Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το βάζεις και βγαίνει αυτόματα μετά από λίγο? Ενεργοποιούνται τα φίλτρα δηλαδή και κλείνουν μετά? Η δεν μπαίνει καθόλου? 

δεν μπαινει καθολου τι εχω το default τι το ini αρχειo απο το preset που κατεβασα το ιδιο ειναι

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Virus200 είπε

δεν μπαινει καθολου τι εχω το default τι το ini αρχειo απο το preset που κατεβασα το ιδιο ειναι

Ας το αφήσουμε το αρχείο ini για λίγο. Το reshade όταν το κάνεις install μέσω του exe και επιλέγεις τα shaders όταν ξεκινάς το παιχνίδι στα φορτώνει κανονικά? Πατας home και σε έχει να τα επιλέξεις? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Virus200 είπε

ναι κανονικα τα βλεπω ολα απλα δεν μου φορτωνει τα settings απο το preset που βαζω.

Το πρόβλημά βρίσκεται στο ini άνοιξε το με WordPad και βάλε σε spoiler τι γράφει μέσα να το δω λίγο. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το πρόβλημά βρίσκεται στο ini άνοιξε το με WordPad και βάλε σε spoiler τι γράφει μέσα να το δω λίγο. 

Spoiler

 

#define USE_BLOOM              0            // [0 or 1] Bloom : Makes bright lights bleed their light into their surroundings (relatively high performance cost)=0
'------------------------------------------------------------/=0
#define fxaa_EdgeThresholdMin  0.060        // [0.000 to 1.000] Darkness threshold. Trims the algorithm from processing darks.=0
Please note when tweaking settings that higher numbers does not always equal better (nor does lower).=0
#define USE_VIGNETTE           0            // [0 or 1] Vignette : Darkens the edges of the image to make it look more like it was shot with a camera lens. May cause banding artifacts.=0
Game: Metro 2033 Redux=0
Author: xvt=0
SweetFX version: 1.5.1=0
#define BloomWidth             0.0142       // [0.0000 to 1.0000] Width of the bloom=0
#define USE_EXPLOSION          0            // [0 or 1] Explosion : Scatters the pixels, making the image look fuzzy.=0
Description:=0
#define SMAA_THRESHOLD         0.10         // [0.05 to 0.20] Edge detection threshold. If SMAA misses some edges try lowering this slightly. I prefer between 0.08 and 0.12.=0
and/or submit it to the SweetFX Settings Database : http://sfx.thelazy.net/games/=0
#define USE_CARTOON            0            // [0 or 1] Cartoon : "Toon"s the image. (Interferes with SMAA, CRT, Bloom, HDR and Lumasharpen)=0
#define USE_DITHER             0            // [0 or 1] Dither : Applies dithering to simulate more colors than your monitor can display. This lessens banding artifacts (mostly caused by Vignette)=0
Finding the best settings for your game and your taste is about finding just the right amount to apply.=0
If you made a good setttings preset please share it with your friends, on forums and websites,=0
This description field and the above Game and Author fields are here so you can fill in your own details for the presets you create.=0
Just delete this description and fill in your own and then share it with the world.=0
#define USE_MONOCHROME         0            // [0 or 1] Monochrome : Monochrome makes the colors disappear.=0
Hope you enjoy my mod.=0
#define CRTScanlineIntensity   0.0          // [2.0 to 4.0] Scanlines intensity (use integer values preferably). Default is 2.0=0
- CeeJay.dk=0
'-----------------------------------------------------------*/=0
#define USE_FXAA_ANTIALIASING  0            // [0 or 1] FXAA Anti-aliasing : Smoothens jagged lines using the FXAA technique. WIP - Currently only works in DX9 and you need to use the FXAA injector dlls.=0
#define USE_SMAA_ANTIALIASING  0            // [0 or 1] SMAA Anti-aliasing : Smoothens jagged lines using the SMAA technique.=0
#define CRTAmount              0.23         // [0.00 to 1.00] Amount of CRT effect you want=0
#define USE_ADVANCED_CRT       1            // [0 or 1] Advanced CRT : Simulates an old CRT TV display. (Interferes with SMAA, Cartoon, Bloom, HDR and Lumasharpen, and it has a very high performance cost)=0
#define USE_HDR                0            // [0 or 1] HDR : Not actual HDR - It just tries to mimic an HDR look (relatively high performance cost)=0
#define USE_LUMASHARPEN        1            // [0 or 1] LumaSharpen : Also sharpens the antialiased edges which makes them less smooth - I'm working on fixing that.=0
#define SMAA_DIRECTX9_LINEAR_BLEND 0            // [0 or 1] Using DX9 HARDWARE? (software version doesn't matter) if so this needs to be 1 - If not, leave it at 0.=0
#define CRTmonitorgamma        0.0          // [0.0 to 4.0] Gamma of display monitor (typically 2.2 is correct)=0
#define USE_LEVELS             1            // [0 or 1] Levels : Sets a new black and white point. This increases contrast but causes clipping. Use Curves instead if you want to avoid that.=0
#define USE_TECHNICOLOR        1            // [0 or 1] TECHNICOLOR : Attempts to mimic the look of an old movie using the Technicolor three-strip color process (Techicolor Process 4)=0
#define FXAA_QUALITY__PRESET   9            // [1 to 9] Choose the quality preset. 9 is the highest quality.=0
#define USE_DPX                1            // [0 or 1] Cineon DPX : Should make the image look like it's been converted to DXP Cineon - basically it's another movie-like look similar to technicolor.=0
#define GreenC                 0.49        // [0.60 to 0.20]=0
#define CRTBrightness          0.0          // [1.0 to 3.0] Used to boost brightness a little. Default is 1.0=0
#define Gamma                  1.00         // [0.000 to 2.000] Adjust midtones=0
#define USE_LIFTGAMMAGAIN      0            // [0 or 1] Lift Gamma Gain : Adjust brightness and color of shadows, midtones and highlights=0
#define Blend                  0.5          // [0.00 to 1.00] How strong the effect should be.=0
#define USE_TONEMAP            0            // [0 or 1] Tonemap : Adjust gamma, exposure, saturation, bleach and defog. (may cause clipping)=0
#define CRTOverScan            0.0          // [1.00 to 1.10] Overscan (e.g. 1.02 for 2% overscan). Default is 1.01=0
#define USE_VIBRANCE           1            // [0 or 1] Vibrance : Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.=0
#define USE_CURVES             1            // [0 or 1] Curves : Contrast adjustments using S-curves.=0
#define USE_SEPIA              0            // [0 or 1] Sepia : Sepia tones the image.=0
#define USE_BORDER             0            // [0 or 1] Border : Makes the screenedge black as a workaround for the bright edge that forcing some AA modes sometimes causes.=0
#define USE_SPLITSCREEN        0            // [0 or 1] Splitscreen : Enables the before-and-after splitscreen comparison mode.=0
#define USE_CUSTOM             0            // [0 or 1] Custom : Write your own shader by editing custom.h, and then enable it here.=0
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS  16           // [0 to 98] Determines the radius SMAA will search for aliased edges=0
#define CRTgamma               0.0          // [0.0 to 4.0] Gamma of simulated CRT (default 2.4)=0
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS_DIAG 6            // [0 to 16] Determines the radius SMAA will search for diagonal aliased edges=0
#define CRTCurvature           0            // [[0 or 1] "Barrel effect" enabled (1) or off (0)=0
#define SMAA_CORNER_ROUNDING   0            // [0 to 100] Determines the percent of antialiasing to apply to corners. 0 seems to affect fine text the least so it's the default.=0
#define COLOR_EDGE_DETECTION   1            // [0 or 1] 1 Enables color edge detection (slower but slightly more acurate) - 0 uses luma edge detection (faster)=0
#define fxaa_Subpix            0.400        // [0.000 to 1.000] Choose the amount of sub-pixel aliasing removal.=0
#define CRTResolution          1.2          // [1.0 to 8.O] Input size coefficent (low values gives the "low-res retro look"). Default is 1.2=0
#define fxaa_EdgeThreshold     0.250        // [0.000 to 1.000] Edge detection threshold. The minimum amount of local contrast required to apply algorithm.=0
#define Explosion_Radius       2.5          // [0.2 to 100.0] Amount of effect you want.=0
#define CartoonPower           1.5          // [0.1 to 10.0] Amount of effect you want.=0
#define CartoonEdgeSlope       1.5          // [0.1 to 8.0] Raise this to filter out fainter edges. You might need to increase the power to compensate. Whole numbers are faster.=0
#define CRTCurvatureRadius     0            // [0.0 to 2.0] Curvature Radius (only effective when Curvature is enabled). Default is 1.5=0
#define Curves_mode            0            // [0|1|2] Choose what to apply contrast to. 0=Luma, 1 = Chroma, 2 = both Luma and Chroma. Default is 2 (Luma)
'----------------------------------------------------------*/=0
#define CRTScanlineGaussian    0            // [0 or 1] Use the "new nongaussian scanlines bloom effect". Default is on=0
#define Levels_white_point     195          // [0 to 255] The new white point. Everything brighter than this becomes completely white. Default is 235.0=0
#define CRTAngleY              0            // [-0.20 to 0.20] Tilt angle in radians (Y coordinates). (Value of -0.15 gives the 'arcade tilt' look)=0
#define CRTCornerSize          0.000        // [0.0000 to 0.0020] Higher values, more rounded corner. Default is 0.001=0
#define CRTDistance            0.00         // [0.00 to 4.00] Simulated distance from viewer to monitor. Default is 2.00=0
#define CRTAngleX              0.00         // [-0.20 to 0.20] Tilt angle in radians (X coordinates)=0
#define CRTOversample          0            // [0 or 1] Enable 3x oversampling of the beam profile (warning : performance hit)=0
#define BloomThreshold         20.25        // [0.00 to 50.00] Threshold for what is a bright light (that causes bloom) and what isn't.=0
#define BloomPower             1.446        // [0.000 to 8.000] Strength of the bloom=0
#define HDRPower               1.30         // [0.00 to 8.00] Strangely lowering this makes the image brighter=0
#define radius2                0.87         // [0.00 to 8.00] Raising this seems to make the effect stronger and also brighter=0
#define sharp_strength         0.55         // [0.10 to 3.00] Strength of the sharpening=0
#define Vibrance               0.35         // [-1.00 to 1.00] Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.=0
#define sharp_clamp            0.035        // [0.000 to 1.000] Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.035=0
#define pattern                2            // [1|2|3|4] Choose a sample pattern. 1=Fast, 2 = Normal, 3 = Wider, 4 = Pyramid shaped.
#define offset_bias            1.0          // [0.0 to 6.0] Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.=0
#define show_sharpen           0            // [0 or 1] Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)=0
#define Levels_black_point     0            // [0 to 255] The black point is the new black - literally. Everything darker than this will become completely black. Default is 16.0=0
#define TechniAmount           0.04         // [0.00 to 1.00]=0
#define TechniPower            4.5          // [0.00 to 8.00]=0
#define Bleach                 0.00         // [0.000 to 1.000] Brightens the shadows and fades the colors=0
TechniqueSorting=AdaptiveFog,Border,Cartoon,Chromakey,CA,LeiFx_Tech,ColorMatrix,ASCII,Daltonize,Colourfulness,Curves,Deband,KNearestNeighbors,NonLocalMeans,DepthHaze,DisplayDepth,DPX,Emphasize,AdvancedCRT,BloomAndLensFlares,AmbientLight,HDR,MotionBlur,FilmGrain,EyeAdaption,Clarity,AdaptiveSharpen,FilmicAnamorphSharpen,FilmicPass,Layer,GlitchB,FilmGrain2,HQ4X,HSLShift,Mode1,Mode2,Mode3,CinematicDOF,GaussianBlur,LiftGammaGain,Levels,HighPassSharp,LUT,Monochrome,LumaSharpen,MultiLUT,Nightvision,LightDoF_AutoFocus,LightDoF_Far,LightDoF_Near,Crosshair,Depth3D,Tint,ChromaticAberration,PerfectPerspective,StageDepth,MagicBloom,Before,After,RingDOF,MagicDOF,GP65CJ042DOF,MatsoDOF,MartyMcFlyDOF,Technicolor,Technicolor2,Tonemap,ReflectiveBumpmapping,TriDither,FXAA,TiltShift,Nostalgia,UIMask_Top,UIMask_Bottom,UIDetect,UIDetect_Before,UIDetect_After,Vibrance,MXAO,Vignette,SurfaceBlur,SMAA
#define redNegativeAmount      1.0          // [0.00 to 1.00]=0
#define FogColor               float3(0.80, 1.00, 2.55) // [0.00 to 2.55, 0.00 to 2.55, 0.00 to 2.55] What color to remove - default is blue=0
#define greenNegativeAmount    1.0          // [0.00 to 1.00]=0
#define VignetteAmount         -1.00        // [-2.00 to 1.00] Strength of black. -2.00=Max Black, 1.00 = Max White.
#define blueNegativeAmount     0.3          // [0.00 to 1.00]=0
#define Red                    8.95          // [1.0 to 15.0]=0
#define Green                  8.5          // [1.0 to 15.0]=0
#define Blue                   8.0         // [1.0 to 15.0]=0
#define ColorGamma             0.76          // [0.1 to 2.5] Adjusts the colorfulness of the effect in a manner similar to Vibrance. 1.0 is neutral.=0
#define DPXSaturation          1.75         // [0.0 to 8.0] Adjust saturation of the effect. 1.0 is neutral.=0
#define Curves_formula         3           // [1|2|3|4|5|6|7|8|9] The contrast s-curve you want to use.=0
#define RedC                   0.48        // [0.60 to 0.20]=0
#define BlueC                  0.46        // [0.60 to 0.20]=0
#define Monochrome_conversion_values float3(0.18,0.41,0.41) // [0.00 to 1.00] Percentage of RGB to include (should sum up to 1.00)=0
#define RGB_Lift               float3(1.060, 0.975, 1.080) // [0.000 to 2.000] Adjust shadows for Red, Green and Blue=0
#define RGB_Gamma              float3(1.050, 1.000, 0.990) // [0.000 to 2.000] Adjust midtones for Red, Green and Blue=0
#define RGB_Gain               float3(1.050, 1.050, 0.955) // [0.000 to 2.000] Adjust highlights for Red, Green and Blue=0
#define Exposure               0.0015       // [-1.000 to 1.000] Adjust exposure=0
#define Curves_contrast        -0.55        // [-1.00 to 1.00] The amount of contrast you want=0
#define Saturation             0.28         // [-1.000 to 1.000] Adjust saturation=0
#define Defog                  0.021        // [0.000 to 1.000] How much of the color tint to remove=0
#define Vibrance_RGB_balance   float3(-0.085, -0.80, -0.40) // [-10.00 to 10.00,-10.00 to 10.00,-10.00 to 10.00] A per channel multiplier to the Vibrance strength so you can give more boost to certain colors over others=0
#define ColorTone              float3(1.40, 1.10, 0.90) // [0.00 to 2.55, 0.00 to 2.55, 0.00 to 2.55] What color to tint the image=0
#define GreyPower              0.11         // [0.00 to 1.00] How much desaturate the image before tinting it=0
#define SepiaPower             0.58         // [0.00 to 1.00] How much to tint the image=0
#define VignetteType           1            // [1|2|3] 1=Original, 2 = New, 3 = TV style
#define VignetteRatio          1.00         // [0.15 to 6.00] Sets a width to height ratio. 1.00 (1/1) is perfectly round, while 1.60 (16/10) is 60 % wider than it's high.=0
#define VignetteRadius         1.00         // [-1.00 to 3.00] lower values=stronger radial effect from center
#define VignetteSlope          8            // [2 to 16] How far away from the center the change should start to really grow strong (odd numbers cause a larger fps drop than even numbers)=0
#define VignetteCenter         float2(0.500, 0.500) // [0.000 to 1.000, 0.000 to 1.000] Center of effect for VignetteType 1. 2 and 3 do not obey this setting.=0
#define dither_method          1            // [1 or 2] 1=Ordered dithering (very good and very fast), 2 = Random dithering (different but slightly slower dithering)
#define border_width           float2(1,20) // [0 to 2048, 0 to 2048] (X,Y)-width of the border. Measured in pixels.=0
#define border_color           float3(0, 0, 0) // [0 to 255, 0 to 255, 0 to 255] What color the border should be. In integer RGB colors, meaning 0,0,0 is black and 255,255,255 is full white.=0
#define splitscreen_mode       1            // [1|2|3|4|5|6] 1=Vertical 50/50 split, 2 = Vertical 25/50/25 split, 3 = Vertical 50/50 angled split, 4 = Horizontal 50/50 split, 5 = Horizontal 25/50/25 split, 6 = Curvy vertical 50/50 split
#define custom_strength        1.0          // [0.00 to 1.00] Adjust the strength of the effect=0
Techniques=

[Vibrance.fx]
Vibrance=0.150000
VibranceRGBBalance=1.000000,1.000000,1.000000

[AmbientLight.fx]
alDebug=0
alAdaptBaseMult=1.000000
alInt=10.150000
AL_DirtTex=0
alThreshold=15.000000
AL_Adaptation=1
alAdapt=0.700000
AL_Dirt=1
alAdaptBaseBlackLvL=2
alLensThresh=0.500000
AL_Vibrance=0
AL_Adaptive=0
alDirtInt=1.000000
alDirtOVInt=1.000000
alLensInt=2.000000
AL_Lens=0

[Depth3D.fx]
Divergence=25.000000
Depth_Map=0
Depth_Map_Adjust=7.500000
ZPD=0.010000
Depth_Map_View=0
Auto_Depth_Range=0.100000
Offset=0.000000
WP=0
Depth_Map_Flip=0
Weapon_Scale=0
Weapon_Adjust=0.000000,0.000000
Weapon_Depth_Adjust=0.000000
Stereoscopic_Mode=0
Anaglyph_Desaturation=1.000000
Perspective=0
Eye_Swap=0
Cursor_STT=0.125000,0.500000,0.750000
SCSC=0
Cursor_Color=1.000000,1.000000,1.000000

[FXAA.fx]
Subpix=0.250000
EdgeThreshold=0.125000
EdgeThresholdMin=0.000000

[HQ4X.fx]
s=1.500000
k=-1.100000
mx=1.000000
max_w=0.750000
min_w=0.030000
lum_add=0.330000

[LumaSharpen.fx]
sharp_strength=0.650000
pattern=1
sharp_clamp=0.035000
offset_bias=1.000000
show_sharpen=0

[Technicolor2.fx]
Saturation=1.000000
ColorStrength=0.200000,0.200000,0.200000
Brightness=1.000000
Strength=1.000000

[Technicolor.fx]
Power=4.000000
RGBNegativeAmount=0.880000,0.880000,0.880000
Strength=0.400000

[SMAA.fx]
EdgeDetectionType=1
EdgeDetectionThreshold=0.100000
MaxSearchSteps=98
MaxSearchStepsDiagonal=16
CornerRounding=0
DebugOutput=0

[Clarity.fx]
ClarityRadius=3
ClarityBlendMode=2
ClarityOffset=2.000000
ClarityDarkIntensity=0.400000
ClarityBlendIfDark=50
ClarityBlendIfLight=205
ClarityViewBlendIfMask=0
ClarityStrength=0.400000
ClarityLightIntensity=0.000000
ClarityViewMask=0

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Λοιπον σου φτιαχνω ενα ini με τα παραπανω φιλτρα και ελπιζω να δουλευει. Δωσε μου 10 λεπτα.

Ετοιμο κατεβασε το απο εδω

https://ufile.io/0s7xj

και πες μου αν δουλευει.

Έγινε μπρο θα το δοκιμάσω σε λίγο Που θα πάω σπίτι και θα σ πω

1 ώρα πριν, Arkin είπε

Λοιπον σου φτιαχνω ενα ini με τα παραπανω φιλτρα και ελπιζω να δουλευει. Δωσε μου 10 λεπτα.

Ετοιμο κατεβασε το απο εδω

https://ufile.io/0s7xj

και πες μου αν δουλευει.

το δικο σου με το που το εκανα .ini και το προσθεσα μεσα απο το game μπηκε κανονικα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη βοήθειά σας, παρακαλώ: κατεβάζω το reshade 4.1.1, το τρέχω, διαλέγω το παιχνίδι (styx, shards of darkness), επιλέγω api (directx10+), επιλέγω τα shaders που θέλω (7 εξ αυτών στην περίπτωσή μου), βάζω τα κατάλληλα paths στο edit reshade settings (για textures+effects), τικάρω το performance mode, μου βγάζει succeeded.

Πάω να ξεκινήσω το παιχνίδι και δεν βλέπω το παραμικρό. Ούτε menu ούτε τίποτα. Δοκίμασα shift+f2/f1/home/shift+f1/shift+home, τίποτα.

Καμιά ιδέα;

Ορίστε και μερικά screenshots:Screenshot_37.png.df34181c5146c120d37cd239b619c4c1.pngScreenshot_39.png.73685bfd99d46c893c12e0ad9a656b47.pngScreenshot_38.png.cefaf13d46e58069643ff70bea297bb6.png

Επεξ/σία από DEADLAZARUS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποφάσισα να ασχοληθώ με reshade πριν λίγες μέρες η διαφορά είναι  όντως μεγάλη ιδιαίτερα στα χρώματα κ το sharpness..αλλά κάθομαι κ σκέφτομαι ποσό μαλακες είμαστε κ ποσό χρόνο και χρήμα δίνουμε  που αντί να παίζουμε μόνο κυρίως ασχολούμαστε με  το Να πειράζουμε τα γραφικά κ τα fps...είναι δυνατόν να έχω ότι πιο ακριβό υπάρχει σε home Pc αυτή τη στιγμή και να πρέπει να μπαίνω στη διαδικασία να βρίσκω άλλο προγράμματα τυπου reshade να τρέχουν παράλληλα  γ να έχω καλύτερη εικόνα; Δλδ ποσό αργόσχολος πρέπει να είμαι;; Δεν ξέρω παιδιά τι γνώμη έχετε αλλα κονσόλα κ πάλι κονσόλα γτ πολύ απλά όςο λιγότερα ξέρεις και ψαχουλεύεις τόσο πιο πολύ χαίρεσαι το game (γελάω που τα λέω εγώ με 1500$ Gpu)

Επεξ/σία από gpapad20
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Τη βοήθειά σας, παρακαλώ: κατεβάζω το reshade 4.1.1, το τρέχω, διαλέγω το παιχνίδι (styx, shards of darkness), επιλέγω api (directx10+), επιλέγω τα shaders που θέλω (7 εξ αυτών στην περίπτωσή μου), βάζω τα κατάλληλα paths στο edit reshade settings (για textures+effects), τικάρω το performance mode, μου βγάζει succeeded.

Πάω να ξεκινήσω το παιχνίδι και δεν βλέπω το παραμικρό. Ούτε menu ούτε τίποτα. Δοκίμασα shift+f2/f1/home/shift+f1/shift+home, τίποτα.

Καμιά ιδέα;

Ορίστε και μερικά screenshots:Screenshot_37.png.df34181c5146c120d37cd239b619c4c1.pngScreenshot_39.png.73685bfd99d46c893c12e0ad9a656b47.pngScreenshot_38.png.cefaf13d46e58069643ff70bea297bb6.png

δοκιμασες και χωρις to performance mode?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Virus200 είπε

δοκιμασες και χωρις to performance mode?

Όχι. Επηρεάζει η επιλογή αυτή; 

Το θέμα είναι ότι δεν ανοίγει ούτε menu ούτε μπορώ να δω το παραμικρό, παρά το γεγονός ότι έχω δοκιμάσει άπειρους συνδυασμούς πλήκτρων. Ούτε το home δουλεύει σε μένα.

Μπορεί και να είναι θέμα εύρεσης του σωστού πλήκτρου, για να τρέξει το πρόγραμμα (άρα τα έχω κάνει όλα σωστά), αλλά δεν βρίσκω το σωστό πλήκτρο μέχρι τώρα.

Η εγκατάσταση μού φαίνεται ok.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DEADLAZARUS είπε

Όχι. Επηρεάζει η επιλογή αυτή; 

Το θέμα είναι ότι δεν ανοίγει ούτε menu ούτε μπορώ να δω το παραμικρό, παρά το γεγονός ότι έχω δοκιμάσει άπειρους συνδυασμούς πλήκτρων. Ούτε το home δουλεύει σε μένα.

Μπορεί και να είναι θέμα εύρεσης του σωστού πλήκτρου, για να τρέξει το πρόγραμμα (άρα τα έχω κάνει όλα σωστά), αλλά δεν βρίσκω το σωστό πλήκτρο μέχρι τώρα.

Η εγκατάσταση μού φαίνεται ok.

εμενα ειναι το home απο μονο του. Οταν ανοιγεισ το game βλεπεις πανω αριστερα να σου δειχνει το reshade η δεν σου εμφανιζει τιποτα?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Virus200 είπε

εμενα ειναι το home απο μονο του. Οταν ανοιγεισ το game βλεπεις πανω αριστερα να σου δειχνει το reshade η δεν σου εμφανιζει τιποτα?

Τίποτα απολύτως.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Virus200 είπε

Έγινε μπρο θα το δοκιμάσω σε λίγο Που θα πάω σπίτι και θα σ πω

το δικο σου με το που το εκανα .ini και το προσθεσα μεσα απο το game μπηκε κανονικα

Χαιρομαι φιλε μου. Ειναι ακριβως ιδιο με αυτο που εβαλες απλα εκεινο το αρχειο δεν ηταν σωστα γραμμενο το τροποποιησα με τις ρυθμισεις που ειχε το αλλο ini.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Τίποτα απολύτως.

τοτε φανταζομαι κατι δεν εχει γινει σωστα στο install tou reshade. δοκιμασε να κανεις ενα overwrite install και να ξανακατεβασεις τα shaders

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...