tarantules Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 3 λεπτά πριν, orck είπε Υπάρχει στις περισσότερες καμπινες και θα μπει σε όλες. Είναι λάθος να βάλεις ειδοποίηση μέσω σταθερού τηλεφώνου όταν έχεις την επιλογή για κινητό. Έτσι και αλλιώς ο κλεφτης το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να κόψει τα τηλεφωνικά καλώδια. Εκεί τι θα του πεις "σε παρακαλώ μην κόψεις το καλώδιο γιατί πρέπει να ενημερωθώ εγώ και η αστυνομία"; Πάντα υπάρχουν λύσεις, θέλουμε; Φυσικά και υπάρχουν λύσεις πλην όμως η επιλογή για κινητό είναι κοστοβόρα αγαπητέ και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε κοστοβόρες μετατροπές στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις επειδή του έρχεται πολύ πιο φτηνά του ΟΤΕ το voip. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Εχω τουλαχιστον μια voip γραμμη απο το 2007. Αν ξερατε τι μπορεται να κανετε μεαυτες θα ειχατε φυγει εδω και χρονια απο τον ΟΤΕ. Υπαρχουν νηματα ακομα και εδω περι voip. Φανταστειτε το κινητο σας οταν μπαινει στο σπιτι να γινετε ασυρματο η στην δουλειά. Ακομα καλυτερα να μπορουν να σας μεταφερουν την κληση που εχετε ενω εσεις βρίσκεστε στο εξωτερικο. Η να καλείτε απο το κινητο σας σαν να εισασταν στην θεση σας. Και ολα αυτα ακομα και τζαπα.... υπαρχουν εταιρείες που πετανε ηδη , ο Οτε ακομα ακροβατει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Εγω εαν ειμουν εταιρια τηλεπικοινωνιων θα ελεγα οποιος θελει παραδοσιακη τηλεφωνια θα εχει ιντερνετ απο το κεντρο, οποιος θελει voip ιντερνετ απο την καμπινα, η την οπτικη στο σπιτι του. Πλακα-πλακα, και εγω ηθελα να μην γινει η μεταβαση σε ψηφιακα τηλεφωνικα κεντρα το 1996-1997 απο τα αναλογικα με τα ρελεδακια. Ηταν μεγαλη ευκολια να μπαινεις μια φορα το βραδυ στις 23:00 και να εχεις ανοιχτη την γραμμη για ιντερνετ μεχρι τα ξημερωματα πληρωνωντας ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΚΛΗΣΗΣ. Τι ΕΠΑΚ και βλακειες; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ksessalonikios Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 40 λεπτά πριν, orck είπε Τι ΕΠΑΚ και βλακειες; οτι θυμόσουν και τον όρο επακ ...τι να πω 😯 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 8 ώρες πριν, divo είπε Κοστοβορα; το εχεις κοιταξει αυτο και το λες? Εκτος αν τα 27 ευρω που κανει μια πλακετα μετατροπης ειναι για σενα κοστος για την ασφαλεια σου. Οι σοβαροι συναγερμοι εχουν και απο τις δυο ειδοποιησεις. και κινητου και σταθερου. Αν οχι βαζουν την πλακετα που γραφω παραπανω και δινουν ρευμα απο μπαταρια οπως παιρνει και ο συναγερμος. 27 από που από Κίνα; Εγώ έχω δει κάτι 200άρια και πέρα από αυτό το extra κόστος συνδρομής ενός επιπλέον αριθμού το σκέφτηκες καθόλου ή μπα; Όσον αφορά την ασφάλεια που λες , εγώ μπορεί να έχω κάνει τέτοια εγκατάσταση που να μην υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν το τηλεφωνικό καλώδιο.Για ποιο λόγο να μπω στο όποιο extra κόστος επειδή ο ΟΤΕ γουστάρει να μειώσει το δικό του κόστος; Επίσης μιλάμε για χιλιάδες επιχειρηματίες και μη που έχουν συναγερμούς με μόνο τηλεφψνική σύνδεση.Όλοι αυτοί να πληρώσουν ντε και καλά ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Μα δεν σου είπε κανείς να μείνεις σε μια εταιρία που πλέον δεν παρέχει μια υπηρεσία που εσύ νομίζεις ότι είναι απόλυτα απαραίτητη. Υπάρχει ανταγωνισμός μπορείς να πας σε κάποια άλλη εταιρία. Να δω τι θα λες οταν κανείς δεν θα παρέχει tdm τηλεφωνία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
np72 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 26 λεπτά πριν, orck είπε Μα δεν σου είπε κανείς να μείνεις σε μια εταιρία που πλέον δεν παρέχει μια υπηρεσία που εσύ νομίζεις ότι είναι απόλυτα απαραίτητη. Υπάρχει ανταγωνισμός μπορείς να πας σε κάποια άλλη εταιρία. Να δω τι θα λες οταν κανείς δεν θα παρέχει tdm τηλεφωνία. Πιό μεγάλο ψέμα από αυτό δεν υπάρχει.Στη μισή Ελλάδα Δεν υπάρχει ανταγωνισμός,υπάρχει μόνο cosmote. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
otm Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Ό,τι και να λέμε η VOIP είναι απλά ένα μεγαλύτερο άγχος για τον απλό χρήστη, αλλά και ειδικότερα για τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους. Όπως το βλέπω, μερικά προβλήματα που ίσως αντιμετωπίσει κάποιος με voip, επιπλέον των όποιων μπορούν να παρουσιαστούν στην κλασσική τηλεφωνία (πχ. προβληματα στο καφάο, στο κέντρο, καλώδια, ηλεκτρολογική εγκατάσταση, κλπ) είναι. - Διακοπή ρεύματος. Υποθέτουμε ότι ο χρήστης δεν είναι καραγκιόζης που έχει μόνο ένα ασύρματο που δε θα λειτουργούσε όπως και να 'χει. Το mini-ups είναι μια κάποια λύση, αλλά όχι και ιδανική. α) Αν δε σου δώσει ένα ο πάροχος, πρέπει να το αγοράσεις. Έξοδα από το πουθενά. β) Μπαταρίες του ups. Έχουν συνήθως εγγύηση 6 μήνες, οπότε κανείς δε σου εγγυάται ότι θα δουλεύουν μετά από αυτό το διάστημα. Δεν μπορούν να τσεκάρουν όλοι τις μπαταρίες και επιπλέον έχει άλλο ένα εξοδο η αντικατάσταση τους γ) βλάβη στο ίδιο το ups. - Προβλήματα στο μόντεμ. Είτε hardware, είτε software φύσης. - Προβλήματα στη καμπίνα - αν μεσολαβεί καμπίνα μετά το καφάο. - Ρεύμα στη καμπίνα ή/και - Ρεύμα στο καφάο. Δεν υπάρχουν παντού μπαταρίες και επιπλέον (χωρίς να έχω στοιχεία) αμφιβάλλω κατά πόσο ελέγχονται ή/και αντικαθιστωνται ώστε ανα πάσα στιγμή να αποδίδουν ικανοποιητικά. - Αν δεν έχες τους κωδικούς της τηλεφωνίας, παντρεύεσαι και το μόντεμ του παρόχου. Ασχέτως αν μπορείς να βάλεις δικό σου ρούτερ, πάλι δε θα μπορείς να έχεις τον εξοπλισμό που θέλεις. Αλλά και να τους έχεις πάλι περιορίζεσαι σε εξοπλισμό που υποστηρίζει voip. Μπορεί να φαίνεται ότι καταστροφολογώ, αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά πιθανά σενάρια. Δεν είμαι πολέμιος του voip, αλλά μη το παρουσιάζουμε και σαν το άγιο δισκοπότηρο. Κανένας απλός χρήστης δεν ενδιαφέρεται γι' αυτό, ούτε και του προσφέρει σημαντικά οφέλη που να αντισταθμίζουν τα όποια επιπλέον θέματα μπορούν να παρουσιαστούν. Προσωπικά είχα voip στην τότε Net One για χρόνια. 2 νούμερα και Ίντερνετ στο επικό Thomson 780WL. To μηχανάκι δούλευε με σκληρή χρήση κάθε μέρα, σε όλη τη διάρκεια που λειτουργούσε η Net One και συνέχισε και 1-2 χρόνια μετά όταν το έδωσα σε ένα φίλο. Εξαιρετική η τηλεφωνία. Ότα έκλεισε η εταιρία και γύρισα στη tdm τηλεφωνία του ΟΤΕ, σοκαρίστηκα με το πόσο κακή ήταν η ποιότητα του ήχου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Στις 6/7/2018 στις 1:31 ΜΜ, jkoukos είπε Έχεις μπερδέψει τις ορολογίες και βγάζεις λάθος συμπεράσματα. Τοπικός βρόχος είναι το χάλκινο ζεύγος που συνδέει τον χώρο σου με το οικείο αστικό κέντρο του ΟΤΕ. Αδεσμοποίηση βρόχου, είναι η δυνατότητα χρήσης από οποιονδήποτε άλλον πάροχο εκτός του ΟΤΕ, για να σου παρέχει τις όποιες υπηρεσίες. Και γίνεται είτε σε ήδη ενεργό βρόχο (όπως στην δικιά σου περίπτωση) είτε σε ανενεργό (δηλαδή νέα γραμμή). Κάθε πάροχος λοιπόν εκτός του ενοικίου κάθε μήνα, έχει πληρώσει εφάπαξ ένα σκασμό λεφτά για την κατασκευή αυτού του βρόχου. Αν λοιπόν κάποια στιγμή ο χρήστης διακόψει την σύνδεση με τον πάροχο (π.χ. κάνει φορητότητα) δεν τον συμφέρει να τον παραδώσει αλλά τον κρατά (99,99% των περιπτώσεων) για επόμενο πελάτη που θα συνδεθεί στο δίκτυό του. Διαφορετικά θα έπρεπε πάλι να πληρώσει εφάπαξ το ίδιο σκασμό λεφτά. Ο ΟΤΕ λοιπόν αποσυνδέει την γραμμή από το ζεύγος του παρόχου και το συνδέει σε άλλο δικό του. Πρέπει λοιπόν να μεταβεί στην καμπίνα μέσω της οποίας καταλήγει σε μας κι από εκεί να συνεχίσει στον χώρο μας. Επιπλέον εσύ ζήτησες να πάρεις υπηρεσία από την καμπίνα, οπότε ούτως ή άλλως θα έρθει στον χώρο σου για να επιβεβαιώσει ότι στον κατανεμητή της οικοδομής σου έρχεται κανονικά ή όποια υπηρεσία. Από εκεί και μέχρι το διαμέρισμα είναι δικό μας θέμα. Και όχι δεν έρχεται πάντα στο διαμέρισμα για να κάνει δοκιμές ή συνδέσεις στην γραμμή, εκτός αν το ζητήσει ο χρήστης ή το θέλει ο ίδιος κι έχει χρόνο για να το κάνει. Είσαι σίγουρος για αυτά που λες ή απλά αυτό εχεις καταλάβει; Ας πάρουμε την απλή περίπτωση φορητότητας (χωρίς μεταφορά στην καμπίνα). Έστω λοιπόν ότι και πριν και μετά παίρνεις από το ΑΚ. Αν είσαι στην hol πχ και πάς στην forthnet να κάνεις αίτηση θα σου ζητήσουν αριθμό βρόχου. Και για αυτόν τον αριθμό βρόχου θα στείλουν αίτημα στον ΟΤΕ ώστε να αλλάξει παροχο (από Hol σε forthnet).Αν παίρνεις νομίζως από ΑΚ ο αριθμός βρόχου θα είναι ίδιος. Αν εχεις καμια βλάβη μπορείς να αλλαξει. Η αλλαγή λοιπον αυτή γίνεται από ΟΤΕ (που είναι ιδιοκτήτης τους δικτύου) και όπως είπα εντελώς απλοποιημένα παραπάνω απλά ξεκουμπώνει την γραμμή από το "rack" της hol στο "rack" της forthenet. Τα "rack" αυτά είναι όλα μαζί σε ένα χώρο μέσα στο AK. Κάθε πάροχος το/τα δικό/α του. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν δεν χρειάζεται να αλλάξει ο τεχνικός του ΟΤΕ κάτι παραπάνω. Εφόσον αλλάζει την αρχική σύνδεση του "καλωδίου" όλα τα υπόλοιπα μένουν ίδια. Εσύ στο σπίτι απλά βλέπεις ότι κόπηκε η γραμμή. Συνδέεις τον νέο εξοπλισμό και είτε περνάς τις ρυθμίσεις εσύ είτε περνάνε μόνες τους (σε voip). Εγώ πχ που επαιρνα από ΑΚ και πριν λίγους μήνες πήγα σε VDSL από καμπίνα (vpu light) αλλαξα και βρόχο. Ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε στην καμπίνα (η οποια είχε τοποθετηθεί λίγο καιρό νωρίτερα) και αυτό ήταν. Δεν ήρθε στο box έξω από το σπίτι ούτε εκανε κατι στον κατανεμητή της πολυκατοικίας. Και αυτό στο λεω με βεβαιοτητα γιατί η καμπίνα είναι απεναντι από το σπίτι και το κουτί απ εξω. Ετσι λοιπον και στην περιπτωση του φίλου, ο τεχνικός θα κανει την βασική του δουλεια στην καμπίνα. Δεν χρειαζεται να συνεχίσει στον χώρο μας παρα μόνο για να δεί ότι όλα παίζουν σωστά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 11 λεπτά πριν, divo είπε Βαση κανονισμου ο βρογχος που εχει μισθωσει ή αγορασει ο παροχος παραμενει σε αυτον. Τον αριθμο βρογχου τον ζητανε για να μην κοψουν καποιον αλλον αφενος αλλα και για να ειναι σιγουροι για τη φορητοτητα. Παρολα αυτα καποιες φορες γινονται αμοιβαιες , οχι για αλλο λογο αλλα για θεμα χρονου. Συνήθως ομως οταν αλλαζεις παροχο αλλαζεις και βρογχο. Αυτο που παραμενει το ιδιο ειναι το απερχομενο δλδ το καλωδιο που συνδεει καμπινα ή καφαο με το σπιτι. γι αυτο και παει ο τεχνικος στο σπιτι πρωτον για να το βρει και δευτερον για να το μετρησει και να παραδοσει την υπηρεσια. Δηλαδή θες να μου πείς ότι όταν αλλαζεις παροχο ερχεται τεχνικός στο σπίτι; Περιεργο γιατί και οι γονείς μου που εχουν περασει από όλους αλλα και αρκετοί φίλοι... τεχνικό εχουν δεί μόνο σε βλάβες. Στην αλλαγή παρόχου όλοι αυτοι απλά εβαζαν το modem μόνοι τους και επαιζει με τις καταλληλες ρυθμίσεις. Ειδικά στους γονείς που τις ρυθμίσεις τις εκανα εγώ δεν εχει ερθει τεχνικός ποτέ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, divo είπε φιλε μου οταν πηγε ο γιος μου στη vodafon για νεα συνδεση, του ειπαν και 50€ για να ερθει τεχνικος να βαλει το ρουτερ. αυτο σε φοιτητικό πακετο με αγορα ρουτερ απο τη vodafon😂😂😂😂 Τι σχέση εχει αυτό; Τα 50 ή 60€ είναι σε νέα γραμμή συνήθως είναι για να φτιάξει την γραμμή ο ΟΤΕ μεχρι το, κατανεμητή της πολυκατοικίας. Μετά στους παρόχους από όσο ξέρω (δεν είμαι βεβαια 100% σίγουρος) ο τεχνικός τους έρχεται χωρίς χρέωση για να ενωσει την γραμμή μεχρι το διαμερισμα και να συνδεσει ενδεχωμένος το modem. Το αν παρέχουν ή όχι modem και πρεπει να το πληρωσεις είναι κατι επίσης αδιαφορο στην προκειμένη ΥΓ: Φυσικά αν μιλάμε για φορητότητα που δεν χρειαζεται να ερθει τεχνικός αλλα εσύ θες βοήθεια.... είναι λόγικό να εχει χρεωση η επίσκεψη ΥΓ2: Από την σελίδα της voda Οπότε εσύ λόγω φοιτητικού είχες δωρεάν το τέλος ενεργοποιησης (το κομμάτι του ΟΤΕ λογικά) και το 50αρικο είναι για τον τεχνικό που θα κάνει την μικτονόμιση και την ρύθμιση του modem. Μιλάμε όμως για νέα γραμμή. Οπότε πρέπει να έρθει τεχνικός. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2018 από fingolfingr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Foutrelis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 7 ώρες πριν, divo είπε Το δουλευω με watchup. Εχει μεσα 10€ και του βαζω 5€ καθε 6 μηνες. Κοίταξε μήπως μένεις χωρίς συναγερμό τους μισούς από τους 6 μήνες λόγω λήξης υπολοίπου (στους 3 μήνες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 14 ώρες πριν, divo είπε Το πενηνταρικο δεν ηταν για να φτιαξει τη γραμμη αλλα για να εγκαταστήσει το ρουτερ. Και αυτο γιατι ειχα πει να αγορασω ρουτερ απο vodafon. τους ειπα μαλιστα να αγορασω το ρουτερ και να το περασω εγω και η απαντηση ηταν οχι, έρχεται τεχνικος δικος μας, απαραίτητα. Αν ειχα δικο μου ρουτερ δεν πληρωνα τιποτα. Επισης το 50 δε το παιρνει ο οτε. γιατι απλα δεν έρχεται ο Οτε Αυτα στη Vodafon. Πηγα τελικα στον οτε και ρουτερ πηρα και το εγκατέστησαν, και δεν πλήρωσα τίποτα. Λαθος τα φανταζεσαι. Μικτονομιση στη καμπινα ή το καφαο, σου κανει ο οτε και κανενας αλλος και αυτον δεν τον πληρωνεις εσυ αλλα η εταιρεια του. Που βλεπεις το φυσικο; εκει δουλευε γραμμη τηλεφωνου παλαιοτερα. Κι εκτος αυτου δε το θεωρω φυσικό να μη σου παραδιδουν την υπηρεσια να δουλευει. Πάμε λίγο παλι. Στην καμπίνα του ΟΤΕ γνωρίζω πολύ καλα ότι εχει πρόσβαση μόνο ο ΟΤΕ. Για αυτό αλλωστε όλες οι γραμμες (με ελαχιστες εξαιρέσεις) κατασκευάζονται από αυτόν. Παρόλα αυτά μικτονόμιση συνήθως λεγεται η συνδεση που κανει ο τεχνικός του παρόχου για να ενώσει την γραμμή με το διαμερισμα. Σε νέα γραμμή είναι λογικό να πρεπει ναερθει τεχνικός στον χώρο σου. Η γραμμή που εχει φτιαξει ο ΟΤΕ φτάνει στην είσοδο της πολυκατοικίας. Όχι στο διαμερισμα. Οπότε και αν εβαζες το modem μόνος σου δεν θα επαιζε. Θα μπορούσες βεβαια να φέρεις ηλεκτρολόγο (εκτός αν εχεις δική σου γεννήτρια). Αυτό ισχύει σε όσους παρόχους ξέρω. Αν στην vodafone ισχύει κατι διαφορερικό ειλικρικά δεν το γνωρίζω. 17 ώρες πριν, divo είπε Απο καταστημα της γειτονιας μου πέρυσι . Το δουλευω με watchup. Εχει μεσα 10€ και του βαζω 5€ καθε 6 μηνες. Κοστοβορο οντως. Πλακετα universal ειναι που συνδεεται σε οσους συναγερμους εχουν εξοδο γι σταθερο τηλεφωνο. και παιρνει καρτα σιμ. 200αρια εχουν οι συναγερμοι ολοκληροι. Το κοιταξες καθολου ή μπα. Αν και off topic, για να κρατάει η ανανεωση των 5€ σημαίνει ότι το εχεις ρυθμισμένο να καλεί μόνο όταν/αν χτυπήσει. Εγώ από την αλλη το εχω ρυθμισμένο να στελνει καθε οπλιση/αφόπλση στο κέντρο. Πριν χρόνια, σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο, υπο την απειλή μαχαιριου μπήκε μαζί του ενας στο σπίτι, κλείδωσε και μετά από αρκετή ώρα ψάξιμο..... εφυγε παίρνοντας διαφορα αντικείμενα. Για τέτοιες περιπτωσεις λοιπον, υπαρχει επιλογή να θέσεις ενας αλλο κωδικό που ναι μεν αφοπλίζει αλλα στελνει μήνυμα και στο κέντρο για να παρουν την αστυνομία. Για να δουλέψει φυσικά αυτό θα πρεπει να στελνει ο συναγερμός στο κεντρο τα πάντα. Και αν εχεις sim..... είναι αρκετά κοστοβόρο. Εχει επιλογή να χρησιμοποιεί το σταθερό αν δεν υπάρχει να μπαίνει τότε η καρτα; Δεν ξέρω. Ρωτάω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 21 ώρες πριν, fingolfingr είπε Είσαι σίγουρος για αυτά που λες ή απλά αυτό εχεις καταλάβει; Ας πάρουμε την απλή περίπτωση φορητότητας (χωρίς μεταφορά στην καμπίνα). Έστω λοιπόν ότι και πριν και μετά παίρνεις από το ΑΚ. Αν είσαι στην hol πχ και πάς στην forthnet να κάνεις αίτηση θα σου ζητήσουν αριθμό βρόχου. Και για αυτόν τον αριθμό βρόχου θα στείλουν αίτημα στον ΟΤΕ ώστε να αλλάξει παροχο (από Hol σε forthnet).Αν παίρνεις νομίζως από ΑΚ ο αριθμός βρόχου θα είναι ίδιος. Αν εχεις καμια βλάβη μπορείς να αλλαξει. Η αλλαγή λοιπον αυτή γίνεται από ΟΤΕ (που είναι ιδιοκτήτης τους δικτύου) και όπως είπα εντελώς απλοποιημένα παραπάνω απλά ξεκουμπώνει την γραμμή από το "rack" της hol στο "rack" της forthenet. Τα "rack" αυτά είναι όλα μαζί σε ένα χώρο μέσα στο AK. Κάθε πάροχος το/τα δικό/α του. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν δεν χρειάζεται να αλλάξει ο τεχνικός του ΟΤΕ κάτι παραπάνω. Εφόσον αλλάζει την αρχική σύνδεση του "καλωδίου" όλα τα υπόλοιπα μένουν ίδια. Εσύ στο σπίτι απλά βλέπεις ότι κόπηκε η γραμμή. Συνδέεις τον νέο εξοπλισμό και είτε περνάς τις ρυθμίσεις εσύ είτε περνάνε μόνες τους (σε voip). Εγώ πχ που επαιρνα από ΑΚ και πριν λίγους μήνες πήγα σε VDSL από καμπίνα (vpu light) αλλαξα και βρόχο. Ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε στην καμπίνα (η οποια είχε τοποθετηθεί λίγο καιρό νωρίτερα) και αυτό ήταν. Δεν ήρθε στο box έξω από το σπίτι ούτε εκανε κατι στον κατανεμητή της πολυκατοικίας. Και αυτό στο λεω με βεβαιοτητα γιατί η καμπίνα είναι απεναντι από το σπίτι και το κουτί απ εξω. Ετσι λοιπον και στην περιπτωση του φίλου, ο τεχνικός θα κανει την βασική του δουλεια στην καμπίνα. Δεν χρειαζεται να συνεχίσει στον χώρο μας παρα μόνο για να δεί ότι όλα παίζουν σωστά. Πολύ σίγουρος. Διάβασε και αυτά που λέει ο divo. Το μπέρδεμα που κάνεις είναι ότι συγχέεις τον φανταστικό αριθμό του βρόχου με το φυσικό ζεύγος που ξεκινά από το αστικό κέντρο και φθάνει στο σπίτι σου. Ο Χ πάροχος έχει δεσμεύσει τον φυσικό βρόχο (μέχρι την καμπίνα) και παραμένει (συνήθως) στην κατοχή του για να τον χρησιμοποιήσει σε επόμενο πελάτη. Ο αριθμός βρόχου χρησιμοποιείται αντί του αριθμού κλήσης και αυτό διότι κάποιος μπορεί να έχει 2 ή παραπάνω τηλεφωνικούς αριθμούς στην ίδια γραμμή, αλλά ο φανταστικός αριθμός είναι ένας και μοναδικός και μέσω αυτού γίνονται όλες οι ενέργειες. Έτσι όλοι μιλάνε για το ίδιο πράγμα και εξασφαλίζεται ότι δεν θα γίνει κάποιο λάθος κατά την φορητότητα. Από την στιγμή που κάνεις φορητότητα από τον Α στο Β πάροχο, ο ΟΤΕ θα κατασκευάσει νέο βρόχο (εκτός εξαιρέσεων). Δηλαδή θα κάνει χρήση άλλου ζεύγους από το αστικό κέντρο μέχρι την καμπίνα και πιθανότατα να χρησιμοποιήσει το ίδιο από αυτήν μέχρι την οικοδομή (αλλά όχι πάντα). Σε κάθε περίπτωση ο τεχνικός του ΟΤΕ θα μεταβεί στην καμπίνα για να κάνει τις αλλαγές κι αν έχει κάνει αλλαγή απερχόμενου, τότε υποχρεούται να μεταβεί στον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής και ν' αφήσει σημείωμα επί του ζεύγους για τον τεχνικό του παρόχου που θα έρθει κατόπιν για να κάνει την σύνδεση με το αντίστοιχο ζεύγος που ανεβαίνει στο δικό σου διαμέρισμα. Δεν είναι δουλειά του ΟΤΕ να έλθει ο τεχνικός στον χώρο σου. Αυτό είναι θέμα του νέου παρόχου όπου άλλοτε το κάνουν και άλλοτε όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 36 λεπτά πριν, jkoukos είπε Πολύ σίγουρος. Διάβασε και αυτά που λέει ο divo. Το μπέρδεμα που κάνεις είναι ότι συγχέεις τον φανταστικό αριθμό του βρόχου με το φυσικό ζεύγος που ξεκινά από το αστικό κέντρο και φθάνει στο σπίτι σου. Ο Χ πάροχος έχει δεσμεύσει τον φυσικό βρόχο (μέχρι την καμπίνα) και παραμένει (συνήθως) στην κατοχή του για να τον χρησιμοποιήσει σε επόμενο πελάτη. Ο αριθμός βρόχου χρησιμοποιείται αντί του αριθμού κλήσης και αυτό διότι κάποιος μπορεί να έχει 2 ή παραπάνω τηλεφωνικούς αριθμούς στην ίδια γραμμή, αλλά ο φανταστικός αριθμός είναι ένας και μοναδικός και μέσω αυτού γίνονται όλες οι ενέργειες. Έτσι όλοι μιλάνε για το ίδιο πράγμα και εξασφαλίζεται ότι δεν θα γίνει κάποιο λάθος κατά την φορητότητα. Από την στιγμή που κάνεις φορητότητα από τον Α στο Β πάροχο, ο ΟΤΕ θα κατασκευάσει νέο βρόχο (εκτός εξαιρέσεων). Δηλαδή θα κάνει χρήση άλλου ζεύγους από το αστικό κέντρο μέχρι την καμπίνα και πιθανότατα να χρησιμοποιήσει το ίδιο από αυτήν μέχρι την οικοδομή (αλλά όχι πάντα). Σε κάθε περίπτωση ο τεχνικός του ΟΤΕ θα μεταβεί στην καμπίνα για να κάνει τις αλλαγές κι αν έχει κάνει αλλαγή απερχόμενου, τότε υποχρεούται να μεταβεί στον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής και ν' αφήσει σημείωμα επί του ζεύγους για τον τεχνικό του παρόχου που θα έρθει κατόπιν για να κάνει την σύνδεση με το αντίστοιχο ζεύγος που ανεβαίνει στο δικό σου διαμέρισμα. Δεν είναι δουλειά του ΟΤΕ να έλθει ο τεχνικός στον χώρο σου. Αυτό είναι θέμα του νέου παρόχου όπου άλλοτε το κάνουν και άλλοτε όχι. Δεν θα επιμείνω μιας και δεν βοηθάει σε τίποτα αυτόν που ανοιξε το θέμα. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι οι γονείς μου εχουν αλλαξει τόσους παρόχους και δεν εχει ερθει κανείς. Κανείς όμως. Εμπειρικά επίσης αν πώ (ή μαλλον να ξαναπώ) ότι ο ΟΤΕ πηγαίνει στον κατανεμητη της πολυκατοικίας σε νέα γραμμή (ανενεργό βρόχο) ή σε βλαβη που πρεπει να αλλαχθεί το απερχόμενο. Στις αιτήσεις φορητότητας προς ΟΤΕ μπορεί να το κάνει. Ειδικά τώρα που με τις νεες καμπίσες βάζει όλους τους πελάτες του εκεί ανεξαρτητα αν εχουν VDSL ή ADSL. Σε εναλλακτικό παροχο όμως και ενεργό βρόχο δεν παει στον πελάτη ο ΟΤΕ. Γι' αυτό και στον ενεργό το μήνυμα απλά λεει για ενεργόποιηση την ταδε ημερομηνία ενώ στον ανενεργό γραφει για επισκεψη τεχνικου. πρόσβαση στην εισοδο κλπ (αναλογα με τον παροχο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα