Προς το περιεχόμενο

Atos


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δεν είπα πουθενά ότι έχει καλή παθητική ασφάλεια.

Μετράω κάθε φορά που βάζω βενζίνη την κατανάλωση (πάντα φουλάροντας) και ξέρω πόσο καίει το δικό μου συγκεκριμένα. Οπότε δε χρειάζεται τράβηγμα από καμία αρκούδα για να δω το 8lt/100km, και δεν οδηγώ και συντηρητικά.

Η κοπέλα ψάχνει για πρώτο αυτοκίνητο για κίνηση στην πόλη και δίνει έως 1.500€. Όταν κινείσαι στην πόλη συνήθως δεν κινείσαι με ταχύτητες τέτοιες ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει ιδιαίτερα αυξημένος κίνδυνος για τη ζωή σου. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για κοπέλα που δεν έχει ψηθεί ακόμα στο τιμόνι και δε θα προκαλέσει την τύχη της με επιθετική οδήγηση. Σε μετωπική στην εθνική να σου πω ναι, το παίζεις κορώνα-γράμματα. Αλλά ότι τι, ότι με κάποιο άλλο με καλύτερη παθητική ασφάλεια σε μετωπική με υψηλή ταχύτητα ή σφοδρή σύγκρουση έχεις εξαλείψει τον κίνδυνο και είσαι αραχτός με το κομπολόι μέσα στα συντρίμια;

Επίσης, όταν η κοπέλα λέει ότι ψάχνει κάποιο έως 1.500€, αυτό εμένα μου λέει ότι θα ήθελε και χαμηλό κόστος συντήρησης και μέγιστη δυνατή αξιοπιστία για να μην τραβιέται όλη την ώρα στα συνεργεία.

Οπότε για πες μας εσύ ποιο είναι εκείνο που έχει χώρους, υψηλή παθητική ασφάλεια, είναι μικρό κι ευέλικτο για κίνηση μέσα στην πόλη, εύκολο να το οδηγήσεις, οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση, αξιόπιστο, ιδανικό για πρώτο αυτοκίνητο για κοπέλα και κοστίζει ΕΩΣ 1.500€;

Το καλύτερο είναι το σταρλετ , μόνο αυτό υπάρχει , όλα τα άλλα χαλάνε.

(https://www.spritmonitor.de/en/detail/548447.html μικτή 6.5 χαλαρά έχεις από τα 5 ποιό  οικονομικά στη Ευρώπη)

(Εγραψα ποιό πάνω fiesta , υπάρχουν και psa group )

Ακόμα και (προσέχουμε τη λέξη συζητήσιμη)

20180706_221817_540x734.jpg

 

(Αλλά ξέχασα japan japan Toyota, Honda ,Nissan japan εγγύηση)

 

(Συνεχίζω να μην έχω πει τίποτα για vag)

 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 5/7/2018 στις 10:25 ΜΜ, Ζoi είπε

ΙΟΊΠαιδια ευχαριστω πολυ για ολες τις πληροφοριες.. 

Δυστυχως το μπατζετ μου δεν ανεβαινει.. αλλωστε θελω ενα απλο λειτουργικο αυτοκινητακι για να μετακινουμαι σε μικρες αποστασεις και οχι για ταξιδια και μεγαλες διαδρομες.. 

Αυτο που με ενοχλει πολυ στο ΑΤΟΣ ειναι οτι δν εχει ουτε εναν αεροσακο(κατι που να δημιουργει περισσοτερο την αισθηση της ασφαλειας.. 

Εχω να σας ρωτησω και για αλλο ενα που μου εχουν προτεινει να μου πειτε γνωμη,το wv polo του 2000

Δεν σας πρηζω αλλο 😳😳

+1 για το polo.

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Σου θίξαμε τους VAG υπερκινητήρες σου; :Ρ

Χεχ, το τοιοτα μου δε θίγεται, εγώ θίχτηκα πριν ένα μήνα που πήγε για πρώτη φορά συνεργείο για βλάβη μετά από 20 χρόνια, που αλλάχτηκε το ντιστριμπιτέρ και δεν ήθελα να το χωνέψω.

