CarLover007 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Καλησπερα μαγκες. Αν και καινουργιος θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις καποια θετικα-αρνητικα για τα alfa romeo mito 09'-11' . Θα ηθελα να ακουσω ολες τις γνωμες διοτι σκεφτομουν να προχωρισω σε αγορα, μιλωντας παντα για μεταχειρισμενα.
CarLover007 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Ενα μικρο αμαξακι για να κανω την δουλεια μου κοιταγα. Γενικα το Mito μαρεσει ετσι εμφανισιακα απλα αναρωτιομουν πιο πολυ για την συντηρηση του εαν ειναι απαιτητικη και εαν ειναι καλη σαν μαρκα η Alfa . Επισης ηθελα να γνωριζω και εαν βγαζει αρκετα προβληματα σαν αμαξι
panos_90 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Φαντάζομαι ότι σου αρέσει σχεδιαστικά το συγκεκριμένο μοντέλο και σου αρέσει ταυτόχρονα σε σχέση με ένα πιο απλό αυτοκίνητο. Εφόσον το θες για να κάνεις απλά την δουλειά σου , φαντάζομαι κοιτάς τις εκδόσεις με τα λίγα άλογα <100 HP, οπότε είναι βολικό για την πόλη. Από άποψη κινητήρα που λογικά κοιτάς δεν γνωρίζω γιατί έχω οδηγήσει μόνο το 135. Από θέμα συντήρησης οι τιμές είναι λογικές και κανονικές στα πλαίσια της αγοράς, απλά θέλει προσοχή να το συντηρείς με ευλάβια και να μην βάζεις ότι να ναι ανταλλακτικά. Τώρα από προβλήματα τα πιο σοβαρά που έχουν ακουστεί από άποψη κόστος είναι ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης, στο οποίο έχεις την επιλογή επισκευής ή αντικατάστης με κάνα 600αρι. Γενικά δεν έχουν βγάλει την φήμη του ζημιάρικου ούτε το MiTo ούτε η Giulietta. Αν ακούσεις μη κατόχους θα σου πουν Alfa Romeo μακριά χωρίς να έχουν ολοκληρωμένη άποψη. Κατά την γνώμη μου αν σε καλύπτει το αυτοκίνητο οδήγησε το και αν σε καλύπτει και είναι μηχανικά εντάξει. Για τι budget μιλάμε αν επιτρέπεται ; Σκέφτεσαι και άλλα αυτοκίνητα; Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2018 από panos_90 2
ulb Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μακριά από Ιταλικά. Όσο καλά και αν είναι τα Alfa Romeo στην οδήγηση πάσχουν από ποιότητα. Δεν είναι τα μόνα βέβαια. Γενικά να έχεις υπόψη σου ότι θέλουν καλή συντήρηση και αυτό που λέμε "να τα προσέχεις", ειδικά το εσωτερικό τους. Αν με ρωτούσες αν θα έπαιρνα, η απάντηση είναι ναι. Για κάποιον όμως που θέλει γενικά να έχει το κεφάλι του, όσο το δυνατόν είναι εφικτό, ήσυχο, χωρίς πρόβλημα κλπ δεν τα προτείνω. Επίσης γνωρίζω άτομο που αγόρασε πριν το πολύ 2 χρόνια μια Giulietta μεταχειρισμένη και τώρα ψάχνει να την δώσει παρόλο που είναι φοβερή στην οδήγηση. Το γιατί.... ο νοών νοείτω. Εν κατακλείδι δεν είναι ζημιάρικα. Είναι απλά πιο ζημιάρικα σε σχέση με άλλα και όχι τόσο ποιοτικά (πχ λαμαρίνες, πλαστικά κλπ). Αν και είμαι της άποψης (και με αυτά που βλέπω) ότι άμα σου τρέχουν οι ζημιές ότι και να πάρεις θα σου βγάλει, δεν πα να είναι και Toyota που τα θαυμάζει η μισή Ελλάδα. 1 2
NickTG Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Εγώ πάντως θα ήθελα μερικές λεπτομέρειες ακόμα για τις ποιοτικά χειρότερες λαμαρίνες. 3
ulb Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 23 λεπτά πριν, NickTG είπε Εγώ πάντως θα ήθελα μερικές λεπτομέρειες ακόμα για τις ποιοτικά χειρότερες λαμαρίνες. Άμα είναι να ακουμπάς τις λαμαρίνες με το χέρι και χωρίς δύναμη και να μπαίνουν μέσα με το παραμικρό, τι θεωρούνται, ποιοτικές; Όσοι σκαμπάζουν λίγο από αυτοκίνητα και έχουν εμπειρία καταλαβαίνουν τι εννοώ. Από την άλλη από την στιγμή που δεν στερούν σε ασφάλεια (στην Giulietta πχ) , κάποιους μπορεί να μην τους απασχολεί, προσωπικά όμως δε μου αρέσει. 1 1
kalmik Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Καμία σχέση με τα παλιά Punto και Bravo. Όσοι αναζητούν ζημιάρικα αμάξια ας κυττάξουν προς Γερμανικά που έχουν καβατζώσει όλες τις πλατφόρμες της Οδικής Βοήθειας. Όσο για το Μito το καλύτερο -και πιο οικονομικό περιέργως- μοτέρ είναι το 135 Multiair. Προσωπικά δεν θα έπαιρνα Mito αν δεν ήταν turbobenzina γιατί Alfa σημαίνει σβέλτη και απολαυστική οδήγηση. 5
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 What to watch out for Not very practical for a family, with no five-door variant. Drive doesn't match the looks. Factory security stickers on hatchback and passenger door can discolour the paint underneath. Paint problems with the two solid reds led to them being withdrawn. 5-11-2012: Seems to be a gearbox problem with some cars. Shrapnel found in the transmission fluid. 31-7-2013: Report of timing chain snapping on 2011 1.3 MultiJet 95PS. 22-10-2013: Problems emerging with MultiAir engines. Seems that they can develop an oil leak (possibly from the cam cover gasket) that allows oil to leak around the spark plug and eventually causes the engine to misfire. Also there have been reports of the MultiAir engine having to be replaced. This seems to be happening with cars that are around 3 years old with average mileage and just out of warranty. 20-12-2014: On turbocharged Alfa Romeo MiTos, illumination of the engine management light when the engine is under load may be due to a split in the turbo pipe. 30-7-2015: Leak reported from transmission oil seal of 5 year olf Alfa MiTo. 28-9-2015: EPAS failure reported on 2011 Alfa MiTo Sprint. Quoted £700 to replace the EPAS motor. Predictable fault if too much lock is regularly applied because this strains the EPSA motor. 2-1-2016: Report of Alfa MiTo 1.3 Multijet smoking on start up. Might be turbo bearing oil seals, might be valve stem oil seals, might be piston rings, might be an injector,might be a glowplug. Suspect turbo bearing oils eals most likely. Important to idle this engine for 30 seconds before switching off after long ascents, when stopping for fuel on the motorway, or after thrashing the car cross-coountry. 21-4-2016: Report of electrical problems on 2011 MiTo which is egularly blowing a 5 amp fuse (F 51 in the dashboard fuse box) This results in all the electronic driving aids being switched off. Car is still driveable but has no working main beam, heated rear screen, air con, reversing lights, Bluetooth connectivity. 1-5-2017: Report of intermittend EPAS failure on 2010/60 reg Alfa MiTo. 5-12-2017: Report of both front wheelarches separating from the body of a 2014 Alfa MiTo. 4-5-2018: Report of 2010 Alfa Mito Cloverleaf needing a major repair to the fuel injection. Soon after the car stopped dead on the road and was taken to an independent garage. They diagnosed a broken battery earth strap that was obtained from Italy and fitted, without success. They then suspected a fault in the security system and checked both keys. No joy there. The car was taken to the Alfa dealer in Aberdeen who diagnosed a faulty ECU. The cost of repair was to be £700 for diagnosis and £1,200 for the ECU. A new ECU was sourced from Alfa in Italy but has not cured the problem. The dashboard lights up but the engine does not turn. The car has now been off the road for over a month. Everyone stumped. 7-6-2018: Report of intermittent problem with 2016 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir Start/Stop manual. Engine failed, cutting out with loudish,screaming noise.. All dashboard lights came on, showing 'Check engine,' and wouldn't re-start. After an hour, ignition lights went out, re started and drove normally. Three weeks later same fault and RAC callout man diagnosed Mass Airflow Meter failure. Booked in to Alfa dealer but they couldn't find the fault code because had been deleted by RAC. Dealer thinks it's a software issue that has has righted itself.
CarLover007 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 9 ώρες πριν, panos_90 είπε Φαντάζομαι ότι σου αρέσει σχεδιαστικά το συγκεκριμένο μοντέλο και σου αρέσει ταυτόχρονα σε σχέση με ένα πιο απλό αυτοκίνητο. Εφόσον το θες για να κάνεις απλά την δουλειά σου , φαντάζομαι κοιτάς τις εκδόσεις με τα λίγα άλογα <100 HP, οπότε είναι βολικό για την πόλη. Από άποψη κινητήρα που λογικά κοιτάς δεν γνωρίζω γιατί έχω οδηγήσει μόνο το 135. Από θέμα συντήρησης οι τιμές είναι λογικές και κανονικές στα πλαίσια της αγοράς, απλά θέλει προσοχή να το συντηρείς με ευλάβια και να μην βάζεις ότι να ναι ανταλλακτικά. Τώρα από προβλήματα τα πιο σοβαρά που έχουν ακουστεί από άποψη κόστος είναι ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης, στο οποίο έχεις την επιλογή επισκευής ή αντικατάστης με κάνα 600αρι. Γενικά δεν έχουν βγάλει την φήμη του ζημιάρικου ούτε το MiTo ούτε η Giulietta. Αν ακούσεις μη κατόχους θα σου πουν Alfa Romeo μακριά χωρίς να έχουν ολοκληρωμένη άποψη. Κατά την γνώμη μου αν σε καλύπτει το αυτοκίνητο οδήγησε το και αν σε καλύπτει και είναι μηχανικά εντάξει. Για τι budget μιλάμε αν επιτρέπεται ; Σκέφτεσαι και άλλα αυτοκίνητα; Για 6000-7000€ γενικα οχι διοτι μαρεσει η εμφανιση του
panos_90 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Σίγουρα με υπομονή το βρίσκεις από ιδιώτη με λιγότερα από 120k χιλιόμετρα στα λεφτά που θες και σε καλή κατάσταση. Οδηγικά θα σε συναρπάσει. Τώρα την καραμέλα ότι τα Alfa Romeo είναι όλο στο συνεργείο θα την ακούσεις αλλά σε αυτό το μοντέλο και μετά έφτιαξε το όνομα της στο θέμα αξιοπιστίας.Εγώ από περιέργεια είχα ρωτήσει δύο συνεργεία για να πάρω γνώμες. Στο ένα που ήταν και γενικό συνεργείο μου λέει μακριά θα μπλέξεις αλλά μου έβγαζε πιο αξιόπιστα τα Opel στο οποίο μου έχει βγάλει βαρβάτες ζημιές από αστοχία. Στο άλλο συνεργείο εξειδικευμένο στα Ιταλικά, μου λέει τα MiTo είναι γενικά αξιόπιστα αλλά τι να λέγε κιόλας.. Αν κοιτάξεις στο autitriti την έρευνα που κάνει θα δεις καλές κριτικές από κατόχους.Οπότε δεν βγάζεις άκρη. Αν είσαι αποφασισμένος και αν σου κάνει κέφι το αγοράζεις και το χαίρεσαι. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 7 ώρες πριν, ulb είπε Άμα είναι να ακουμπάς τις λαμαρίνες με το χέρι και χωρίς δύναμη και να μπαίνουν μέσα με το παραμικρό, τι θεωρούνται, ποιοτικές; Όσοι σκαμπάζουν λίγο από αυτοκίνητα και έχουν εμπειρία καταλαβαίνουν τι εννοώ. Από την άλλη από την στιγμή που δεν στερούν σε ασφάλεια (στην Giulietta πχ) , κάποιους μπορεί να μην τους απασχολεί, προσωπικά όμως δε μου αρέσει. Κατ' αρχάς, μήπως αυτά τα μέρη που μπαίνουν μέσα με το παραμικρό δεν είναι λαμαρίνες αλλά πλαστικό? Και μήπως δεν είναι σε οποιοδήποτε σημείο του αυτοκινήτου αλλά στα φτερά πίσω από τα μπροστινά φανάρια? Αν ναι, τότε σε πληροφορώ ότι σε όλα (σχεδόν) τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας (και παραπάνω) ισχύει αυτό και έχει να κάνει με την παθητική ασφάλεια και ειδικότερα την προστασία πεζών. Αν μιλάς για άλλο σημείο, τότε και πάλι είναι θέμα συνολικού βάρους και μεγαλύτερης πλαστικής παραμόρφωσης των μερών που είναι γύρω από την καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης. Η ποιότητα της λαμαρίνας φαίνεται στο πόσα χρόνια θα αντέξει στην σκουριά, πόσο καλά απορροφά ενέργεια κατά την σύγκρουση, πόσο προβλέψιμη παραμόρφωση μπορεί να προσφέρει, πόσο ελαφριά μπορεί να είναι ενώ καταφέρνει όλα τα παραπάνω, και όχι από το αν μπαίνει μέσα με το χέρι. Φυσικά οι κατασκευαστές νοιάζονται και για το κόστος, αλλιώς θα είχαμε όλοι bodies από fiberglass και ανθρακονήματα. To Mito πάντως φαίνεται να τα καταφέρνει καλά στα crash test https://cdn.euroncap.com/media/8821/euroncap_alfa-romeo_mito_2008_5stars.pdf
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Εδώ είσαι , είχα μια Nero Etna 155hp με 18 άρες , δερμάτινα , bose etc. 27500 ευρώ με leasing. Για τρία χρόνια το ήπια το αίμα , σπασμένες ζάντες κτλ αφού έμπαινα με 140 στις λακούβες. Σκέφτομαι πολύ και νοσταλγώ να ξανααγοράσω μια Εγώ θα σου έλεγα να την πάρεις με αρκετά άλογα για να γουστάρεις αυτό που πραγματικά είναι.
LouCi4er Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 7 ώρες πριν, ulb είπε Άμα είναι να ακουμπάς τις λαμαρίνες με το χέρι και χωρίς δύναμη και να μπαίνουν μέσα με το παραμικρό, τι θεωρούνται, ποιοτικές; Όσοι σκαμπάζουν λίγο από αυτοκίνητα και έχουν εμπειρία καταλαβαίνουν τι εννοώ. Από την άλλη από την στιγμή που δεν στερούν σε ασφάλεια (στην Giulietta πχ) , κάποιους μπορεί να μην τους απασχολεί, προσωπικά όμως δε μου αρέσει. Το αφεντικο μου εχει μια Μ3 Ε92,πλαστικα φτερα εχει.Μολις τα ακουμπας παιζουν λες και ειναι παιχνιδι απο τα Jumbo και το πηρε και 90.000€.Δεν λεει κατι,πατα youtube Ε92 plastic fenders να δεις τι σημαινει παθητικη ασφαλεια.Αμα κανεις κεφι χοντρη λαμαρινα παρε Lada.Για το Mito δεν λεει τιποτα η μαρκα,αν ειναι καθαρο και συντηρημενο το αμαξι προχωρα TS,δεν προκειται να σου βγαλει ουτε περισσοτερες ουτε λιγοτερες ζημιες απο καποιο αλλο,ολα τα ιδια σκατα τα κανανε. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα