Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, phanispal είπε

Μετρητή δεν είναι κακό να έχουμε όλοι στο αυτοκίνητο

Καλό είναι ο μετρητής να μην είναι στο αυτοκίνητο, καθώς δε συμπαθεί και ιδιαίτερα τα κοπανήματα... 

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έχεις δίκιο, και να προσθέσω και την υγρασία. Εγώ στον δικό μου που είναι μεταλλικός έχω παρατηρήσει οξείδωση, η οποία καθαρίζεται βέβαια, αλλά δεν ξέρεις κατά πόσο επηρεάζει την αξιοπιστία του.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, zio10 είπε

Σε πόση ώρα ζεσταίνονται τα λάστιχα και έχουμε λάθος ένδειξη; Εγώ πχ όταν είναι να τσεκάρω πίεση για ταξίδι ας πούμε το κάνω μέσα σε λίγα λεπτά αφού ξεκινήσω. Από το σπίτι στο βενζινάδικο δηλαδή.

"Πότε Ελέγχουμε την Πίεση του Αέρα στο Ελαστικό;

Ελέγξτε την πίεση του αέρα των ελαστικών σας (συμπεριλαμβανομένου και του εφεδρικού) τουλάχιστον μια φορά το μήνα και πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται όταν είναι κρύα (πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ.)."

http://www.toyotire.gr/page/index/identifier/proper-inflation

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ

Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία.

Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, phanispal είπε

Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία.

Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος.

Ε τότε και δικό σου μετρητή να έχεις πάλι ζεστά θα τα μετρήσεις!

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, phanispal είπε

Βέβαια αυτό μπορεί να γράφτηκε έχοντας υπόψη χώρες όπως π.χ. η Γερμανία.

Στην Ελλάδα μια μέρα σαν τη σημερινή (που δεν το λες και καύσωνα) άμα το αυτοκίνητο και κατ' επέκταση τα λάστιχα τα βαράει ο ήλιος όλη μέρα, μάλλον θα ζεσταθούν πολύ γρηγορότερα, μη σου πω ότι η πίεση θα έχει αυξηθεί πριν καν βάλεις μπρος.

Από την άλλη, με υποθέσεις (ειδικά όταν είναι παρατραβηγμένες) δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα.

Πάντως ΌΛΟΙ οι κατασκευαστές θεωρούν τα ελαστικά "κρύα" όταν αυτά έχουν τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, όποια και αν είναι αυτή.

23 λεπτά πριν, zio10 είπε

Πόσο λάθος ένδειξη να δείξει όμως; Αντε και τα μετράς μετά από 4-5 χιλιόμετρα δηλαδή.

Εντελώς μπακαλίστικα για κάθε 10 βαθμούς κελσίου η πίεση ανεβαίνει 0,1 bar(περίπου 1,5 psi).

  • Like 2
Δημοσ.

Απλα για να μην μπλεκεσται με υπολογισμους κλπ παρτε ενα μετρητη "στυλο" καλης ποιοτητας , και μετρηστε το πρωι σπιτι κρυα ποσο εχουν και οταν πατε στο βενζιναδικο συμπηρωστε οσο λειπει ( ελειπε το πρωι )

MajRKO6.jpg

Δημοσ.

Απλη και αξιόπιστη τακτική: Ξέρετε πχ ότι τα ελαστικά σας παίρνουν 32psi μπροστά και 26 πίσω. Πριν γυρίσετε από τη δουλειά σας ,βάζετε σε ένα βενζινάδικο από 3 μέχρι και 5 psi στα τυφλά. Αργά το βράδυ πριν πέσετε για ύπνο, με τη βοήθεια ενός καλού μετρητή με φωτιζομενη οθόνη, μειωνετε την πίεση αφαιρώντας αέρα μέχρι την επιθυμητή. 

Εναλλακτικά δώστε 60-70 ευρώ και συμπληρωστε απευθείας τα σωστά psi με έναν μετρητή +μοτέρ της Michelin που ηλεκτροδοτείται από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Δημοσ.

εγω νομιζω οτι κανουμε την τριχα - τριχια...

το εργαλειο της πλακας των δυο ευρω το πηρα για να τσεκαρω αν ξεκιναω με προβλημα η οχι,

και οχι για να δω αν χανω 3-4 psi... ημαρτον!

  • Like 1
Δημοσ.

Ορισμένοι πάντως δεν έχετε καμία αίσθηση του τι σημαίνει όργανο μέτρησης... 

Ασχολίαστο επίσης το γεγονός ότι κάποιοι (όχι απαραιτήτως από όσους έχουν γράψει εδώ) μπορεί να δίνουν εκατοντάδες (για να μη πω χιλιάδες) ευρώ για να αναβαθμίσουν μια τηλεόραση κατά 50 Hz ή 5000 pixel ανάλυσης, αλλά θεωρούν κιόλας μαλακία να πληρώσουν 30~40 € για να έχουν μια αξιόπιστη μέτρηση στα λάστιχα του οχήματός τους :)

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ορισμένοι πάντως δεν έχετε καμία αίσθηση του τι σημαίνει όργανο μέτρησης... 

Εδω δεν εχουν αυτοι που τα χρησημοποιουν καθημερινα για την εργασια τους ( αραγε ποσοι κανουν calibration στα οργανα με τα οποια δουλευουν ? ? ? )

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tomasss είπε

Απλη και αξιόπιστη τακτική: Ξέρετε πχ ότι τα ελαστικά σας παίρνουν 32psi μπροστά και 26 πίσω. Πριν γυρίσετε από τη δουλειά σας ,βάζετε σε ένα βενζινάδικο από 3 μέχρι και 5 psi στα τυφλά. Αργά το βράδυ πριν πέσετε για ύπνο, με τη βοήθεια ενός καλού μετρητή με φωτιζομενη οθόνη, μειωνετε την πίεση αφαιρώντας αέρα μέχρι την επιθυμητή. 

Εναλλακτικά δώστε 60-70 ευρώ και συμπληρωστε απευθείας τα σωστά psi με έναν μετρητή +μοτέρ της Michelin που ηλεκτροδοτείται από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Ε απλή δε τη λες βάλε βγάλε μέτρα κλπ :)

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tornado είπε

εγω νομιζω οτι κανουμε την τριχα - τριχια...

το εργαλειο της πλακας των δυο ευρω το πηρα για να τσεκαρω αν ξεκιναω με προβλημα η οχι,

και οχι για να δω αν χανω 3-4 psi... ημαρτον!

3-4 psi μείον ή διαφορά από ελαστικό σε ελαστικό του ίδιου οχήματος, είναι αρκετά για την "κακιά στιγμή" που λέμε εκ των υστέρων. Και είναι και η αίσθηση του τιμονιού κάπως που σίγουρα σε προβληματίζει. Να προσθέσουμε και την καταπόνηση του συνόλου της ανάρτησης που περιλαμβάνει και τα silent block. Την καταπόνηση των ελαστικών, την ανομοιόμορφη φθορά του πέλματος κλπ.

Δεν είναι ακριβά τα όργανα μέτρησης, μέχρι 20-30€ το πολύ. Και των 5€ μπορει να κάνει δουλειά με μια απόκλιση όχι μεγαλύτερη του 1.5 psi συνήθως.

4 ώρες πριν, zio10 είπε

Ε απλή δε τη λες βάλε βγάλε μέτρα κλπ :)

5 λεπτά υπόθεση. 1 φορά το 15μερο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...