AristidisZ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, phanispal είπε Μετρητή δεν είναι κακό να έχουμε όλοι στο αυτοκίνητο Καλό είναι ο μετρητής να μην είναι στο αυτοκίνητο, καθώς δε συμπαθεί και ιδιαίτερα τα κοπανήματα...
phanispal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Έχεις δίκιο, και να προσθέσω και την υγρασία. Εγώ στον δικό μου που είναι μεταλλικός έχω παρατηρήσει οξείδωση, η οποία καθαρίζεται βέβαια, αλλά δεν ξέρεις κατά πόσο επηρεάζει την αξιοπιστία του.
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, zio10 είπε Σε πόση ώρα ζεσταίνονται τα λάστιχα και έχουμε λάθος ένδειξη; Εγώ πχ όταν είναι να τσεκάρω πίεση για ταξίδι ας πούμε το κάνω μέσα σε λίγα λεπτά αφού ξεκινήσω. Από το σπίτι στο βενζινάδικο δηλαδή. "Πότε Ελέγχουμε την Πίεση του Αέρα στο Ελαστικό; Ελέγξτε την πίεση του αέρα των ελαστικών σας (συμπεριλαμβανομένου και του εφεδρικού) τουλάχιστον μια φορά το μήνα και πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται όταν είναι κρύα (πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ.)." http://www.toyotire.gr/page/index/identifier/proper-inflation 1
phanispal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία. Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος.
zio10 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 23 λεπτά πριν, phanispal είπε Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία. Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος. Ε τότε και δικό σου μετρητή να έχεις πάλι ζεστά θα τα μετρήσεις!
phanispal Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Αν όντως είναι έτσι (γιατί μια υπόθεση έκανα), ναι. Αλλά θα έχεις τη δυνατότητα να τα μετρήσεις νωρίς το πρωί. 1
zio10 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Πόσο λάθος ένδειξη να δείξει όμως; Αντε και τα μετράς μετά από 4-5 χιλιόμετρα δηλαδή.
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 52 λεπτά πριν, phanispal είπε Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία. Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος. Από την άλλη, με υποθέσεις (ειδικά όταν είναι παρατραβηγμένες) δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα. Πάντως ΌΛΟΙ οι κατασκευαστές θεωρούν τα ελαστικά "κρύα" όταν αυτά έχουν τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, όποια και αν είναι αυτή. 23 λεπτά πριν, zio10 είπε Πόσο λάθος ένδειξη να δείξει όμως; Αντε και τα μετράς μετά από 4-5 χιλιόμετρα δηλαδή. Εντελώς μπακαλίστικα για κάθε 10 βαθμούς κελσίου η πίεση ανεβαίνει 0,1 bar(περίπου 1,5 psi). 2
villasg Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2018 Απλα για να μην μπλεκεσται με υπολογισμους κλπ παρτε ενα μετρητη "στυλο" καλης ποιοτητας , και μετρηστε το πρωι σπιτι κρυα ποσο εχουν και οταν πατε στο βενζιναδικο συμπηρωστε οσο λειπει ( ελειπε το πρωι )
tomasss Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Απλη και αξιόπιστη τακτική: Ξέρετε πχ ότι τα ελαστικά σας παίρνουν 32psi μπροστά και 26 πίσω. Πριν γυρίσετε από τη δουλειά σας ,βάζετε σε ένα βενζινάδικο από 3 μέχρι και 5 psi στα τυφλά. Αργά το βράδυ πριν πέσετε για ύπνο, με τη βοήθεια ενός καλού μετρητή με φωτιζομενη οθόνη, μειωνετε την πίεση αφαιρώντας αέρα μέχρι την επιθυμητή. Εναλλακτικά δώστε 60-70 ευρώ και συμπληρωστε απευθείας τα σωστά psi με έναν μετρητή +μοτέρ της Michelin που ηλεκτροδοτείται από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.
tornado Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 εγω νομιζω οτι κανουμε την τριχα - τριχια... το εργαλειο της πλακας των δυο ευρω το πηρα για να τσεκαρω αν ξεκιναω με προβλημα η οχι, και οχι για να δω αν χανω 3-4 psi... ημαρτον! 1
AristidisZ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Ορισμένοι πάντως δεν έχετε καμία αίσθηση του τι σημαίνει όργανο μέτρησης... Ασχολίαστο επίσης το γεγονός ότι κάποιοι (όχι απαραιτήτως από όσους έχουν γράψει εδώ) μπορεί να δίνουν εκατοντάδες (για να μη πω χιλιάδες) ευρώ για να αναβαθμίσουν μια τηλεόραση κατά 50 Hz ή 5000 pixel ανάλυσης, αλλά θεωρούν κιόλας μαλακία να πληρώσουν 30~40 € για να έχουν μια αξιόπιστη μέτρηση στα λάστιχα του οχήματός τους 1
villasg Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Ορισμένοι πάντως δεν έχετε καμία αίσθηση του τι σημαίνει όργανο μέτρησης... Εδω δεν εχουν αυτοι που τα χρησημοποιουν καθημερινα για την εργασια τους ( αραγε ποσοι κανουν calibration στα οργανα με τα οποια δουλευουν ? ? ? )
zio10 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2018 4 ώρες πριν, tomasss είπε Απλη και αξιόπιστη τακτική: Ξέρετε πχ ότι τα ελαστικά σας παίρνουν 32psi μπροστά και 26 πίσω. Πριν γυρίσετε από τη δουλειά σας ,βάζετε σε ένα βενζινάδικο από 3 μέχρι και 5 psi στα τυφλά. Αργά το βράδυ πριν πέσετε για ύπνο, με τη βοήθεια ενός καλού μετρητή με φωτιζομενη οθόνη, μειωνετε την πίεση αφαιρώντας αέρα μέχρι την επιθυμητή. Εναλλακτικά δώστε 60-70 ευρώ και συμπληρωστε απευθείας τα σωστά psi με έναν μετρητή +μοτέρ της Michelin που ηλεκτροδοτείται από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Ε απλή δε τη λες βάλε βγάλε μέτρα κλπ
tomasss Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2018 8 ώρες πριν, tornado είπε εγω νομιζω οτι κανουμε την τριχα - τριχια... το εργαλειο της πλακας των δυο ευρω το πηρα για να τσεκαρω αν ξεκιναω με προβλημα η οχι, και οχι για να δω αν χανω 3-4 psi... ημαρτον! 3-4 psi μείον ή διαφορά από ελαστικό σε ελαστικό του ίδιου οχήματος, είναι αρκετά για την "κακιά στιγμή" που λέμε εκ των υστέρων. Και είναι και η αίσθηση του τιμονιού κάπως που σίγουρα σε προβληματίζει. Να προσθέσουμε και την καταπόνηση του συνόλου της ανάρτησης που περιλαμβάνει και τα silent block. Την καταπόνηση των ελαστικών, την ανομοιόμορφη φθορά του πέλματος κλπ. Δεν είναι ακριβά τα όργανα μέτρησης, μέχρι 20-30€ το πολύ. Και των 5€ μπορει να κάνει δουλειά με μια απόκλιση όχι μεγαλύτερη του 1.5 psi συνήθως. 4 ώρες πριν, zio10 είπε Ε απλή δε τη λες βάλε βγάλε μέτρα κλπ 5 λεπτά υπόθεση. 1 φορά το 15μερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα