ADHD Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Να φτιάξεις δικό σου preset στα γούστα σου. Έχει πολλά φίλτρα το reshade. Ειπαμε "customization" το ωραιο στο pc gaming αλλα ενταξει αυτο ειναι too much. 6 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν ειναι ετσι αλλα περι ορεξεως. Αυτη ειναι η αποψη μου με οτι εχω δει, ακομα και pics που βαζετε με υποτίθεται optimized presets τα χρωματα ειναι καμμένα και το sharpness ειναι λαθος. Αλλα οντως περι ορεξεως.
Arkin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, ADHD είπε Ειπαμε "customization" το ωραιο στο pc gaming αλλα ενταξει αυτο ειναι too much. Αυτη ειναι η αποψη μου με οτι εχω δει, ακομα και pics που βαζετε με υποτίθεται optimized presets τα χρωματα ειναι καμμένα και το sharpness ειναι λαθος. Αλλα οντως περι ορεξεως. Αν μπορεις να μου υποδειξεις καποια εικονα που εχω βαλει και θεωρεις οτι εχει καμμενα χρωματα θα ηταν καλο ωστε να δω τι εννοεις.
ADHD Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Arkin είπε Αν μπορεις να μου υποδειξεις καποια εικονα που εχω βαλει και θεωρεις οτι εχει καμμενα χρωματα θα ηταν καλο ωστε να δω τι εννοεις. Δεν ειπα για εσενα προσωπικα, στο topic του new dawn ειδα αρκετες οπως και στο metro. Δεν ειναι ολα τα reshade presets αποτυχημενα απλα για εμενα υπαρχουν παιχνιδια που οντως το χρειαζονται και αλλα που ειναι εντελως ακυρο και τα κανει χειροτερα τουλαχιστον συμφωνα με τα προσωπικα μου γουστα.
Arkin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, ADHD είπε Δεν ειπα για εσενα προσωπικα, στο topic του new dawn ειδα αρκετες οπως και στο metro. Δεν ειναι ολα τα reshade presets αποτυχημενα απλα για εμενα υπαρχουν παιχνιδια που οντως το χρειαζονται και αλλα που ειναι εντελως ακυρο και τα κανει χειροτερα τουλαχιστον συμφωνα με τα προσωπικα μου γουστα. Σεβαστες οι αποψεις σου. Δουλευω πολυ το reshade σιγουρα θα εχεις δει εδω τις εικονες που εχω βαλει απο δικα μου settings σε καθε παιχνιδι και μου καθησε καπως για τα καμμενα χρωματα. Σιγουρα καποιος που θα ασχοληθει για πρωτη φορα να κανει αρκετα λαθη αλλα με τον καιρο θα τα διορθωσει. Δεν θα το ελεγα υπερτιμημενο και σωστα γραφεις οτι δεν χρειαζονται ολα τα παιχνιδια reshade.
ADHD Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δεν θυμαμαι να εχω δει κανενα "ασχημο" αποτελεσμα απο εσενα tbh και οι τελευταιες που ειδα στο new dawn ηταν πολυ καλες, απλα θεωρω οτι το reshade ειναι ενα καλο εργαλειο για να "διορθωσουμε" προβληματικα παιχνιδια και οχι να το καρφωνουμε σε ολες τις νεες κυκλοφοριες απο default γιατι καπου χανεται και η ουσια. Μπορει βεβαια αλλος να γουσταρει τερμα vibrance/noise/sharpness στα παιχνιδια του δικαίωμα του δεν το κρινω.
Arkin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, ADHD είπε Δεν θυμαμαι να εχω δει κανενα "ασχημο" αποτελεσμα απο εσενα tbh και οι τελευταιες που ειδα στο new dawn ηταν πολυ καλες, απλα θεωρω οτι το reshade ειναι ενα καλο εργαλειο για να "διορθωσουμε" προβληματικα παιχνιδια και οχι να το καρφωνουμε σε ολες τις νεες κυκλοφοριες απο default γιατι καπου χανεται και η ουσια. Μπορει βεβαια αλλος να γουσταρει τερμα vibrance/noise/sharpness στα παιχνιδια του δικαίωμα του δεν το κρινω. Κατανοητο και συμφωνω μαζι σου. Ειναι ενα εργαλειο που δεν χρειαζονται ολα τα παιχνιδια και σιγουρα να μην γινονται υπερβολες. Προχθες δοκιμαζαμε σε φιλο στο witcher 3 που λες οκ το vanilla ειναι ηδη εκπληκτικο και μολις μπηκαν απο πανω 2-3 φιλτρα εγινε αλλο παιχνιδι πολυ πιο ομορφο στο ματι. Το too much μπορει να χαλασει την αυθεντικοτητα ομως. Για παμε να δουμε μερικα screens απο το New Dawn που φτανει στο τελος του σιγα σιγα. Για μενα ενα απο τα ομορφοτερα παιχνιδια αυτη τη στιγμη. 3
iazriel Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Arkin είπε Η διαφορα ειναι τεραστια δεν το συζηταμε. Το lumasharpen να το προτιματε ειδικα απο το clarity το οποιο ειναι too much στις περισσοτερες περιπτωσεις. AdaptiveSharpen δεν εχω δουλεψει καθολου οποτε δεν γνωριζω. Συνδιασμος luma/vibrance/levels με τις καταλληλες ρυθμισεις και φτιαχνεις ενα αψογο αποτελεσμα χωρις να χαλας την αυθεντικοτητα της αρχικης εικονας. Τα fakehdr/levels/curves προσοχη γιατι μπορουν να κρυψουν πληροφορια αν ειναι αρκετα σκοτεινα. Σε stock τουλαχιστον ειναι αρκετα dark. luma/vibrance/levels με λίγο μείωση της έντασης του levels πράγματι είναι τόσο όσο. Το AdaptiveSharpen είναι αναλόγως την περίπτωση γιατί είναι πιο δυνατό από το luma. Στο Shadow of war μου έδινε υπερβολικό αποτέλεσμα γιατί το παιχνίδι ήταν ήδη "καθαρό" οπότε χρησιμοποιούσα το luma. Στο Darksiders που είναι αρκετά "θολό" από την μάνα του, το adaptivesharpen κάνει αμέσως και εμφανώς καλύτερη δουλειά, πάντα με τις default ρυθμίσεις. FakeHDR έχει μανίσια τιμή 1.300, συνήθως το κατεβάζω γύρω στα 1.150 και όλα είναι gg. Clarity και στα δύο παιχνίδια ήταν άψογο. MXAO στο shadow of war δεν έκανε απολύτως τίποτα, στο Darksiders κάνει φοβερή δουλειά. Κάθε game και μηχανή γραφικών είναι διαφορετική, τα γούστα είναι επίσης διαφορετικά, 10 λεπτά πριν ξεκινήσεις το κάθε παιχνίδι θέλει και είσαι άρχοντας. Το καλό είναι πως παίζεις με καμιά δεκαριά το πολύ φίλτρα μόνο οπότε αν είναι κανείς και λίγο έμπειρος τελειώνει το σετάρισμα και σε μικρότερο χρόνο. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2019 από iazriel
Arkin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, iazriel είπε luma/vibrance/levels με λίγο μείωση της έντασης του levels πράγματι είναι τόσο όσο. Το AdaptiveSharpen είναι αναλόγως την περίπτωση γιατί είναι πιο δυνατό από το luma. Στο Shadow of war μου έδινε υπερβολικό αποτέλεσμα γιατί το παιχνίδι ήταν ήδη "καθαρό" οπότε χρησιμοποιούσα το luma. Στο Darksiders που είναι αρκετά "θολό" από την μάνα του, το adaptivesharpen κάνει αμέσως και εμφανώς καλύτερη δουλειά, πάντα με τις default ρυθμίσεις. FakeHDR έχει μανίσια τιμή 1.300, συνήθως το κατεβάζω γύρω στα 1.150 και όλα είναι gg. Clarity και στα δύο παιχνίδια ήταν άψογο. MXAO στο shadow of war δεν έκανε απολύτως τίποτα, στο Darksiders κάνει φοβερή δουλειά. Κάθε game και μηχανή γραφικών είναι διαφορετική, τα γούστα είναι επίσης διαφορετικά, 10 λεπτά πριν ξεκινήσεις το κάθε παιχνίδι θέλει και είσαι άρχοντας. Το καλό είναι πως παίζεις με καμιά δεκαριά το πολύ φίλτρα μόνο οπότε αν είναι κανείς και λίγο έμπειρος τελειώνει το σετάρισμα και σε μικρότερο χρόνο. 10 φιλτρα ειναι too much φιλε μου. Ειδικα mxao/clarity τρωνε απο 10% perf hit το καθενα. Luma/levels/vibrance τρωνε ολα μαζι 6-7% πχ. Βεβαια οπως εγραψες η καθε μηχανη θελει και αλλα πραγματα πανω. Η διαφορα ειναι τεραστια παντως και οταν περνας 40-50 ωρες σε ενα παιχνιδι θες το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα που μπορεις να παρεις με το συστημα που εχεις. 1
Acmilangr2 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Το ζουμί όλο είναι στο Lumansharpen. Eίναι κάτι που δεν γίνεται με άλλον τρόπο. Ενω τα χρώματα μπορούν να γίνουν πχ από τα Windows.
iazriel Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Όχι 10 φίλτρα παράλληλα βρε, αυτα τα οποία χρειάζονται μόνο να παίξεις και αναλόγως να βάλεις 1
Arkin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 48 λεπτά πριν, iazriel είπε Όχι 10 φίλτρα παράλληλα βρε, αυτα τα οποία χρειάζονται μόνο να παίξεις και αναλόγως να βάλεις Τωρα σε επιασα. Συμφωνω απολυτα εδω αναλογα τι χρειαζεται το καθενα βαζεις και αναλογα. 49 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Το ζουμί όλο είναι στο Lumansharpen. Eίναι κάτι που δεν γίνεται με άλλον τρόπο. Ενω τα χρώματα μπορούν να γίνουν πχ από τα Windows. Και το MXAO κανει τρελη δουλεια αλλα με αναλογα hit. Ειναι κατι σαν VXAO πιο πανω απο HBAO+ αν δουλευτει σωστα. Αρκετοι δουλευουν και technicolour/tonemap αλλα δεν τα εχω μαθει καλα ακομα για να τα προτεινω. 1
iazriel Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Στις 14/3/2019 στις 10:15 ΜΜ, Arkin είπε Και το MXAO κανει τρελη δουλεια αλλα με αναλογα hit. Ειναι κατι σαν VXAO πιο πανω απο HBAO+ αν δουλευτει σωστα. Αρκετοι δουλευουν και technicolour/tonemap αλλα δεν τα εχω μαθει καλα ακομα για να τα προτεινω. Ξέρουμε γιατί το MXAO δεν δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια; Είναι θέμα μηχανής γραφικών και υποστήριξης κάποιας μορφής AO?
Arkin Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2019 50 λεπτά πριν, iazriel είπε Ξέρουμε γιατί το MXAO δεν δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια; Είναι θέμα μηχανής γραφικών και υποστήριξης κάποιας μορφής AO? Οταν λες δεν δουλευει? Σε παλιοτερα παιχνιδια ισως να μην δουλευει λογω κωδικα του παιχνιδιου. Αρκετα δεν υποστηριζουν και reshade 4 εκδοση. Οσα δεν εχουν καποιο hbao το mxao κανει πολυ καλη δουλεια. Οσα εχουν δεν χρειαζεται να μπαινει και αλλο τετοιο φιλτρο. Δεν το δουλευω γιατι ειναι μεγαλο perf hit μαζι με clarity. Eσυ λογω 2080/1440p60p πειραματισου με αυτα τα 2 σιγουρα εισαι ανετος σε ολα τα παιχνιδια. 1
iazriel Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Νομίζω μου απάντησες. Αν θυμάμαι καλά το Shadow of War είχε HBAO οπότε δεν έβλεπα καμία διαφορά ενώ το Darksiders 3 δεν φαίνεται να έχει οπότε μπαίνει το MXAO και τα κάνει όλα πένα. Σε κάποια σημεία πέφτω και στα 45-50fps αλλά ευτυχώς είναι πάρα πολύ λίγα για να θυσιάσω το τελικό οπτικό αποτέλεσμα με Clarity/MXAO. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2019 από iazriel
Arkin Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, iazriel είπε Νομίζω μου απάντησες. Αν θυμάμαι καλά το Shadow of War είχε HBAO οπότε δεν έβλεπα καμία διαφορά ενώ το Darksiders 3 δεν φαίνεται να έχει οπότε μπαίνει το MXAO και τα κάνει όλα πένα. Είναι σημεία που πέφτω και στα 45-50fps αλλά ευτυχώς πολύ λίγα για να θυσιάσω το τελικό αποτέλεσμα με Clarity/MXAO. Ναι αυτο ειναι κατα 99%. Καποια το εχουν αναγκη το HBAO οσα δεν εχουν μπαινει MXAO. Μαζι με clarity ειναι απο τα πιο γερα φιλτρα με το αναλογο βαρος σε fps ομως. Για το clarity δοκιμαζε να παιζεις με luma πιο πανω απο default ρυθμιση ωστε να γλιτωνεις το hit απο το clarity. Οταν πεφτεις απο τα 60 με vsync παει στα 45 σιγουρα νιωθεις την αλλαγη. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα