fatsas2222 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα. Έχω πάει ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ λειτουργικό λαπτοπ στο Πλαίσιο για καθαρισμό στην τεχνική υποστήριξη του Πλαίσιο. Μετά από 2 εβδομάδες, δηλαδή σήμερα, μαθαίνω πως το λάπτοπ έχει βλάβη και δεν λειτουργεί. Όμως μακάρι να ήταν αυτό, καθώς τα συμβάντα στο χρονικό διάστημα αυτών των δύο εβδομάδων συνέβησαν 2-3 πράγματα. Καταρχάς πήγα το λάπτοπ στην τεχνική υποστήριξη και το άφησα για καθαρισμό την Πέμπτη 21/6. Το παρέδωσα όλα καλά και μου είπαν πως πιθανώς θα το έχω την επόμενη εβδομάδα, είτε Τετάρτη είτε Πέμπτη. Μέσα σε εκείνην την εβδομάδα (νομίζω την παρασκευή, ενώ είχα προσπαθήσει να επικοινωνήσω μαζί τους να μάθω τι γίνεται με το λαπτοπ), δέχτηκα τηλεφώνημα από το ίδιο άτομο που το παρέλαβε και μου είπε πως μετά τον καθαρισμό δεν λειτουργούσε η οθόνη και ενώ το είχαν ελέγξει 2 τεχνικοί δεν μπορούσαν να βρουν το θέμα. Έτσι ζήτησαν και συμφώνησα να σταλθεί στα κεντρικά για έλεγχο. Παράλληλα αυτό το λάπτοπ έπρεπε να το είχα στα χέρια μου, για να μπορώ να το χρησιμοποιήσω στην δουλειά μου. Συνεχίζοντας, από την ημέρα εκείνη μέχρι προχθές, επικοινώνησα αρκετές φορές με την τεχνική υποστήριξη του καταστήματος που το παρέδωσα και συνεχώς μου έλεγαν πως δεν έχουν ιδέα τι γίνεται με το λάπτοπ. Την τρίτη αυτής της εβδομάδος μου είπαν πως θα είχα ενημέρωση χθες, η οποία δεν έγινε ποτέ. Μόνο σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποιον τεχνικό που δεν είχε ιδέα τι γινόταν με την όλη διαδικασία, και απλά μου είπε πως δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή του. Εδώ είναι και το θέμα. Πήγα ένα λειτουργικό λάπτοπ και κατέληξα να μαθαίνω πως δεν λειτουργεί το λάπτοπ και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, χωρίς να ξέρω για ποιο κομμάτι του υπολογιστή. Πέρα από την τεράστια καθυστέρηση, που μου επέφερε μεγάλη δυσκολία στην επίτευξη εργασιών που αφορούν την δουλειά μου και την ουδεμία ενημέρωση που έλαβα σε όλη την διάρκεια του μαραθωνίου που πέρασε, έχω μείνει χωρίς λάπτοπ και δεν ξέρω τι μπορεί να σκαρφηστούν για να ρίξουν το φταίξιμο επάνω μου. Αύριο θα πάω από το κατάστημα για να δω τι θα γίνει. Σίγουρα δεν θα το παραλάβω ακόμα. Πως πρέπει να κινηθώ, καθώς φαίνεται πως οι ίδιοι κάναν την ζημιά. Υπάρχουν κάποιοι Όροι χρήσης για την Τεχνική υποστήριξη? (γιατί δεν μπορώ να βρω κάτι) Ευχαριστώ εκ των προτέρων ΥΓ: δεν ξέρω αν πρέπει να ανήκει σε αυτή την κατηγορία 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Συνήγορος του καταναλωτή... Δεν μπορουν να σου πουν ότι φταις εσυ θα επρεπε να σε ειχαν ενημερωση την πρωτη δευτερη μερα. Ειδικα από την στιγμη που λενε ότι το καθαρισαν και μετα χαλασε... 5
benign Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δεν νομιζω να μην σου βρουν λυση,αν ομως πουνε τιποτε περιεργα,θα γραψεις στον Συνηγορο. 1
fatsas2222 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Καθυστέρησα να απαντήσω γιατί άργησαν να γίνουν κάποιες διαδικασίες και παράλληλα το φόρουμ δεν μου έστειλε email για την απάντηση. Καταρχας, πήγα στο πλαίσιο και μίλησα με τους δύο τεχνικούς εκεί. Αγνοώντας την ειρωνία τους και την υποτίμηση των γνώσεων και της νοημοσύνης μου, η συζήτηση απλά έκανε κύκλους. Ο ένας εκ των δύο μου (ο οποίος ανέλαβε να συζητήσει μαζί μας και ήταν και αρκετά θρασύς) επισήμανε επανειλημμένα πως ο υπολογιστής ήρθε χαλασμένος και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά να τον φτιάξουν. Στην ερώτησή μου γιατί αν πήγα χαλασμένο τον υπολογιστή δεν καταγράφηκε κατά την παράδοση, αφού έγινε εκτίμηση τεχνικού που έγραψε στο δελτίο παραλλαβής μόνο «Εκτίμηση τεχνικού: έλεγχος θερμοκρασίας» και στην αναφορά μου για την ενδιάμεση επικοινωνία και ενημέρωση για το πρόβλημα που προέκυψε στα χέρια των τεχνικών τους, ο υπάλληλος/τεχνικός μας απάντησε ότι δεν γνωρίζει τίποτε και να ψάξουμε ΕΜΕΙΣ, με δικιά μας ευθύνη, τον τεχνικό που τον παρέλαβε ή τον ανέλαβε (κάποιον κύριο Παπαδόπουλο) ο οποίος δουλεύει στο κατάστημα του Ταύρου και απλά αναπλήρωνε άλλον συνάδελφο του στην Καλλιθέα! Ακόμα πιο αστείο είναι πως στην άρνηση μου παραλαβής του υπολογιστή, μου πρότειναν να κανονίσουμε να μην πληρωσουμε το κόστος καθαρισμού (30€). Φυσικά και δεν τον παρέλαβα, καθώς μπορεί να αποθηκευτεί εκεί μέχρι και τις 90 ημέρες. Στις 16 Ιουλίου 2018 έστειλα επιστολή στο [email protected] (στο οποίο με περέπεμψαν τηλεφωνικά) αναφέροντας ακριβώς όλα τα παραπάνω ζητώντας διευκρινήσεις: 1. για την συμπεριφορά του υπαλλήλου/τεχνικού, 2. αν τελικά έχει έννοια το πρωτόκολλο παραλαβής (έλεγχος της κατάστασης του μηχανήματος κατά την παραλαβή από τους τεχνικούς σας και καταγραφή παρατηρήσεων) στην εταιρεία, 3. αλλά κυρίως για την επίσημη θέση της εταιρείας για το παραπάνω περιστατικό και ενημερώνοντάς του ότι θα απευθυνθώ στις αντίστοιχες υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή (με αντίστοιχο μήνυμα). Έως και σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση ή ενημέρωση από οποιονδήποτε από την εταιρεία. Την ίδια μερα έστειλα και στην γραμματεία καταναλωτών και τηλεφώνησα και στο ινστιτούτο Καταναλωτών. Καταρχας, ο υπάλληλος του ινστιτούτου καταναλωτών, με αγενεστατο τρόπο και μετά που άνοιξε και έκλεισε το τηλέφωνο 2 φορές, μου απάντησε πως εφόσον δεν είμαι μέλος πρέπει να απευθυνθώ στην Γραμματεία Καταναλωτών. Οπότε έστειλα το email εκεί, και μετά από δύο μέρες επικοινώνησαν μαζί μου τηλεφωνικώς και με ενημέρωσαν πως θα πρέπει να απευθυνθώ στον Συνήγορο. Το θέμα είναι πως αν και έστειλα στον Συνήγορο (λίγο καθυστερημένα γιατί είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα με το email inbox τους), αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απαντηση. Λογικά θα προσπαθήσω να έρθω σε επαφή τηλεφωνικώς μαζί τους άμεσα. Αλλά είμαι συγκλονισμένος με την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων, αλλά και του ίδιου του Καταστήματος!
LambisElef Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις γράφουμε απευθείας στο συνήγορο του καταναλωτή, υπάρχει σχετικό έντυπο και οδηγίες online στη σελίδα τους. 2
Leleouras Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Καταρχάς γιατί να το πας στο πλαίσιο.....? Και γενικά γιατί να πάει κάποιος από το κάθε πλαίσιο.?? Μόνο για προσφορές. Για το service δεν το συζητάω. 1
donblunts Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, Leleouras είπε Καταρχάς γιατί να το πας στο πλαίσιο.....? Και γενικά γιατί να πάει κάποιος από το κάθε πλαίσιο.?? Μόνο για προσφορές. Για το service δεν το συζητάω. Ισχύει, Μακρυά απ'το Πλαίσιο. Για καμιά μολυβοθήκη καλοί είναι. Anyway, μακάρι να βρείς το δίκιο σου φίλε.
Tantalord Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Φίλε από προσωπική εμπειρία με κατάστημα,σε άρνηση υπαναχώρησης προιόντος,ενω τους ενημέρωσα αμέσως με την παραλαβή,απευθύνθηκα στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Πολύ χρονοβόρα διαδικάσια και στην τελική είναι για επιβολή προστίμου για παραβίαση άρθρων του Νόμου. Ελπίζω να στο αντικαταστήσουν με καινούργιο καθώς όπως γνωρίζω αν δεν φέρεις ευθύνη,το κατάστημα υποχρεούται να σε αποζημιώσει. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από Tantalord
thetiesthatbind Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Κανονικα μύνηση πρέπει να φάνε γιατι σε ζημιώνουν και ως επαγγελματία αλλά τέλος πάντων
BlueBlood7 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή για 2 περιπτώσεις για after sale support. Τα κλασικά δηλ. Πριν κάνω την καταγγελία μίλησα τηλεφωνικά με τον Συνήγορο και με αυτόν που σήκωσε το τηλ. και με αυτόν που και καλά έχει εξειδίκευση και τους ρώτησα αν ισχύουν τα 2 χρόνια εγγύηση. Για την νόμιμη εγγύηση δηλ. Η απάντησή τους ήταν ΟΧΙ. Ότι ο νόμος άλλαξε και δεν έχω 2 χρόνια. Τα ίδια μου είπαν και στην ΓΓΚ. Μιλάμε για Μπαγκλαντές. Παρακράτος εκεί που δεν πάει. Αηδία σκέτη. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2018 από BlueBlood7 3
fatsas2222 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Καταρχάς, επέλεξα το Πλαίσιο γιατί είχα ξαναπάει το ίδιο λάπτοπ για καθαρισμό και δεν είχα θέμα. Έπειτα, απάντηση από το Πλαίσιο φυσικά και δεν έχω πάρει. Οπότε χτες επικοινώνησα μαζί τους και μου έδωσαν και το email του διευθυντή στο καταστημα για να στείλω και σε αυτόν το τι έγινε, αν και δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Λογικά αύριο θα κάνω ένα τηλεφώνημα στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να ενημερωθώ για το τι συμβαίνει με την υπόθεση, γιατί του έχω στείλει email εδώ και σχεδόν 20 μέρες και δεν έχω λάβει απάντηση. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και την συμπαράσταση σας. Θα σας ενημερώνω για την κάθε αλλαγή, γιατι θέλω το όλο θέμα να βρίσκεται καπου δημόσια. Το οποίο πρόστιμο δεν πρόκειται να τους πτοήσει, αλλά η δημόσια έκθεση τους (χωρίς να κάνω δυσφήμηση) θα βοηθήσει παραπάνω. 2
BlueBlood7 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Να επικοινωνείς εκτός από τηλ. ΣΙΓΟΥΡΑ και με email ή και fax. Είναι τα μόνα που στέκουν και στα δικαστήρια. Γιατί τα γραπτά μένουν. Συμβουλές από δικηγόρο. Όχι δικές μου. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2018 από BlueBlood7 3
~mxls~ Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Στο Athens Heart είναι ΟΚ οι εκεί τεχνικοί απ'οσο θυμάμαι, αλλά εσύ το παρέδωσες Καλλιθέα όπως λες, και πρόβλημά τους ποιος και γιατί φέρει ευθύνη. Δεν έπρεπε καν να το αναφέρουν βασικά. Φοβάμαι ότι δεν θα βγάλεις άκρη. Αν στο παραδώσουν προβληματικό ως έχει, μπορώ να σε συμβουλέψω που να το πας.
fatsas2222 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2018 Μίλησα σήμερα με τον Συνήγορο. Αυτοί στείλανε τα email τους σε Πλαίσιο και, όπως μου είπαν, κανονικά περιμένουν 10 ημέρες για απάντηση και μετά κινούνται με διαφορετικές ενέργειες. Όμως επειδή είναι δύσκολη εβδομάδα, αν και έχουν περάσει 10 ημέρες θα περιμένουν λίγο ακόμα. Τέλος είπαν πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου πριν το τέλος του μηνα για να μας ενημερώσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα