Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, ROG-X είπε

4K Reshade Project Reality

Metro-Exodus-2019-02-23-10-47-30.jpg

Metro-Exodus-2019-02-23-12-48-15.jpg

Metro-Exodus-2019-02-23-12-46-57.jpg

Metro-Exodus-2019-02-23-11-25-10-299.jpg

Metro-Exodus-2019-02-24-21-31-09.jpg

Metro-Exodus-2019-02-24-21-32-33.jpg

Ανεβασε αν θελεις το αρχειο με τις ρυθμισεις να το δοκιμασουμε κ μεις! εσυ το εχεις σεταρει?

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην μιλαμε για το σκουπιδο-RT  και τον ολετηρα των visuals DLSS σε θεμα του Reshade.😎

 Το reshade ειναι για σοβαρο visual enhancement.

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρεχει σε DX11 το σκουπιδοψευτο RT της πρασινης?

Τρεχει σε DX12 το reshade ? 

Για μενα Reshade >>>> σκουπιδο RT. 

Άχρηστο featuraki το RT, για την πλέμπα και μονο.

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.

Έχεις το GeForce Experience για να βάλεις πράγματα στο DX12. Σίγουρα δεν έχει όσα το reshade, αλλά reshade για DX12 δεν θα δούμε ποτέ όπως έχει δηλώσει ο δημιουργός του.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έχεις το GeForce Experience για να βάλεις πράγματα στο DX12. Σίγουρα δεν έχει όσα το reshade, αλλά reshade για DX12 δεν θα δούμε ποτέ όπως έχει δηλώσει ο δημιουργός του.

Απο  geforce experience που ειναι οι επιλογες για τα φίλτρα? 

Δημοσ.

Ναι και στην επόμενη γενιά που θα 'χουν ένα σωρό παιχνίδια RT και πολύ πιο σοβαρό RT από το σημερινό, τι θα κάνεις ; Εκτός κι αν αλλάξει γνώμη ο δημιουργός και το φτιάξει να δουλεύει και σε DX12. Για την ώρα έχει πει ότι μόνο για Vulkan θα το φτιάξει κάποια στιγμή.

Μόλις τώρα, azazil1190 είπε

Απο  geforce experience που ειναι οι επιλογες για τα φίλτρα? 

Πρέπει να ενεργοποιήσεις τα experimental features πρώτα στο GFE και μετά με Alt+Z στα εμφανίζει στο παιχνίδι.

  • Like 1
Δημοσ.

Προς το παρων ετσι ειναι τα πραγματα και για ενα ετος ακομα. Αργοτερα, θα προσαρμοστουμε με τις τοτε συνθηκες που θα επικρατουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι και στην επόμενη γενιά που θα 'χουν ένα σωρό παιχνίδια RT και πολύ πιο σοβαρό RT από το σημερινό, τι θα κάνεις ; Εκτός κι αν αλλάξει γνώμη ο δημιουργός και το φτιάξει να δουλεύει και σε DX12. Για την ώρα έχει πει ότι μόνο για Vulkan θα το φτιάξει κάποια στιγμή.

Πρέπει να ενεργοποιήσεις τα experimental features πρώτα στο GFE και μετά με Alt+Z στα εμφανίζει στο παιχνίδι.

Experimental features που ειναι αυτα  με στο experience? 

Και το performance mode στο reshade τι κάνει? 

Ολο απορίες είμαι σήμερα

Επεξ/σία από azazil1190
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ROG-X είπε

Μην μιλαμε για το σκουπιδο-RT  και τον ολετηρα των visuals DLSS σε θεμα του Reshade.😎

 Το reshade ειναι για σοβαρο visual enhancement.

Όσα δεν φτάνει η αλεπού.... 

2 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Experimental features που ειναι αυτα  με στο experience? 

Και το performance mode στο reshade τι κάνει? 

Ολο απορίες είμαι σήμερα

Ναι στα options του experience. Το ενεργοποιείς και μετα μέσα στο παιχνίδι πατάς alt+f3

Δημοσ.
4 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Experimental features που ειναι αυτα  με στο experience? 

Και το performance mode στο reshade τι κάνει? 

Ολο απορίες είμαι σήμερα

Φίλε μου το performance Mode στο reshade το ενεργοποιούμε πάντα μόλις τελειώσουμε με τις ρυθμίσεις των φίλτρων. Μόλις κάνουμε το τικ δεν θα μπορούμε να πειράξουμε τα φίλτρα μέχρι να το ξανά βγάλουμε. Το performance Mode κάνει ένα optimize στη μηχανή του reshade οπότε πάντα το ενεργοποιούμε μετά την ρύθμιση των φίλτρων. 

 

Το GeForce experience δουλεύει μόνο σε dx12 παιχνίδια και κάνει επίσης πολύ τίμια δουλειά. Μπορείς να έχεις 3 δικά σου mods σε κάθε παιχνίδι και να συγκρίνεις με το vanilla. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...