Που μετά από 20 χρόνια δεν το λες και βλάβη, αλλά θα τη βαφτίσουμε για σένα.

Ποιος μίλησε για Yaris και VVT-i εν τω μεταξύ, καμία σχέση το ένα με το άλλο.

Πόσα χιλιόμετρα του έχεις κάνει σε αυτά τα 20 χρόνια? Μπορείς φυσικά να πεις ό,τι θέλεις, εγώ ρωτάω με την ελπίδα να πάρω μια απάντηση κοντά στην αλήθεια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείς εγώ συγκεκριμένα ή πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;

Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει 219.300, εγώ έχω κάνει τα ~50.000.

Τώρα το πρωί έβαλα βενζίνη παρεμπιπτόντως, έβαλα 33,354lt έχοντας διανύσει 442,6km aka 7,5lt/100km. Από αυτά, τα 240 έγιναν σε Αθήνα-Ανάβυσσο με τη γνωστή κίνηση του Σαββατοκύριακου, και τα υπόλοιπα αποκλειστικά μέσα στην Αθήνα με μικρές διαδρομές και μπόλικο aircondition.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Ζoi είπε

Καλα σιγουρα.. το ξερω,δεν ζηταω πολυτελειες απλα να εχει εστω μια μικρη ασφαλεια τιποτα παραπανω.. οπως εχω πει για πολη το θελω και ουτε σκοπευω να το κανω ραλι

Εσύ δεν σκοπεύεις να κάνεις ραλυ αλλά όλη μέρα καραγκιόζηδες παραβιάζουν στοπ και κόκκινα, αυτό το ειμαι νέος οδηγός και παίρνω χρεπι για να μην το γρατζουνισω και κλαίω μόνο στην Ελλάδα πρέπει να γίνεται. Νέος οδηγός και νέος άνθρωπος πρέπει να σημαίνει αυτοκίνητο με υψηλή παθητική ασφάλεια κυρίως. Δες και όλες τις στατιστικές και θα εκπλαγείς, τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται στις πόλεις. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Εννοείς εγώ συγκεκριμένα ή πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;

Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει 219.300, εγώ έχω κάνει τα ~50.000.

Τώρα το πρωί έβαλα βενζίνη παρεμπιπτόντως, έβαλα 33,354lt έχοντας διανύσει 442,6km aka 7,5lt/100km. Από αυτά, τα 240 έγιναν σε Αθήνα-Ανάβυσσο με τη γνωστή κίνηση του Σαββατοκύριακου, και τα υπόλοιπα αποκλειστικά μέσα στην Αθήνα με μικρές διαδρομές και μπόλικο aircondition.

Δηλαδή έχει κάνει το αυτοκίνητο 220000 και έχεις αλλάξει μόνο τον διανομέα? Δεν έχεις αλλάξει δηλαδή δισκόπλακες? Δεν έχεις αλλάξει κανένα ρουλαμάν τροχού? Δεν έχεις αλλάξει κόντρα βάσης σασμάν? Δεν έχεις αλλάξει φλάντζα κεφαλής (ξέρω από άλλους ότι το Starlet καίει λάδι)? Δεν έχεις αλλάξει βάση κινητήρα? Δεν έχεις αλλάξει τίποτα στο ψυγείο (δεν έχει καμία διαρροή?)? Η μίζα είναι εντάξει και δουλεύει ακόμα (ξέρω από άλλους με Starlet που την άλλαξαν)? Το δυναμό δουλεύει ακόμη κανονικά και δεν έχει αλλαχθεί? Αν όντως έχεις κάνει 220000 χιλιόμετρα και δεν έχεις αλλάξει τίποτα, τότε πούλα το τώρα γιατί μάλλον θα τα αλλάξεις όλα σύντομα. 

Δημοσ.

Peugeot 308 με 330.000χλμ ακόμα δεν έχει αλλάξει τίποτα απ΄ όσα λες. Ίσως σιγά σιγά να θέλει κάποια βάση μηχανής. Αντιθέτως Volvo V40 στα 130.000χλμ ήθελε βάση μηχανής.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, tsiro7 είπε

Εσύ δεν σκοπεύεις να κάνεις ραλυ αλλά όλη μέρα καραγκιόζηδες παραβιάζουν στοπ και κόκκινα, αυτό το ειμαι νέος οδηγός και παίρνω χρεπι για να μην το γρατζουνισω και κλαίω μόνο στην Ελλάδα πρέπει να γίνεται. Νέος οδηγός και νέος άνθρωπος πρέπει να σημαίνει αυτοκίνητο με υψηλή παθητική ασφάλεια κυρίως. Δες και όλες τις στατιστικές και θα εκπλαγείς, τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται στις πόλεις. 

Συμφωνώ απόλυτα. Εμένα πρώτο μου αυτοκίνητο το 2008 ήταν το Clio II του '04, με 4/5 αστέρια ασφάλεια, δυνατά φρένα, στριφτερό σασί, καλό ηλεκτρικό τιμόνι, την λίγο πιο σφικτή ανάρτηση της έκδοσης dynamique, και 98 ίππους. Σαν νέος οδηγός έκανα πολλές μλκιες, και πάντα την έβγαζα καθαρή χάρη στο αυτοκίνητο και την προοδευτικότητα που είχε στο όριο (και πέρα από αυτό). Ο νέος οδηγός πρέπει να έχει ικανό αυτοκίνητο, γιατί το ικανό αυτοκίνητο είναι και ασφαλές. Αν αγόραζα πάλι σήμερα με 1500 ευρώ, θα έπαιρνα το ίδιο με τα μπούνια. Σε αυτά τα λεφτά, δεν υπάρχει άλλο "κανονικό" αυτοκίνητο, ή τέλος πάντων υπάρχουν πολύ λίγα. Κάποια από αυτά τα παρέθεσα σε προηγούμενο σχόλιο. 

9 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Peugeot 308 με 330.000χλμ ακόμα δεν έχει αλλάξει τίποτα απ΄ όσα λες. Ίσως σιγά σιγά να θέλει κάποια βάση μηχανής. Αντιθέτως Volvo V40 στα 130.000χλμ ήθελε βάση μηχανής.

Μου κάνει φοβερή εντύπωση αυτό που λες αλλά το πιστεύω. Έχω φίλο με 207, και πέρα από κάτι χαζοπροβλήματα μικρής σημασίας, δεν του έχει βγάλει τίποτα απολύτως και το έχει 9 χρόνια και είναι κάπου στα 250000. Είναι και θέμα χρήσης βέβαια. Πχ. για να σου βγάζει ρουλεμάν τροχού, πρέπει να πηγαίνεις στα βουνά, λακούβες, χαλίκια, κλπ. Αν δεν πας, προφανώς δεν θα φθαρεί πρακτικά ποτέ. Οι κινητήρες της Peugeot την τελευταία δεκαετία (και βάλε) είναι πολύ αξιόπιστοι απ' ότι έχω καταλάβει. Δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή βλάβη στον κύκλο μου. 

Επεξ/σία από Rzarector
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Δηλαδή έχει κάνει το αυτοκίνητο 220000 και έχεις αλλάξει μόνο τον διανομέα? Δεν έχεις αλλάξει δηλαδή δισκόπλακες? Δεν έχεις αλλάξει κανένα ρουλαμάν τροχού? Δεν έχεις αλλάξει κόντρα βάσης σασμάν? Δεν έχεις αλλάξει φλάντζα κεφαλής (ξέρω από άλλους ότι το Starlet καίει λάδι)? Δεν έχεις αλλάξει βάση κινητήρα? Δεν έχεις αλλάξει τίποτα στο ψυγείο (δεν έχει καμία διαρροή?)? Η μίζα είναι εντάξει και δουλεύει ακόμα (ξέρω από άλλους με Starlet που την άλλαξαν)? Το δυναμό δουλεύει ακόμη κανονικά και δεν έχει αλλαχθεί? Αν όντως έχεις κάνει 220000 χιλιόμετρα και δεν έχεις αλλάξει τίποτα, τότε πούλα το τώρα γιατί μάλλον θα τα αλλάξεις όλα σύντομα. 

Είπα ότι δεν έχει πάει για βλάβη, όχι για αναλώσιμα, όπως ιμάντες, σπασμένα φλας, προφυλακτήρας, κανά χερούλι πόρτας (πριν 2 μήνες μου έσπασε του οδηγού που ήταν της μάνας του) κ.λπ..

Απ' όλα αυτά που είπες μόνο βάσεις μηχανής, φούσκες ημιαξονίου ξέρω σίγουρα ότι έχουν αλλαχτεί. Ούτε φρέον στο aircondition, ούτε διαρροές στο ψυγείο ούτε τίποτα.

Ρουλεμάν όντως πρέπει να έρχεται η ώρα κάποιου. Δισκόπλακες κι αυτές έρχεται η ώρα τους, έχουν αρχίσει να στραβώνουν, το έχω καταλάβει τους τελευταίους 2 μήνες.

Μόνο ο διανομέας μπορείς να πεις ότι είναι βλάβη, αλλά μετά από 20 χρόνια νομίζω ότι αποτελεί κι αυτό φυσιολογική φθορά. Παρόλ' αυτά μου κακοφάνηκε, ήταν η πρώτη φορά που άναψε Check σε αυτό το αυτοκίνητο και κλονίστηκε έστω και λίγο η εμπιστοσύνη που του έχω ότι δε θα με αφήσει «ποτέ».

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο έχει φάει χρόνιο ξεφτίλισμα απ' τον πιτσιρικά τότε αδερφό μου, που του έπινε το αίμα. Κοφτιάσματα με κρύο μοτέρ, κοφτιάσματα με ζεστό μοτέρ, κοφτιάσματα και όσο πήγαινε σε ολόκληρα ταξίδια, χειρόφρενα και όλα τα γνωστά της ηλικίας.

Αλλά τα service στην ώρα τους και γενικά παρακολουθείται, δεν αφήνεται στην τύχη του απλά επειδή «δε σπάει δε χαλάει».

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/7/2018 στις 9:02 ΜΜ, amagawd είπε

Δεν απάντησες όμως ούτε εάν χωράει μισό άδειο σπιρτοκουτο ούτε πόσο καίει το αμάξι για μουσείο. 

 

Είχες ποτέ starlet ;

Γιατί εγώ δε θυμάμαι να καίει και τόσο...

Μιλάμε για αμάξι 800 κιλών σε περίπτωση που το ξεχνάς ε ; 

Είχα το EP82 10 χρόνια, το έδωσα με 160κ χλμ και ζημιά δεν είχε πάθει ποτέ, εκτός από τις φούσκες στο ημιαξόνιο που γενικώς υπήρχε μια ευαισθησία...

 

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Είχες ποτέ starlet ;

Γιατί εγώ δε θυμάμαι να καίει και τόσο...

Μιλάμε για αμάξι 800 κιλών σε περίπτωση που το ξεχνάς ε ; 

Είχα το EP82 10 χρόνια, το έδωσα με 160κ χλμ και ζημιά δεν είχε πάθει ποτέ, εκτός από τις φούσκες στο ημιαξόνιο που γενικώς υπήρχε μια ευαισθησία...

4390259007_2f2f497987.jpg

Κλασσικά τουοτα φανμποις 

Δημοσ.

Εγώ έγραψα μια εμπειρία που είχα 

FYI, το επόμενο αμάξι ήταν Γερμανικό, δεν ήταν ούτε Yaris ούτε Auris ούτε Corolla

Προφανώς και το συγκεκριμένο αμάξι πάσχει σε κάποια θέματα, αλλά μιλάμε για αγορά των 1500 ευρώ εδώ πέρα σε περίπτωση που το έχεις ξεχάσει 

Μάλλον εσύ είσαι ο τα ξέρω όλα και θεωρείς μαλάκες όλους τους ταρίφες και όλους τους εκπαιδευτές οδήγησης που από 1990 μέχρι 2010 είχαν όλοι TOYOTA...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...