Προς το περιεχόμενο

Atos


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τενεκές με ρόδες. Ανύπαρκτη ασφάλεια, κακή οδική συμπεριφορά, κακή ποιότητα εσωτερικού και σίγουρα λόγω παλαιότητας ερείπιο. Ποιο είναι το ποσό που διαθέτεις και για τι χρήση το θές κυρίως μήπως σου προτείνουμε κάτι καλύτερο.

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Τενεκές με ρόδες. Ανύπαρκτη ασφάλεια, κακή οδική συμπεριφορά, κακή ποιότητα εσωτερικού και σίγουρα λόγω παλαιότητας ερείπιο. Ποιο είναι το ποσό που διαθέτεις και για τι χρήση το θές κυρίως μήπως σου προτείνουμε κάτι καλύτερο.

Μες την πολη οχι τεραστιες διαδρομες.. δυστυχως το μπατζετ ειναι χαμηλο μεχρι 1500

Δημοσ.

Ότι χειρότερο έχω οδηγήσει. 

Το Uno που είχε φίλος ήταν καλύτερο σε συμπεριφορά, άνεση, φρένα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλυτερα καποιο Hyundai Accent ή καποιο Opel Corsa παρα το Ατος.

Οδηγικα ειναι με διαφορα οτι χειροτερο υπαρχει σε αμαξι.Απο ποιοτητα ειναι εμετος κι απο ασφαλεια χαρτοκουτο.

Μακρια!Το εχουμε στην εταιρεια και κανω την προσευχη μου καθε φορα που το οδηγαω.

Δημοσ.

Μονο αν είσαι αρκετά γυμνασμένος και μπορείς σε κάθε στροφή να το σηκώνεις με τα χέρια. 

Ποτέ δεν κατάλαβα τη χρησιμότητα τέτοιου είδους όρθιων κουτιών 

Δημοσ.

Όπως έχω ξαναπεί καταχρηστικά λέγεται αυτό το πράγμα αυτοκίνητο. 

Μια συμφωνήσω επίσης με τον nicktg ένα Uno του 90-91 που είχα οδηγήσει ήταν με διαφορά καλύτερο από αυτή τη μπανιέρα με ρόδες. 

Καλυτερα δες κάποιο άλλο. Ακόμα καλύτερα ανέβασε λίγο το budget σου για να πάρεις κάτι αξιοπρεπές 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι ψηλό με υψηλό κέντρο βάρους και μπορεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους σκοπούς.

Μπορούν ας πούμε να μπουν πιο ψηλοί επιβάτες από άλλα μικρά, ή να το φορτώσεις πιο εύκολα συγκριτικά με άλλα της ηλικίας και κατηγορίας του.

Νομίζω δεν έβγαινε με υδραυλική υποβοήθηση, κάτι που το καθιστά δύσκολο στο χειρισμό, ιδιαίτερα στο παρκάρισμα σε πόλη.

Για να πηγαίνεις στη δουλειά μέσα στην Αθήνα και βόλτες δεν είναι η καλύτερη επιλογή.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.

Μα καλά τόσο χάλια είναι; Δεν το έχω οδηγήσει, το είχε ξαδερφός μου, δεν του είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα. Εγώ ΝΟΜΊΖΩ οτι ανήκει στη γενιά των αθάνατων εργαλείων, που δεν το παίρνεις ούτε για βόλτα, ούτε για μούρη, απλά για να κάνεις τη δουλειά σου, χωρίς να σου βγάλει βλάβη ποτέ. Ειδικά αν ξέρεις και τον ιδιοκτήτη και δεν είναι απο τπτ νοικιάρικα, θα είσαι μια χαρά.

Οι παραπάνω λύσεις είναι αρκετά παλιότερες πχ uno, seicento και με ανύπαρκτους χώρους σε σχέση με το atos.

Δημοσ.

Αν δε το οδηγήσει άνθρωπος δε καταλαβαίνει ποσό οικτρό είναι. Μέχρι και ένα punto 2 που το κράζουν όλοι ήταν καλύτερο στην οδήγηση. Και έχω οδηγήσει άπειρα αυτοκίνητα - μέχρι και pony. To ατος πλάκα πλακα θύμιζε pony...

Δημοσ.

Οπότε μάλλον καταλήγουμε στο ότι αν το θέλεις να το χαίρεσαι, δεν σου κάνει (ομορφιά, οδηγική συμπεριφορά,κτλ). Εάν θέλεις σκυλί που δε σπάει δε χαλάει, και υποθέτω ότι θα έχει φτηνά ανταλλακτικά, καλορίζικο. Δυστυχώς έχεις μικρό μπάτζετ.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές σε αυτά τα λεφτά: Fiat Seicentο, Renault Twingo, Citroen Saxo, Toyota Starlet, Nissan Micra, και πολλά ακόμα... 

Το Atos πως σου κόλλησε ρε φίλε? Είναι άθλιο

Δημοσ.

Starlet που ξέρω σίγουρα, κρατάνε τιμή και στα 1.500€ δε θα είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά ούτε και χάρβαλα.

Ειδικά το Seicento παραείναι μικρό. Μπορεί βέβαια να της ταιριάζει καλύτερα για τη δουλειά που το θέλει, αλλά δεν ξέρω με ζημιές τι γίνεται, όπως και το Twingo. Micra και Starlet είναι σκυλιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...