Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, tornado είπε

αλλα και τι να κανω? να παω σε λαστιχα και να του πω, 

γεια χαρα να μετρησω λιγο τα λαστιχα μου?

Αν πας εκεί που έβαλες τα δικά σου, γιατί όχι;

Εκτός κι αν πήζει στη δουλειά εκείνη την ώρα, δεν παίζει να σου πει όχι.

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, tornado είπε

και που να το βρουμε ενα τετοιο?

σε βουλκανιζατερ και αν... 

αλλα και τι να κανω? να παω σε λαστιχα και να του πω, 

γεια χαρα να μετρησω λιγο τα λαστιχα μου?

Βρε π@υστη μου.Ποσο γυφτια ποια τα βενζιναδικα, λες και κανει χιλιαδες ευρω.3-4 στην γειτονια μου εχουν μετρητη απο τα jumbo.Δηλαδη εαν επενδυσουν 100-150 ευρω για ενα αξιοπιστο μετρητη θα πεσουν εξω.Τοσα δινω στο βενζινα τις γειτονια καθε μηνα και αναγκαζομαι να πηγαινω εκει με δικο μου μετρητη.Εχω ενα  φορητο τις Michelin.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και αλλού να πας, πάλι δεν θα σου πει όχι

Ναι, άνθρωποι είμαστε, απλά αν εκείνη την ώρα που πας τυχαίνει να μην προλαβαίνει ούτε νερό να πιει, δύσκολο να σου δώσει προτεραιότητα.

 

5 ώρες πριν, toyo73 είπε

Βρε π@υστη μου.Ποσο γυφτια ποια τα βενζιναδικα, λες και κανει χιλιαδες ευρω.3-4 στην γειτονια μου εχουν μετρητη απο τα jumbo.Δηλαδη εαν επενδυσουν 100-150 ευρω για ενα αξιοπιστο μετρητη θα πεσουν εξω.Τοσα δινω στο βενζινα τις γειτονια καθε μηνα και αναγκαζομαι να πηγαινω εκει με δικο μου μετρητη.Εχω ενα  φορητο τις Michelin.

Πρώτον, δεν παίζει να μην το έχουν σκεφτεί, αλλά πάνω στη δουλειά δέχονται χτυπήματα και κακομεταχείριση γενικότερα, οπότε δεν ασχολούνται.

Δεύτερον, ποιος τους λέει ότι εκείνα των 100-150€ είναι σίγουρα πιο αξιόπιστα από τα φθηνότερα;

Δημοσ.
Στις 11/7/2018 στις 1:25 ΜΜ, toyo73 είπε

Βρε π@υστη μου.Ποσο γυφτια ποια τα βενζιναδικα, λες και κανει χιλιαδες ευρω.3-4 στην γειτονια μου εχουν μετρητη απο τα jumbo.Δηλαδη εαν επενδυσουν 100-150 ευρω για ενα αξιοπιστο μετρητη θα πεσουν εξω.Τοσα δινω στο βενζινα τις γειτονια καθε μηνα και αναγκαζομαι να πηγαινω εκει με δικο μου μετρητη.Εχω ενα  φορητο τις Michelin.

Χαλάει η σωλήνωση συχνά. Άρα έχουν διαρροή αέρα και μετράνε ότι ναναι. 

Έπειτα ο πολύς κόσμος, δυστυχώς, ως εγκληματίες με δόλο, αγνοούν πώς μετράμε και ρυθμίζουμε τις πιέσεις, ποιες είναι οι σωστές πιέσεις για το όχημα τους και κάθε πότε πρέπει να τις ελενχουμε.

Είναι από τους ίδιους κάφρους που παραπονιούνται ότι το αμάξι τους καίει 5 λίτρα παραπάνω από την διαφημιζόμενη του κατασκευαστή και φυσικά η γνωστική σχέση τους με το αυτοκίνητο είναι ίδια με αυτή του φούρνου μικροκυμάτων.

Λοιπόν, ρωτήστε δειγματοληπτικά τον βενζινά, τον  εξουσιοδοτημένο  τεχνικό στην αντιπροσωπεία και κάποιους συναδέλφους από τη δουλειά...Πόση πίεση πρέπει να έχουν τα ελαστικά του ΙΧ τους, κάθε πότε την ελέγχουν και πώς την ρυθμίζουν. Πείτε τους μετά ότι εσείς (και εγώ) δώσατε και 20 ή παραπάνω ευρώ για έναν απλό μετρητή και διατηρείτε τις επιφυλάξεις σας για τυχόν αποκλίσεις...Το πιθανότερο είναι να σας περάσουν για υποχόνδριους χομπίστες. 

 

Δημοσ.

Το μεγαλυτερο ποσοστο, ισως και η συντρηπτικη πλειοψηφια εχουν χαμηλωτερη πιεση.Οι λογοι αρκετοι.Οπως:

1)Aμελεια μετρησης με αποτελεσμα να εχει πεσει η πιεση.

2) Oι βενζιναδες-συνεργεια-βουλκανιζατεραδες που "ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω" βαζουν παντου 30.Μα παντου.

3)Τα χαμηλοπροφιλα λαστιχα, σε συνδυασμο με του κατσικοδρομους που  "χτυπαει" τα αυτοκινητο, οποτε καποιοι συνειδητα  χαμηλωνουν πιεση.

Στον 3 παραγοντα  μεγαλωνει το προβλημα οταν εχεις σκληρη αναρτηση.Εχουν ξεραθει τα ελαστικα.Τα αυτοκινητο εχει παλιωσει και τριζει ακομη και σταματημενο.Οποτε η πρωτη κινηση ειναι μειωση πιεσης.

Εγω παντως οταν ειναι να κανω μεγαλο ταξιδι 500-700-800 χιλιομετρα και θα κινηθω μονο Εθνικη, ειδικα μαλιστα εαν ειναι και φορτωμενο, βαζω  1-2 bar πανω απο την μεγιστη επιτρεπομενη.

Δημοσ.

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που είχε εμφανιστεί το άζωτο και λέγανε ότι δεν χάνει πίεση κλπ. Τι γίνεται με αυτό; 

Για μετρητή δεν το έχω σκεφτεί ποτέ, το θεωρώ υπερβολή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

32 λεπτά πριν, zio10 είπε

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που είχε εμφανιστεί το άζωτο και λέγανε ότι δεν χάνει πίεση κλπ. Τι γίνεται με αυτό; 

Για μετρητή δεν το έχω σκεφτεί ποτέ, το θεωρώ υπερβολή. 

Ίσως να έχει λίγο καλύτερη συμπεριφορά και να επηρεάζεται λιγότερο από τη θερμοκρασία, αλλά δε νομίζω πως αξίζει εκτός κι αν είσαι ψείρας και θες πάντα το καλύτερο δυνατό.

Μετρητή δεν είναι κακό να έχουμε όλοι στο αυτοκίνητο. Γενικά νομίζω ότι κακώς δε δίνουμε βάση στην πίεση των ελαστικών και βλέπεις έξω ένα σωρό αυτοκίνητα με σχεδόν ξεφούσκωτα λάστιχα.

Εκτός από αυξημένη φθορά και κατανάλωση, μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνο το να έχεις χαμηλή ή περισσότερο υψηλή πίεση απ' όσο πρέπει.

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ίσως να έχει λίγο καλύτερη συμπεριφορά και να επηρεάζεται λιγότερο από τη θερμοκρασία, αλλά δε νομίζω πως αξίζει εκτός κι αν είσαι ψείρας και θες πάντα το καλύτερο δυνατό.

Μετρητή δεν είναι κακό να έχουμε όλοι στο αυτοκίνητο. Γενικά νομίζω ότι κακώς δε δίνουμε βάση στην πίεση των ελαστικών και βλέπεις έξω ένα σωρό αυτοκίνητα με σχεδόν ξεφούσκωτα λάστιχα.

Εκτός από αυξημένη φθορά και κατανάλωση, μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνο το να έχεις χαμηλή ή περισσότερο υψηλή πίεση απ' όσο πρέπει.

Δεν εννοώ να μην κοιτάμε την πίεση, απλά με βενζινάδικα κάθε 100 μέτρα που θα πάμε έτσι κι αλλιώς μου φαίνεται υπερβολικό να έχουμε δικό μας μετρητή.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, zio10 είπε

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια που είχε εμφανιστεί το άζωτο και λέγανε ότι δεν χάνει πίεση κλπ. Τι γίνεται με αυτό; 

Για μετρητή δεν το έχω σκεφτεί ποτέ, το θεωρώ υπερβολή. 

Αν κανει καποιος ενα road trip, καλο θα κανει, κακο δε θα κανει. Η λογικη του αζωτου ειναι οτι ειναι πιο σταθερο, και δε δημιουργει υγρασια εσωτερικα του λαστιχου απο διαφορα θερμοκρασιας.

Αρκετα βενζιναδικα έχουν αυτόματες τρομπες αερα, βαζεις πχ 33PSI και στο γεμιζει αυτο.

 

Συνηθως τα καινουργια βενζιναδικα για να καλοπιασουν το πελατη δινουν και κατι παραπανω στον αερα, και ορθώς το κάνουν.

 

  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν εννοώ να μην κοιτάμε την πίεση, απλά με βενζινάδικα κάθε 100 μέτρα που θα πάμε έτσι κι αλλιώς μου φαίνεται υπερβολικό να έχουμε δικό μας μετρητή.

Από τη στιγμή που στα βενζινάδικα οι μετρητές λένε άλλα ντ' άλλων, δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία.

Σκέψου να φεύγεις για ταξίδι, να φουλάρεις και να μετράς την πίεση στην Αθήνα, και να ξαναμετράς σε άλλο βενζινάδικο πριν ξεκινήσεις το ταξίδι της επιστροφής. Το πιθανότερο είναι να υπάρχει σεβαστή απόκλιση. Εκεί τι θα σκεφτείς αν για παράδειγμα δείξουν λιγότερο τη δεύτερη φορά; Ωχ, πώς έχασαν τόση πίεση, α, θα είναι επειδή έκανα πολλά χιλιόμετρα μαζεμένα, κάτσε να βάλω γιατί έχω ταξίδι μπροστά μου.

Για μένα είναι καλύτερο να έχεις ένα δικό σου μετρητή που να τον έχεις μάθει, και σε συνάρτηση με την αίσθηση που έχεις κατά την οδήγηση (αν κοπανάει, τι ποιότητα κύλισης έχει, αν γλιστράει, πώς στρίβει), να έχεις καταλήξει σε κάποια νούμερα ανάλογα με το τι θες να κάνεις. Το να μπλέκεσαι με διαφορετικούς μετρητές δεν καταλαβαίνω σε τι βοηθάει.

Συν ότι σωστή ένδειξη έχουμε μόνο όταν μετράμε ενώ είναι κρύα τα ελαστικά, οπότε όταν έχεις φτάσει ήδη στο βενζινάδικο, πόσο σίγουρος είσαι ότι δεν έχουν ζεσταθεί, ειδικά εδώ στην Ελλάδα που 5 μήνες το χρόνο έχουμε 30°C+ και τηγανίζεις αυγό στην άσφαλτο;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ όλους τους μετρητές σχετικά αξιόπιστους με μικρή απόκλιση που δεν επηρεάζει κάτι σημαντικά. Άρα όπου βρεθώ και θέλω να τσεκάρω πίεση συμπληρώνω ανάλογα με τον μετρητή. Δεν έχω μπει δηλαδή στη διαδικασία να σκεφτώ ότι δεν δείχνουν σωστά οι μετρητές στα βενζινάδικα και πρέπει να έχω δικό μου. 

Όπως τα θερμόμετρα πχ, μπορεί να έχουν μια μικρή διαφορά αλλά οκ.

Μπορεί να είναι και λάθος αυτό βέβαια.

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Θεωρώ όλους τους μετρητές σχετικά αξιόπιστους με μικρή απόκλιση που δεν επηρεάζει κάτι σημαντικά

Δυστυχώς έχω δει αρκετά μεγάλες διαφορές, όπως 5 psi. Άλλο να έχουν 30 και να δείχνει 35 και να πέφτεις στα 30 (~25 πραγματικά).

Έχω ξαναπεί ότι θεωρώ πιο σημαντικό απ' όλα να γνωρίζουμε το αυτοκίνητό μας, ανεξάρτητα από μετρητές κ.λπ.. Όσον αφορά στην πίεση των ελαστικών, θα πρέπει συναρτήσει του συστήματος ανάρτησης να ξέρουμε ποια πρέπει να είναι η ιδανική συμπεριφορά στο δρόμο ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε. Για κίνηση μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες σε παίρνει να ρίξεις λίγο την πίεση για να έχεις περισσότερη άνεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Για ταξίδι και κίνηση σε αυτοκινητόδρομους που είσαι φορτωμένος, ενδείκνυται ελαφρώς μεγαλύτερη πίεση λόγω βάρους και οικονομίας.

Θα πρέπει να ξέρουμε πότε είναι επικίνδυνο να γλιστρήσει και πότε έχουμε αυξημένη και ασύμμετρη φθορά και κατανάλωση.

Έκανα edit πιο πάνω, αυτό το μετράω ανά πάσα ώρα και στιγμή σε βενζινάδικο είναι λάθος γιατί 99% θα έχουν ζεσταθεί τα ελαστικά και θα έχεις λανθασμένη ένδειξη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε πόση ώρα ζεσταίνονται τα λάστιχα και έχουμε λάθος ένδειξη; Εγώ πχ όταν είναι να τσεκάρω πίεση για ταξίδι ας πούμε το κάνω μέσα σε λίγα λεπτά αφού ξεκινήσω. Από το σπίτι στο βενζινάδικο δηλαδή.

Επεξ/σία από zio10

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...