1988panos2171 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Kαι τα ανταλλακτικά δεν πάνε αναλογικά με την εμπορική αξία του αυτοκινητου.
DhZou Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 για το ματιζ είχα ακούσει ότι έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση για τα κυβικά του.
AristidisZ Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, kleo1 είπε ασχέτως αυτοκινήτου, τα 1500 είναι λίγα. (για παπί περισσότερα θέλεις) Πράγμα που σημαίνει ότι σύντομα θα αναγκαστείς να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο, ό,τι μάρκα κι αν είναι και να μη ζητήσει κάτι. Αυτό να το έχεις υπόψιν, Πολύ σωστή παρατήρηση Και μη ξεχνάτε παιδιά ότι το κόστος διατήρησης ενός οχήματος είναι πολλαπλάσιο της αξίας αγοράς του, ειδικά αν μιλάμε για τέτοια budget Λες ότι θες να δώσεις 1500€, υπολόγισε ότι για μεταβίβαση, τέλη και ασφάλεια θες κάνα 600αρι το χρόνο για πλάκα Βάλε βενζίνες, βάλε τα νορμάλ σέρβις, ήδη σε ένα χρόνο θα έχεις δώσει παραπάνω, με την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο δε θα θέλει λάστιχα, δίσκο, δισκόπλακες, αμορτισέρ και ένα σωρό άλλα, ελπίζοντας κιόλας ότι δεν θα σου βγάλει και καμία ζημιά Γενικώς το σπορ δεν είναι φτηνό...
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Το ότι είμαστε στο 2018 και ακόμα υπάρχουν άνθρωποι για σταρλετ με ξεπερνάει. Σε 1-2 θα βγάζουν πινακίδες ελπα. Έλεος
xp-user Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, NickTG είπε Ε ναι. Γιατί όποιος θέλει μια καλή συμπεριφορά στο δρόμο ή φρένα της προκοπής είναι για να κάνει αγώνες και να πουλάει μούρη. Προφανώς τα 250.000 χλμ τα πάρα πολλά ταξίδια, και τα 12 χρόνια που το κράτησα χωρίς ουσιαστικά προβλήματα δεν το διάβασες 🙂
DhZou Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 13 λεπτά πριν, amagawd είπε Το ότι είμαστε στο 2018 και ακόμα υπάρχουν άνθρωποι για σταρλετ με ξεπερνάει. Σε 1-2 θα βγάζουν πινακίδες ελπα. Έλεος Άδικη κενωνία άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους ρίχνει στα ξένα starlet... 1
AristidisZ Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Εγώ πάντως ακόμα μετανιώνω που είχα δώσει το starletάκι μου... 1
NickTG Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 6 minutes ago, xp-user said: Προφανώς τα 250.000 χλμ τα πάρα πολλά ταξίδια, και τα 12 χρόνια που το κράτησα χωρίς ουσιαστικά προβλήματα δεν το διάβασες 🙂 Τα διάβασα. Αυτό δεν αλλάζει την επιεικώς μέτρια συμπεριφορά στο δρόμο ή τα ανεπαρκή φρένα. Θα μπορούσα να βάλω και τη μη αντοχή σε λίγο πιο γρήγορη χρήση αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν που κοιτάζει τέτοιο αμάξι.
deesnider Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω μπει δύο φορές σε atos ως επιβάτης (δύο διαφορετικά αυτοκίνητα) εκ των οποίων τη μία οδήγησα για κάποιο τμήμα τής διαδρομής (Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, από Αθήνα προς Ωρωπό και αντίστροφα) και το θεωρώ πραγματικά τον ορισμό τής κακής οδικής συμπεριφοράς. Ακόμα και σε κάθε άλλο παρά απότομους ελιγμούς (απλή αλλαγή λωρίδας με καμιά 80-90 χλμ/ω) αντιδρούσαν σαν καρυδότσουφλα σε τρικυμία. Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε σε ενδεχόμενη ανάγκη για ελιγμό «πανικού». Απαράδεκτο για αυτοκίνητο που δεν είναι τουλάχιστον ...50 ετών μοντέλο. Μη μού πει δε κανείς ότι δεν είναι αυτοκίνητο για εθνική, αλλά πόλης. Το seicento τού αδελφού μου επίσης αυτοκίνητο πόλης είναι, όπως και το suzuki alto τού ...'97 πού είχα μέχρι πριν από κάνα δυο χρόνια, αλλά έκανα ταξίδια 400+ χιλιομέτρων με αμφότερα, χωρίς να αναρωτιέμαι πότε θα φύγω απ' το δρόμο. Με δυο λόγια: Να κι αν βγάζει βλάβες, να κι αν δε βγάζει... Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από deesnider 2
Ζoi Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 ΙΟΊΠαιδια ευχαριστω πολυ για ολες τις πληροφοριες.. Δυστυχως το μπατζετ μου δεν ανεβαινει.. αλλωστε θελω ενα απλο λειτουργικο αυτοκινητακι για να μετακινουμαι σε μικρες αποστασεις και οχι για ταξιδια και μεγαλες διαδρομες.. Αυτο που με ενοχλει πολυ στο ΑΤΟΣ ειναι οτι δν εχει ουτε εναν αεροσακο(κατι που να δημιουργει περισσοτερο την αισθηση της ασφαλειας.. Εχω να σας ρωτησω και για αλλο ενα που μου εχουν προτεινει να μου πειτε γνωμη,το wv polo του 2000 Δεν σας πρηζω αλλο 😳😳
paylidis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Χίλιες φορές πόλο. Τώρα του 2000 δε θυμάμαι ακριβώς ποια έκδοση είναι βάλε Κανα δυο λινκ. 1
Ζoi Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 16 λεπτά πριν, paylidis είπε Χίλιες φορές πόλο. Τώρα του 2000 δε θυμάμαι ακριβώς ποια έκδοση είναι βάλε Κανα δυο λινκ. Και εγω αυτο πιστευω πως δεν συγκρινονται απο ολες τις αποψεις.. Δεν εχει καμμια ιδιαιτερη διαφορα απο τα αλλα πολο(τα κλασσικα εννοω) ειναι το κλασσικο πολο,μικρο και κομψο
paylidis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 36 λεπτά πριν, Ζoi είπε Και εγω αυτο πιστευω πως δεν συγκρινονται απο ολες τις αποψεις.. Δεν εχει καμμια ιδιαιτερη διαφορα απο τα αλλα πολο(τα κλασσικα εννοω) ειναι το κλασσικο πολο,μικρο και κομψο Από το 2001 και μετά δες έκανε facelift. Και το 03-04 άλλαξε μοντέλο αλλά έχει πάνε 2000+€
Ζoi Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 13 λεπτά πριν, paylidis είπε Από το 2001 και μετά δες έκανε facelift. Και το 03-04 άλλαξε μοντέλο αλλά έχει πάνε 2000+€ Ναι το ξερω απλα του 2000 εχω την εντυπωση πως ειναι ελαφρως πιο τετραγωνισμενο πισω
phanispal Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 14 ώρες πριν, amagawd είπε Το ότι είμαστε στο 2018 και ακόμα υπάρχουν άνθρωποι για σταρλετ με ξεπερνάει. Σε 1-2 θα βγάζουν πινακίδες ελπα. Έλεος Το ότι υπάρχουν άνθρωποι με τόσες γνώσεις γύρω από τα αυτοκίνητα με ξεπερνάει. Θα μου πεις, με τόσα πάρε-δώσε με τα συνεργεία, αυτό έλειπε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα