Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια δικια μου δουλεια με το geforce experience(Σαν reshade σε DX12 παιχνιδια απο Nvidia) στο shadow of the tomb raider. Οσο το μαθαινω και αυτο σαν το reshade τοσο περισσοτερο μου αρεσει το τι μπορω να κανω στην εικονα καθε παιχνιδιου. 

Spoiler

26-02-2019-1.png

Spoiler

26-02-2019-34.png

 

Spoiler

26-02-2019-35.png

 

Spoiler

26-02-2019-66.png

Spoiler

26-02-2019-3.png

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Σε οσα παιχνιδια σας γραφει not support στο geforcce exprerience καντε μετονομασια το exe του παιχνιδιου σε ενα αλλο παιχνιδι που εχετε(γνησιο) και ξερετε οτι το υποστηριζει.Ετσι παιζει παντα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε συνεχεια του SOTTR μαζι με geforce experience. Οπτικα πολυ δυνατη μηχανη σε stock εχει μια ασπριλα η οποια εξαλειφεται ευκολα.

 

Spoiler

28-02-2019-2.png&key=b08bb20487ebfecd1b9

Spoiler

28-02-2019-36.png&key=f9eab71281f89f10d6

 

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Για το σύστημα της υπογραφής μου ποιο λέτε είναι το πιο εύκολο και με το μικρότερο performance hit, το Reshade ή το nVidia experience;

Επίσης, πιο είναι το πιο εύκολα παραμετροποιήσιμο από κάποιον casual χρήστη που δεν θέλει να ασχολείται και πολύ, δηλαδή να φορτώνω 2-3 φίλτρα και να μην ψάχνομαι περισσότερο με τις ρυθμίσεις κλπ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Chaos3X είπε

Για το σύστημα της υπογραφής μου ποιο λέτε είναι το πιο εύκολο και με το μικρότερο performance hit, το Reshade ή το nVidia experience;

Επίσης, πιο είναι το πιο εύκολα παραμετροποιήσιμο από κάποιον casual χρήστη που δεν θέλει να ασχολείται και πολύ, δηλαδή να φορτώνω 2-3 φίλτρα και να μην ψάχνομαι περισσότερο με τις ρυθμίσεις κλπ. 

Το Reshade έχει μεγαλύτερο hit ειδικά αν βάλεις clarity. 

 

Τα στανταρ φίλτρα που προτείνω είναι 

Lumasharpen για οξυτητα

Curves για καθαρισμα της ασπριλας και γενικα ολης της εικονας κανει πολυ δουλεια οπως και το levels

Colourfullness περιπου στο 350. Στο 450 που ειναι default δινει αρκετο χρωμα που δεν μου αρεσει. Στο 350 ειναι το ιδανικο και ξεφευγει απο τη μουντιλα των χρωματων αρκετων παιχνιδιων και δεν υπερτονιζει τα χρωματα.

 

Σε dx12 παιχνίδια το geforce experience είναι η μόνη λύση ευτυχώς έχεις Nidia και μπορείς να παίξεις με exposure vibrance contrast με μηδενικό performance hit. Αν πας σε details για sharpness υπάρχει ένα 5% hit. 

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billeiros είπε

βαλτε βαλτε reshade. κ μετα το φορματ χαμογελαει

Η προοπτική ότι μπορείς να σβήσεις τα αρχεία αν σου crasharei το game??? Μου θυμίζεις κάτι γνωστούς που μόλις περνούσαν ένα πρόγραμμα και δεν μπορούσαν να το λειτουργήσουν ζητούσαν Format. Απλά έλεος μην τα ισοπεδώνουμε όλα και λέμε ότι θέλουμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, nightwalker1990 είπε

Η προοπτική ότι μπορείς να σβήσεις τα αρχεία αν σου crasharei το game??? Μου θυμίζεις κάτι γνωστούς που μόλις περνούσαν ένα πρόγραμμα και δεν μπορούσαν να το λειτουργήσουν ζητούσαν Format. Απλά έλεος μην τα ισοπεδώνουμε όλα και λέμε ότι θέλουμε.

Δεν εχω χρόνο και διαθεση για να κατεβαζω απο την αρχη τα 50+ gb που ζηταει το καθε παιχνιδι. 

Επεξ/σία από billeiros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...