dimvog Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, Χθες λοιπόν εκεί που έβλεπα άρχιζα να παρατηρώ ένα κύμα στο κάτω μέρος της οθόνης!!! Το κύμα μετά από λεπτομερής παρατήρηση τελικά είναι κύμα φωτεινότητας (δεν είναι σταθερό πάει πάνω κάτω)! (δείτε φώτο) Δεν γνωρίζω τι πρόβλημα είναι αυτό, θα δούμε τι θα μας πουν οι τεχνικοί... Τυχερός εν μέρη στην ατυχία μου διότι αφού πήρα τηλέφωνο στην Samsung μου είπαν για το καθεστώς που "τρέχει" λόγο World Cup: ο τεχνικός θα έρθει μέσα σε 24 ώρες και θα με αφήσει και τηλεόραση προσωρινά! ΟΚ.... σωστό και δεκτό πράγμα το οποίο έγινε βέβαια αφού επικοινώνησε ο τεχνικός μαζί μου την ίδια μέρα (χθές) αλλά και σήμερα για να μου πεί πως το μεσημερι θα έρθούν να δούν το πρόβλημα και να την πάρουν αν χρειαστεί!!! Το θέμα είναι τώρα αν επιδιορθώνεται το πρόβλημα της τηλεόρασης μου, το ανταλλακτικό που θα χρησιμοποιήσουν θα είναι καινούργιο; Δεν μπορείς να ξέρεις.... και αν δεν είναι τί γίνεται όταν θα "συμπληρώσει τα χιλιόμετρά του" και θα παραδώσει πνεύμα την στιγμή που θα έχει λήξη η εγγύηση της τηλεόρασης;;; πολύ απλά τρως 999ευρώ εκεί που ξέρεις. Απαιτείς στην αρχή με καλό τρόπο νέα τηλεόραση ή πίστωση του ποσού για αγορά νέας αλλά σου λένε δεν γίνεται (η LG που είχα με πρόβλημα panel μου έκανε μέσα σε μία εβδομάδα πίστωση και ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ... μήπως να γυρίσω σε LG!!!)... αφού υπάρχουν ανταλλακτικά για την τηλεόραση... Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα... Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από dimvog
sstratos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Εγω σε lg που εσβησαν οι περιμετρικές λάμπες , την πήραν , σε 2 μερες την επέστρεψαν επισκευασμένη αλλα παρουσίαζε ανομοιομορφια στον φωτισμό. Σιγουρα το ανταλλακτικό ηταν απο αλλη τηλεόραση που ειχε αλλου πρόβλημα.... Παλι επιστροφή και σε 2 μέρες πιστωτικό. Σημασία έχει και απο που την πήρες , εκει θα παιξεις παιχνίδι. Εγω την ειχα πάρει απο κοτσόβολο , ενω στην αρχη μου πρότειναν άλλο μοντέλο lg για αντικατάσταση επειδή το δικό μου δεν έβγαινε πλέον , το αρνήθηκα και πήρα μια philips. Και το μετάνιωσα 😪 Το κακό ειναι οτι επισκευές γίνονται σε τοπικά μαγαζιά , και οχι στα "κεντρικα" της καθε εταιριας
manoskost Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, dimvog είπε Καλησπέρα σας, Χθες λοιπόν εκεί που έβλεπα άρχιζα να παρατηρώ ένα κύμα στο κάτω μέρος της οθόνης!!! Το κύμα μετά από λεπτομερής παρατήρηση τελικά είναι κύμα φωτεινότητας (δεν είναι σταθερό πάει πάνω κάτω)! (δείτε φώτο) Δεν γνωρίζω τι πρόβλημα είναι αυτό, θα δούμε τι θα μας πουν οι τεχνικοί... Τυχερός εν μέρη στην ατυχία μου διότι αφού πήρα τηλέφωνο στην Samsung μου είπαν για το καθεστώς που "τρέχει" λόγο World Cup: ο τεχνικός θα έρθει μέσα σε 24 ώρες και θα με αφήσει και τηλεόραση προσωρινά! ΟΚ.... σωστό και δεκτό πράγμα το οποίο έγινε βέβαια αφού επικοινώνησε ο τεχνικός μαζί μου την ίδια μέρα (χθές) αλλά και σήμερα για να μου πεί πως το μεσημερι θα έρθούν να δούν το πρόβλημα και να την πάρουν αν χρειαστεί!!! Το θέμα είναι τώρα αν επιδιορθώνεται το πρόβλημα της τηλεόρασης μου, το ανταλλακτικό που θα χρησιμοποιήσουν θα είναι καινούργιο; Δεν μπορείς να ξέρεις.... και αν δεν είναι τί γίνεται όταν θα "συμπληρώσει τα χιλιόμετρά του" και θα παραδώσει πνεύμα την στιγμή που θα έχει λήξη η εγγύηση της τηλεόρασης;;; πολύ απλά τρως 999ευρώ εκεί που ξέρεις. Απαιτείς στην αρχή με καλό τρόπο νέα τηλεόραση ή πίστωση του ποσού για αγορά νέας αλλά σου λένε δεν γίνεται (η LG που είχα με πρόβλημα panel μου έκανε μέσα σε μία εβδομάδα πίστωση και ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ... μήπως να γυρίσω σε LG!!!)... αφού υπάρχουν ανταλλακτικά για την τηλεόραση... Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα... αν ειναι μεσα στην εγγυηση ζητησε αλλη τηλεοραση, αν σου πουν μονο επισκευη, μην δεχθεις, και κανε καταγγελια στο συνηγορο καταναλωτη. εχω προβλημα με μια ks8000 δεν την αλλαζουν ( αν και την πρωτη την αλλαξαν ), εχει διαρροη φωτος, μου προτειναν αλλαγη οθονης με 5 χρονια εγγυηση, δεν το δεχθηκα, ζητησα γραπτως την απαντηση και προχωραω σε καταγγελια, δεν ειμαστε κοροιδα να πληρωνουμε το οτι δεν ελεγχονται επαρκως οι τηλεορασεις απο το εργοστασιο παραγωγης, οπως εχουν πει καποιοι. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από manoskost
dimvog Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Εν τέλει το service της εταιρίας (το οποίο κινήθηκε πολύ γρήγορα λόγο μιας προωθητικής ενέργειας που υπήρχε προς καλή μου τύχη) και αφού δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει προτίμησαν να μου αλλάξουν το πάνελ αλλά και την κεντρική πλακέτα της τηλεόρασης αντί να μου την αντικαταστήσουν!!!! Πάντως το πρόβλημα μου αποκαταστάθηκε... αν και περίμενα αρκετά για την επισκευή της παρότι μου άφησαν προσωρινά δική τους τηλεόρασης πολύ κατώτερου επιπέδου... η εξήγηση της αναμονής για την επισκευή ήταν οτι περίμεναν απάντηση απο το εξωτερικό για το εάν έχουν συναντήση το συγκεκριμένο πρόβλημα σε άλλη συσκευή. Προς ενημέρωση σας: πρώτη φορά τους έτυχε αυτό το πρόβλημα.
rovgio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, dimvog είπε Εν τέλει το service της εταιρίας (το οποίο κινήθηκε πολύ γρήγορα λόγο μιας προωθητικής ενέργειας που υπήρχε προς καλή μου τύχη) και αφού δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει προτίμησαν να μου αλλάξουν το πάνελ αλλά και την κεντρική πλακέτα της τηλεόρασης αντί να μου την αντικαταστήσουν!!!! Πάντως το πρόβλημα μου αποκαταστάθηκε... αν και περίμενα αρκετά για την επισκευή της παρότι μου άφησαν προσωρινά δική τους τηλεόρασης πολύ κατώτερου επιπέδου... η εξήγηση της αναμονής για την επισκευή ήταν οτι περίμεναν απάντηση απο το εξωτερικό για το εάν έχουν συναντήση το συγκεκριμένο πρόβλημα σε άλλη συσκευή. Προς ενημέρωση σας: πρώτη φορά τους έτυχε αυτό το πρόβλημα. Οταν λες αρκετα, ποσο περιπου εννοεις φιλε?
postfire Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, dimvog είπε Εν τέλει το service της εταιρίας (το οποίο κινήθηκε πολύ γρήγορα λόγο μιας προωθητικής ενέργειας που υπήρχε προς καλή μου τύχη) και αφού δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει προτίμησαν να μου αλλάξουν το πάνελ αλλά και την κεντρική πλακέτα της τηλεόρασης αντί να μου την αντικαταστήσουν!!!! Πάντως το πρόβλημα μου αποκαταστάθηκε... αν και περίμενα αρκετά για την επισκευή της παρότι μου άφησαν προσωρινά δική τους τηλεόρασης πολύ κατώτερου επιπέδου... η εξήγηση της αναμονής για την επισκευή ήταν οτι περίμεναν απάντηση απο το εξωτερικό για το εάν έχουν συναντήση το συγκεκριμένο πρόβλημα σε άλλη συσκευή. Προς ενημέρωση σας: πρώτη φορά τους έτυχε αυτό το πρόβλημα. κλαιω 1
Klausx Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, dimvog είπε Εν τέλει το service της εταιρίας (το οποίο κινήθηκε πολύ γρήγορα λόγο μιας προωθητικής ενέργειας που υπήρχε προς καλή μου τύχη) και αφού δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει προτίμησαν να μου αλλάξουν το πάνελ αλλά και την κεντρική πλακέτα της τηλεόρασης αντί να μου την αντικαταστήσουν!!!! Πάντως το πρόβλημα μου αποκαταστάθηκε... αν και περίμενα αρκετά για την επισκευή της παρότι μου άφησαν προσωρινά δική τους τηλεόρασης πολύ κατώτερου επιπέδου... η εξήγηση της αναμονής για την επισκευή ήταν οτι περίμεναν απάντηση απο το εξωτερικό για το εάν έχουν συναντήση το συγκεκριμένο πρόβλημα σε άλλη συσκευή. Προς ενημέρωση σας: πρώτη φορά τους έτυχε αυτό το πρόβλημα. Έπρεπε να σε πληρώσουν κιόλας που έμαθαν πάνω στην τηλεόρασή σου 2
manoskost Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 ειναι αυτες οι ατυχες σειρες ks7000 και ks8000 που εχουν καψει πολυ κοσμο, γιατι πολυ απλα κανεις δεν ξερει τι οθονες φορανε, μονο αυτοι που τις τοποθετησαν, γιατι απο καπου τις πηραν. 1
dimvog Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, rovgio είπε Οταν λες αρκετα, ποσο περιπου εννοεις φιλε? 2 εβδομάδες με πολλά τηλέφωνα...
rovgio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 16 λεπτά πριν, dimvog είπε 2 εβδομάδες με πολλά τηλέφωνα... Σου ελεγαν μηπως οτι θα σε καλεσουν και δεν σε καλουσαν οπως κανουν με εμενα τωρα?
dimvog Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, rovgio είπε Σου ελεγαν μηπως οτι θα σε καλεσουν και δεν σε καλουσαν οπως κανουν με εμενα τωρα? Ναι και γι' αυτό τους έπαιρνα εγώ....
rovgio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 32 λεπτά πριν, dimvog είπε Ναι και γι' αυτό τους έπαιρνα εγώ.... Με τα κεντρικα τους μιλουσες ή με το τοπικο service?
dimvog Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, rovgio είπε Με τα κεντρικα τους μιλουσες ή με το τοπικο service? με το τοπικό service...
graphist83 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Στις 9/11/2018 στις 3:42 ΜΜ, manoskost είπε ειναι αυτες οι ατυχες σειρες ks7000 και ks8000 που εχουν καψει πολυ κοσμο, γιατι πολυ απλα κανεις δεν ξερει τι οθονες φορανε, μονο αυτοι που τις τοποθετησαν, γιατι απο καπου τις πηραν. Γιατι λες πραγματα που δεν εχουν ακουστει πουθενα? Απο ποτε εχει προκυψει οτι οι KS 7000 και 8000 ειναι προβληματικες? Εχουν πωληθει πανω απο 250.000 τετοιες τηλεορασεις. Εγω ο ιδιος προσωπικα εχω εγκαταστησει πανω 50. Δεν μου εχει σκασει ουτε μια. Αν υπηρχε θεμα θα υπηρχε και ντορος. Παραυατα σε καθε φορουμ (κυριως του εξωτερικου) θεωρουνται ακομα best value for money αγορα ακομα και σημερα.
manoskost Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, graphist83 είπε Γιατι λες πραγματα που δεν εχουν ακουστει πουθενα? Απο ποτε εχει προκυψει οτι οι KS 7000 και 8000 ειναι προβληματικες? Εχουν πωληθει πανω απο 250.000 τετοιες τηλεορασεις. Εγω ο ιδιος προσωπικα εχω εγκαταστησει πανω 50. Δεν μου εχει σκασει ουτε μια. Αν υπηρχε θεμα θα υπηρχε και ντορος. Παραυατα σε καθε φορουμ (κυριως του εξωτερικου) θεωρουνται ακομα best value for money αγορα ακομα και σημερα. τηλεοραση 55ks8000 αγορασμενη απριλη 2017, γινεται αντικατασταση μαιο 2017 λογω προβληματος οθονης, ιουνιος 2018 παρουσιαζει προβλημα παλι η οθονη, μετα απο μη δικαιωση καταγγελιας στον συνηγορο του καταναλωτη για νεα αντικατασταση τηλεορασης, τελη αυγουστου γινεται αλλαγη οθονης, ερχεται προφανως χωρις να ελεγθει, παλι προβλημα οθονης, μπιαινει στο service και μου δινουν πιστωτικο. θα μου πειτε ετυχε, ετυχε και σε αλλους ομως, αρα κατι συμβαινει δεν μπορει να ειναι ολοι ατυχοι. και απο τις 250.000 που λες οτι εχουν πωληθει, μηπως ξερεις και ποσες οθονες εχουν αλλαχθει? προφανως οχι, γιατι ολοι δεν μπαινουν σε forum να καταγραφονται τα γεγονοτα. ψαχνωντας λοιπον μετα το περιστατικο, ειδα καπου αναρτημενο αυτο: https://www.rtings.com/tv/learn/panel-lottery-samsung δεν λεω οτι γινεται σε ολες τις σειρες, αλλα γινεται. οτι ειναι τυχη ομως, ειναι, το διαπιστωσα, και μαλιστα καμμια οθονη απο τις 3 που ετυχε να δοκιμασω δεν ηταν η ιδια, διαφορετικα panel, διαφορετικα προβληματα το καθενα. ας κοιταξει λοιπον η samsung να ελεγχει πρωτα τα προιοντα που πουλαει, και οχι να πουλουνται χωρις ελεγχο και οτι προκυψει στην πορεια αλλαγη οθονης, γιατι εχει γινει πλεον καραμελα η αλλαγη. και αν μου αποδειξει η samsung με στοιχεια οτι και τα 3 panel που ειχαν οι τηλεορασεις που δοκιμασα ειναι δικα της, εγω θα της επιστρεψω τα λεφτα πισω μην πεσει εξω η εταιρεια. και αν εχεις καποια σχεση με την samsung, θα ηθελα να μεσολαβησεις γιατι εκρεμει ενα email μου απο τον ιουλιο του 2018 να μου απαντησουν τα προβληματα που ειχαν τα δυο πρωτα panel πριν κανω την καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη, και απαξιουν οι κυριοι να απαντησουν, και συνηθως σιωπουν οι ενοχοι. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2018 από manoskost 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα