Προς το περιεχόμενο

Atos


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η γενική ιδέα που την ασπάζεται αρκετός κόσμος, μαζί και εγώ, είναι δεν προτιμάμε τα γαλλικά και ιταλικά, και προτιμάμε ιαπωνικά, κορεάτικα, γερμανικά (με επιφύλαξη για θέματα αξιοπιστίας κυρίως).

Με 1500 παντως μη περιμενεις να παρεις αστερι αυτοκινητο.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, phanispal είπε

Starlet που ξέρω σίγουρα, κρατάνε τιμή και στα 1.500€ δε θα είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά ούτε και χάρβαλα.

Ειδικά το Seicento παραείναι μικρό. Μπορεί βέβαια να της ταιριάζει καλύτερα για τη δουλειά που το θέλει, αλλά δεν ξέρω με ζημιές τι γίνεται, όπως και το Twingo. Micra και Starlet είναι σκυλιά.

Micra και Starlet είναι σκυλιά. Το Seicento είναι το πιο ενδιαφέρον από όλα σε θέμα οδήγησης. Το Twingo είναι αρκετά καλό σε όλους τους τομείς (και αξιοπιστία, και οδήγηση, και ασφάλεια, και χώρους) για αυτή την κατηγορία, και το Saxo-106 αν είναι σε καλή κατάσταση είναι καλά από άποψης συμπεριφοράς και οικονομικών ανταλλακτικών. Πάντως σίγουρα Atos δεν θα έπαιρνα, ειδικά από την χειρότερη περίοδο της Hyundai. Αυτό που λέει ο φίλος ότι δεν σπάει δεν χαλάει απ' όσο γνωρίζω εγώ δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. 

Δημοσ.
3 hours ago, paylidis said:

Αν δε το οδηγήσει άνθρωπος δε καταλαβαίνει ποσό οικτρό είναι. Μέχρι και ένα punto 2 που το κράζουν όλοι ήταν καλύτερο στην οδήγηση. Και έχω οδηγήσει άπειρα αυτοκίνητα - μέχρι και pony. To ατος πλάκα πλακα θύμιζε pony...

 

Προφανώς το Punto mk2 ήταν αμαξάρα σε σχέση με το Atos. 

Ακόμα και από το Getz ήταν καλύτερο με μόνο μειονέκτημα τη βλάβη που έβγαζε σε πολύ κόσμο στο τιμόνι. 

Επίσης το Punto προσφέρει και ικανοποιητική παθητική ασφάλεια για την εποχή. 

  • Like 3
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Micra και Starlet είναι σκυλιά. Το Seicento είναι το πιο ενδιαφέρον από όλα σε θέμα οδήγησης. Το Twingo είναι αρκετά καλό σε όλους τους τομείς (και αξιοπιστία, και οδήγηση, και ασφάλεια, και χώρους) για αυτή την κατηγορία, και το Saxo-106 αν είναι σε καλή κατάσταση είναι καλά από άποψης συμπεριφοράς και οικονομικών ανταλλακτικών. Πάντως σίγουρα Atos δεν θα έπαιρνα, ειδικά από την χειρότερη περίοδο της Hyundai. Αυτό που λέει ο φίλος ότι δεν σπάει δεν χαλάει απ' όσο γνωρίζω εγώ δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. 

πολύ πιθανό και μπορεί να ισχύει. Πάντως δεν έχω ακούσει για ζημιάρικα hyunday γενικά. Εχω ακούσει πάντως για αρκετές βλάβες σε ιταλογαλικά και αυξημένα κόστη στα ανταλλακτικά των γαλλικών.

2 λεπτά πριν, NickTG είπε

Προφανώς το Punto mk2 ήταν αμαξάρα σε σχέση με το Atos. 

Ακόμα και από το Getz ήταν καλύτερο με μόνο μειονέκτημα τη βλάβη που έβγαζε σε πολύ κόσμο στο τιμόνι. 

Επίσης το Punto προσφέρει και ικανοποιητική παθητική ασφάλεια για την εποχή. 

Κουβέντα 3 εβδομάδες πριν με μάστορα με Punto νομίζω το μοντέλο που αναφερόμαστε. Μηχανικά μου λέει δεν μου έχει βγάλει θέμα, αλλα οτίδηποτε ψιλοπεριφερειακό του εχώ αλλάξει τα πάντα. Συνέχεια κάτι βγάζει. Τουλάχιστον εμένα μου έρχονται ποιο φτηνά μου είπε.

Δημοσ.

Δεν είχε και τόσα πολλά πράγματα να μπορεί να αλλάξει. 

Τα πρώτα όπως αυτό που είχα ούτε καν ABS δεν είχαν. 

