Προς το περιεχόμενο

Alfa Romeo Mito


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, panos_90 είπε

Σίγουρα με υπομονή το βρίσκεις από ιδιώτη με λιγότερα από 120k χιλιόμετρα στα λεφτά που θες και σε καλή κατάσταση. Οδηγικά θα σε συναρπάσει. Τώρα την καραμέλα ότι τα Alfa Romeo είναι όλο στο συνεργείο θα την ακούσεις αλλά σε αυτό το μοντέλο και μετά έφτιαξε το όνομα της στο θέμα αξιοπιστίας.Εγώ από περιέργεια είχα ρωτήσει δύο συνεργεία για να πάρω γνώμες. Στο ένα που ήταν και γενικό συνεργείο μου λέει μακριά θα μπλέξεις αλλά μου έβγαζε πιο αξιόπιστα  τα Opel στο οποίο μου έχει βγάλει βαρβάτες ζημιές από αστοχία. Στο άλλο συνεργείο εξειδικευμένο στα Ιταλικά, μου λέει τα MiTo είναι γενικά αξιόπιστα αλλά τι να λέγε κιόλας.. Αν κοιτάξεις στο autitriti την έρευνα που κάνει θα δεις καλές κριτικές από κατόχους.Οπότε δεν βγάζεις άκρη. Αν είσαι αποφασισμένος και αν σου κάνει κέφι το αγοράζεις και το χαίρεσαι. 

Ξερεις τι ρε φιλε; Το γεγονος οτι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορουν στο δρομο με ανησυχει και ελεγα στον ευατο μου οτι δεν το βλεπω πολυ, καποιο προβλημα θα βγαζει αυτο . Αλλα απο οτι βλεπω εδωπερα ολοι ψιλολενε το αντιθετο 

23 λεπτά πριν, giotis1982 είπε

Εδώ είσαι , είχα μια Nero Etna 155hp με 18 άρες , δερμάτινα , bose etc. 27500 ευρώ με leasing. Για τρία χρόνια το ήπια το αίμα , σπασμένες ζάντες κτλ αφού έμπαινα με 140 στις λακούβες. Σκέφτομαι πολύ και νοσταλγώ να ξανααγοράσω μια :(

Εγώ θα σου έλεγα να την πάρεις με αρκετά άλογα για να γουστάρεις αυτό που πραγματικά είναι.

Ναι η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο εχει κατι το οποιο με ελκυει και γενικα βασικα η αλφα .

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, CarLover007 είπε

Ξερεις τι ρε φιλε; Το γεγονος οτι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορουν στο δρομο με ανησυχει και ελεγα στον ευατο μου οτι δεν το βλεπω πολυ, καποιο προβλημα θα βγαζει αυτο . Αλλα απο οτι βλεπω εδωπερα ολοι ψιλολενε το αντιθετο 

Ναι η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο εχει κατι το οποιο με ελκυει και γενικα βασικα η αλφα .

Είναι λαχείο το αμάξι κακά τα ψέματα πέρα από τους παράγοντες όπως περιβάλλον που το οδηγείς πχ πόλη κάθε μέρα ή ταξίδια, συντήρηση και σωστό συνεργείο. 

Αν οδηγήσεις ιδιαίτερα τις turbo εκδόσεις δύσκολα θα σε αφήσει αδιάφορο από τον οδηγό κεντρικό του χαρακτήρα, αλλά το εσωτερικό του είναι κατώτερο των γερμανικών, που νιώθεις ότι είναι πιο premium. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, giotis1982 είπε

Εδώ είσαι , είχα μια Nero Etna 155hp με 18 άρες , δερμάτινα , bose etc. 27500 ευρώ με leasing. Για τρία χρόνια το ήπια το αίμα , σπασμένες ζάντες κτλ αφού έμπαινα με 140 στις λακούβες. Σκέφτομαι πολύ και νοσταλγώ να ξανααγοράσω μια :(

Εγώ θα σου έλεγα να την πάρεις με αρκετά άλογα για να γουστάρεις αυτό που πραγματικά είναι.

αυτος δεν εχει λεφτα να αγορασει το σημα ενος αυτοκινητου 1400 κυβικων...φαντασου για τη συντηρηση..

εκτος αν παιζει οτι το εφερε απο ελβετια που εχει διαφημιση στην πινακιδα...

Επεξ/σία από mclein
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Rzarector είπε

Κατ' αρχάς, μήπως αυτά τα μέρη που μπαίνουν μέσα με το παραμικρό δεν είναι λαμαρίνες αλλά πλαστικό? Και μήπως δεν είναι σε οποιοδήποτε σημείο του αυτοκινήτου αλλά στα φτερά πίσω από τα μπροστινά φανάρια? Αν ναι, τότε σε πληροφορώ ότι σε όλα (σχεδόν) τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας (και παραπάνω) ισχύει αυτό και έχει να κάνει με την παθητική ασφάλεια και ειδικότερα την προστασία πεζών. Αν μιλάς για άλλο σημείο, τότε και πάλι είναι θέμα συνολικού βάρους και μεγαλύτερης πλαστικής παραμόρφωσης των μερών που είναι γύρω από την καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης. Η ποιότητα της λαμαρίνας φαίνεται στο πόσα χρόνια θα αντέξει στην σκουριά, πόσο καλά απορροφά ενέργεια κατά την σύγκρουση, πόσο προβλέψιμη παραμόρφωση μπορεί να προσφέρει, πόσο ελαφριά μπορεί να είναι ενώ καταφέρνει όλα τα παραπάνω, και όχι από το αν μπαίνει μέσα με το χέρι. Φυσικά οι κατασκευαστές νοιάζονται και για το κόστος, αλλιώς θα είχαμε όλοι bodies από fiberglass και ανθρακονήματα. To Mito πάντως φαίνεται να τα καταφέρνει καλά στα crash test https://cdn.euroncap.com/media/8821/euroncap_alfa-romeo_mito_2008_5stars.pdf

Για καπό, ουράνο κλπ μιλάω. Λες να είναι πλαστικά; Τέλος πάντων, όπως ανέφερα και πριν εμένα δεν μου αρέσει να το βλέπω, στο αυτοκίνητο μου τουλάχιστον, άλλους μπορεί να μην τους απασχολεί. Πάμε παρακάτω.

Τα Ιταλικά παρόλο που είναι αρκετά ενδιαφέρον στην οδήγηση τα βρίσκω όχι τόσο ποιοτικά όσο άλλα αντίστοιχων χρήματων, αυτό.
Και όπως είπα θα έπερνα Ιταλικό (ειδικά Alfa), ήδη έχουμε ένα Ιταλικό στην οικογένια. Σε μερικά χρόνια που απλά θα θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο όμως, όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται, γιατί θα τρέχω λόγο οικογένειας, δουλειάς κλπ, σίγουρα δεν θα προτιμήσω Ιταλικό. Τουλάχιστον αν δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα μέχρι τότε.

Και όλα αυτά δεν τα γράφω από πράγματα που έχω διαβάσει στο ίντερνετ ή έχω ακούσει. Τα λέω από την μικρή εμπειρία που έχω στα αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από ulb
Δημοσ.

λαχειο είναι τα αμάξια. έχω την giulietta multiair 170hp από το 2010 με μοναδικό πρόβλημα την βλάβη του multiair που μου κόστισε 100€ να την φτιάξει ο μάστορας. 

παρόλα αυτά σκοπεύω να την αλλάξω για κάτι μεγαλύτερο λόγω οικογένειας 

  • Like 3
  • 3 χρόνια αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...