Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να ρωτήσω κάτι, έκανα μια κράτηση στο booking και εβαλα μια prepaid κάρτα μου σαν εγγυηση η οποία δεν είχε καν λεφτά μέσα αλλά και έληξε τον ιούνιο,θελωντας μετά να ακυρώσω την κράτηση μου μου ζητάει 180 ευρώ και έκανα αίτημα για δωρεάν ακύρωση που όμως μάλλον δεν δέχεται το κατάλυμα γιατι δεν εχει απαντήσει ακόμα και μεχρι να απαντήσει θα ισχύει κανονικά η κράτηση. Το θέμα είναι αν δεν πάω.προφανώς δεν μπορεί να με χρεώσει από καπου αλλά τι ακριβώς μπορεί να γίνει αν ξέρει κανείς.

Επεξ/σία από blackdeagle
Δημοσ.

Η δωρεάν ακύρωση έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αν έχουν περάσει αυτες τότε χρωστάς 180 ευρώ. Μας Ρωτάς πως θα εξαπατήσεις τον αλλον;

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ManFromEarth είπε

Η δωρεάν ακύρωση έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αν έχουν περάσει αυτες τότε χρωστάς 180 ευρώ. Μας Ρωτάς πως θα εξαπατήσεις τον αλλον;

Δεν ρωτάω αυτό... λέω επειδή η κάρτα έχει λήξει,τι ακριβώς γίνετε? πρέπει να έρθω σε επικοινωνία με το κατάλυμα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν η καρτα δεν ειναι εγκυρη ή δεν εχει λεφτα διαθεσιμα,

το καταλυμα δεν μπορει να κανει δεσμευση καποιου ποσου ωστε να επιβεβαιωσει οτι η κρατηση ειναι εγκυρη.

ακολουθως, θα επικοινωνησουν μαζι σου με τον τροπο που επελεξες,

μειλ ή τηλ & θα σου ζητησουν να δωσεις καποια εγκυρη καρτα για να γινει η κρατηση.

εκει λοιπον αν δε δωσεις καρτα που ισχυει ή εχει διαθεσιμο υπολοιπο, τελειωνει το θεμα --> δεν υπαρχει κρατηση !

Επεξ/σία από mclein
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο φίλος λέει πάνω πως έχει κάνει ήδη την κράτηση με την prepaid που δεν έχει χρήματα μέσα.

Λογικά δε μπορούν να σε χρεώσουν, απλά θα μπεις σε μαύρη λίστα.

Επεξ/σία από djcat
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, mclein είπε

αν η καρτα δεν ειναι εγκυρη ή δεν εχει λεφτα διαθεσιμα,

το καταλυμα δεν μπορει να κανει δεσμευση καποιου ποσου ωστε να επιβεβαιωσει οτι η κρατηση ειναι εγκυρη.

ακολουθως, θα επικοινωνησουν μαζι σου με τον τροπο που επελεξες,

μειλ ή τηλ & θα σου ζητησουν να δωσεις καποια εγκυρη καρτα για να γινει η κρατηση.

εκει λοιπον αν δε δωσεις καρτα που ισχυει ή εχει διαθεσιμο υπολοιπο, τελειωνει το θεμα --> δεν υπαρχει κρατηση !

Σωστα τα λες αλλα εδω δεν ειναι αυτη η περίπτωση :( εχει βαλει καρτα και θελει να κανει ακύρωση και οχι κρατηση, και απο οτι καταλαβα δεν εχει μεσα η καρτα λεφτα ,και ρωταει τι θα γινει μιας και εχει περασει η ημερομηνία που θα εκανε την δωρεαν ακύρωση :) λογικα θα πανε να παρουν τα λεφτα και δεν θα βρουν τιποτα ,θα επικοινωνήσουν  και ο φιλος μας δεν θα απαντα :P θα κάνουνε  ισως claim στην τραπεζα και θα φανε πορτα μιας και ειναι prepaid , δεν ξερω επειδη εχουν τους κωδικους αν οταν βαλει λεφτα ο φιλος μας πανε και τα τραβήξουν τοτε :(

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι ακριβως δεν καταλαβατε ;

η κρατηση εγινε σε θεωρητικο επιπεδο. δεν ξερω πότε την έκανε, προς το παρον ειναι μονο στο booking και οχι επιβεβαιωμενη απο το καταλυμα. 

οταν το τελευταιο προσπαθησει να χρεωσει απο 50 λεπτα εως 1.5 ευρω για να κρατησει το δωματιο και δεν μπορεσει,

θα τον καλεσουν να του πουν πως υπαρχει προβλημα με την καρτα και θα πρεπει να δοκιμασει ξανα με την ιδια ή με αλλη. 

Επεξ/σία από mclein
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mclein είπε

τι ακριβως δεν καταλαβατε ;

η κρατηση εγινε σε θεωρητικο επιπεδο. δεν ξερω πότε την έκανε, προς το παρον ειναι μονο στο booking και οχι επιβεβαιωμενη απο το καταλυμα. 

οταν το τελευταιο προσπαθησει να χρεωσει απο 50 λεπτα εως 1.5 ευρω για να κρατησει το δωματιο και δεν μπορεσει,

θα τον καλεσουν να του πουν πως υπαρχει προβλημα με την καρτα και θα πρεπει να δοκιμασει ξανα με την ιδια ή με αλλη. 

Αν δεν του είχε έρθει επιβεβαίωση, δε θα τον ένοιαζε το φίλο πιο πάνω, γιατί θέλει να προβεί σε ακύρωση. Σωστό είναι το σκεπτικό σου και έτσι θα έπρεπε να γίνεται, αλλά στην πράξη φαίνεται πως δεν.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mclein είπε

τι ακριβως δεν καταλαβατε ;

η κρατηση εγινε σε θεωρητικο επιπεδο. δεν ξερω πότε την έκανε, προς το παρον ειναι μονο στο booking και οχι επιβεβαιωμενη απο το καταλυμα. 

οταν το τελευταιο προσπαθησει να χρεωσει απο 50 λεπτα εως 1.5 ευρω για να κρατησει το δωματιο και δεν μπορεσει,

θα τον καλεσουν να του πουν πως υπαρχει προβλημα με την καρτα και θα πρεπει να δοκιμασει ξανα με την ιδια ή με αλλη.  

Διάβασες το πρώτο ποστ ? του ζητανε 180 ..... κατάλαβες γιατι ??? περασε η ημερομηνία της δωρεαν ακύρωσης , ποιος ο λογος ???? γιατι δεσμεύτηκε το κατάλυμα κανονικά μιας και περασε η ημερομηνία δωρεαν ακυρώσεις . τι θεωρητικά και πρακτικα  μας λες ????

  • Sad 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, djcat είπε

Αν δεν του είχε έρθει επιβεβαίωση, δε θα τον ένοιαζε το φίλο πιο πάνω, γιατί θέλει να προβεί σε ακύρωση. Σωστό είναι το σκεπτικό σου και έτσι θα έπρεπε να γίνεται, αλλά στην πράξη φαίνεται πως δεν.

αν ας πουμε δεχθω οτι το καταλυμα δεν κανει προεγκριση της καρτας για επιβεβαιωση της κρατησης.

ειναι απλό : δε χρεωνεται πουθενα. δεν εμφανιζεται πουθενα αλλου & τελειωσε το θεμα.

ακομη πιο απλό : τηλεφωνει στο καταλυμα, λεει πως δεν μπορει να πληρωσει τελικά και θέλει να ακυρωσει και ολα τζετ !

8 ώρες πριν, darkman είπε

Διάβασες το πρώτο ποστ ? του ζητανε 180 ..... κατάλαβες γιατι ??? περασε η ημερομηνία της δωρεαν ακύρωσης , ποιος ο λογος ???? γιατι δεσμεύτηκε το κατάλυμα κανονικά μιας και περασε η ημερομηνία δωρεαν ακυρώσεις . τι θεωρητικά και πρακτικα  μας λες ????

20 χρονια ταξιδευουμε και κλεινουμε ξενοδοχεια με καρτες, ηρθες να μας πεις αν διαβασαμε & τι θα πληρωσει...

  • Like 1
Δημοσ.

Για να του λένε τώρα ότι δεν μπορεί να ακυρωθεί δωρεάν η κράτηση, σημαίνει ότι είναι ολοκληρωμένη. Η κράτηση (και άρα η προέγκριση της κάρτας) πιθανότατα έγινε την περίοδο που η κάρτα ήταν ενεργή, αλλιώς θα του είχαν στείλει οι ίδιοι μήνυμα ότι ακυρώνουν την κράτηση.

Αν το ξενοδοχείο (είτε τη στιγμή της κράτησης είτε αργότερα) χρεώνει "ακυρωτικά", ο πελάτης που επιλέγει να κάνει μια τέτοια κράτηση όταν την ακυρώνει πρέπει να πληρώσει. Αλλιώς επιλέγεις ένα κατάλυμα από τα πολλά που δε χρεώνουν ακυρωτικά και είναι ελαφρώς ακριβότερα γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, katergaris79 είπε

Για να του λένε τώρα ότι δεν μπορεί να ακυρωθεί δωρεάν η κράτηση, σημαίνει ότι είναι ολοκληρωμένη. Η κράτηση (και άρα η προέγκριση της κάρτας) πιθανότατα έγινε την περίοδο που η κάρτα ήταν ενεργή, αλλιώς θα του είχαν στείλει οι ίδιοι μήνυμα ότι ακυρώνουν την κράτηση.

Αν το ξενοδοχείο (είτε τη στιγμή της κράτησης είτε αργότερα) χρεώνει "ακυρωτικά", ο πελάτης που επιλέγει να κάνει μια τέτοια κράτηση όταν την ακυρώνει πρέπει να πληρώσει. Αλλιώς επιλέγεις ένα κατάλυμα από τα πολλά που δε χρεώνουν ακυρωτικά και είναι ελαφρώς ακριβότερα γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Οσες φορες εχω παει με booking βαζω την καρτα . Οταν εχει δωρεαν ακυρωση ( που συνήθως ειναι μεχρι 1 εβδομάδα πριν πας στο κατάλυμα) μπορεις να το ακυρώσεις χωρις κανενα θεμα γιατι μπορει να μην πας η να  βρεις καποιο αλλο ποιο φθηνό, αν τελικα πας στο ξενοδοχείο στο check out σε ρωτανε αν θες να πληρωσεις μετρητά η καρτα και εκει μπορεις με την καρτα που εβαλες στο booking η με οποια αλλη εχεις φτάνει να ειναι στο όνομα σου η ακομα και με μετρητά  . τωρα αν πας να κανεις ακύρωση ενω εχεις χασει την προθεσμία της δωρεάν( που παει να πει οτι εχει γινει κανονική κρατηση με το κατάλυμα να ειναι ενημερωμένο για το οτι θα πας και σου στελνει και αυτο SMS  )  τοτε σου ζητανε λεφτα, και αν η καρτα σου εχει μεσα τα τραβανε , αν δεν εχει...  εχω γραψει ποιο πανω τι μπορει να συμβεί . τουλαχιστον αυτα ξερω εγω :( 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 7/7/2018 στις 12:13 ΜΜ, blackdeagle είπε

εβαλα μια prepaid κάρτα μου σαν εγγυηση η οποία δεν είχε καν λεφτά μέσα αλλά και έληξε τον ιούνιο,θελωντας μετά να ακυρώσω την κράτηση μου μου ζητάει 180 ευρώ και έκανα αίτημα για δωρεάν ακύρωση που όμως μάλλον δεν δέχεται το κατάλυμα γιατι δεν εχει απαντήσει ακόμα και μεχρι να απαντήσει θα ισχύει κανονικά η κράτηση. Το θέμα είναι αν δεν

Άμα δεν έχει λεφτά μέσα και έχει λήξει, δεν σε νοιάζει, πρόβλημα του booking. Αλλά κάτι άλλο έχει παιχτεί, το booking πάντα τσεκάρει την κάρτα που βάζεις αν έχει υπόλοιπο και αν το όριο της καλύπτει την κράτηση.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Άμα δεν έχει λεφτά μέσα και έχει λήξει, δεν σε νοιάζει, πρόβλημα του booking. Αλλά κάτι άλλο έχει παιχτεί, το booking πάντα τσεκάρει την κάρτα που βάζεις αν έχει υπόλοιπο και αν το όριο της καλύπτει την κράτηση.

Το booking από όσο έμαθα δεν έχει δουλειές με τους πελάτες αλλά μόνο με τα ξενοδοχεία. Τελικα ΟΚ με πήραν τηλ και μου το ακύρωσαν...

  • Like 1
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά Θέλω να κλείσω μέσω booking. Δεν έχω κλείσει ποτέ. Επιλέγω δωμάτιο κλπ. Στο τέλος βάζω την κάρτα. Μπορεί να είναι χρεωστική? Ή πρεπει να είναι πιστωτική? Κάνω κάτι άλλο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...