Στο δικό μου πάντως μόνο ένα θερμοστάτη είχα αλλάξει. Και πάλι προτιμώ να δίνω 100€ το χρόνο παραπάνω για καμιά ζημιά από το να είχα Getz ή ακόμα χειρότερα να είχαμε κρατήσει το Atos. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, zeys13 είπε

πολύ πιθανό και μπορεί να ισχύει. Πάντως δεν έχω ακούσει για ζημιάρικα hyunday γενικά. Εχω ακούσει πάντως για αρκετές βλάβες σε ιταλογαλικά και αυξημένα κόστη στα ανταλλακτικά των γαλλικών.

Αλλο το γενικά και άλλο το ειδικά. Θες peugeot 106? Ψάχνεις αν έχει θέματα και τι το 106, όχι γενικά τα γαλλικά βγάζουν βλάβες. 

Επεξ/σία από 1988panos2171
Επισκέπτης
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, zeys13 είπε

πολύ πιθανό και μπορεί να ισχύει. Πάντως δεν έχω ακούσει για ζημιάρικα hyunday γενικά. Εχω ακούσει πάντως για αρκετές βλάβες σε ιταλογαλικά και αυξημένα κόστη στα ανταλλακτικά των γαλλικών.

Κουβέντα 3 εβδομάδες πριν με μάστορα με Punto νομίζω το μοντέλο που αναφερόμαστε. Μηχανικά μου λέει δεν μου έχει βγάλει θέμα, αλλα οτίδηποτε ψιλοπεριφερειακό του εχώ αλλάξει τα πάντα. Συνέχεια κάτι βγάζει. Τουλάχιστον εμένα μου έρχονται ποιο φτηνά μου είπε.

Φίλε μου αυτό το παραμύθι με τα Γαλλικά μόνο στην Ελλάδα το ακούς. Εγώ και σχεδόν όλοι οι φίλοι μου έχουμε Γαλλικά (Peugeot, Renault, Citroen), και κανένας δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα και έχουμε κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλη την χώρα, σε όλες τις συνθήκες. Αντίθετα για Ιαπωνικά και Γερμανικά γνωστών μου που δεν κάνουν και κανένα ταξίδι μακρινό έχω ακούσει να βγάζουν ένα σωρό θέματα. Όλοι λένε λένε, αλλά η αλήθεια φαίνεται στον δρόμο και μετά από πολλά χρόνια χρήσης. Όλα τα αμάξια βγάζουν θέματα, και στην τελική τα Γαλλικά είναι αυτά που βγάζουν τα φθηνότερα θέματα. Εμένα Clio II του '04 με 272000 km έχει κάψει πολλαπλασιαστές όταν ήταν καινούριο και αυτό ήταν όλο (κόστος 90 ευρώ x 4 για Bosch). Δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, δεν έχω αλλάξει ούτε δυναμό, ούτε κιβώτιο (φυσικά), ούτε ημιαξόνια, ούτε ψυγείο, ούτε έχει σκουριά πουθενά. Από αναλώσιμα σε φάση ρουλεμάν, ράουλα, δισκόπλακες, κλπ. ναι τα έχω αλλάξει όλα όπως είναι φυσικό, αλλά αυτά δεν είναι βλάβες αλλά φυσιολογική φθορά. Ηλεκτρικά προβλήματα? Έκανα γείωση τα πίσω φανάρια με 10 ευρώ όταν "τρελάθηκαν" και αυτό ήταν όλο. Τα ίδια και σε Saxo που έχουμε στην οικογένεια, τα ίδια και φίλος με 207, τα ίδια και άλλοι δύο φίλοι με C4. Κανένας δεν είχε σοβαρό θέμα με το αυτοκίνητό του και όλοι έχουμε πάνω από 200000km. Πείτε μου εσείς για τα Golf και τα Yaris να σας απαντήσω γιατί έχω φίλους και με τέτοια και έχω δει τι βγάζουν...Για τα Ιταλικά δεν έχω άποψη, πήρε ένας φίλος Giulietta πρόσφατα αλλά δεν την έχει αρκετό καιρό για να δούμε τι παίζει. Και πάλι όμως δεν θα μπορώ να κρίνω από ένα αυτοκίνητο. Γενικά, σε όλες τις μάρκες και σε όλα τα μοντέλα γίνονται επιλογές με βάση το κόστος και την ποιότητα. Όλα τα αυτοκίνητα έχουνε ευαίσθητα σημεία, και σε όλα υπάρχουν βλάβες. Σε όλες τις μάρκες θα βρεις αξιόπιστα μοντέλα, και μη αξιόπιστα μοντέλα. Γενικότητες δεν ισχύουν στην αυτοκίνηση. Όποιος μιλάει με γενικότητες είναι άσχετος. Ακόμη και στα ίδια μοντέλα, υπάρχουν revisions στα ανταλλακτικά (για αυτό να προτιμάτε ένα μοντέλο προς το τέλος της ζωής του όχι από τα πρώτα που βγήκαν). 

Τώρα για τα Hyundai που λες, το Atos ήταν στο μεταίχμιο όπως και το Accent εκείνης της εποχής. Με το Getz και μετά ανέβασε πολύ την ποιότητα, και με την ανάδυση της KIA (αδελφή εταιρία) από τότε και έπειτα όλα είναι πολύ καλά σε όλους τους τομείς (αξιοπιστία, οδήγηση, οικονομικοί κινητήρες καλής απόδοσης). Από το Getz και πέρα, ο,τι και να μου πεις θα σου πω παρ' το. Για το Atos όμως λέω όχι. Ήταν σχετικά καλά ποιοτικά (τα λίγα Accent που έχουν μείνει από τότε ακόμη δουλεύουν αγόγγυστα) αλλά δεν είχαν φτάσει το αποδεκτό επίπεδο που πιάσανε και ξεπεράσανε από εκεί και έπειτα. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, phanispal είπε

Νομίζω δεν έβγαινε με υδραυλική υποβοήθηση, κάτι που το καθιστά δύσκολο στο χειρισμό, ιδιαίτερα στο παρκάρισμα σε πόλη.

παναλαφρο το τιμονι. παρκαρισμα ευκολοτερο απο σμαρτ !

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Starlet που ξέρω σίγουρα, κρατάνε τιμή και στα 1.500€ δε θα είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά ούτε και χάρβαλα.

Ειδικά το Seicento παραείναι μικρό. Μπορεί βέβαια να της ταιριάζει καλύτερα για τη δουλειά που το θέλει, αλλά δεν ξέρω με ζημιές τι γίνεται, όπως και το Twingo. Micra και Starlet είναι σκυλιά.

σταρλετ δυσκολα τ'ανταλλακτικα πλεον ! τουινγκο + μίκρα, ακριβα ανταλλακτικα για την παροχη τους. προτεινα γι'αυτο ακριβως το λογο τον κουβα σεϊσεντο !

φθηνο, σπιρτοζικο, χωρις μηχανικα προβληματα συνηθως, συμπλεκτης αντοχης, ανταλλακτικα χιλιαδες μεταχειρισμενα + εκατομμυρια ιμιτασιον για μικροθεματα !

Δημοσ.

Το αγόρασα καινούργιο το 2002.Το πούλησα  το 2014 με 250,000 χλμ για 1500 ευρώ Ελάχιστες ζημιές μου έβγαλε .Έκανα ΤΑ ταξίδια και πήγαινα στην εθνική έως και με 130 χωρίς να αισθάνομαι οτι πάει βάρκα γιαλό .Τώρα οποίος θέλει αμάξι να κάνει αγώνες και να πουλάει μούρη  κοιτάζει αλλού.

  • Like 2
Δημοσ.
18 minutes ago, xp-user said:

Τώρα οποίος θέλει αμάξι να κάνει αγώνες και να πουλάει μούρη  κοιτάζει αλλού.

 

Ε ναι. 

Γιατί όποιος θέλει μια καλή συμπεριφορά στο δρόμο ή φρένα της προκοπής είναι για να κάνει αγώνες και να πουλάει μούρη. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, phanispal είπε

Starlet που ξέρω σίγουρα, κρατάνε τιμή και στα 1.500€ δε θα είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά ούτε και χάρβαλα.

Ειδικά το Seicento παραείναι μικρό. Μπορεί βέβαια να της ταιριάζει καλύτερα για τη δουλειά που το θέλει, αλλά δεν ξέρω με ζημιές τι γίνεται, όπως και το Twingo. Micra και Starlet είναι σκυλιά.

Για matiz 800cc τι εχετε να πειτε;;

Ψαχνω κατι οικονομο γυρω στα 1000 κυβικα και να μην ξεπερναει τα 1500,δυστυχως εχω χαμηλο μπατζετ.. ειμαι νεα οδηγος και ψαχνω για ενα κυριως μες την πολη

13 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Ζoi είπε

Για matiz 800cc τι εχετε να πειτε;;

Ψαχνω κατι οικονομο γυρω στα 1000 κυβικα και να μην ξεπερναει τα 1500,δυστυχως εχω χαμηλο μπατζετ.. ειμαι νεα οδηγος και ψαχνω για ενα κυριως μες την πολη

Νομίζω το Matiz βγαίνει και σε 1000cc και δεν καίει πολύ παραπάνω από το 800cc γιατί δεν ζορίζεται κιόλας τόσο. Το KIA Picanto το σκέφτηκες σαν επιλογή? 

Δημοσ.

ασχέτως αυτοκινήτου, τα 1500 είναι λίγα. (για παπί περισσότερα θέλεις)

Πράγμα που σημαίνει ότι σύντομα θα αναγκαστείς να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο, ό,τι μάρκα κι αν είναι και να μη ζητήσει κάτι.

Αυτό να το έχεις υπόψιν,

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...