του να είμαι ξεκάθαρος από την αρχή και παρόλο που η αντιπροσωπεία είπε πως συνήθως στέλνουν από Ολλανδία, δεν μου υπέγραψαν και κανα συμβόλαιο οι άνθρωποι, ειδικά από τη στιγμή που είναι λίγο πιο σύνθετη η περίπτωση, γιατί αυτό που θέλω να μου αντικαταστήσουν καταλαβαίνω πως δεν πολυκυκλοφορεί Ευρώπη πλέον, δηλαδή στα ευρωπαϊκά e-shops τους δεν το βλέπω διαθέσιμο καν, μόνο στο αμερικάνικο. (Δεν ξέρω φυσικά αν παίζει διαφορετική διαθεσιμότητα στις αποθήκες τους).

Και τελικά φοβάμαι πως θα πρέπει είτε να κάνω τη πάπια και να μη πω κάτι με τον κίνδυνο όμως να μείνει τελωνείο αν δεν παίζει κάτι σε στυλ global shipping (δηλ. να προπληρώσει το τελωνείο η εταιρεία, όπως λες), και έρθει τελικά από ΗΠΑ, γιατί προφανώς και δεν θα συμφέρει να το πάρω οπότε θα χάσουμε και οι δυο όπως λέει πολύ σωστά και ο LaMereda, ή να τους ρωτήσω για τον προβληματισμό μου σε στυλ "εεε στέλνετε με Global/προπληρώνετε εσείς τελωνείο, έτσι;", με τον κίνδυνο να σκαλώσω και τον υπάλληλο που μπορεί να μην ξέρει και τι ακριβώς παίζει και να μου πει κανα: "το τελωνείο είναι ευθύνη του πελάτη και στην τελική άντε και γ.... και εσύ και ο γρύλος σου (όπως στο ανέκδοτο), που θες να σου πληρώσουμε και τελωνείο, δεν το στέλνουμε καθόλου" και να δημιουργηθεί θέμα από εκεί που δεν υπάρχει και αν δεν έλεγα κάτι να ερχόταν το mouse χωρίς πρόβλημα.

Κανένα από τα δύο σενάρια δεν είναι ιδιαίτερα θετικό και επειδή ο καθένας μας, συχνά, βλέπει το ίδιο πράγμα από διαφορετική οπτική γωνία, είμαι σίγουρος πως στη πρώτη περίπτωση (την...πάπια...) μπορεί κάποιος να πει κάλλιστα πως αυτό δεν είναι σωστό για κανένα και στη δεύτερη πως το πολυψυρίζω. Προσωπικά συμφωνώ και με τις δυο απόψεις.... :-)

 

Επεξ/σία από flick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παραγγελία απο banggood με eu priority line στο tracking της dhl βλέπω αυτό:

Screenshot_158.png.5d7020654b0d56e189a4e0a5fe3de383.png

Η επικοινωνια μαζι μου οπως λεει ποτέ δεν έγινε.

Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Και αν ναι πως το αντιμετωπίζουμε.

Εστειλα μηνυμα μεσω της φορμας επικοινωνιας της dhl και περιμένω απαντηση.

Αλλα αν εχει τυχει σε καποιον αλλο θα το εκτιμουσα να μου πει τι διαδικασια ακολουθησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας έχει τύχει αυτό από πωλητή στο aliexpress;

Αναφορά σε κείμενο

Dear friend, Due to the virus pandemic, So sorry that our supplier can’t find the goods with good quality these days. Could you please kindly cancel the order with the reason of " buyer do not want this goods " or “other reason”? We can cancel it for you only when you choose one of this two reasons.Hope you can understand and choose one of this two reasons to cancel the order.Please click the button [Cancel Order] on order detail page, select a reason for cancellation, and then [Submit] the request. We will accept it soon and the money will be put into your account by Aliexpress if you do this. Normally you can receive the money in 3-7days via Aliexpress.Pls check it at that time. We will give you a discount for the next deal, is that ok? It is good for you and us. It's been a challenging start of year, we suffer a lot.But I believe that we will defeat the misery.Please take care of yourself.Good luck to everyone and hope all is well. We are looking forward to your early reply. Have a nice day! Best regards

Αφορά αυτό https://www.aliexpress.com/item/4001294311922.html (4942 pieces available) και με κουπόνι μου βγήκε 0,63€ 🤪

Η αλήθεια είναι ότι τους απάντησα σε "έντονο" ύφος  για να δω τι θα πουν.

Επεξ/σία από specre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, specre είπε

Σας έχει τύχει αυτό από πωλητή στο aliexpress;

Αφορά αυτό https://www.aliexpress.com/item/4001294311922.html (4942 pieces available) και με κουπόνι μου βγήκε 0,63€ 🤪

Η αλήθεια είναι ότι τους απάντησα σε "έντονο" ύφος  για να δω τι θα πουν.

Εμένα στο ali και καλά ανάκληση στο εργοστάσιο με αποστολή από Γερμανία και ακύρωσα , μετά  από 2-3 μέρες την κατέβασε τελείως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george1551 είπε

Εμένα στο ali και καλά ανάκληση στο εργοστάσιο με αποστολή από Γερμανία και ακύρωσα , μετά  από 2-3 μέρες την κατέβασε τελείως.

Θα την ακυρώσω κι εγώ (δεν καίγομαι για το συγκεκριμένο), απλά από περιέργεια θέλω να δω τι θα μου απαντήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Φιλος απο Γερμανια παραγγειλε από Χονκ Κονγκ πακέτο 100€+. Το πήρε σε 10 μερες και χωρίς δασμούς. Φαίνεται το όριο των 22 ευρω ισχύει στην Ελλαδα μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, grfurby είπε

 Φιλος απο Γερμανια παραγγειλε από Χονκ Κονγκ πακέτο 100€+. Το πήρε σε 10 μερες και χωρίς δασμούς. Φαίνεται το όριο των 22 ευρω ισχύει στην Ελλαδα μονο.

Είναι και αυτο ενα απο τα κατόρθωμα των μνημονίων, που πλέον μας επιτρέπει να αγοράζουμε μόνο οδοντογλυφίδες απο τρίτες χώρες

Επεξ/σία από NikosKallithea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, grfurby είπε

 Φιλος απο Γερμανια παραγγειλε από Χονκ Κονγκ πακέτο 100€+. Το πήρε σε 10 μερες και χωρίς δασμούς. Φαίνεται το όριο των 22 ευρω ισχύει στην Ελλαδα μονο.

Δεν ξερω τι πηρε ο φιλος σου και απο που αλλα παραθετω την απαντηση ενος φιλου δικου μου στη Γερμανια που ρωτησα μηπως στειλω δεμα εκει και το προωθησει μετα σε εμενα. Δες τι μου ειπε σχετικα με το τελωνειο.

"Hi Kostas,

VAT is 19% in Germany.

BUT..... EMS is not a good idea to use in Germany.
EMS is not handled by Deutsche Post/DHL but by an very awful company called GLS.
You have to pay an extra of 29€ to GLS as an service fee.
That's why nobody use EMS here in Germany as GLS is a really really worth company and they cheat customers whenever they can.
Handling fee of Deutsche Post is 9€ (when you must pay VAT, otherwise it's free)"

"Here the shipping price is included in the 22€, that means your value shouldn't be more as 22€ in total (incl. shipping)."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όριο των 22€ ισχύει για όλες τις χώρες τις ευρωπαϊκής ένωσης απλά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο οι εταιρίες courier χρεώνουν εξωφρενικά ποσά εκτελωνισμού.

Επίσης άλλο ένα κωμικοτραγικό γεγονός είναι ότι στο όριο των 22€ έχουν συμπεριλάβει και τα μεταφορικά οπού στην περίπτωση μιας αγοράς από Κίνα 20$ και αποστολή με ταχυδρομείο είναι όλα ok και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά σε περίπτωση αποστολής με courier μόνο για μεταφορικά θες 20-25$ όποτε αναγκαστικά πας στο σφαγείο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/11/2020 στις 7:38 ΜΜ, kosutasu22 είπε

Δεν ξερω τι πηρε ο φιλος σου και απο που αλλα παραθετω την απαντηση ενος φιλου δικου μου στη Γερμανια που ρωτησα μηπως στειλω δεμα εκει και το προωθησει μετα σε εμενα. Δες τι μου ειπε σχετικα με το τελωνειο.

"Hi Kostas,

VAT is 19% in Germany.

BUT..... EMS is not a good idea to use in Germany.
EMS is not handled by Deutsche Post/DHL but by an very awful company called GLS.
You have to pay an extra of 29€ to GLS as an service fee.
That's why nobody use EMS here in Germany as GLS is a really really worth company and they cheat customers whenever they can.
Handling fee of Deutsche Post is 9€ (when you must pay VAT, otherwise it's free)"

"Here the shipping price is included in the 22€, that means your value shouldn't be more as 22€ in total (incl. shipping)."

Η GLS παντως για την Ελλαδα δουλευει καλα. Covid-proof και με 10 ευρω σου ερχεται σπιτι δεμα αρκετα κιλα σε 10 μερες (Απο Ευρωπη).

Η ACS για εναν φακελο στη Κυπρο με χρεωσε μεταφορικα ψυγειου , 20 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα ένα ρολόι από Ali άνω των 22€, με τον πωλητή να δίνει την δυνατότητα αποστολής από Ισπανία-Γαλλια με tracking, και τσεχια χωρίς tracking.

Παρόλο που η αποστολή από τσεχια ήταν η πιο οικονομική, εγώ επέλεξα Ισπανία για να γλιτωσω τελωνείο και να έχω τον αριθμό παρακολούθησης.

Μετα από ένα χαμένο δέμα δεν ήθελα να κάνω ξανά αγορά χωρίς tracking number.

Σήμερα μου ήρθε email οτι η αποστολή έγινε απο Τσεχία(!) με τον αριθμό παρακολουθησης να είναι αυτής της μορφής... 61249901296 

Υπάρχει tracking number αυτής της μορφής; Αν περιμένω θα φανεί κάτι; Αν όχι μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό; μιας και θεωρώ οτι είναι κοροϊδία να μην έχω tracking ενώ το έχω πληρώσει. 

 

Επεξ/σία από thant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...